Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Ocak 2012
Mesajlar
1,426
Motosikleti
HONDA HORNET 750, HONDA PCX 125, YAMAHA X MAX 250 Tech Max
Haftasonu güneşi görünce bizde ufaktan gezelim dedik
 
Katılım
7 Mar 2014
Mesajlar
8
Hocam orjinal parcayı alıp sen takarsan daha iyi olur. 2. Soruna ise tvs apache aynası öneririm 3 yıldır kullaniyorum ve cok memnunum sadece sag aynanin yuvalari ters bi aparat alacaksin 2 tlye gorus acisi muazzam. Goruntu olarakta daha guzel duruyor.
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
Gençler Kilometre telini hareketini sağlana tekerleğin içinde olan çelikten klip gibi şey kırılmış. Fotolardan da göreceğiniz üzere. Bunun ismini bilen varmıdır? İnternetten orjinal yedek parça satan yerlerden almak isterim. Yan sanayi alip 1000 km sonra yine kırılmasını istemem


IMG_20160514_WA0026.jpg


Burdaki yere giriyor.



IMG_20160514_WA0025.jpg


Kilometre telinin hareket etmesini sağlıyor.


IMG_20160514_WA0029.jpg


İçinden çıkmış kırılmış parça bu

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:55 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:44 ----------

KİLOMETRE REDÜKTÖR SACI
http://urun.n11.com/yedek-parca/kilometre-reduktor-saci-cbf150-rs151-P108690244?cid=604001&gclid=CKjctNPE3swCFfYy0wod31YGKQ&gclsrc=aw.ds

Neyse nette buldum teşekkrüler yinede
 
Katılım
19 Ara 2011
Mesajlar
22
O çakarlı ledden kullanmadım ama ben kendi yaptığım şeyi paylaşayım. 5'li powerled ve çakar devre alıp kendim stop lambasına bağladım. Powerledler gerçekten çok güçlü ben çok memnun kaldım. Ledleri çanta tablasına vidaladım.
Ledler 3lü ve 2li olarak ayrı bağlanmış. Isterseniz kesip 3lü ve ikili olarak ayrı da kullanabilirsiniz. Fotoğraflar ve video aşağıda. Kafanıza takılan birşey olursa sorun elimden geldiğince cevaplarım.

http://imageshack.us/a/img855/4969/stopr.jpg

http://imageshack.us/a/img213/2682/stop2w.jpg

http://imageshack.us/a/img443/1403/stop1.jpg

http://www.youtube.com/watch?v=UmYDfvD6UnY

Ledleri 40 lira, çakar devreyi ise 15 liraya aldım. Devrede 4 mod var. Sürekli yanan, önce sağ sonra sol yanan, polis çakarı ve devamlı çakar modları var. Ben en son modu kullanıyordum ama devrede bir salaklık oldu. Ben modu değiştirdikçe o değişiyor ve sürekli yanan moda geçiyor. Bu arada devrenin tek modlusu ve 10 lira olanı da vardı ama o kalmamıştı bitmişti ben de bu 4 modlu olanından aldım.

hocam benim motorada uygulayabilir miyiz aynı bu çakarlı stopları
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Beyler seneye yazın satıcam sıfır mı almak mantıklı 2.el temizmi. Yalnız 2.el 1000-2000km dekilerde 300 lira ucuz yazmışlar 0 dan o kadar
 
Katılım
13 May 2015
Mesajlar
231
Beyler seneye yazın satıcam sıfır mı almak mantıklı 2.el temizmi. Yalnız 2.el 1000-2000km dekilerde 300 lira ucuz yazmışlar 0 dan o kadar

Aksesuar ne var ustunde o onemli.. sifir alacagin motora koruma demiri ,topcase,istiyosan zincir,plaka ruhsat vb. masraflari yapacaksin..aldigin motorun aksesuarlarina gore degisir.
 
Katılım
4 Ara 2015
Mesajlar
63
benimki 2012 model 30 bin km de. insan gibi kullanılınca yakmıyor, ama zorlarsan biraz yakıyor. o da çok fazla değil. 4 lt yağ aldım azalırsa ekliyorum üstüne 250 gr kadar. daha fazla yaktığını iddaa edenler de var, kullanıma bağlı değişir bence. sıfır km olanları muhtemelen hiç yakmıyodur belli bi km ye kadar.
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
Arkadaşlar herkese merhaba. Forumumuzu çok seviyorum iyiki varsınız :)

Sizlere danışmak istediğim bir kaç husus var. Yakın bir zamanda cbf150 alarak aranıza katılmak istiyorum. Sorularımı sırayla sorayım.
1-hafta içi 8 km işe gidiş ve 8 dönüş dışında hafta sonları yakın çevredeki ilçeleri gezmek görmek için geziler planlıyorum. sözlümle olcak bu geziler. motosiklete koruma demiri ve arka çanta dışında şunu da alsan iyi edersin dediğiniz ne var ?
2-yaşım 26.b ehliyetim var uzun süredir araç kullanıyorum ama üzerime kayıtlı ilk araç cbf olcak.sigorta plaka tescil işlemleri tahmini ne kadar tutar? özellikle sigorta
3-hızla işim yok, açık havalarda gezme modunda en fazla 70-80 km hızlarla kullanacağım motorum için gerçekten lastik değişimi gerekirmi?
4-ehliyet için kursa gittiğimde türkiye taban fiyatı sadece kurs için 615 dedi.bunun aslı astarı varmı ? 400 tl belge ve vergi gibi şeyler ile 220 tl civarında polis kardeşlerimize katkı gibi bir şeyden bahsetti.toplamda 1250 ye yaklaştı böylece.güvenemedim pek :(

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder, kazasız belasız sürüşler dilerim
 
Katılım
20 Nis 2016
Mesajlar
55
Bende yakın zamanda CBF150 aldım.Amacım seninkiyle aynı (sadece benim artçım olacak birini bulamadım :D ).Şuanlık çok memnunum motordan.
Çanakkalede oturuyorum.Benimde ilk aracım ve 88 doğumluyum.Sigortadan 404 lira aldılar 170-190 lira civarıda trafikten aldılar.
Lastiği bende değiştirmedim(Hepsi tamm bi o yok :( ).Hızlı kullanmadığımdanmıdır yoksa daha önce bindiğim scootera göre bu uzay mekiği gibi geldiğindenmidir bi eksiklik hissetmedim.Tabi ben yağışlı havalarda kullanma fırsatı yakalayamadım.AMA motoru almadan önce araştırdığım bütün forumlarda,serviste,motoru aldığımı duyan arkadaşlarım(az-çok bişeyler bilen),sokakta durduğumda sohbet ettiğim insanlar olmak üzere istisnasız herkes 'Lastikleri değiştir' dedi.
Bu hafta inşş 1.000 bakımına götürecem ve lastikleride değiştirecem
 
Katılım
18 Nis 2014
Mesajlar
88
hayırlı olsun sanada.kazasız belasız kullan inş.bide artçı oldumu tam olursun :) yüksek hızlara çıkma boşver gez motorunla güzelce, tadını çıkar iki tekerin.darısı bana :)
 
Katılım
23 Ağu 2012
Mesajlar
177
ARKADAŞALR MOTORSİKLETİM ÇALINDI SARI BAJAJ RS 200 ŞU ANDA SARIGÖL VE ÇEVRESİNDE 2 TANE ÇİNGENE GEZİYORMUŞ GOP MEYDAN FALAN O ÇEVREDE OLAN MOTORSİKLETLİ ARKADAŞLAR BAKABİLİRLERMİ
SARI PULSAR RS 200
SAĞ AYNASI YOK
PLAKA SÖKÜLMÜŞ
BAGAJ DEMİRİ VAR,

GAZİOSMANPAŞA VE ÇEVRESİNDE GEZEN DOLAŞAN ARKADAŞLAR TAKİP EDİP TAM YERİNİ BİLDİRİRLERSE ÇOK SEVİNİRİM
05434156738
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
38
Selamunaleykum abilerim kardeşlerim. Ben de artık bir CBF150 kullanıcısıyım. Motor 2007 model 50 bin km'de, çok yakın bir aile dostumuzdan satın aldım. Kendisi motorun ilk sahibi, ben de ikinci sahibi oldum. 3.000 tl'ye anlaştık kendisiyle. Sormak istediğim fiyat uygun mudur, neredeyse 10 yaşındaki bir motor acemiliğimi atmak için aldım bana sıkıntı çıkartır mı? Motoru aldığım kişi titiz biridir ama 10 yıllık motor ne de olsa kafasını kurcalıyor insanın. Şimdiden teşekkür ederim, allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin hepimiz.
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
6100tl ye cbf alınırmı beyler , kampanyada 5300tl ye satıldgnı bildigim için elim gitmiyor ama bütçede bu kadar naapalım
 
Katılım
26 Tem 2008
Mesajlar
2,258
Selamunaleykum abilerim kardeşlerim. Ben de artık bir CBF150 kullanıcısıyım. Motor 2007 model 50 bin km'de, çok yakın bir aile dostumuzdan satın aldım. Kendisi motorun ilk sahibi, ben de ikinci sahibi oldum. 3.000 tl'ye anlaştık kendisiyle. Sormak istediğim fiyat uygun mudur, neredeyse 10 yaşındaki bir motor acemiliğimi atmak için aldım bana sıkıntı çıkartır mı? Motoru aldığım kişi titiz biridir ama 10 yıllık motor ne de olsa kafasını kurcalıyor insanın. Şimdiden teşekkür ederim, allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin hepimiz.

Benim motorum 2009 model ve 50 bin km'ye geldi. Ben de bir tanıdıktan aldım. hiçbir sıkıntısı yok. Zincir dişli değiştirdim. buji yağ yola devam.
 
Katılım
14 Nis 2016
Mesajlar
38
Eyvallah hocam, ben de öyle düşündüm de yine insanın kafasını kurcalıyor. Çok sağolasın tekrardan.
 
Katılım
29 Mar 2016
Mesajlar
53
Arkadaşlar herkese merhaba. Forumumuzu çok seviyorum iyiki varsınız :)

Sizlere danışmak istediğim bir kaç husus var. Yakın bir zamanda cbf150 alarak aranıza katılmak istiyorum. Sorularımı sırayla sorayım.
1-hafta içi 8 km işe gidiş ve 8 dönüş dışında hafta sonları yakın çevredeki ilçeleri gezmek görmek için geziler planlıyorum. sözlümle olcak bu geziler. motosiklete koruma demiri ve arka çanta dışında şunu da alsan iyi edersin dediğiniz ne var ?
2-yaşım 26.b ehliyetim var uzun süredir araç kullanıyorum ama üzerime kayıtlı ilk araç cbf olcak.sigorta plaka tescil işlemleri tahmini ne kadar tutar? özellikle sigorta
3-hızla işim yok, açık havalarda gezme modunda en fazla 70-80 km hızlarla kullanacağım motorum için gerçekten lastik değişimi gerekirmi?
4-ehliyet için kursa gittiğimde türkiye taban fiyatı sadece kurs için 615 dedi.bunun aslı astarı varmı ? 400 tl belge ve vergi gibi şeyler ile 220 tl civarında polis kardeşlerimize katkı gibi bir şeyden bahsetti.toplamda 1250 ye yaklaştı böylece.güvenemedim pek :(

Cevaplarınız için şimdiden çok teşekkür eder, kazasız belasız sürüşler dilerim

1- Uzun cam taktır mutlaka , rüzgar çok yoruyor.
2-Bende 26 yasındayım. Uzun süredir B sınıfı ehlieytim var ve ilk aracım CBF150 2016 modeldi ve 950 Tl ye demir sigortadan yaptırdım en ucuzu oydu. (34 plaka)
3-Bende senin gibi 70-80 hızla kullanıyorum. Lastikler gerçekten kötü yağmurda sürdüm kayma vs olmadı ama güven vermiyor hiç.Bütçe varsa değişilmeli bence.
4-Dediğin rakamlara yaklaşıyor. Ben kursa 1.110 verdim ayrıca belge ve katkı payı ile 1400'e yaklaşmıştı.

Malesef masraflar çok ama değer bence :)
 
Katılım
20 Eyl 2015
Mesajlar
378
Beyler yıl olmuş 2016 şuan cbf kampanyalı 5800tl . Alınırmı sizce kullananlar az ses verin?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst