Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
bu yeni motorlar az yakıyor ya demek ki. ben iki kişi şehir içi 415'te yedeğe düştüğümde olay olmuştu =)

Yeni model ile eski modelin yakıt sarfiyatı arasında benim de gözlemim hiç fark olmadığı şeklinde. yedeğe geçmeden 600 km yapam arkdaş özellikle parantez içinde yazmış arka dişlisinin 40 t olduğunu. Kendi motorunuzla 40 t arka dişli taktığınız taktirde ile 600 km yapamasanız dahi 500-550 km mümkün olabilecektir. orjinal dişli ile ekonomik devir aralığında 5. viteste 50 km/h yapan motor 40 t arka dilşli ile aynı devir aralığında 60 km/h yapabiliyor. Bu yakıt tasarrfuda buradan kaynaklanıyor.
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
selam arkadaşlar benim şöyle bir sıkıntım var perşembe günü anes motor dan cbf 150 satın aldım ancak son 2 gündür evde çıkan anlaşmazlıklar yüzünden motoru teslim almadan satışı iptal ettirip paramı geri alma şansım veya hakkım var mı aksesuar dahil 4.250 tl verdim kanunen böyle bir hakkım var mı yoksa sadece bayiinin insiyatifinde olan bir durum mu?

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:20 ----------

selam arkadaşlar benim şöyle bir sıkıntım var perşembe günü anes motor dan cbf 150 satın aldım ancak son 2 gündür evde çıkan anlaşmazlıklar yüzünden motoru teslim almadan satışı iptal ettirip paramı geri alma şansım veya hakkım var mı aksesuar dahil 4.250 tl verdim kanunen böyle bir hakkım var mı yoksa sadece bayiinin insiyatifinde olan bir durum mu?

durumu daha da açmam gerekirse siyah renk ellerinde yoktu ancak en geç cuma günü yani 1 gün sonrasına gelir dediler bizde anlaştık noter vekaleti verdik parasını da peşin peşin verdim bu arada ne bir belge ne de bir fatura aldım vazgeçersem paramı geri alabilirmiyim veya herhangi bir kesinti olabilir mi
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
mobilet motor almıştım.ikı gün bindim 3 km kadar. evdekiler sorun çıkarttı.faturası kesilmişti.maliyeye de
gitmiştm.
Babamla birlikte satıcıya gittik.adam maliyeyi aradı satışı iptal ettirdi.paramızı iade etti.
Fakat bu olay 15 yıl önceydi.:)
Bence uygun bir dille,rica ederekten paranı geri alabilirsin.
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us GELIBOLUDAN LAPSEKIYE GEÇERKEN


Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us KÖYÜM :)

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.us VE SONUNDA KOYDE KALCAM EVIN GARAJINA MOTORUMU KOYDUM

Uploaded with ImageShack.us DÖNÜŞ YOLUNDA ŞANSIMA ÇAKILARI YENI DOKMUŞLER COK ZOR OLDU DÜŞMEMEYİ BAŞARDIM

Uploaded with ImageShack.us UFKA BAK BE

Uploaded with ImageShack.us

Uploaded with ImageShack.usHİÇ BİTMİCEK GİBİ YOL :)

Uploaded with ImageShack.usBEN DENİZ :)

Uploaded with ImageShack.usİSTANBULA GELINCE ILK İŞ İNER İNMEZ MOTORU TEMİZLEMEK PARLATIM ÇOK ŞUKUR

Uploaded with ImageShack.us MERAK EDENLER İÇİN MOTORUM SUAN 4700KM DE YOL BOYUNCA BENI HIC UZMEDI SAOLSUN 5 GÜNDE 1000KM DEN FAZLA YOL YAPTIM 115TL YAKIT ALDIM HALA ICIMDE YARA:d (BU ARADA BILIYORUM MOTOR RESIMLERIN HEPSINDE VAR AMA MARUZ GÖRUN ONU OBJEKTIFE KOYMIYINCA RESİM ÇEKESIM GELMIYOR :d )
Uploaded with ImageShack.us
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
anesi aradım işlemler başlatıldı dedi aslında motoru çok istiyorum parşembe günü akşamı motoru aldıktan 20 ağustos taki a2 sınavı için kursa bile yazıldım ancak evdekiler çok sert tepkiler veriyorlar bunda ülkemizdeki klasik motor karşıtlığı sebep oluyor her seferinde annem veya babm kaza örneklerini veriyor rahat uyku bile uyuyamıcaklarını söylüyorlar bende geceleri devamlı bu haberlerle cesaretimi yitiriyorum ama sabah olup şu foruma girdiğimde dünya umrumda değil sürmek istiyorum diyorum paramı geri alma şansım da kalmadı bir evin tek oğluyum aileme biraz olsun hak veriyorum başına böyle bir durum gelen var mı sizce ne yapmam gerekiyor.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
anesi aradım işlemler başlatıldı dedi aslında motoru çok istiyorum parşembe günü akşamı motoru aldıktan 20 ağustos taki a2 sınavı için kursa bile yazıldım ancak evdekiler çok sert tepkiler veriyorlar bunda ülkemizdeki klasik motor karşıtlığı sebep oluyor her seferinde annem veya babm kaza örneklerini veriyor rahat uyku bile uyuyamıcaklarını söylüyorlar bende geceleri devamlı bu haberlerle cesaretimi yitiriyorum ama sabah olup şu foruma girdiğimde dünya umrumda değil sürmek istiyorum diyorum paramı geri alma şansım da kalmadı bir evin tek oğluyum aileme biraz olsun hak veriyorum başına böyle bir durum gelen var mı sizce ne yapmam gerekiyor.

bence biraz sıkıştır satışı iptal edebilirler sadece
dünyanın sonu değil... Git rica et
ben de motoru anes ten aldım çok anlayışlı olduklarını söyleyemem ama ısrarla istemediğini belirt ailenin durumunu anlat yardımcı olacaklardır
bildiğim kadarıyla 15 gün içinde vazgeçme hakkın var...
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
peki para da bi kesinti vesaire söz konusu olabilir mi işlemler başlatılmıştır büyük ihtimal trafiktedir dedi telefonda
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
peki para da bi kesinti vesaire söz konusu olabilir mi işlemler başlatılmıştır büyük ihtimal trafiktedir dedi telefonda

bunları bana değil anes e sor aç telefon açık açık konuş kesinit v.s. olur mu diye sonra onların söylediklerini burada paylaş biz de yardımcı olmaya çalışalım sonuçta türkiye de kanunlardan çok kişisek insiyatifler önce gelir
aç telefon ben vazgeçtim abi de ailem istemiyor bu kadar basit?

---------- Post added at 11:00 ---------- Previous post was at 10:55 ----------

alper150zc güzel bi gezinti olmuş başkşehirden iki arkadaş pikniğe ya da denize gideceğiz istersen seni de katalım düşünürsen bi mesaj at?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
Arkadaşlar bana tur camı önerebilecek birisi var mı? Ankara bayisi satmıyor.
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
peki para da bi kesinti vesaire söz konusu olabilir mi işlemler başlatılmıştır büyük ihtimal trafiktedir dedi telefonda

bence tereddùtte isen alma motoru.

Trafikte imza atmadıysan ya da vekalet vermediysen geri alabilirsin.
Zaten ne olursa olsun 7 gün içınde satın aldığın malı gerekçe gôstermeden iade hakkın var.kullanılmamış şartı ile.
Kaymakamlıklarda tüketici hakları hakem heyeti [ya da bunun gibi bişey tam bilmiyom] var.net'ten telini de bulursun.
Buralardan haklarını tam olarak öğren motoru aldığın yere kendinden emin bir şekilde haklarını bilerek git.her şeyi satıcıya sorma.iyice bilgilen.
Satıcı caydığını anlayıp geriye dönüşu olmayan bir işlem yapabilir.
Muhtemelen paranı tam olarak alırsın.
Bunlar benim bildiklerim ve önerilerim yanlış da olabilir
.en doğrusu tüketici hakları hakem heyetleri ne gitmen olacaktır
geç kalma
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
yeni model ile eski modelin yakıt sarfiyatı arasında benim de gözlemim hiç fark olmadığı şeklinde. Yedeğe geçmeden 600 km yapam arkdaş özellikle parantez içinde yazmış arka dişlisinin 40 t olduğunu. Kendi motorunuzla 40 t arka dişli taktığınız taktirde ile 600 km yapamasanız dahi 500-550 km mümkün olabilecektir. Orjinal dişli ile ekonomik devir aralığında 5. Viteste 50 km/h yapan motor 40 t arka dilşli ile aynı devir aralığında 60 km/h yapabiliyor. Bu yakıt tasarrfuda buradan kaynaklanıyor.


tebrikler olayı çözmüşsün hocam :) 400 km lerde yedeğe düşen arkadaşlara tavsiyem 4500-5000 prm arası vites atın ve motoru ani ivmelendirmeyin.benzini yedire yedire gazı açın.ani açtığınız gaz boşa egzozdan yanmadan atılan benzin dir.inanın bu değerlerin dahada üstüne çıkabilirdim fakat motor sağır kalmasın diye ara ara 120 - 130 lara çıkıyorum.özellikle akşamları 19:30 19:50 arası mahmutbey bahçeşehir gişeleri arası seyir ederken denk gelen yeni kasa 43 dişli cbf leri görünce onları geçmek için gaz açıyorum.eğer forumda bana e-6 da geçilen bir arkadaş varsa merak etmesin onun motorunda bir problem yok benimki 40 dişli olduğu için arkamda kalıyorlar:)

---------- Post added at 12:30 ---------- Previous post was at 12:16 ----------

şu tekleme sorunuyla karşılaşan ve çözüme kavuşturan bir arkadaş yokmu forumda.yeni kasaların çoğunda bu sıkıntı varmış fakat kullananların çoğu bunu önemsemiyor.bazıları rüzgardan zannediyor,bazıları benzindendir deyip geçiştiriyor.arkadaşlar bu tekleme,kesme yada tabiricaiz ise bazılarının tabiriyle arkadan biri motoru çekip çekip bırakıyormuş hissi kronik bir problemdir.
4 sene eski kasasını 40.000 km kullandım yani cbf in ciğerini biliyorum.servise götürdüm test ettiler bunda bişey yok dediler.servis elemanları o kadar kazmaki o teklemeyi anlayacak hassasiyete sahip değiller. Açıkçası bende ne yapacağımı bilmiyorum çok rahatsız edici bir şey ama ispatını yapamıyorsunuz.
 
Katılım
18 Haz 2011
Mesajlar
167
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
".benzini yedire yedire gazı açın.ani açtığınız gaz boşa egzozdan yanmadan atılan benzin dir."

yav bu yeni model cbf motorlarda egsoza atılan benzini tekrar kullanan bır sistem var diye biliyodum ama.?
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
".benzini yedire yedire gazı açın.ani açtığınız gaz boşa egzozdan yanmadan atılan benzin dir."

yav bu yeni model cbf motorlarda egsoza atılan benzini tekrar kullanan bır sistem var diye biliyodum ama.?

sanıyorum o euro 4 motorlarda otobüslerde kullanılan omotorlarda euro 4 standarrlarında olan motorda geridönüşüm bir çeşit.
yeni cbf lerde olsa yakıt tüketimi eski kasalara nazaran fark yaratırdı eminim.
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
Dönüşüm diye bir olay yok.sadece eskilerden farkı egzoz borusuna koyulan katalizatör.oda yanmamış gazları ısınan seramik levhalar vasıtasıyla yakarak doğaya daha az zararlı hale getiriyor.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
telefon ile değil yüz yüze görüş arkadaşım. arkaya 40lı dişli takan arkadaşıma sorayım karşıdan rüzgar sert esiyorsa ya da rampa varsa motor belli bir devrin üstüne çıkamıyor. arka dişli küçülünce tork düşeceğinden sizde durum nedir?
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
...., ileride çok kritik yerlerde doğru kararlar ile hiç kaza yapmadım. Yarım saniye daha duramasaydım şimdi kesin takla atmıştım dediğim çok oldu.Halbuki sakin kullanmaya çalışırım genelde ama Malum istanbul...

Motosikletin zorluğu burada, sakin kullanmana bile izin vermiyorlar, hep aksiyon, hep aksiyon.


ben de bugün itibari ile aranıza katıldım motoru satın aldık mücahit_89 nickli mücahit kardeşimle kendisi aynı işyerinden arkadaşım foruma kayıtlı olduğunu motoru satın almaya giderken öğrendim :) eğitmenim de o olucak :) anesten siyah renk aldık en geç perşembeye hazır olur dediler ön,arka komple koruma demirleri 250 tuttu mücahit çok fazla dedi dinlemedim ilk gün bi yan yatırsam daha fazla masrafı çıkıcak boşver dedim ruhsat plaka korumalık fasa fiso hepsi 4.250 tuttu 24 sene boyunca bir kerette en fazla bugun para harcadım :) maddi olarak büyük meblaa benim için ancak manevi değeri çok daha büyük ilk motorum olucak çünkü.
anes e giderken 2 kişi çok rahat 110-120 km hiç zorlanmadan gidiyordu motor hatta dönüşte mücahit korkumu yenmem için ufak bir show da yaptı :) (benzin deposuna oturmak, 90-100 ile giderken aykalarını korumalığın üstüne koymak,sıfır depoya yatmak gibi) :) bakalım öğrenim süreci nasıl geçicek, işin zor mücooo :)

Hayırlı olsun, Allah kaza bela vermesin.

Bu ara

Benzin deposunun üstüne oturmayı tavsiye etmiyorum. :p

bu yeni motorlar az yakıyor ya demek ki. ben iki kişi şehir içi 415'te yedeğe düştüğümde olay olmuştu =)

Hey gidi günler hey :mrgreen:

anesi aradım işlemler başlatıldı dedi aslında motoru çok istiyorum parşembe günü akşamı motoru aldıktan 20 ağustos taki a2 sınavı için kursa bile yazıldım ancak evdekiler çok sert tepkiler veriyorlar bunda ülkemizdeki klasik motor karşıtlığı sebep oluyor her seferinde annem veya babm kaza örneklerini veriyor rahat uyku bile uyuyamıcaklarını söylüyorlar bende geceleri devamlı bu haberlerle cesaretimi yitiriyorum ama sabah olup şu foruma girdiğimde dünya umrumda değil sürmek istiyorum diyorum paramı geri alma şansım da kalmadı bir evin tek oğluyum aileme biraz olsun hak veriyorum başına böyle bir durum gelen var mı sizce ne yapmam gerekiyor.

Bence motoru almak için acele etmişsin. Unutma onlar senin ailen. Üzerinde hakları var. (Tam olarak öyle.)

Bu işe meraklıysan, bilmelisin ki Türkiyede motosiklet kullanmak oldukça riskli. Buna rağmen devam diyorsan, bence önce ehliyet al, ufak tefek korumalıklarını al ve ailene göster, mümkünse eğitime yazıl ve işin eğitimini al.

Yani yavaş yavaş alıştır aileni. Ecel birdir değişmez, bu sözü de unutma. Ama bizim yapmamız gereken azami tedbirleri alıp, tevekkül etmek.

Uploaded with ImageShack.us MERAK EDENLER İÇİN MOTORUM SUAN 4700KM DE YOL BOYUNCA BENI HIC UZMEDI SAOLSUN 5 GÜNDE 1000KM DEN FAZLA YOL YAPTIM 115TL YAKIT ALDIM HALA ICIMDE YARA:d (BU ARADA BILIYORUM MOTOR RESIMLERIN HEPSINDE VAR AMA MARUZ GÖRUN ONU OBJEKTIFE KOYMIYINCA RESİM ÇEKESIM GELMIYOR :d )

Güzel fotolar, Allah kaza bela vermesin. Bu tutku her motorcuda vardır, merak etme.

tebrikler olayı çözmüşsün hocam :)

şu tekleme sorunuyla karşılaşan ve çözüme kavuşturan bir arkadaş yokmu forumda.yeni kasaların çoğunda bu sıkıntı varmış fakat kullananların çoğu bunu önemsemiyor.bazıları rüzgardan zannediyor,bazıları benzindendir deyip geçiştiriyor.arkadaşlar bu tekleme,kesme yada tabiricaiz ise bazılarının tabiriyle arkadan biri motoru çekip çekip bırakıyormuş hissi kronik bir problemdir.
4 sene eski kasasını 40.000 km kullandım yani cbf in ciğerini biliyorum.servise götürdüm test ettiler bunda bişey yok dediler.servis elemanları o kadar kazmaki o teklemeyi anlayacak hassasiyete sahip değiller. Açıkçası bende ne yapacağımı bilmiyorum çok rahatsız edici bir şey ama ispatını yapamıyorsunuz.

Ben artık alıştım, önemsemiyorum. :mrgreen:

Baktım öyle yapıyor, hafiften gaz açıp sonra tekrar eski konumuna getiriyorum, sonra devam.

telefon ile değil yüz yüze görüş arkadaşım. arkaya 40lı dişli takan arkadaşıma sorayım karşıdan rüzgar sert esiyorsa ya da rampa varsa motor belli bir devrin üstüne çıkamıyor. arka dişli küçülünce tork düşeceğinden sizde durum nedir?

Çok büyük ihtimal(aslında kesin) tork düşmüştür ama arkadaş halinden memnunsa sıkıntı yok.
 
Katılım
22 Ara 2006
Mesajlar
842
Motosikleti
2022-SYM Jet 14 200 + 2011-KLX250 + 2015-KTM Duke 200(arızalı yatış)
Arkadaşlar CBF'nizin kıymetini bilin, yazılanları çoğu uç uça eklenmiş şehir efsaneleri, inanmayanlar benim forum mesajlarıma baksınlar. Yaşadık, gördük... 72.000Km.
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ben biraz rodajda birden gaz açıp kapadım arada..hızlandım arada sırada ama sanki ilk günkü gibi torku yok gibime geliyor..siz nasıl düşünyorsunuz arkadaşlar yoksa psikolojik bir olay fln mı?
 
Katılım
10 Tem 2011
Mesajlar
9
bugün gittim anese orda satıcı arkdaşlardan biri anlayışlı davrandı durumumu hiç yalansız ve abartısız anlattım niye böyle bir şey yaptın rızasız olur mu dedi bi yerleri aradı telefonda motorun vergisi yatırılmış ruhsat ve plaka başlamamış ancak bu durumda vergi hariç paramı geri verebileceğini söyledi yani bir 300-350 tl zararın olur dedi yine de işlemlerin başlamamış olması önemli dedi bende 300-350 yi kabul edercesine davrandım ancak belki yine de paranı kuruşu kuruşuna geri alabilirsin p.tesi günü dönüş yapıcaz sana dediler bu vergi olayı da ne oluyor bu adamlar vergiyi ödeseler bile ben makbuz isteyip vergi dairesinden bu parayı geri alabilirmiyim ?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst