- Katılım
- 11 Eki 2007
- Mesajlar
- 2,838
bu yeni motorlar az yakıyor ya demek ki. ben iki kişi şehir içi 415'te yedeğe düştüğümde olay olmuştu =)
Yeni model ile eski modelin yakıt sarfiyatı arasında benim de gözlemim hiç fark olmadığı şeklinde. yedeğe geçmeden 600 km yapam arkdaş özellikle parantez içinde yazmış arka dişlisinin 40 t olduğunu. Kendi motorunuzla 40 t arka dişli taktığınız taktirde ile 600 km yapamasanız dahi 500-550 km mümkün olabilecektir. orjinal dişli ile ekonomik devir aralığında 5. viteste 50 km/h yapan motor 40 t arka dilşli ile aynı devir aralığında 60 km/h yapabiliyor. Bu yakıt tasarrfuda buradan kaynaklanıyor.
































