Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
kusura kalmayın arkadaşlarda burada yazan arkadaşların çoğu 110 la bazen 120 ye çıktığını hadi boşver 90 la uzun yolda giddiğini söylüyor el insaf dahadamı yakmasın motor yağı . kesin bu arkadaşların egsozları kapkaradır.
 
Katılım
27 Şub 2011
Mesajlar
116
ho ho ho ho honda :santa:
hondaya bin tokmakla hondadan in tokmakla
bi honda aldım şaşesi kırıldı çin malı mıdır nedir çürük çürük yapıyorlar
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
Kıskançlık kötü bir şey, tabi ben de bisiklete binsem motora binenleri kıskanırım.Her neyse mobil1 15/50,, castrol 10/50 den çok daha iyi söyleyen kaçtı .)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Kıskançlık kötü bir şey, tabi ben de bisiklete binsem motora binenleri kıskanırım.Her neyse mobil1 15/50,, castrol 10/50 den çok daha iyi söyleyen kaçtı .)

ibrahim ne amaçla yazdığını biliyorum ama yinede cevap yazacağım merak etme bisiklete binenler motosikletlileri kıskanmıyorlar. bisiklet çok ayrı bir kültürdür.
 
Katılım
19 Mar 2011
Mesajlar
22
Bugün Çanakkale'den tam gaz dönerken bi tvs apache 150'yi geçtim yolda. Adam da eşiyle birlikte hızlı gidiyordu ama. Sonra aradaki mesafeyi kapatıp geçti beni ya! Titreşim falan diyorlar ama iyi gidiyormuş bu tvs apache 150'ler. Gerçi arayı 5-10 metreden fazla açamadı ama yine de beğendim performansı. Tercih et deseler konforu ve göz dolduran görünümü ile yine CBF'im derim ama afferini aldı benden tvs apache.
 
Katılım
3 Tem 2010
Mesajlar
453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.

Arkadaşım bana şu işi en ince ayrıntısına kadar anlatırmısın sana zahmet. Aynısını Tvs Apache'ye yapmayı düşünüyorum. Olur mu? Kendin yaptıysan neler kullanarak yaptın? Yada satın aldıysan herşeyiyle ne kadara aldın? Bu arada angel'in ortasındaki de zenon dimi?
Beni bilgilendirirsen çok memnun olurum.
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Bugün Çanakkale'den tam gaz dönerken bi tvs apache 150'yi geçtim yolda. Adam da eşiyle birlikte hızlı gidiyordu ama. Sonra aradaki mesafeyi kapatıp geçti beni ya! Titreşim falan diyorlar ama iyi gidiyormuş bu tvs apache 150'ler. Gerçi arayı 5-10 metreden fazla açamadı ama yine de beğendim performansı. Tercih et deseler konforu ve göz dolduran görünümü ile yine CBF'im derim ama afferini aldı benden tvs apache.
öyle malesef seni apache geçmiş beni çin malı motorlar iki kişi artçısıyla geçiyorlar.hemde 125 lik. bende zaten kastırmıyom daha fazla rezil olmayım deyi.
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
59
Selam arkadaşlar. Pazar günü yaklaşık 250 km lik bir gezi yaptım Fethiye Saklıkent'e.Ortalama 75-80 KM hızla 0,102 TL yaktım km'de. Yağda eksilme olmadı.Ve hava okadar sıcaktıki asvaltın sıcağından kavruldum resmen.Buna rağmen CBF'im banamısın demedi.

Paylaşmak istedim saygılar herkese...

Nasuh4848 bak iki ortacalı olduk yokmu yakınlarda başka CBFciler?
 
Katılım
13 Şub 2011
Mesajlar
5,987
zaten siz motorunuzu gayet kullanılması gerektiği gibi kullanmışsınız.Bazı arkadaşlar motorlarını olması gerekenden fazla hırpaladığı için cbf yağ yakıyor.Ben cbf in yağ yakma sorununu kronik olarak düşünmüyorum.Tamamen kullanımla ilgilidir (benim kendi şahsi fikrim)
 
Katılım
12 Ağu 2011
Mesajlar
59
Arkadaşlar bu gezim sırasında artçım nişanlım da vardı.65+65=120 kg ikimiz ve ilaveten yan çantalarımve arka çantamda doluydu...
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
ibrahim ne amaçla yazdığını biliyorum ama yinede cevap yazacağım merak etme bisiklete binenler motosikletlileri kıskanmıyorlar. bisiklet çok ayrı bir kültürdür.
Bak şimdi buna kötü oldum, benim amacımı bildiğini de yazmışsın. Yani yapma bunu bisiklete lafımız yok, o zaman ben yazdığımu değiştireyim. " Ben de 4 milyarlık vibratöre otursam " neyse benim susmam gerek.. Söylediklerimi geri alıyorum .)
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
evet arkadaslar gezimi bitirdim.
istanbul- iğneada iğneada - lüleburgaz ayrıca iğneadadan çevre köylere orman yollarından küçük küçük bir çok gezi. 4 gün toplam 900 km.
araziye de girdim, dağa da çıktım. uçurum kenarında motorumla poz verdim.
134 lira yaktım. helal-i hoş olsun.
yağ eksiltmek mi? güldürmeyin lütfen.
tekleme? çok ama çok nadir. bu tekleme sorunu karbüratörlü motoru euro 3 normlarına adapte etmeye çalışmaktan kaynaklanıyor. tamamen ateşleme problemi. fakat asla rahatsız edici seviyede değil. stabil hız ve devirde çok nadir bir kaç öksürmeden ibaret.

motorun konforu ve keyfi anlatılamaz...
 
Katılım
24 Kas 2007
Mesajlar
69
Arkadaşlar lütfen elimizdeki motorların degerini bilelim,pireyi deve haline getirip motordaki kucuk sorunları can sıkıcı hale getirmek cbf e haksızlık olur .Heleki kıyası bile yapılamayacak , konfordan uzak makinalarla eşleştirmeyelim,Zaten estetigine aladanıpta farklı motorları alan arkadaşlarda en kıssa zamanda satıp cbf e dönuyorlar.http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...2011-yeni-kasa-cbf150-takasli-57133554/detay/Adam motordan kurtulmak için 2 aylık motora yazdıgı fiyata bak, motor adamda nasıl bir etki bıraktıysa en kıssa zamanda satıp kurtulmak istiyor :)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
alper150zc,angel çok güzel olmuş aydınlatmada devrim yaşamışsın:)maliyeti nedir kardeş nerde yaptırdın şuan 2 eksik var motorumda lastik ve angel:)ilkönce hangsini çözsem acaba bilemedim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst