Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
5.viteste son gaza dayayinca, bu şekilde giderken saliselik kesiklikler meydana geliyor. Sebebini bilen var mıdır acaba?

Selam hokahey kardeşim aynı sorun bende de vardı karbürütörü temizlettim,geçti,muhtemelen pislik gelmiştir karbürütörüne ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------

ön rüzgarlıkta sizde benım yasadığım sorunu yaşadınız mı yasadıysanız çözümünüz ne oldu

bahsettiğiniz km ler arasında cok fark var motorumda sorun oldugunu düşünmekteyım

gerekli ayarlamalar için ustama gidecegim

bahsetiğiniz sonax urunu tam olarak adı nedir nerden temin edebilirim?
yardımcı olursanız sevinirim

Senin ön rüzgarlık cam uzun olandan mı yoksa kısa olandan mı?
Bende ön siperlikten ses gelmiyor standart kısa olan bendeki.
Sonax ürünü ben bahaus beylikdüzünden almıştım,bahauslarda var,bir de sonax.com.tr adresinde satış noktaları var,oradan temin edebilirsin,ama o ürünü herzaman değil min.5000km de bir kullanmanı tavsiye ederim.

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------

Selam hokahey kardeşim aynı sorun bende de vardı karbürütörü temizlettim,geçti,muhtemelen pislik gelmiştir karbürütörüne ;)

---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------



Senin ön rüzgarlık cam uzun olandan mı yoksa kısa olandan mı?
Bende ön siperlikten ses gelmiyor standart kısa olan bendeki.
Sonax ürünü ben bahaus beylikdüzünden almıştım,bahauslarda var,bir de sonax.com.tr adresinde satış noktaları var,oradan temin edebilirsin,ama o ürünü herzaman değil min.5000km de bir kullanmanı tavsiye ederim.

Bu arada ürünün ismi sonax fuel system cleaner
Alman malı bir ürün fiyatı da 22 tl idi
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
5.viteste son gaza dayayinca, bu şekilde giderken saliselik kesiklikler meydana geliyor. Sebebini bilen var mıdır acaba?

dip gaz yaptığında motorun gaz kesiciye giriyor ve anlık kesilmeler yaşıyorsun...benim eski kasa motorum 130 da gaz kesiciye giriyordu...


sesten anlaşılmasada bende o kesilmeleri yaşardım dip gaz da..

video benim çekimimdir...(2009) tek elde cep telefonu tek elde motor anca bu kadar...







mesela pcx125 de 107 km hıza geldiğinde yine bu kesilmeler olur...devir kesici gaz kesici her ne şekilde adlandırırsan artık...


bu arada kontak yuvamız kışın özellikle hassasiyetini yitirir..yağmurda çamurda banamısın demez..ama soğukta nedense sapıtır..ben iki kez garanti kapsamında kontağı değiştirdim...


wd40 bulamasanız bile standart 10-15 liraya 1 litrelik 80 w dediğimiz şanzıman yağı alınıp..bir eczaneden iğne ucu ile birlikte şırıngayla kontağa ayda bir tek tüpü boca edebilirsiniz...şırıngayı boca edin sonra anahtarı sokup çıkarın 5-10 kez...motorunuz ilk günkü gibi kaymak gibi olacaktır..bizzet srevis ustamın tavsiyesidir...

şırıngayla kontak yağlanabilir...


sele altı kiliti...

arka çanta kilit yuvası...

depo kilit yuvası vs..wd40 erken bitiyor ve pahalı...ama ben bu 1 litrelik şanzıman yağını 1.5 yıldır kullanıyorum...
 
Son düzenleme:
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
dip gaz yaptığında motorun gaz kesiciye giriyor ve anlık kesilmeler yaşıyorsun...benim eski kasa motorum 130 da gaz kesiciye giriyordu...


sesten anlaşılmasada bende o kesilmeleri yaşardım dip gaz da..

video benim çekimimdir...(2009) tek elde cep telefonu tek elde motor anca bu kadar...

https://www.youtube.com/watch?v=KLdMQjLXMIg






mesela pcx125 de 107 km hıza geldiğinde yine bu kesilmeler olur...devir kesici gaz kesici her ne şekilde adlandırırsan artık...


bu arada kontak yuvamız kışın özellikle hassasiyetini yitirir..yağmurda çamurda banamısın demez..ama soğukta nedense sapıtır..ben iki kez garanti kapsamında kontağı değiştirdim...


wd40 bulamasanız bile standart 10-15 liraya 1 litrelik 80 w dediğimiz şanzıman yağı alınıp..bir eczaneden iğne ucu ile birlikte şırıngayla kontağa ayda bir tek tüpü boca edebilirsiniz...şırıngayı boca edin sonra anahtarı sokup çıkarın 5-10 kez...motorunuz ilk günkü gibi kaymak gibi olacaktır..bizzet srevis ustamın tavsiyesidir...

şırıngayla kontak yağlanabilir...


sele altı kiliti...

arka çanta kilit yuvası...

depo kilit yuvası vs..wd40 erken bitiyor ve pahalı...ama ben bu 1 litrelik şanzıman yağını 1.5 yıldır kullanıyorum...

Wd 40 geçen hafta aldım kampanya vardı bir tüp 9.90 tl idi,sizce pahalımı?
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
o kampanyalara bi ben denk gelemiyorum...en son sorduğumda 20-25 liraydı...nerde bu fiyat...bende alayım...
 
Katılım
20 Eki 2011
Mesajlar
166
Katılım
21 Mar 2006
Mesajlar
43
Slm
Kampanyada yararlanarak 150 cbf almis bulunmaktayim..
150 cbf icin en uygun branda hangisi acaba?
Yagmur su gunesden koruyacak
Saygilar..
 
Katılım
1 Ağu 2014
Mesajlar
1,475
Değerli eski üye yeni cbfci anlamamki :)
HEPSİBURADA da tex marka branda vardı ben onu kullanıyorum. Tavsiye ederim güzel ürün.
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Arkadaşlar bi konuda danışmak istiyorum size.
Bende 2011 model CBF 150 var. 35 bin km lerde.

Ön fren hidroliğini geçen nisan ayında değiştirdim.

Şu anda frene sıktığımda, sanki paslanmış gibi fren tatlı tatlı sıkılmıyor. kırt kırt ses geliyor sanki pas var sanki bişey zorluyor.
aniden sıktığımda uyguladığım kuvennet sıkıntı olmuyor. ama yavaş yavaş basıncı arttırdığımda takılıyor sonra anıden sıkıyor.

bunun sebebi ne olabilir? bilgisi olan var mı?
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Katılım
3 Kas 2016
Mesajlar
5,548
Çekiç ile düzeltilebilecek bir mevzu değil bu hocam. Aman dikkat. Risk alma, yeni jant al.
 
Katılım
12 Kas 2007
Mesajlar
414
Ben kendim düzelttim bi tehlikesi yokki riskide yok.Jant tamiri yapan yerlerde nasıl yapıyolar sanıyorsun, makineyle dahi yapsa bir baskı uyguluyor.
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
39
Slm
Kampanyada yararlanarak 150 cbf almis bulunmaktayim..
150 cbf icin en uygun branda hangisi acaba?
Yagmur su gunesden koruyacak
Saygilar..

Geçen haftalarda almıştım bende Ankarada Yıba Çarşısıdan güzel kalın ve içi yumuşak L Beden 45 TL

2gv31av.jpg
 
Katılım
24 Mar 2016
Mesajlar
67
abilerim kardeşlerim merhaba, 10 gün önce cbf150 alarak aranıza katılmış bulunmaktayım, bir sıkıntım var bu sabah okula gidip geldim bir problem yoktu geldikten 1 saat sonra dışarı çıktım yola çıktım frene bastığımda ön teker titreme yapmaya başladı ve seste geliyor sebebi nedir yardımcı olursanız sevinirim normal giderken bir sıkıntı yok frene bastığımda oluyor sadece motor 200kmde
 
Katılım
14 Ağu 2016
Mesajlar
39
merhaba hayırlı olsun öncelikle allah kaza bela vermesin ,benimde motorum aynı kmde gelen ses metal kazınma kazıma sesi gibi mi eğer öyleyse benimde aynısı oluyo fren testi yaparken çok zorladım ısındı galiba dedim bide baktım daha balata var devam ettim üstünde durmadım sonra geçti
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
herkese merhabalar, severek kullandığım cbf 150 mi dün satmış bulunmaktayım. zamanında burda sorduğum sorulara cevap veren herkese teşekkürler. kazasız belasız sürüşler dilerim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst