Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Kullanım Klavuzunda belirtilen uzun yol bujisini almak istiyorum. Fakat serviste yok. İnternette araştırma yaptım satan yer bulamadım. (NGK CPR9EA-9) satılan yer biliyorsanız paylaşın. iyi sürüşler...

@aydoğanx bize toptancıdan temin etmişti, belki elinde vardır. Yoksa bulmak zor.
 
Katılım
21 Haz 2011
Mesajlar
221
cbf yağ yakıyor, cbf zırıldıyor, cbf şıkırdıyor, cbf hassas, cbf nazik, cbf kıl, cbf tüy fakat piyasada cbf yok :)

istoç anes "bu cuma teslim edeceğiz." dediği motoru haftaya cumaya salladı. haftaya da geleceğini pek sanmıyorum.
abi diyorum ki; madem bu makina bu kadar sorunlu, daha sorunsuzlarına yönelseniz de, biz deli gibi sorunlu cbflerimizi bekleyen madurlar makinalarımıza daha cabuk kavussak :)
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
3
arkadaşlar, motoru yeni alanlar öncelikle hayırlı olsun

pazartesi yada salı günü bende ümraniye DB den alacam ama başta 3800 e anlaştık şimdi 100 tl zam geldi deyip onu da istiyorlar siz ne kadara aldınız böyle bir durum oldumu ?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
arkadaşlar, motoru yeni alanlar öncelikle hayırlı olsun

pazartesi yada salı günü bende ümraniye DB den alacam ama başta 3800 e anlaştık şimdi 100 tl zam geldi deyip onu da istiyorlar siz ne kadara aldınız böyle bir durum oldumu ?

Mecbur o zamı ödüyorsun ben 100 tl yi zar zor 85 tl yaptırdım sende itiraz et olmadı kız bağır çağır biraz indirilir belki

Malesef Honda Türkiye de bu konu hakkında yardımcı olamıyor ve muhatap satıcı bayidir diyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------

cbf yağ yakıyor, cbf zırıldıyor, cbf şıkırdıyor, cbf hassas, cbf nazik, cbf kıl, cbf tüy fakat piyasada cbf yok :)

istoç anes "bu cuma teslim edeceğiz." dediği motoru haftaya cumaya salladı. haftaya da geleceğini pek sanmıyorum.
abi diyorum ki; madem bu makina bu kadar sorunlu, daha sorunsuzlarına yönelseniz de, biz deli gibi sorunlu cbflerimizi bekleyen madurlar makinalarımıza daha cabuk kavussak :)

1 tanede ben ekliyeyim Cbf in boyası o kadar kötüki 1 sene Ybr kullandığım halde 1 tane çizik yokken Cbf aldığımda küçük küçük şimdi ise depoyu kaplayan çizikler mevcut çok titiz ve nazik davranmama rağmen buda gösteriyor ki bu motor neden bu kadar ucuz:wiinkk:
 
Katılım
5 Eki 2006
Mesajlar
15,037
Mecbur o zamı ödüyorsun ben 100 tl yi zar zor 85 tl yaptırdım sende itiraz et olmadı kız bağır çağır biraz indirilir belki

Malesef Honda Türkiye de bu konu hakkında yardımcı olamıyor ve muhatap satıcı bayidir diyor.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------



1 tanede ben ekliyeyim Cbf in boyası o kadar kötüki 1 sene Ybr kullandığım halde 1 tane çizik yokken Cbf aldığımda küçük küçük şimdi ise depoyu kaplayan çizikler mevcut çok titiz ve nazik davranmama rağmen buda gösteriyor ki bu motor neden bu kadar ucuz:wiinkk:

irfan kardeşim ben demiştim desem.... daha çok şey göreceksin.... bunlar başlangıç....
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Arkadaşlar motorumu 3 gün önce 700 km de iken sattım, biraz nakit sıkışıklığı oldu bu hafta durumu çözdüm az bir zararla, tekrar cbf alıcam haftaya gelicek bu sefer renkte takıldım 3 üncü kez cbf sahibi olmak biraz garip olucak:)ama inanın piyasada başka seçenek yok.......

Kanka şaşırdım satmana daha yeni almıştın inşallah kısa zamanda tekrar Cbf sahibi olursun ama siyah alma bu kirden değil çizikleri çok belli etmesinden söylüyorum bence bu seferde kırmızı al derim değişiklik olur:cat:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
Gerçektem hondaya ayıp dedim.bugün bayi bayi dolaştık motor almak için elimizde hazır para..dolaşıyoruz..yok honda kalmadı yok apachi kalmadı..ya sen koskoca hondasın..20 tane motormu getiriyon 1 ayda...10 güne gelirmiş...vay vay vay...sanki bmw alıyoss anasını satıyım...
işin garibi mersinde yok anladık adana yakın ordan alalım ordada yok...
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
irfan kardeşim ben demiştim desem.... daha çok şey göreceksin.... bunlar başlangıç....

Ramço Ybr de her an elimin altında yinede pişman değilim Cbf aldığıma torkunu gücünü hissettiriyor yüksek tork düşük devir saysinde Ybr kadar yakıt yakıyorum buda mantıklı oluyor benim için birde büyük olması altımda motor olduğunu daha iyi belli ediyor
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
Gerçektem hondaya ayıp dedim.bugün bayi bayi dolaştık motor almak için elimizde hazır para..dolaşıyoruz..yok honda kalmadı yok apachi kalmadı..ya sen koskoca hondasın..20 tane motormu getiriyon 1 ayda...10 güne gelirmiş...vay vay vay...sanki bmw alıyoss anasını satıyım...
işin garibi mersinde yok anladık adana yakın ordan alalım ordada yok...

dostum ben mayısın son günü kaporo verdim adanadaki suculara,haziran 10 u 20 si arasıdediler 19 un da gelmis pazartesi aradılar bence versen şim di temmuza alırsın,sanırım siparişe göre getiriyorlar
 
Katılım
10 Haz 2011
Mesajlar
159
mecbur o zamı ödüyorsun ben 100 tl yi zar zor 85 tl yaptırdım sende itiraz et olmadı kız bağır çağır biraz indirilir belki

malesef honda türkiye de bu konu hakkında yardımcı olamıyor ve muhatap satıcı bayidir diyor.

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 19:34 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 19:30 ----------[/sıze]



1 tanede ben ekliyeyim cbf in boyası o kadar kötüki 1 sene ybr kullandığım halde 1 tane çizik yokken cbf aldığımda küçük küçük şimdi ise depoyu kaplayan çizikler mevcut çok titiz ve nazik davranmama rağmen buda gösteriyor ki bu motor neden bu kadar ucuz:wiinkk:


arkadaşlar kaporası verilen malın fiyatı değişsede size yansıtılmaz.kaporanın anlamı fiyatı ve malı sabitlemektir.
Aynısı benim başıma geldi 26 mayısya konşuk motorla 3600 tl ye anlaştık aynı gün kaporasını çektim.haziranın 1 inde aradılar honda zam yaptı bunu sizede yansıtmak zorundayız diye.istemezsenin kaporanızı iade edebiliriz dedi üstelik:)hemen honda genel merkezi aradım durumu izah ettim.yarım saat geçmedi bayi beni aradı niye şikayet ettiniz biz bunu içimizde bir şekilde çözerdik dedi :) sonuç olarak 3600 e motoru aldım.tavsiyem biraz yırtık olun hakkınızı arayın kime yerse hesabı yapıyorlar.
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
arkadaşlar kaporası verilen malın fiyatı değişsede size yansıtılmaz.kaporanın anlamı fiyatı ve malı sabitlemektir.
Aynısı benim başıma geldi 26 mayısya konşuk motorla 3600 tl ye anlaştık aynı gün kaporasını çektim.haziranın 1 inde aradılar honda zam yaptı bunu sizede yansıtmak zorundayız diye.istemezsenin kaporanızı iade edebiliriz dedi üstelik:)hemen honda genel merkezi aradım durumu izah ettim.yarım saat geçmedi bayi beni aradı niye şikayet ettiniz biz bunu içimizde bir şekilde çözerdik dedi :) sonuç olarak 3600 e motoru aldım.tavsiyem biraz yırtık olun hakkınızı arayın kime yerse hesabı yapıyorlar.

Aynısını bende yaptım Honda Türkiyeyi aradım kızdım ettim bayiyi şikayet etim elimde belge var dedim ama olmadı japon yetkilere bildiricem dedim yine olmadı Konşuk motor belki zammı yansıtmamış olabilir ama Pendikdeki Bayi bana konşukdan 60 tl ye daha ucuza veriyordu zam geldi 15 tl daha düştü herneyse alnan alındı geriye kalan zevkini yaşamak:)
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
31
arkadaşlar, motoru yeni alanlar öncelikle hayırlı olsun

pazartesi yada salı günü bende ümraniye DB den alacam ama başta 3800 e anlaştık şimdi 100 tl zam geldi deyip onu da istiyorlar siz ne kadara aldınız böyle bir durum oldumu ?

Usta aynı olay benim başıma geldi bu durumda 100 tl yi ikiye böldü 50 senden 50 bizden dedi gerçi 50 ye 35 oldu ama olsun fiyatı arttırdı kısacası.

Bu arada sayfaya fotolarını koyacam cbf imin ama koymasını bilmiyorum :pr:
 
Katılım
5 Mar 2010
Mesajlar
2,035
dostum ben mayısın son günü kaporo verdim adanadaki suculara,haziran 10 u 20 si arasıdediler 19 un da gelmis pazartesi aradılar bence versen şim di temmuza alırsın,sanırım siparişe göre getiriyorlar
o bence sucuların mallığından oluyor..çayanda indirim bile yapıyorlar..ve sucular her türlü adama kitliyor...adam bize öle sipraiş fln verin demedi..galiba geleni direk bize verecek..apachide satıyor..ikisinden bir hanigsi önce gelirse..
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kanka şaşırdım satmana daha yeni almıştın inşallah kısa zamanda tekrar Cbf sahibi olursun ama siyah alma bu kirden değil çizikleri çok belli etmesinden söylüyorum bence bu seferde kırmızı al derim değişiklik olur:cat:

Kanka bakalım hayırlısı haftaya eserse alıcam aslında innova bekliyordum ama gelmesse cbf alcaz alabilirsem gene gri alıcam yada kırmızı.:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:35 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:33 ----------

Çok geçmiş olsun, her şey kader. Bence sen ehliyet alana kadar biraz ara ver istersen.



Sana tavsiyem koruma demiri al :p



Devir bencede yüksek, merak etme bu makina sağır kalsa bu senin lehinedir, bz. metehan abi. 130 yapıyordu ama :pale:


Koruma demiri kesinlikle şart bu sefer demirli vericem siparişi kesinlikle...
 
Katılım
20 Eyl 2010
Mesajlar
13
Arkadaslar,

2011 CBF imi ANES Motordan ISTOC/ Istanbul'da aldim. 1000 bakimi geldi. Ayni yerde yaptirmam uygun olur mu yoksa daha iyi bir yer oneriniz var mi ? Yardimlariniz icin simdiden tesekkurler.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
o bence sucuların mallığından oluyor..çayanda indirim bile yapıyorlar..ve sucular her türlü adama kitliyor...adam bize öle sipraiş fln verin demedi..galiba geleni direk bize verecek..apachide satıyor..ikisinden bir hanigsi önce gelirse..

kardeş demek istediiini anlamadım sen bu motoru istiyorsan sanırım yolu bu ha illa yarın diyorsan benim motoru verelim sana :)
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
bu cbf e nolmş böle alıpta memlun olan parmakla gosterilecek kadar azalmış 3095km re deyim suan tek sıkıntı 2viteste filan km göstergesinin hafif oynaması
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst