- Katılım
- 18 Mar 2011
- Mesajlar
- 385
kusura kalmayın arkadaşlarda burada yazan arkadaşların çoğu 110 la bazen 120 ye çıktığını hadi boşver 90 la uzun yolda giddiğini söylüyor el insaf dahadamı yakmasın motor yağı . kesin bu arkadaşların egsozları kapkaradır.
