Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
rica ederim..ben haala dinliyorum :)

ailem dalga geçmişti kırmızı motor aldınmı muradına erdinmii :):)

kilit çok ters takmışın..öyle çok zor olur.zincir arasına. ben ön tekerden yapıyorum. çok pratik oluyor.. bi resim çizmeye çalışayım

---------- Mesajlar birleştirildi - 22:52 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:48 ----------

[url]http://b1303.hizliresim.com/17/1/kn2cg.jpg[/url]


ben bu şekilde yapıyorum.. genelde ön tekere yapıyorum ve bi yere gittiğim zaman arka çanta ile arka koltuk arasına 2 tur dalayıp kitliyorum
ama lastiği sökerlerse lastiksiz alıp giderler motoru allah göstermesinde ben şasenin arasından geçirdim biraz uğraşır belki diye
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Selamlar herkese, umarım iyisinizdir :)

Arkadaşlar motorum satılıktır. Gözüme böyle bakmadım, eşe dosta rahatlıkla önerebilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-muhendisten-temiz-bakimli-2009-model-cbf-150-105965528/detay/

keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
25 Eyl 2005
Mesajlar
2,339
Selamlar herkese, umarım iyisinizdir :)

Arkadaşlar motorum satılıktır. Gözüme böyle bakmadım, eşe dosta rahatlıkla önerebilirsiniz.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-muhendisten-temiz-bakimli-2009-model-cbf-150-105965528/detay/

keyifli sürüşler dilerim.

Hayırlı satislar
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
11
selam arkadaşlar. ben yeni bir motorcuyum. 2 el bir cbf 150 aldım ve gayet de memnunum..

ancak dün gece başıma bir olay geldi ve sizlere danışmak istedim.
E5'den zeytinburnuna yaklaştığım sırada ve sinyal vermeyen, umursamayan Trol bir araba ve benim acemiliğim yüzünden motoru devirdim.
kaza bile sayılmaz ama beni baya korkutmaya yetti. sonrasında yere benzin (ya da ben öyle oldugunu sanıyorum) aktı. bende motoru bi yarım saat çalıştırmadım (hatta benzin depom sızdırıyor bile sandım)
sonunda benzinin debriyajın motora girdiği yerden sızdığını keşfetti. ama sadece kaza anında olmuştu. sonrasında bir sıkıntı olmadı.



Uploaded with ImageShack.us

ancak aklımda hala bir soru var. bu motorum için ciddi bir sorun mudur? ben çok yeniyim umarım yardımcı olursunuz.
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
selam arkadaşlar. ben yeni bir motorcuyum. 2 el bir cbf 150 aldım ve gayet de memnunum..

ancak dün gece başıma bir olay geldi ve sizlere danışmak istedim.
E5'den zeytinburnuna yaklaştığım sırada ve sinyal vermeyen, umursamayan Trol bir araba ve benim acemiliğim yüzünden motoru devirdim.
kaza bile sayılmaz ama beni baya korkutmaya yetti. sonrasında yere benzin (ya da ben öyle oldugunu sanıyorum) aktı. bende motoru bi yarım saat çalıştırmadım (hatta benzin depom sızdırıyor bile sandım)
sonunda benzinin debriyajın motora girdiği yerden sızdığını keşfetti. ama sadece kaza anında olmuştu. sonrasında bir sıkıntı olmadı.

[url]http://img29.imageshack.us/img29/434/debriyaj.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

ancak aklımda hala bir soru var. bu motorum için ciddi bir sorun mudur? ben çok yeniyim umarım yardımcı olursunuz.

belki hiç bir şey yoktur ama insanın içine kurt düştümü yer bitirir insanı şirinevler deki servise git ver üç beş neyse bir bakıt bence sonuçta kendi canın var üstünde
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
arkadaşlar bu gün yine fuardaydım =) sonunda birşey aldım çok büyük değil 5 tl ye reflektif yelek aldım=) 5 tl ye tankpad vardı pek güzel birşey bulamadım hep karılı kızlı vardı almadım =)

fuarda hein gericke nin ve kappanın yan (heybe) çantalarını beğendim 200-250 arası fiyatları değişiyorda kullanan varmı benim motorda arka koruma demiri yok o yüzden uzun yolda nasıl olur yaylanırmı tekere filan değermi diye bi düşündüm

alacaktım aslında ancak motoru belki acil olarak satabilirim bi iki hafta içinde belli olacak o yüzden almadım :( benim motor kaç para eder arkadaşlar

motor 5800 de siyah kazası yanyatması filan yok benzin hep %95 aynı benzinlikten alındı ve tüm fatura yedek anahtar garanti belgesi servis fişleri benzin fişleri hepsi bi tanesi bile kayıp değil duruyor

michelin takım var (500 küsür kmde taktırdım) cox 32 lt çanta var (kalitesiz duruyor ama ettiğim işkenceye göre baya sağlam çıktı =) başka birşeyde gelmiyor aklıma garantisi devam ediyor
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
11
umarım öyledir. zaten adam akıllı bi baktıracagım servise. yavaş yavaş tüm eksiklerini de tamamlarım diye düşünüyorum.
ama yine de belki başınıza gelmiştir diye sormak ihtiyacı gördüm.
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
selam arkadaşlar. ben yeni bir motorcuyum. 2 el bir cbf 150 aldım ve gayet de memnunum..

ancak dün gece başıma bir olay geldi ve sizlere danışmak istedim.
E5'den zeytinburnuna yaklaştığım sırada ve sinyal vermeyen, umursamayan Trol bir araba ve benim acemiliğim yüzünden motoru devirdim.
kaza bile sayılmaz ama beni baya korkutmaya yetti. sonrasında yere benzin (ya da ben öyle oldugunu sanıyorum) aktı. bende motoru bi yarım saat çalıştırmadım (hatta benzin depom sızdırıyor bile sandım)
sonunda benzinin debriyajın motora girdiği yerden sızdığını keşfetti. ama sadece kaza anında olmuştu. sonrasında bir sıkıntı olmadı.

[url]http://img29.imageshack.us/img29/434/debriyaj.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

ancak aklımda hala bir soru var. bu motorum için ciddi bir sorun mudur? ben çok yeniyim umarım yardımcı olursunuz.

en yakın servise gidip bi göster başından geçen olayı bi anlat derim
 
Katılım
3 Şub 2011
Mesajlar
43
arkadaşlar bu gün yine fuardaydım =) sonunda birşey aldım çok büyük değil 5 tl ye reflektif yelek aldım=) 5 tl ye tankpad vardı pek güzel birşey bulamadım hep karılı kızlı vardı almadım =)

fuarda hein gericke nin ve kappanın yan (heybe) çantalarını beğendim 200-250 arası fiyatları değişiyorda kullanan varmı benim motorda arka koruma demiri yok o yüzden uzun yolda nasıl olur yaylanırmı tekere filan değermi diye bi düşündüm

alacaktım aslında ancak motoru belki acil olarak satabilirim bi iki hafta içinde belli olacak o yüzden almadım :( benim motor kaç para eder arkadaşlar

motor 5800 de siyah kazası yanyatması filan yok benzin hep %95 aynı benzinlikten alındı ve tüm fatura yedek anahtar garanti belgesi servis fişleri benzin fişleri hepsi bi tanesi bile kayıp değil duruyor

michelin takım var (500 küsür kmde taktırdım) cox 32 lt çanta var (kalitesiz duruyor ama ettiğim işkenceye göre baya sağlam çıktı =) başka birşeyde gelmiyor aklıma garantisi devam ediyor

cihat kusura bakma ya perşembe günü bi boş zamanım oldu o arada kaçtım ben fuara. zaten iyi ki de kaçmışım. siteye yoğunluktan 2 gündür giremiyorum. sen fuara gidicem diye yazmışsın valla :pale: kusura bakma gelemedim :pr:

---------- Post added at 07:37 ---------- Previous post was at 07:21 ----------

serdar motorun hayırlı olsun. ölsem aklıma gelmez kiliti öyle takacağım :mrgreen: bende ilk motorda 2 dakikada bi çıkıp bakıyordum :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
selam arkadaşlar. ben yeni bir motorcuyum. 2 el bir cbf 150 aldım ve gayet de memnunum..

ancak dün gece başıma bir olay geldi ve sizlere danışmak istedim.
E5'den zeytinburnuna yaklaştığım sırada ve sinyal vermeyen, umursamayan Trol bir araba ve benim acemiliğim yüzünden motoru devirdim.
kaza bile sayılmaz ama beni baya korkutmaya yetti. sonrasında yere benzin (ya da ben öyle oldugunu sanıyorum) aktı. bende motoru bi yarım saat çalıştırmadım (hatta benzin depom sızdırıyor bile sandım)
sonunda benzinin debriyajın motora girdiği yerden sızdığını keşfetti. ama sadece kaza anında olmuştu. sonrasında bir sıkıntı olmadı.

[url]http://img29.imageshack.us/img29/434/debriyaj.jpg[/URL]

Uploaded with ImageShack.us

ancak aklımda hala bir soru var. bu motorum için ciddi bir sorun mudur? ben çok yeniyim umarım yardımcı olursunuz.


geçmiş olsun kardeş. bilgim yok o konuda en yakın servise git göster bence.. gerçi ben burdaki servise de güvenmem ama.. motor ön teker ciyk ciyk ötüyor döndükce. hiç anlamamışlardı. bakmadılar bile bişey sıkıp gönderdiler..rulmandan diye tahmin ediyoruz bakalım.. bide ben tam çıkış saatlerine yakın gitmiştim o yuzden olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

daha önce yazmıştım.hız gösterge lambam patladı diye..dün bi ara yandı bi ara söndü. en son motoru bırakırken yanıyordu.demekki patlamamış. ama şimdi de vites boşta lambası yanmıyor. neden olabilir fikri olan varmı ?


bizler de dün fuardaydık..hüseyin formda yazsaydın keşke cumartesi gideceğini.yada yazdın ben mi unuttum :( görüşürdük mutlaka.. çorludan bi arkadaş ile tanıştık dün.. siteden, permatik59 nickli.
onunla beraber benim motorla atladık gittik fuara. mont falan aldık arkadaşa sudan ucuz :) 160 tl ye süper bi mont aldık.
şimdilik cbf150 ile devam ama sym 250 evo çok çok hoşuma gitti. 250r altımda çok küçük kaldı gibi geldi bana.

Mete_han abi ve egelim43 abi ile karşılaştık.tanışma fırsatımız oldu.. :)





Bu 125 lik






---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------

arkadaşlar bu gün yine fuardaydım =) sonunda birşey aldım çok büyük değil 5 tl ye reflektif yelek aldım=) 5 tl ye tankpad vardı pek güzel birşey bulamadım hep karılı kızlı vardı almadım =)

fuarda hein gericke nin ve kappanın yan (heybe) çantalarını beğendim 200-250 arası fiyatları değişiyorda kullanan varmı benim motorda arka koruma demiri yok o yüzden uzun yolda nasıl olur yaylanırmı tekere filan değermi diye bi düşündüm

alacaktım aslında ancak motoru belki acil olarak satabilirim bi iki hafta içinde belli olacak o yüzden almadım :( benim motor kaç para eder arkadaşlar

motor 5800 de siyah kazası yanyatması filan yok benzin hep %95 aynı benzinlikten alındı ve tüm fatura yedek anahtar garanti belgesi servis fişleri benzin fişleri hepsi bi tanesi bile kayıp değil duruyor

michelin takım var (500 küsür kmde taktırdım) cox 32 lt çanta var (kalitesiz duruyor ama ettiğim işkenceye göre baya sağlam çıktı =) başka birşeyde gelmiyor aklıma garantisi devam ediyor

hüseyin motoru benim haberim olmadan sakın satma. temiz motorun var ve burdan da temiz bi aradaş var. parası hazır. gelir alırız. isterse tabi mesaj attım bakalım geri dönmedi uyuyor sanırım. :)

inşallah durumu düzeltir satmazsın da...
 
Katılım
25 May 2009
Mesajlar
798
310 olması imkansız.310 da yedeğe mi geçti.Yoksa yedek dahil yolda mı kaldın ?Veya fullediğinden emin misin ?
Ben motoru ilk fullediğimde benimde 310 gibi ibre aşağılara indi.Yedek hariç.Korktum açıkcası.
Ama sonraki fullediğim de ibreye güvenmedim bitene kadar hiç ellemedim.408 de yedeğe geçti.

10.4 lt benzin 310 km. 270 km 'de bittiği de oldu. sakin kullanırım. bakımlarınıda yaparım. ilk zamanlar 370 km gitmişliği var birkaç kere.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Taze motorcu geldi :queen::queen:

2012 lerde tekleme sorunu varmı yada egzoz yüzünden güç kaybı bg. kaybı vs ,
 
Katılım
31 Tem 2011
Mesajlar
771
cihat kusura bakma ya perşembe günü bi boş zamanım oldu o arada kaçtım ben fuara. zaten iyi ki de kaçmışım. siteye yoğunluktan 2 gündür giremiyorum. sen fuara gidicem diye yazmışsın valla :pale: kusura bakma gelemedim :pr:

---------- Post added at 07:37 ---------- Previous post was at 07:21 ----------


serdar motorun hayırlı olsun. ölsem aklıma gelmez kiliti öyle takacağım :mrgreen: bende ilk motorda 2 dakikada bi çıkıp bakıyordum :)

iyi etmişsin adem boşver =) sen cbf den önce cbx twister kullanmışsın sanırım yakıt tüketimi nasıl parçası filan hız konusunda zorlamadan kaç yapıyor bi arkadaşım düşünüyor sanırı cbf 250 ile bu aynı gibi

---------- Mesajlar birleştirildi - 23:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:26 ----------

geçmiş olsun kardeş. bilgim yok o konuda en yakın servise git göster bence.. gerçi ben burdaki servise de güvenmem ama.. motor ön teker ciyk ciyk ötüyor döndükce. hiç anlamamışlardı. bakmadılar bile bişey sıkıp gönderdiler..rulmandan diye tahmin ediyoruz bakalım.. bide ben tam çıkış saatlerine yakın gitmiştim o yuzden olabilir.

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

daha önce yazmıştım.hız gösterge lambam patladı diye..dün bi ara yandı bi ara söndü. en son motoru bırakırken yanıyordu.demekki patlamamış. ama şimdi de vites boşta lambası yanmıyor. neden olabilir fikri olan varmı ?


bizler de dün fuardaydık..hüseyin formda yazsaydın keşke cumartesi gideceğini.yada yazdın ben mi unuttum :( görüşürdük mutlaka.. çorludan bi arkadaş ile tanıştık dün.. siteden, permatik59 nickli.
onunla beraber benim motorla atladık gittik fuara. mont falan aldık arkadaşa sudan ucuz :) 160 tl ye süper bi mont aldık.
şimdilik cbf150 ile devam ama sym 250 evo çok çok hoşuma gitti. 250r altımda çok küçük kaldı gibi geldi bana.

Mete_han abi ve egelim43 abi ile karşılaştık.tanışma fırsatımız oldu.. :)

[url]http://c1303.hizliresim.com/17/3/kpqwp.jpg[/url]

[url]http://c1303.hizliresim.com/17/3/kpqx9.jpg[/url]

Bu 125 lik


[url]http://c1303.hizliresim.com/17/3/kpqxb.jpg[/url]

[url]http://c1303.hizliresim.com/17/3/kpqwt.jpg[/url]

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:30 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:28 ----------



hüseyin motoru benim haberim olmadan sakın satma. temiz motorun var ve burdan da temiz bi aradaş var. parası hazır. gelir alırız. isterse tabi mesaj attım bakalım geri dönmedi uyuyor sanırım. :)

inşallah durumu düzeltir satmazsın da...

ramazan abi bende sonradan gördüm ya çokta üzüldüm keşke görüşebilseydik çok kalabalıktı kalabalık olmasa karşılaşırdık mutlaka ben saat 4 ile 6 arası filan oradaydım ama fazla kalmadım abi öyle arkadaşım gitmek istedi gittik geldik
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
11
Bu arada arkadaşlar avrupa yakasında akşamları motoruyla çıkabilecek arkadaşlar varsa görüşmek isterim.
motorda çok yeniyim ve motorumu tanımak istiyorum. bana bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa lütfen iletişime geçelim :)
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Hüseyin o saatte biz yola çıkmıştık. Neyse sağlık olsun

Donduk dönüşte walla :( akıl işi değil kısın binmek Allah kuryelere sabır versin

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------

Bu arada arkadaşlar avrupa yakasında akşamları motoruyla çıkabilecek arkadaşlar varsa görüşmek isterim.
motorda çok yeniyim ve motorumu tanımak istiyorum. bana bu konuda yardımcı olabilecek arkadaşlar varsa lütfen iletişime geçelim :)

Hoşgeldin tekrar aramıza. Tabi uzun yol seversen biz yaza çok gezeriz mesela kendi gurubumuzla Ethem Abimizin yanına gitme Planım var. Sohbet muhabbet için.

Ama sunu yap, gir ara sokaklara vites değiştir vites düş arttır tecrübe edin. Ayağın elin alışsın

Ben de tecrubesizdim hem ehliyetim yoktu 1 ay böyle gezdim ara sokaklarda ve alıştım. Çok da iyi oldu
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
Bu cbf 150 ler km kac para yaktigini net birsekilde soyleye bilen yokmu kimi 12kr kimi 13kr diyor 34kurus diyen bile var agalar sizinkiler kac para yakiyor
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
Bu tamami ile kullanıma havaya bilmem neye bağlı

Mesela ben 105 kgım. 100 km de 2.8 yakarken kimi der ki çok, ben 2.5 yakıyorum . Normaldir. Neden adam 60 kg dır, ağırlık az olduğundan az yakar. Atsın bakalım farkımızı, yanı 40 kg patates atsın arkaya bide öyle gezsin bakalım aynı şeyi yakacakmı :)

O patatesi ben vücudumda taşıyorum yahu daha ne yaksın :)
 
Katılım
19 Kas 2012
Mesajlar
499
Bu tamami ile kullanıma havaya bilmem neye bağlı

Mesela ben 105 kgım. 100 km de 2.8 yakarken kimi der ki çok, ben 2.5 yakıyorum . Normaldir. Neden adam 60 kg dır, ağırlık az olduğundan az yakar. Atsın bakalım farkımızı, yanı 40 kg patates atsın arkaya bide öyle gezsin bakalım aynı şeyi yakacakmı :)

O patatesi ben vücudumda taşıyorum yahu daha ne yaksın :)
Motora az yaktircaz diye zayiflayacakmiyim yani :)) ben 90 kusur geliyorum
 
Katılım
29 May 2012
Mesajlar
11
Evet uzun yola da gelirim :) şuan sadece E5 de sürmekten biraz korkuyorum yoksa motora alıştım sayılır ancak, motoru pek tanımıyorum yani bildiğiniz gaza basıp giden bir sürücüyüm oysaki vitesleri bile motorun sesine göre değiştiriyorum. istemeden motoruma zarar vermekten korkuyorum :D zaten 2. el ama olsun ben sevdim motorumu.
alma amaçlarımdan birisi de cuma akşamları uzun yola çıkıp pazar akşamı dönmek, (artık her hafta kumburgaz, riva, tekirdağ, silivri :D)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst