- Katılım
- 19 Nis 2010
- Mesajlar
- 227
yahu arkadaşlar şimdi ustayı aradım (servis değil) yağ o taralı kısma kadar oalacak dedi yani taralı kısım tamamen yağ olacakmış anlamadım gitti şu olayı benim motorda yağ kalmadı sanırım ölçümlerim birbirini tutmuyo offf offf 