Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar kuzenim çindeki bir arkadaşının aracılığıyla elektronik eşya getirtip burada pazarlamayı düşünüyor. benimde aklıma hemen vites göstergesi geldi. aramızda araştırma yapan, uyumlu bi cihaz bulan var mı fiyatını öğrenelim uygunsa takarız motorlarımıza. başka parçalar da olabilir görüşlerinizi bekliyorum ::sos::
bir de amasya dan bir ağabeyimiz kırmızı 2011 cbf150 almak istiyor. kendisi selçukta çalışıyor ve akşama kadar cbf üzerinde buna rağmen yine de cbf diyor:wiinkk: satmayı düşünen ya da çevresinde temiz satılık motor olan varsa buraya yazarsanız sevinirim:rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
ben haziran partisinde diye anlaştım bayi ile ben vergi verecek miyim yani şim di ve ne kadar ki bu cbf için
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
31
yahu zam zam dediniz bende ötv zammı sanmıştım oh bee rahatladım vallaha gerçi buda olmadı böyle bi depo benzin parası gitti şimdi :) taylanx7 kardeşim benim anladığım kadarıyla motoru haziranda alıp ruhsatı temmuzda çıkartacağız :D
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Kaporayı önceden verip anlaşmayı yaptığımdan fiyat arttı ama biz fark almayacağız dediler. Bu arada arabama bugün arkadan çarptılar, daha 2000km deydi. bagaj kapağım çöktü, tampon çizildi. Motor düşseydi daha çok üzülürdüm ama ne yapalım. Cana geleceğine mala gelsin. Hepinizin kandilini kutlarım bu arada.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
yahu zam zam dediniz bende ötv zammı sanmıştım oh bee rahatladım vallaha gerçi buda olmadı böyle bi depo benzin parası gitti şimdi :) taylanx7 kardeşim benim anladığım kadarıyla motoru haziranda alıp ruhsatı temmuzda çıkartacağız :D

dostum şöyle oldu ama . plaka falan içinde anlaştım bne onlar bu hususa dikkat ederlermi acaba birde bu vergi kaçparaki baba:bounce:
 
Katılım
19 Tem 2007
Mesajlar
31
Üstadım şimdi baktım netten yıllık 84 tl biz ikinci altı ayı verceğimiz için 42 tl.Kaça anlaştın acaba?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Kaporayı önceden verip anlaşmayı yaptığımdan fiyat arttı ama biz fark almayacağız dediler. Bu arada arabama bugün arkadan çarptılar, daha 2000km deydi. bagaj kapağım çöktü, tampon çizildi. Motor düşseydi daha çok üzülürdüm ama ne yapalım. Cana geleceğine mala gelsin. Hepinizin kandilini kutlarım bu arada.

Abi geçmiş olsun, insanın ister istemez morali bozulur. Önemli olan cana gelmemesi, canınız sağolsun.
Tüm arkadaşların kandilini kutlarım :rendeer:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
arkadaşlar motora ilk almak istediiğim parçalar koruma demiri falan onları servsisinde bir an evvel temin edip taktıracağım tabi fakat arka çanta ve deriden yan çantalar düşünüyorum onları sipariş edebileceğim bir adres veren olurmu acaba aslında SEZGİN KALKAN lazım ban onun sıkı bır kombinasyonu vardı motorun da
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Kaporayı önceden verip anlaşmayı yaptığımdan fiyat arttı ama biz fark almayacağız dediler. Bu arada arabama bugün arkadan çarptılar, daha 2000km deydi. bagaj kapağım çöktü, tampon çizildi. Motor düşseydi daha çok üzülürdüm ama ne yapalım. Cana geleceğine mala gelsin.

Hepinizin kandilini kutlarım bu arada.

Öyle mal işte, insan üzülüyor ama çok da kafaya takmamak lazım.

Ben de:cat:

dostum şöyle oldu ama . plaka falan içinde anlaştım bne onlar bu hususa dikkat ederlermi acaba birde bu vergi kaçparaki baba:bounce:

Bence o hususa dikkat etmezler. Çünki konu duygusal.:p
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Arkadaşlar plaka dahil anlaştıysanız trafik sigortasını yatırmadan plakayı çıkartamazlar. O yüzden ocak mtv si ödenmiş olur. Yani ödemek durumundalar. Temmuz vergisini ise biz ödeyeceğiz.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
arkadaşlar bende dün 850 km de 1000 bakımını yaptırdım. bakım derken bi yağı değişti birde arkaya orjinal 42 dişli taktım motor bağırıyor gitmiyordu son hızlanmalarda şimdi rahatladı yeni kasası olan arkadaşlara tavsiye ederim arka dişliyi mutlaka 42 yapın ama daha fazlada ufaltmaya gerenk yok yemez bence. birde laf aramızda haziranda zam var benden duymuş olmayın adamlar gelecek motorları satmıyolar zamlı verecez die ....

Benimkide 750km de şimdi pazartesi tatile gidecem allah kısmet ederse sonraki hafta da bi Tekirdağa gitme planım var ama gitmeden önce bakımı yaptırmak istiyorum acaba 1000 bakımını 750 kmde yaptırmamın bi sakıncası olur mu hem yagı değişsin hemde geldiğimde km geçmiş olsun istemiyorum garantiye bişey yapmaz herhalde değil mi arkadaslar?

Arkadaşlar plaka dahil anlaştıysanız trafik sigortasını yatırmadan plakayı çıkartamazlar. O yüzden ocak mtv si ödenmiş olur. Yani ödemek durumundalar. Temmuz vergisini ise biz ödeyeceğiz.

Yanlısın olmasın nighthawk; ben plaka işlerini kendim hallettim ama hala ocak vergisini yatırmadım temmuzda ikisini birden yatıracam yani diyeceğim o ki vergiyi yatırmadan da plakayı alabiliyorsun zaten bildiğim kadarıyla polisin vergi işine karışma gibi bi yetkisi yok seni yolda durdurduklarında da vergisi yatmamış diye sana bi yaptırım yapamıyolar ama maliyecilerin çevirmesine yakalanırsan yandın benim bildiğim bu yanlışsa bilen yada başına gelen arkadaslar düzeltirlerse sevinirim erkese kolay gele. ii forumlar.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Benimkide 750km de şimdi pazartesi tatile gidecem allah kısmet ederse sonraki hafta da bi Tekirdağa gitme planım var ama gitmeden önce bakımı yaptırmak istiyorum acaba 1000 bakımını 750 kmde yaptırmamın bi sakıncası olur mu hem yagı değişsin hemde geldiğimde km geçmiş olsun istemiyorum garantiye bişey yapmaz herhalde değil mi arkadaslar?

Sıkıntı olmaması lazım ama servise sor istersen, sonuçta onlar ne derse yapmak durumundasın.

Bence değiştir geç olacağına erken olsun.:cat:
 
Katılım
1 Haz 2011
Mesajlar
2
bu hafta grisinden siparişi veriyorum arkadaşlar arka çantayı kaç litrelik alayım?

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:32 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:30 ----------

haziranda zammı var:S
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Benimkide 750km de şimdi pazartesi tatile gidecem allah kısmet ederse sonraki hafta da bi Tekirdağa gitme planım var ama gitmeden önce bakımı yaptırmak istiyorum acaba 1000 bakımını 750 kmde yaptırmamın bi sakıncası olur mu hem yagı değişsin hemde geldiğimde km geçmiş olsun istemiyorum garantiye bişey yapmaz herhalde değil mi arkadaslar?


Ben 1385 mi 1485'kmde mi ne yaptırmıştım 1000 bakımını birşey diyen olmadı. Enkötü ihtimal Çorlu'dan geçersen burada yaptırırsın 12lira , sadece yağ değişiyor :queen:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
vergi olayı yani MTV olarak adlandırılan vergi: bu vergi 2 taksit halinde tahsil edilir. 1 temmuz tarihine kadar alınan motosikletlerde ocak taksidide(1. taksit) motosikleti alan kişi tarafından ödenir. 31 haziran günü bile alsanız motorunuzu 2 taksidede ödemek zorundasınız. 1. temmuz itibarıyla alırsanız sadece 2. taksidi ödersiniz. ilk motor alışlarda mtv yi 1 ay içinde ödemek gerekiyor yoksa gecikme cezası uygulanmakta. umarım açıklayıcı olmuştur.
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
Ben 1385 mi 1485'kmde mi ne yaptırmıştım 1000 bakımını birşey diyen olmadı. Enkötü ihtimal Çorlu'dan geçersen burada yaptırırsın 12lira , sadece yağ değişiyor :queen:

Bak bu hiç aklıma gelmemişti iyi düşündün vallahi boşa dememişler akıl akıldan üstündür diye gelmişken seni de bi ziyaret edecem zaten konusalım bi ara benim plan kesinleşince hade ii forumlar.
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Bak bu hiç aklıma gelmemişti iyi düşündün vallahi boşa dememişler akıl akıldan üstündür diye gelmişken seni de bi ziyaret edecem zaten konusalım bi ara benim plan kesinleşince hade ii forumlar.

Herzaman beklerim.

Yalnız yağ konusuna şunu ilave edeyim ; ben 1100km de servise gittim usta yok haftaya gel dediler. Bir haftada çok km yaparım diye 1100km de yağını kendim değiştirdim. Bir hafta sonrada garanti bozulmasın diye 1400lü kmlerde birde serviste değiştirdim. Yani demem o dur ki içindeki mevcut rodaj yağının değişim zamanını ne kadar erteleyebiliriz bir fikrim yok. Bir çok konuda olduğu gibi bu konuda da tartışmalar mevcut :queen: Ben 1100 de değiştirdim. :cat:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst