- Katılım
- 20 Eki 2011
- Mesajlar
- 166
5.viteste son gaza dayayinca, bu şekilde giderken saliselik kesiklikler meydana geliyor. Sebebini bilen var mıdır acaba?
Selam hokahey kardeşim aynı sorun bende de vardı karbürütörü temizlettim,geçti,muhtemelen pislik gelmiştir karbürütörüne
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
ön rüzgarlıkta sizde benım yasadığım sorunu yaşadınız mı yasadıysanız çözümünüz ne oldu
bahsettiğiniz km ler arasında cok fark var motorumda sorun oldugunu düşünmekteyım
gerekli ayarlamalar için ustama gidecegim
bahsetiğiniz sonax urunu tam olarak adı nedir nerden temin edebilirim?
yardımcı olursanız sevinirim
Senin ön rüzgarlık cam uzun olandan mı yoksa kısa olandan mı?
Bende ön siperlikten ses gelmiyor standart kısa olan bendeki.
Sonax ürünü ben bahaus beylikdüzünden almıştım,bahauslarda var,bir de sonax.com.tr adresinde satış noktaları var,oradan temin edebilirsin,ama o ürünü herzaman değil min.5000km de bir kullanmanı tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:28 ----------
Selam hokahey kardeşim aynı sorun bende de vardı karbürütörü temizlettim,geçti,muhtemelen pislik gelmiştir karbürütörüne
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:24 ----------
Senin ön rüzgarlık cam uzun olandan mı yoksa kısa olandan mı?
Bende ön siperlikten ses gelmiyor standart kısa olan bendeki.
Sonax ürünü ben bahaus beylikdüzünden almıştım,bahauslarda var,bir de sonax.com.tr adresinde satış noktaları var,oradan temin edebilirsin,ama o ürünü herzaman değil min.5000km de bir kullanmanı tavsiye ederim.
Bu arada ürünün ismi sonax fuel system cleaner
Alman malı bir ürün fiyatı da 22 tl idi
