- Katılım
- 9 Ağu 2010
- Mesajlar
- 257
Hepsinde OHC yazıyor arkadaşım DOHC falan yazdığı yok senin yanlışın var buarada ne bu böyle sıfır motor alıyorsun yok sübap ayarı ister yok hava ayarı ister ne bu böyle bu honda cbf konusunda iyice sıçtı artık bukadarmı kötü yapılır bu motor yaa sıfır motora yok hava ayarı yaptır yok sübap ayarı yaptır yok zincir gerdir yok yağ yaktı koy ordan 150 gr yağ haa bu 80 civarı hızlarda kasma kesiklik yapma hepsinde var desem yeridir 5 tane geçti elimden hepsindede aynı sorunu yaşadım iğnelerde titriyor adamlar onu bile çözemediler daha önce memnunum çok memnunum diyen arkadaşlar başladılar şikayetlere daha durun bakalım daha ilk 5 bin kmrelerdesiniz helebi şöyle 15 20 binleri görün asıl film ozaman başlıyor tüm yeni alan arkadaşlar motorlarınızın sınırlarını kesinlikle zorlamayın yok bu son kaç basar yok teker yaparmı yok şu dişliyi koysam rahatlarmı daha hızlı gidermi gibi düşünmeyin daha önceki cbf lerde 42 t vardı 2011 lerde 43 t var bu ara hızlanmalara biraz katkı yapmış olsada tek kişilik kullanımda ve uzun yolda epey can sıkıcı çok bağırıyor 6. vites istiyor tavsiyem daha ilk gün bayiden çıkmadan 42 t ile değiştirin ön dişliylede kesinlikle oynamayın derim benim görüşüm tabi herkez istediğini yapmakta özgür yada yok yav ben çok takıntılıyım hiç sorun yaşamak istemem diyen arkadaşlar varsa aranızda satın motorları alın ybr kafanız dinç olsun 17 bin de daha zincir değişmedi gerilmedi bile 1 lt yağ koy 4 bin km de bir yağını değiştir yine 1 lt yağ çıksın şakırtı şukurtu yerine sadece egzoz sesi duy dağa bayıra çık hopla zıpla ama yinede gitmem demez YBR :cat:

