Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Hepsinde OHC yazıyor arkadaşım DOHC falan yazdığı yok senin yanlışın var buarada ne bu böyle sıfır motor alıyorsun yok sübap ayarı ister yok hava ayarı ister ne bu böyle bu honda cbf konusunda iyice sıçtı artık bukadarmı kötü yapılır bu motor yaa sıfır motora yok hava ayarı yaptır yok sübap ayarı yaptır yok zincir gerdir yok yağ yaktı koy ordan 150 gr yağ haa bu 80 civarı hızlarda kasma kesiklik yapma hepsinde var desem yeridir 5 tane geçti elimden hepsindede aynı sorunu yaşadım iğnelerde titriyor adamlar onu bile çözemediler daha önce memnunum çok memnunum diyen arkadaşlar başladılar şikayetlere daha durun bakalım daha ilk 5 bin kmrelerdesiniz helebi şöyle 15 20 binleri görün asıl film ozaman başlıyor tüm yeni alan arkadaşlar motorlarınızın sınırlarını kesinlikle zorlamayın yok bu son kaç basar yok teker yaparmı yok şu dişliyi koysam rahatlarmı daha hızlı gidermi gibi düşünmeyin daha önceki cbf lerde 42 t vardı 2011 lerde 43 t var bu ara hızlanmalara biraz katkı yapmış olsada tek kişilik kullanımda ve uzun yolda epey can sıkıcı çok bağırıyor 6. vites istiyor tavsiyem daha ilk gün bayiden çıkmadan 42 t ile değiştirin ön dişliylede kesinlikle oynamayın derim benim görüşüm tabi herkez istediğini yapmakta özgür yada yok yav ben çok takıntılıyım hiç sorun yaşamak istemem diyen arkadaşlar varsa aranızda satın motorları alın ybr kafanız dinç olsun 17 bin de daha zincir değişmedi gerilmedi bile 1 lt yağ koy 4 bin km de bir yağını değiştir yine 1 lt yağ çıksın şakırtı şukurtu yerine sadece egzoz sesi duy dağa bayıra çık hopla zıpla ama yinede gitmem demez YBR :cat:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
arkadaşım ne dediğinin farkındamısın bilmiyorum...ama herkesin motor kullanımı aynı değildir..kimi 150 lik motora hız yaptırmaya kalkar kimi cross yapar..sende 20.bin km film başlıyorsa hor kullanıyorsun o zaman..benim crypton 7 senelik 27.000binde sattım ya arkadaş bi kerede arıza çıksın da götiriyim yaptırmaya..ama hiç bir zaman motorun biryerine şeritten başka birşey taktırmadım..yok dişli fln onlar uğraşmayı sevenler için ben adam gibi orj.nasılsa öle kullanırım..yağını değiştirdin mi tmm bas gaza devam et ...
dağa taşa vurdum tık demedi..ama insan gözü gibi bakınca hiçbirşey olmuyor..
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
arkadaşım ne dediğinin farkındamısın bilmiyorum...ama herkesin motor kullanımı aynı değildir..kimi 150 lik motora hız yaptırmaya kalkar kimi cross yapar..sende 20.bin km film başlıyorsa hor kullanıyorsun o zaman..benim crypton 7 senelik 27.000binde sattım ya arkadaş bi kerede arıza çıksın da götiriyim yaptırmaya..ama hiç bir zaman motorun biryerine şeritten başka birşey taktırmadım..yok dişli fln onlar uğraşmayı sevenler için ben adam gibi orj.nasılsa öle kullanırım..yağını değiştirdin mi tmm bas gaza devam et ...
dağa taşa vurdum tık demedi..ama insan gözü gibi bakınca hiçbirşey olmuyor..

:cat::cat::cat::cat::cat: katılıyorum kardeşim çinli motorlar o zaman 10,000 km sonra çöpe atmak lazım..
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
dincer59 dostum çayan tarsusta..bu arada konu açmıştım yeni motorum diye buraya bi daha resim atayım..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 00:28 ----------

j60ak0.jpg

2qlvb7s.jpg

105duzb.jpg
KIRMIZI OLSUN 3 KURUŞ FAZLA OLSUN :D
dincer59 dostum çayan tarsusta..bu arada konu açmıştım yeni motorum diye buraya bi daha resim atayım..

Ah be abicim olsun Adana sana yakın git hem bi gezi olur hemde bize oralardan da resim atarsın ne olacak kırma bizi işte :cherry::rendeer:


TAKTIRALI OLDU BAYA YA DEBRİYAJ TELİNİ SENİN O HIZ İŞİ KÖTÜYMÜŞ ALLAH ŞÜKÜR ÖLE Bİ SORUNLA KARŞILAŞMADIM DAĞA DORUSU ÇİNLİ Bİ SCHOOTERDAN SONRA HİÇ Bİ SORUNLA KARSILASMADIM BİLE DİYEBİLİRİZ 1KERE SERVİSE GİTİM Bİ KABLOMU NE YERİNDEN ÇIKMIŞ FAR YANMIYORDU HALLEDİLDİ ARKADAŞLAR BUNCA İNSAN BİŞEY BİLİYORDA BENCE KONUSUYOR BU MOTOR 20.000KM DEN SONRA BÜYÜK ÖLÇÜDE 10 MOTORDAN 6-7SAPITIYOR GALIBA AMA BEN BU MOTORUN DİYER COMMUTER LARA NAZARAN RAHATINA BİTİYORUM VEDE GRENAJLI KAFASINA MOTORU FARKLI Bİ HAVAYA SOKUYOR KANATİNDEYİM :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Anlamadım..??bana mı dedin debriyaj teli derken bir sorun mu var..Motorda??
Ben bu motoru diğerlerine göre büyük hisstediğim için alım nispetende öyleymiş..çokk beğendim kaslı grenajlar fln hayalimdeki motora görünüş olarak biraz daha yaklaştım 1200st
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,295
Anlamadım..??bana mı dedin debriyaj teli derken bir sorun mu var..Motorda??
Ben bu motoru diğerlerine göre büyük hisstediğim için alım nispetende öyleymiş..çokk beğendim kaslı grenajlar fln hayalimdeki motora görünüş olarak biraz daha yaklaştım 1200st

ben de bi iki hafta önce kaslı görüp aldım :queen:
ama geçen hafta boğaz köprüsünden geçerken bisikletle geçseydim kendimi daha fazla güvende hissederdim :)
ama düz ve rüzgarsız bi yolda çok oturaklı motor hayırlı olsun
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
11 Nis 2006
Mesajlar
65
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
ben de bi iki hafta önce kaslı görüp aldım :queen:
ama geçen hafta boğaz köprüsünden geçerken bisikletle geçseydim kendimi daha fazla güvende hissederdim :)
ama düz ve rüzgarsız bi yolda çok oturaklı motor hayırlı olsun

yapma yav...peki ybr ye fln aynı şartlarda olsaydı..
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
hmm..teşekkürler sende öle..mersinde çok sıcak nem aşırı insan pc başında terlermi. hiç??
ist.a bir kere geldim mart ayında güneşliydi full bi boğaz köprüsünden geçemedim..ama vapura bindim hehe..
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
ben de bi iki hafta önce kaslı görüp aldım :queen:
ama geçen hafta boğaz köprüsünden geçerken bisikletle geçseydim kendimi daha fazla güvende hissederdim :)
ama düz ve rüzgarsız bi yolda çok oturaklı motor hayırlı olsun

Lastiklerden bence, çok inceler. Ön 100 arka 110 olsa belki daha iyi olurdu rüzgarda.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
aldım makinayı arkadaşlar iki gün oldu kızıl bir ejderha gibi dehşet bence forumda cbf le ilgili bilgi veren herkese teşekkürler beni yönlerdirdiğiniz için

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:50 ----------

arkadaşlar birşey dikkatiim çekti benim motorda yani 2011lerde..OHC YAZIYOR ESKİLERDE DOHC YAZIYORDU DİYE BİLİYORUM..2009 VE ALTI MOTORU OLANLAR SÖLEYEBİLİRLER Mİ ACABA?
BU ARADA DOHC ÇİFT EGZANTRİK
OHC TEK EGZANTRİK

teksilindirde iki egzantirik mi varmış eskilerde acaba biri emme biri egzoz için mi gerekli olsa idi yenidede kulalnılırdı sanırım farkeden birşey yok ha
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
arkadaşım ne dediğinin farkındamısın bilmiyorum...ama herkesin motor kullanımı aynı değildir..kimi 150 lik motora hız yaptırmaya kalkar kimi cross yapar..sende 20.bin km film başlıyorsa hor kullanıyorsun o zaman..benim crypton 7 senelik 27.000binde sattım ya arkadaş bi kerede arıza çıksın da götiriyim yaptırmaya..ama hiç bir zaman motorun biryerine şeritten başka birşey taktırmadım..yok dişli fln onlar uğraşmayı sevenler için ben adam gibi orj.nasılsa öle kullanırım..yağını değiştirdin mi tmm bas gaza devam et ...
dağa taşa vurdum tık demedi..ama insan gözü gibi bakınca hiçbirşey olmuyor..

katılıyoruym dostum cbf yeni aldım daha ses mes inceleme fırsatım olmadı. sanırm heyecandan olsa gerek . 9 ay çin malı olan mondial kullandım 33 binde idi,cbf sınıfı olan çin mallarını 1800 2400 arası satıyorlar arkadaş bunun da sonuçta bir farkı vardır. bakarsan seni üzmez dedi usta ne yapalım bakacağız iste .şu cbf böyle fena şöyle fena deyipde ybr ile kıyaslayıp cbf alanlarada anlam veremiyorum yeter yani uzuyorsa zinciri kısaltırız ,eksiliyorsa koyarız yağını mal bu işte . dehşet görünüşü bile yeter bence herkese iyi geceler arkadaşlar
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Bugün honda duran kardeşler tarafından arandım.Beklenen motorlar gelmiş yarın gelip motorunuzu alabilirsiniz dediler.Renk olarak 8Siyah 4Gri 2de kırmızı renk gelmiş.Bu 2 kırmızıyı yalvar yakart getirttik dediler.Bugün oralara işim düşmüşken hem motorları görme amacıyle hemde son bi fiyat yoklaması yapmak amacıyla duran kardeşler hondaya gittim.2 tane kırmızı cbf olduğu için adam özellikle üstüne basa basa söyledi bunları çok zor getirttik yarın seni öğlene kadar gelmeni bekliyorum sonrasına söz veremem dedi ben mırın kırın edince tamam o zaman akşam 5'e kadar kırmızılardan birini sana ayırıyorum dedi.Söz verdim gibi birşey...Fiyat 3850 peşin ödemede 50TL indirip yapabileceğini belirtti.Ben peşin olarak alacağım için 50TL yerine de motor koruma demiri taktırıcam.Artı yan sehpayı biz hediye olarak veriyoruz dedi.Evet arkadaşlar herşey tamam bi aksilik olmazsa ALLAH'ın izni ile yarın CBF 150 me kavuşuyorum.2 Yıllık hayallerle dolu serüven yarın son buluyor.Sersem gibiyim:)Motoru alınca fotoğrafları eklerim...Kalın Sağlıcakla:)
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
katılıyoruym dostum cbf yeni aldım daha ses mes inceleme fırsatım olmadı. sanırm heyecandan olsa gerek . 9 ay çin malı olan mondial kullandım 33 binde idi,cbf sınıfı olan çin mallarını 1800 2400 arası satıyorlar arkadaş bunun da sonuçta bir farkı vardır. bakarsan seni üzmez dedi usta ne yapalım bakacağız iste .şu cbf böyle fena şöyle fena deyipde ybr ile kıyaslayıp cbf alanlarada anlam veremiyorum yeter yani uzuyorsa zinciri kısaltırız ,eksiliyorsa koyarız yağını mal bu işte . dehşet görünüşü bile yeter bence herkese iyi geceler arkadaşlar

ya o millet kötülüyor ya ona sinir oluyorum hiç motoru sağlam olupta 80bin km de olan taş gibi cbf 150 si..yamahası olan yokmu 80binde vardır..herşey kullanana o motoru sürdüğü zaman hor kullanmaması..:))temizlemesi gıcır gıcır...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:22 ----------

Bugün honda duran kardeşler tarafından arandım.Beklenen motorlar gelmiş yarın gelip motorunuzu alabilirsiniz dediler.Renk olarak 8Siyah 4Gri 2de kırmızı renk gelmiş.Bu 2 kırmızıyı yalvar yakart getirttik dediler.Bugün oralara işim düşmüşken hem motorları görme amacıyle hemde son bi fiyat yoklaması yapmak amacıyla duran kardeşler hondaya gittim.2 tane kırmızı cbf olduğu için adam özellikle üstüne basa basa söyledi bunları çok zor getirttik yarın seni öğlene kadar gelmeni bekliyorum sonrasına söz veremem dedi ben mırın kırın edince tamam o zaman akşam 5'e kadar kırmızılardan birini sana ayırıyorum dedi.Söz verdim gibi birşey...Fiyat 3850 peşin ödemede 50TL indirip yapabileceğini belirtti.Ben peşin olarak alacağım için 50TL yerine de motor koruma demiri taktırıcam.Artı yan sehpayı biz hediye olarak veriyoruz dedi.Evet arkadaşlar herşey tamam bi aksilik olmazsa ALLAH'ın izni ile yarın CBF 150 me kavuşuyorum.2 Yıllık hayallerle dolu serüven yarın son buluyor.Sersem gibiyim:)Motoru alınca fotoğrafları eklerim...Kalın Sağlıcakla:)

Dostum biraz daha sabret benim motorda cuma geliyor..Hep sen güzel foto toparlamış olursun ikimiz aynı anda atalım süper güzellik olur:))Ne Dersin??taylanx7 senin için de geçerli:))))
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
(sercan2667) Burda CRYPTON DAN BAHSETMİYORUZ CBF 150 DEN BAHSEDİYORUZ ARKADAŞIM

Hocam sen burda ybr dan bahsediyorsun. Al birtane de sen de kurtul şu hondadan biz de kurtulalım..







Bu saatte anca bu kadar makrosuz olunca. Ama en azından fikir olur. Marintek ten 6tl ye çakmak girişini aldım. Araba sigortası gibi olan hazır sigortalardan 1A 6 tane ve o sigortaların gireceği yuvalardan bir tane aldım. toplam maliyet 20 tl tutmaz :) Kestim biçtim yapıştırdım. 5800 vardı araç tutucusu ile beraber takınca güzel oluyor. Dağ başında telefonun şarjı bitme derdi yok. Tavsiye ederim.


Bu arada haftasonu yuvacık gezisinde yağmura yakalandık motosikletin kirini mazur görün :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst