Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Kas 2012
Mesajlar
265
arkadaşlar bölüyürum ama sizin gibi cbf 150 sahiplerinin iyi bileceği bir sorum olacak..Bu motor 100 km de kaç lt yakıyor acaba..? Test eden varmı..Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim..Cbf150 motorunu almak istiyorum yaza nasipse..Herkese kazasız belasız sürüşler..

teknik özelliklerinde 100km de 2,6 lt ykıyor diyor ben böle düşünmüyorum .
eğer uzun yok yapıyor 80 90 sabit gidersen haklı olabilirler. hesaplamadım .
istanbul şehir içinde kullanıyorum 4,1 yakıyor. hesabım doğru.
 
Katılım
27 May 2010
Mesajlar
48
darpgen senin motorun karburator ve subap ayarlarina bi baktir. ben srhir ici kullaniyorum hep 30 tl benzin aliyorum 250 km de bitiyor bunu hep yapiyorum. benim hesaplamalarimda dogru cikiyor hep. 30 tlye litrasi 4,75 tlden 6,30 lt benzin aliyor her defasinda 250 km gidiyor.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
geçen hafta tekirdağ gezimde eşim ile beraber gelir iken bi anlık dikkarsizliğim sonucu yagmut kanalı kapağı çukuruna ( belediye çalışıyorum diye asvalt üstüne asvalt atmış yağmur kanalı kapağı az çukurda kalmış ) girdik.. gördüm çok az kala ancak trafikteydik en sağ taraftaydık ve ani manevra yapmamak için mecburan girmiştim.. girmeden hafif ayağa kaldım motor ustunde çukur dengemizi bozmasın diye.. çok sert girdik çıktık.. indik baktık birşey görememiştim..ancak bugun kıyıköy gezisi yaptık dönüşte fark ettim ki durum aşağıdaki resim gibi. lastikciye gittim bugun ben birşey yapamam iyi bir motorcu bulman gerek dedi.. bakalım yarın tanıdık tornacıya götüreceğim.. sizin fikrinizi akmak istedim hiçbir yere gitmeden..




cevaplarınızı bekliyorum.. şu an tehlikeli bir durum yok gibi duruyor ancak mutlaka yaptırmam gerek..

saygılarımla..


.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
İçten çatlama var mı?
Benim öle bir durum olmuştu yazmıştım.
Eğer içten çatlama varsa kesinlikle kaynakçıya gitme.
Veya herhangi bir kaynak işi yaptırma.Sonuçta ora bir kere daha çatlarsa bu sefer arka jant ortadan 2 ye ayrılır.
Eğer halledilmezse 2.el orjinal birşeyler bak.
Lastik havalarını kontrol etmeyi unutma.
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
anladım

kaynak yaptırmam zaten.. bakalım sökeyim öyle tornacı ne diyecek.. düzelttirmeye çalışacağım..

lastik havaları hiç değişmiyor. aynı. ufak kaza olayından beri hep aynı..

ama yinede düzelttirmek için uğraşacağım.senin basına da gelmişti hatırladım simdi
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
arkadaşlar bölüyürum ama sizin gibi cbf 150 sahiplerinin iyi bileceği bir sorum olacak..Bu motor 100 km de kaç lt yakıyor acaba..? Test eden varmı..Bu konuda bana yardımcı olursanız sevinirim..Cbf150 motorunu almak istiyorum yaza nasipse..Herkese kazasız belasız sürüşler..

net cevap yok çünkü değişken bi konu 45 kg olup az gaz açıp temkinli kullanıp tek başına binip hiç aksesuar takmayan adam 2 litrenin altına bile iner belki

ama benim verim şudur % 90 iki kişi (85+65) çanta kask eşyalar ve motor demiri bunlarda bi 30 kg tutar bide lastikler michelin olduğu için yere tutunma artıyo oda biraz yakıtı etkiler bu verilerle en fazla 3 en az 2,4 yada 2,5 yaktım diyebilirim kalanı senin elinde =) canını çıkartsan sürekli dip gaz kullansan 3,5 yakmaz diye düşünüyorum

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:16 ----------

teknik özelliklerinde 100km de 2,6 lt ykıyor diyor ben böle düşünmüyorum .
eğer uzun yok yapıyor 80 90 sabit gidersen haklı olabilirler. hesaplamadım .
istanbul şehir içinde kullanıyorum 4,1 yakıyor. hesabım doğru.

ne yaptın sen ya 4,1 ?

bu benim motor 4 litre yaksın bu gün satar arabaya geçerim senin mantıkla yedek hariç 200 lü km lerde depo biter :S ben 350 den aşağı depo bitmiyor 10,5 litre var sen düşün

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:18 ----------

teknik özelliklerinde 100km de 2,6 lt ykıyor diyor ben böle düşünmüyorum .
eğer uzun yok yapıyor 80 90 sabit gidersen haklı olabilirler. hesaplamadım .
istanbul şehir içinde kullanıyorum 4,1 yakıyor. hesabım doğru.

ne yaptın sen ya 4,1 ?

bu benim motor 4 litre yaksın bu gün satar arabaya geçerim senin mantıkla yedek hariç 200 lü km lerde depo biter :S ben 350 den aşağı depo bitmiyor 10,5 litre var sen düşün
 
Katılım
1 Mar 2012
Mesajlar
133
Ne kadar yakıt yaktıgını soran arkadaşa cevap: 2.9 litre/100 km normal yakıt sarfiyatı, jantı yamulan arkadaşada tavsiyem eğer hava kaçağı yoksa o jantı hiç bir şekilde dokundurma kimseye, o vaziyette git gidebildiğin kadar.düzeltme işi oldukça zor ve düzelteyim derken dah abeter elinde kalabilir.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
anladım

kaynak yaptırmam zaten.. bakalım sökeyim öyle tornacı ne diyecek.. düzelttirmeye çalışacağım..

lastik havaları hiç değişmiyor. aynı. ufak kaza olayından beri hep aynı..

ama yinede düzelttirmek için uğraşacağım.senin basına da gelmişti hatırladım simdi

İnşallah olur.Ama eğer jant almak zorunda kalırsan.Sahibinden.comda 2.el bak.Çünkü 380 Tl verince koydu biraz.O da 380 Tl bize geliş fiyatına verdi kar'ı olmadı adamın.İllaki vardır biz bilmiyoruzdur da yok gibi birşey diyebilirim .Şuan da 380 tl olacağını kesinlikle zannetmiyorum.
Riallide bakabilirsin.
 
Katılım
18 Nis 2012
Mesajlar
75
Arkadaşlar 2012 cbf im var çok fazla kullanmıyorum toplamda 2750 km de şimdilik yakıt sarfiyatı ile ilgili olarak 10-11 lt. ile 450km 3km fazla yada eksik kullanıma bağlı değişkenlik göstermekte
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
4.1 mi ?4.1 15-16 kuruşa tekavül ediyor.15-16 kuruş yaksın benim motor satar.F 650 GS veya V-storm alırım hemen.
Alacak da param yok nasıl alacaksam :)Ama 4.1 yanlış hesaplama hatası diyeyim.
Bende bir depoyla 600 gidenleri anlamıyorum işin gerçeği.
Ben max.450 km yedek dahil.Yedek hariç 408km.Tabi o da düzgün kullanımda.320 de depo bitirdiğimde oldu.
Benim 2011 Dizel Focus 4.4 yaktı ?1.6 TDCİ 90 Beygir.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Ramazan hocam geçmiş olsun. Jant yamulmuş son seçenek düzelttir gerçi iyi bir usta işini güzel yaparsa sıkıntı olmaz. Biz geçen arkdaşın mercedes amg jantını yanlarken kaldırma vurdu jantın köşesi çatladı 2500tl takımı tek te satmıyolar iyi bir usta bulduk yaptırdık:cat: iyi bir usta halleder sıfırı zaten çok pahalı ben ön jantı garantiden değiştirmiştim 250-260 mıydı neydi arka jant daha pahalı malesef..

cbf e 4lt yaktıran arkadaş nasıl kullanıyosun sen motoru merak ediyorum hava filtresileş olmuş ve açık egzos dip gazmı geziyosun napıyosun? cbr250 sıkıştırsan 4lt yakmıyo:cat: ben cbf ile yedek hariç hiç 400km nin altına inmedim 420 falan rahat yapardım sıkılır benzin alırdım :mrgreen:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Ramazan hocam geçmiş olsun. Jant yamulmuş son seçenek düzelttir gerçi iyi bir usta işini güzel yaparsa sıkıntı olmaz. Biz geçen arkdaşın mercedes amg jantını yanlarken kaldırma vurdu jantın köşesi çatladı 2500tl takımı tek te satmıyolar iyi bir usta bulduk yaptırdık:cat: iyi bir usta halleder sıfırı zaten çok pahalı ben ön jantı garantiden değiştirmiştim 250-260 mıydı neydi arka jant daha pahalı malesef..

cbf e 4lt yaktıran arkadaş nasıl kullanıyosun sen motoru merak ediyorum hava filtresileş olmuş ve açık egzos dip gazmı geziyosun napıyosun? cbr250 sıkıştırsan 4lt yakmıyo:cat: ben cbf ile yedek hariç hiç 400km nin altına inmedim 420 falan rahat yapardım sıkılır benzin alırdım :mrgreen:

Nihat ağabey bir şey soracam.1000 rr dan indikten sonra Cbr 250 ye binerken yakıt konusunda allah sana çok şükür tarzı dualar oluyor mu.
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
Ya ben yılda en fazla 4-5 bin km yapıyorum motosikleti ulaşım için değil zevk için kullandığımdan dolayı fazla benzini takmıyorum. Bana koyan sadece sigorta ve vergiler:pr: bitmiyo ki araba motor biri bitiyo biri başlıyo ee zevk oluncada yapıcak bişi yok. sigara alkol yok bizde parayı buraya yatırıyoruz yol su elektrik olarak dönmüyo ama devletimize feda olsun:cat:
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
1,759
hayırlı pazarlar arkadaşlar..
yarın motorum muayeneye girecek nelere dikkat ediliyor..
motorda anahtarlı sis farı mevcut bu sorun olurmu..
birde muayeneden sonra mercekli xenon takacagım..
iç parlak kısmı siyaha boyasam nasıl olur bi sıkıntı olurmu aydınlatmada..
 
Katılım
7 Nis 2013
Mesajlar
9
Merhaba Arkadaşlar,
Henüz A2 eğitimine devam eden bir motorsiklet sürücü adayıyım. Yaklaşık 1 haftadır araştırıyorum ve sanırım CBF 150 de karar kıldım. Yeni bir sürücü olduğumdan ikinci el almak istiyorum ancak 2013 model sıfırı 4900 TL olan motor un 2012 model ikinci eline abuk subuk fiyatlar istediklerinden ( belki bir keriz düşer mantığı ) sanırım sıfır alacağım. 2012 model ikinci ele 4500 TL diyor, sorunca arka sepet var koruma demiri var diyor :) Sonuçta onlarda ikinci el artık, sök al onları öyle sat o zaman. Koruma demirini ve sepeti ayrı satmaya kalksan satabilecek misin o fiyata? Zaten baktığım zaman 2-3 aydır duran ilan, hala satılmamış, hala bir umutla gelecek kerizi bekliyorlar.

Neyse başınızı şişirdiğim için üzgünüm, çok kısa bir sorum olacak, sıfır CBF 150 aldığımızda öncelikli alınması gereken aksesuarlar nelerdir? ( ön koruma demiri, arka sepet, arka koruma demiri vs. )

teşekkürler.

---------- Mesajlar birleştirildi - 13:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:55 ----------

zalım rüzgar.... :(

çok geçmiş olsun, hasar büyük mü?
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
branda da biraz var, birde kapladığım eksoz sorumasında ( kaplama kalkmış )

başka yok şükür.. benzin de yok denecek kadar azdı.ucuz atlatıık
 
Katılım
5 Nis 2013
Mesajlar
17
cuma günü honda bayiyi aradım ruhsat dahil sıfır için peşin 5250 fiyat çekti bana. çok fazla dedim.
sanırım tvs apache alacağım. ruhsat dahil 4400 fiyat veriyor.

apache içinde cbf için ikinci el fiyatları inanılmaz. sanki ikinci elleri sıfırından daha değerli.
hele motorda modifikasyon varsa sıfırının bile üstünde satıyorlar. ve açıkcası motorda ikinci ele asla güvenmiyorum. çok iyi tanıdığınız veya güvendiğiniz biri değilse motoru ikinci eli almayın derim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst