Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
servise kadar gitmeme gerek kalmadan işyerinde büyük kurbağcıkla açtım aks somunun.koydum kurbacığı basthm üstüne ancak açıldı. Çatalın 2 tarafından kılavuz çizgileri takip ederek eşit miktarda sıkarak zincirin boşunu aldım,mutlu oldum :) özellikle vites küçültmelerde motor daha yumuşamış olabilir mi acaba?
 
Katılım
19 Nis 2010
Mesajlar
227
Bi kaç gündür foruma bakamıyordum herkese tekrar merhaba :)

Dün CBF'imi piknikte yakın bi arkadaşım 5-10 km civarı bi hızla sola yatırdı
Neyseki yerler ıslaktı ve koruma demiri vardı motorda çizik dahi olmuşadı sadece aynası kırıldı :)

Koruma demirini motoru aldıktan 2-3 hafta sonra taktırdım ama gerekli bişey olduğunu yeni anladım 30-40-50 liralık bi parça cidden takılması lazım :)

Bugün kardeşler motora gidip aynaların durumuna bakacağız fotoğraflarını eklerim akşama :)

kardeş koruma demirin nasıl birşey sadece motor koruma mı ön grenaj korumada var mıydı?? motor koruma demiri kısa olduğunda motor yana yatınca deponun falan yere sürtme olasılığı var mı ?
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190

Bende geçen sefer almayı istemiştim ama Trabzondan birine sattım demiştiniz çok şaşırdım şimdi. :cyclopsan Hala sizde mi motor Sinan Bey vallaha acaip istemiştim ama olmamıştı bende sonunda sıfır almıştım neyse artık sayenizde sıfır motor sahibi olmuş oldukta motorun hala sizde olmasına inanın çok şaşırdım keşke bi dönseydiniz satılmadıktan sonra Trabzonlu arkadasa aynı gün alırdım ben bu makineyi neyse hayırlı satışlar.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Bende geçen sefer almayı istemiştim ama Trabzondan birine sattım demiştiniz çok şaşırdım şimdi. :cyclopsan Hala sizde mi motor Sinan Bey vallaha acaip istemiştim ama olmamıştı bende sonunda sıfır almıştım neyse artık sayenizde sıfır motor sahibi olmuş oldukta motorun hala sizde olmasına inanın çok şaşırdım keşke bi dönseydiniz satılmadıktan sonra Trabzonlu arkadasa aynı gün alırdım ben bu makineyi neyse hayırlı satışlar.

Motor için trabzonlu biriyle anlaşmıştım.
Hatta adam kaporayı bile gönderdi :)

Ama ne olduysa daha sonra aradım aradım telefonlarıma cevap vermedi.
Tam sana haber vericektim sende motor almışsın, bende bisey demedim hiç :)
Daha sonra yine forumdan siyahatmaca (yüce abi) istemişti motoru.
Bari ona vereyim dedim, baktım oda motor almış :)
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
siyah 2011,daha rodajı bitmemiş 525 km deki yeni kasa cbf150 mi motor fazlalığından kullanmaya vakit bulamadığım için satmaya karar verdim.koruma demiri,yan ayaklık,çift kask alabilen top case vardır,motor daha sıfırdır.plakası 06 ZKA 10 dur,vergisi falan yatırılmıştır.fiyatı 4.200 tl.dir.özelden msg atabilirsiniz.
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
Verdim ülen verdim bugun kaporoyu verdim 1500 lira bende vuracm kırbaçı vuracam kırbaçı bir çılgınlık yaptık bakalım ama hayırlısı hadi sizin yüzünüze oldu vallaha ama konuşmlar yazışmalar sonun da ben de en dogrusunu yaptım sanırım önümüzdeki aşamalardada yarıdımınıza ihtiyacım olacak tır şimdiden teşekkürler arkadaşlar
 
Katılım
30 Tem 2007
Mesajlar
17
EGELi motor arıyorum arkadaşa

siyah 2011,daha rodajı bitmemiş 525 km deki yeni kasa cbf150 mi motor fazlalığından kullanmaya vakit bulamadığım için satmaya karar verdim.koruma demiri,yan ayaklık,çift kask alabilen top case vardır,motor daha sıfırdır.plakası 06 ZKA 10 dur,vergisi falan yatırılmıştır.fiyatı 4.200 tl.dir.özelden msg atabilirsiniz.

Egeli motorun fotoları ilanı var mı? görmek mümkün mü?
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Verdim ülen verdim bugun kaporoyu verdim 1500 lira bende vuracm kırbaçı vuracam kırbaçı bir çılgınlık yaptık bakalım ama hayırlısı hadi sizin yüzünüze oldu vallaha ama konuşmlar yazışmalar sonun da ben de en dogrusunu yaptım sanırım önümüzdeki aşamalardada yarıdımınıza ihtiyacım olacak tır şimdiden teşekkürler arkadaşlar

tabii sende vur abicim ne eksiğin var. Sıfır motor sahibi olmaktan daha güzel ne olabilir. İlk sen bineceksin. Ben de gaza geldim senin gibi heyecanlıyım az kaldı kavuşucam fıstığıma :queen:
 
Katılım
25 Mar 2011
Mesajlar
107
şim di dostlar deem o ki verdik peşinatı da konuşma da şöle bir diolog geçti ben koruma demiri ıvır zıvı satışı vardemi burada dedim tabi demir falan işde yan ayaklık da var dedi -nasıl yani yan ayak lık extra mı faln ewet ne ayak bu yahu ben burada yan ayaklığa para veren e raslamadım yoksa atladım mı ne ise sonra ben sana hediye falan dedi kapandı mesele bakalım ne olacak daha bu arada plaka dahil 4015 tl anlaşıldı of heyecanlıyım vallaha birde yer sorunun halletsem güvenliği falan motorum.... hadi hayırlısı...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
şim di dostlar deem o ki verdik peşinatı da konuşma da şöle bir diolog geçti ben koruma demiri ıvır zıvı satışı vardemi burada dedim tabi demir falan işde yan ayaklık da var dedi -nasıl yani yan ayak lık extra mı faln ewet ne ayak bu yahu ben burada yan ayaklığa para veren e raslamadım yoksa atladım mı ne ise sonra ben sana hediye falan dedi kapandı mesele bakalım ne olacak daha bu arada plaka dahil 4015 tl anlaşıldı of heyecanlıyım vallaha birde yer sorunun halletsem güvenliği falan motorum.... hadi hayırlısı...

Aslında yan ayaklık hediye edilir ama 15 tl gibi bir ücreti var normalde almak istiyorsanız. koruma demirleri de 80 tl gibi bir şey hatırlıyorum. toplamda hepsini 100e tamamlayabilirsin. 4015 ne yahu yuvarlayamadılar mı 4e :)
Hayırlısı gerçekten..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Alan ve satan arkadaşlara hayırlı olsun.

Motosiklet işi gönül işi, sabır işi, biraz da delilik. :)
 
Katılım
19 Mar 2006
Mesajlar
561
arkadaşlar bende dün 850 km de 1000 bakımını yaptırdım. bakım derken bi yağı değişti birde arkaya orjinal 42 dişli taktım motor bağırıyor gitmiyordu son hızlanmalarda şimdi rahatladı yeni kasası olan arkadaşlara tavsiye ederim arka dişliyi mutlaka 42 yapın ama daha fazlada ufaltmaya gerenk yok yemez bence. birde laf aramızda haziranda zam var benden duymuş olmayın adamlar gelecek motorları satmıyolar zamlı verecez die ....
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
:) Selam Ferhat, sanırım sende uzun süredir yazmıyorsun.
Baktımda son mesajın 30 Mart'taymış. Bi aksilik, yoktur umarım.

sıkıntı yok çok şükür işler yoğun fırsat olmuyor forumu takıp edemiyorum :cat: sende bir sıkıntı yoktur inşallah. bir ara dedikodu çıktı honda cbf ile anlaşmanı bozup başka bir siteye yamaha kullanıcısı olarak atandı diye:salut:neyseki aramıza döndün :p
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
sıkıntı yok çok şükür işler yoğun fırsat olmuyor forumu takıp edemiyorum :cat: sende bir sıkıntı yoktur inşallah. bir ara dedikodu çıktı honda cbf ile anlaşmanı bozup başka bir siteye yamaha kullanıcısı olarak atandı diye:salut:neyseki aramıza döndün :p

Yok yahu transfer olduğum bi yer yok :mrgreen:
Aynen dediğin gibi iş güç vs. vs. birçok etkenin bir araya gelmesi diyelim. :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst