- Katılım
- 3 Tem 2010
- Mesajlar
- 453
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
[/COLOR]
Kardeş bu motorda kesici filan yok emin olabilirsin, boşta tam gaz vermemeye vites aralarında uzun süreli red line girmemeye çalışın son hız denemelerinden uzak durun 120 ile giderken devir 9500lerde geziyor ,krankta problem çıkabilir her zaman dediğim gibi yanlış bir uygulamaya imza atmış honda.....[/QUOTE]
Teşekkür ederim arkadaşım beni bilgilendirdiğin için.
Kardeş bu motorda kesici filan yok emin olabilirsin, boşta tam gaz vermemeye vites aralarında uzun süreli red line girmemeye çalışın son hız denemelerinden uzak durun 120 ile giderken devir 9500lerde geziyor ,krankta problem çıkabilir her zaman dediğim gibi yanlış bir uygulamaya imza atmış honda.....[/QUOTE]
Teşekkür ederim arkadaşım beni bilgilendirdiğin için.
