Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Hoşbulduk Ahmet abi;
Müsait olduğumuz başka bir zamanda görüşürüz inşallah.

inşallah ismail. havalarda bi düzelmedi ki şöyle buluşup biraz gaz açsak, çevreyi gezsek. 800km yi geçtim rodaja azkaldı. bu hafta o işi bitireyimde içimiz rahat olsun. 22-26 haziran arası kapadokya da bisiklet turum var yaklaşık 300km turlayacağız. ben motorum ilede uzun yol yapmak istiyorum ama.
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Merhaba. Geçen gün göstergedeki ampullerden birinin patlak olduğunu farkettim. Servise gittim 30 lira işçilik istediler. Bu yüzden kendim değiştirmek istiyorum. Ayrıca beyaz led ler ile değiştirmek istiyorum. Ustaya sorduğumda dipsiz led alırsan olur dedi. Elektrikçiye gittim dipsiz led istiyorum dedim. Onunda modelleri var dedi. Acaba bizim motorda hangi tip dipsiz led kullanılıyor ve gösterge panelinde kaç tane ampul var. Teşekkür ederim. :rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Merhaba. Geçen gün göstergedeki ampullerden birinin patlak olduğunu farkettim. Servise gittim 30 lira işçilik istediler. Bu yüzden kendim değiştirmek istiyorum. Ayrıca beyaz led ler ile değiştirmek istiyorum. Ustaya sorduğumda dipsiz led alırsan olur dedi. Elektrikçiye gittim dipsiz led istiyorum dedim. Onunda modelleri var dedi. Acaba bizim motorda hangi tip dipsiz led kullanılıyor ve gösterge panelinde kaç tane ampul var. Teşekkür ederim. :rendeer:

Gösterge panelinde 4 adet sarı ampul bulunmakta.
Bu minik sarı ampuller (orijinaller) 12 Volt ve 1,7 Watt özelliğindeler.

Led döşemek istersen ledlerin ayağına uygun bir direnç bağlaman gerekecektir.
Aksi takdirde ilk voltaj vermende tüm ledleri yakarsın.

Yada devrenin girişine tek bir direnç devresi koyarakta bu durumu çözebilirsin.

Bizim taktığımız devir saatli göstergelerde orijinal şekilde bir direnç devresi var, bu devreden çıkan kablolar ledlere gitmekte.

Aşağıdaki fotoğraf 2006-2010 modellerin orijinal gösterge panelidir, yani sarı ampullü göstergelerin arka tarafından tarafımdan çekilmiştir.

Kahverengi ve koyu yeşil girişli olanlar gösterge aydınlatmalarıdır.

IMG_3143.jpg
 
Katılım
2 Eyl 2010
Mesajlar
69
Bugün kendim için siyah bir CBF150 almak için ilk adımı attım.. sıra olduğu için adımı listeye aldırdım. temmuz ortası gibi gelir diyorlar :( hayırlısı Allah'tan.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
zincirin boşunu almakla ilgili yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Aslında Aydoğan arkadaşım daha önceden görüdüğüm kadarıyla motoruyla bayağı haşır neşir, umarım o görür mesajı bu gece.
yarın öğlen arasında vaktim olursa mototal a uçmayı düşünüyorsamda nasıl olacak bilmiyorum.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar bir sorum daha olacak; zannedersem zincirimde boşluk var. yukarı doğru baya fazla gibi geldi birazdan gidip tam ölçücem orta noktadan ama bence boşluk var.
Kullanım kitapçığından baktım ama orada aks somunun gevşetilmesinden ve sıkılırken tork anahtarı kullanılmasından bahsediyor.
Tork anahtarsız halledemez miyim bu işi? bu hafta çok sıkışığım aslında yağı değişmesi gerekiyor bu ay içinde ama bu hafta servise gitme durumum kesin olmadığı için ayarı onların yapmasını beklememde çok sağlıklı gelmiyor bana.

zincirin boşunu almakla ilgili yardımlarınızı bekliyorum arkadaşlar.
Aslında Aydoğan arkadaşım daha önceden görüdüğüm kadarıyla motoruyla bayağı haşır neşir, umarım o görür mesajı bu gece.
yarın öğlen arasında vaktim olursa mototal a uçmayı düşünüyorsamda nasıl olacak bilmiyorum.

@canekin
Selamlar, zincirin boşluğu yukarı aşağı toplamda 2-3 cm arasında olmalı.


Zincir ayarını yapmak için;
1- Motorun arkasına geçip sağ taraftaki civatayı 22" yıldız veya düz anahtar ile büyük somunu gevşetiyoruz.

2- Zincir gergilerinde bulunan civataları 10" ve 12" açık ağızlı anahtarlar ile gevşetiyoruz.

3- ÖNEMLİ : Zincir ayarına başlamadan önce mümkünse bu aşamada motoru sehpadan indirip bir arkadaşınızı motorun üstüne bindirin gücünü seleye uygulasın. Çünkü sürücü motora bindiği zaman zincir gerilecektir.

4- İç kısımda kalan 12" civataları yavaş yavaş sıkarak zincirin boşluğunu ayarlıyoruz. Sağ ve sol maşada bulunan cetvel çizgisine benzeyen çizgiler ile iki tarafında aynı çizgide olduğundan emin olmalıyız.

5- Ayar bittikten sonra (zinciri elle oynatınca yukarı aşağı toplam 2-3 cm arası boşluk olacak) gergilerdeki kontra somunlarını sıkıyoruz.

6- En sonda sağ taraftaki 22" büyük civatayı sıkıyoruz. Tork anahtarı elbet gerekli ama servisler dahi bu anahtarı kullanmıyor. Bu yüzden elinden az buçuk iş geliyorsa kendin halledebilirsin.

22" civatayı çok aşırı abanmadan sıkmalıyız. Ama tabii ki motor yüke binince gevşeyecek kadarda bol bırakmamalıyız.

Şu da kılavuzdan ilgili sayfa :
zincir-1.jpg



Kolay gelsin :)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
@canekin
Selamlar, zincirin boşluğu yukarı aşağı toplamda 2-3 cm arasında olmalı.


Zincir ayarını yapmak için;
1- Motorun arkasına geçip sağ taraftaki civatayı 22" yıldız veya düz anahtar ile büyük somunu gevşetiyoruz.

2- Zincir gergilerinde bulunan civataları 10" ve 12" açık ağızlı anahtarlar ile gevşetiyoruz.

3- ÖNEMLİ : Zincir ayarına başlamadan önce mümkünse bu aşamada motoru sehpadan indirip bir arkadaşınızı motorun üstüne bindirin gücünü seleye uygulasın. Çünkü sürücü motora bindiği zaman zincir gerilecektir.

4- İç kısımda kalan 12" civataları yavaş yavaş sıkarak zincirin boşluğunu ayarlıyoruz. Sağ ve sol maşada bulunan cetvel çizgisine benzeyen çizgiler ile iki tarafında aynı çizgide olduğundan emin olmalıyız.

5- Ayar bittikten sonra (zinciri elle oynatınca yukarı aşağı toplam 2-3 cm arası boşluk olacak) gergilerdeki kontra somunlarını sıkıyoruz.

6- En sonda sağ taraftaki 22" büyük civatayı sıkıyoruz. Tork anahtarı elbet gerekli ama servisler dahi bu anahtarı kullanmıyor. Bu yüzden elinden az buçuk iş geliyorsa kendin halledebilirsin.

22" civatayı çok aşırı abanmadan sıkmalıyız. Ama tabii ki motor yüke binince gevşeyecek kadarda bol bırakmamalıyız.

Şu da kılavuzdan ilgili sayfa :
zincir-1.jpg



Kolay gelsin :)


çoook ama çok teşekkür ederim Aydoğan.
kitapçıkta tork anahtarı vs. görünce dedim emin olmadan bulaşmayayım :) bilsem akşam üstü hallederdim neyse yarın işte servise gitmedende halledebilirim artık :) Çok sağol.
buarada ölçtüm, yukarı doğru 5cm kadar esniyor. nasıl bu kadar esnedi anlamadım. 2hafta önce servisten zincir yağı alırken baktırmıştım bana biraz bol gibi dediğimde; - yok iyi demişlerdi. demek ki pekte iyi değilmiş..
 
Katılım
1 Ocak 2009
Mesajlar
1,586
Gösterge panelinde 4 adet sarı ampul bulunmakta.
Bu minik sarı ampuller (orijinaller) 12 Volt ve 1,7 Watt özelliğindeler.

Led döşemek istersen ledlerin ayağına uygun bir direnç bağlaman gerekecektir.
Aksi takdirde ilk voltaj vermende tüm ledleri yakarsın.

Yada devrenin girişine tek bir direnç devresi koyarakta bu durumu çözebilirsin.

Bizim taktığımız devir saatli göstergelerde orijinal şekilde bir direnç devresi var, bu devreden çıkan kablolar ledlere gitmekte.

Aşağıdaki fotoğraf 2006-2010 modellerin orijinal gösterge panelidir, yani sarı ampullü göstergelerin arka tarafından tarafımdan çekilmiştir.

Kahverengi ve koyu yeşil girişli olanlar gösterge aydınlatmalarıdır.

IMG_3143.jpg

Çok teşekkür ederim :rendeer:
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Demekki neymiş motoru teslim aldığımız gibi imkan varsa zinciri kaliteli bir zincirle değiştiriyormuşuz. Üzerindeki hemen uzuyor anladığım kadarıyla.

İsmail şu dong bo lardan temin edebiliyor muyuz hala ?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
çoook ama çok teşekkür ederim Aydoğan.
kitapçıkta tork anahtarı vs. görünce dedim emin olmadan bulaşmayayım :) bilsem akşam üstü hallederdim neyse yarın işte servise gitmedende halledebilirim artık :) Çok sağol.
buarada ölçtüm, yukarı doğru 5cm kadar esniyor. nasıl bu kadar esnedi anlamadım. 2hafta önce servisten zincir yağı alırken baktırmıştım bana biraz bol gibi dediğimde; - yok iyi demişlerdi. demek ki pekte iyi değilmiş..

Rica ederim. Aslında cbf150 ile gelen orijinal zincir kalitesiz.
2011'lerde oringli kaliteli bir zincir koyarlar diye ümitlenmiştik ama yapmamışlar yine.

En mantıklı çözüm TheNightHawk'ın da dediği gibi motoru teslim alır almaz oringli ve kaliteli bir zincir ile orijinal zinciri değiştirmek olacaktır.

Sert kullanımlarda 5 bin km.leri dahi bulmadan bu zincir lastik gibi uzayarak ömrünü tamamlayabilir.

Yalnız tamamen sakin kullanımda, yine 20 bin km. civarı da gidebilir.
Tamamen sürüş alışkanlıkları ile ilgili bir durum.

Ama net olan bir şey var ki orijinal zincir gerçekten kalitesiz.

Çok teşekkür ederim :rendeer:

Rica ederim.

Demekki neymiş motoru teslim aldığımız gibi imkan varsa zinciri kaliteli bir zincirle değiştiriyormuşuz. Üzerindeki hemen uzuyor anladığım kadarıyla.

İsmail şu dong bo lardan temin edebiliyor muyuz hala ?

En son temin edemiyordum ama zincirleri temin ettiğim arkadaşıma tekrar bi ulaşmaya çalışayım. Bir gelişme olursa, temin edebilirsem buradan bildiririm.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
benim motorum 2010 model.
ay başında 1040 km de aldım ilk sahibi 1 yılda 1000km yapmış. Kesinlikle km orjinal, sahibi zaten bir iş adamıydı, cbf600 almadan önce scooter dan sonra vitesli olsun diye almış ama km bakımından düşük ancak çok seyrek ve kısa süreli kullandığı için zincirde bundan bollaşmış olabilir. ben 25günde 570km yaptım istanbul şehiriçinde. sonuçta benimde ilk motorum olduğu için bende ilk bir hafta pek kaliteli kullanmadığımın farkındaydım neyseki sürüşüm gittikçe düzeliyor.

tekrar tüm yardımlar için teşekkür ederim.
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
Mont almayı düşünen varsa Armode montumu satmayı düşünüyorum
Şubat 2011'de aldım ama motorumu mayıs 7'de aldığım için daha sıfır gibi
İç astarı, sırt omuz ve dirsek korumaları hepsini vereceğim
Bide yanında Armode Yağmurluk ile verdiler bana bende bu şekilde vermeyi düşünüyorum

Her şehire kargolıyabilirim, Eskişehir içi elden de verebilirim,
Satış sebebim beden olarak baya uymaması Xsmall mont buldum onu alacağım
Bedeni Small'dır ve siyah beyaz modeldir :)

İletişim ve fiyat için özel mesaj atarsanız ordan telefonumu verebilirim :)

ARMODE-GT-MONT-SIRTLIKLI-MODEL-CEYLANMOTORSDAN__38678347_0.jpg
ne kadara satcan
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Herkese selam arkadaşlar;
Kendimce bazı sebeplerden belli bir müddet forumdan uzak kaldım.

Motorunu yeni alan tüm arkadaşlara hayırlı olsun, kazasız belasız kullanmanızı dilerim.

Ayrıca bu dönemde, merak edip beni düşünen, telefonla arayan, buradan mesaj yazan tüm arkadaşlarıma buradan da teşekkürlerimi iletiyorum.

Kendinize iyi bakın...

Ben de :)

Selam arkadaşlar, yazdığımı zannettim ama daha doğrusu yazdım ama gönderdiğimi sandım düngece, şimdi fark ettim ki aslında göndermemişim mesajımı :)

25 gün oldu motoru alalı tahmin ettiğimden daha çok kullandım neredeyse 600km yaptım ayın 4 ünden beri... ama vakitsizlikten ne foto çektim doğru dürüst nede yıkadım, sadece yağını kontrol edip, zincirini yağladım 2 kez :)
şimdi arka çanta demiri gerekiyor. ama anadolu yakasında özellikle kadıköy civarında, hsanpaşa,fikirtepe,bostancı buralarda uygun nerede bulabilirim bu demirin. servis te 130tl istiyorlar, bahçelievlerde 75tl ye buldum ama hem uzak, vakit kısıtlı hemde beğenmeyeceğim birşey olacak, o kadar yol boşuna gidecek.
anadolu yakasında arka uzun çanta demiri nerede en uyguna bulurum, yardımlarınızı bekliyorum.

İstersen sahibinden.com a da bak, orada kargoyla gönderenler var ama tabii montaj işi sana ait. ptt kargo olursa 6-7 liraya temin edebilirsin.

arkadaşlar haftasonu 350 km. yaptım. mayısın ortalarından itibaren kullanmaya başladığım motorsikletim şuanda 850 km.'de. makina yavaş yavaş kendini göstermeye başlıyor. 1-2 defa 120 gördüm. 700 km.ye kadar 6500 deviri geçmiyordum şimdi yavaş yavaş açacağım. arkadaşlar hafta sonu aöf sınavları vardı bende aöf okuyorum,dolayısıyla pazar günü sınava giderken bir yağmura tutuldum abi anlatamam.::uzgunum: üstümde yağmurluk vardı ama belden aşağı , dona kadar su oldum.sınav esnasında sırada bir sağa bir sola kıvranıyordum. allahtan pantlon siyah farkedilmiyordu:p

sonuç: herşeye rağmen güzeldi...

Evet hatta ilk 5 bin çok zorlamazsan daha da iyi olur, gerçi kimisi de motor sağır kalı diyorlar ama zaten bizim motorun hakkı max 100.

Bir de yağınızı kontrol edin arkadaşlar, yağı eksilirse hemen tamamlayın.

Yağmurluk ise takım olarak almanı ve giymeni tavsiye ederim.

Rica ederim. Aslında cbf150 ile gelen orijinal zincir kalitesiz.
2011'lerde oringli kaliteli bir zincir koyarlar diye ümitlenmiştik ama yapmamışlar yine.

En mantıklı çözüm TheNightHawk'ın da dediği gibi motoru teslim alır almaz oringli ve kaliteli bir zincir ile orijinal zinciri değiştirmek olacaktır.

Sert kullanımlarda 5 bin km.leri dahi bulmadan bu zincir lastik gibi uzayarak ömrünü tamamlayabilir.

Yalnız tamamen sakin kullanımda, yine 20 bin km. civarı da gidebilir.
Tamamen sürüş alışkanlıkları ile ilgili bir durum.

Ama net olan bir şey var ki orijinal zincir gerçekten kalitesiz.

Yağ bakımını iyi yapar ve çok seri kullanmazsanız, bizim zincir 20000 gider.

çoook ama çok teşekkür ederim Aydoğan.
kitapçıkta tork anahtarı vs. görünce dedim emin olmadan bulaşmayayım :) bilsem akşam üstü hallederdim neyse yarın işte servise gitmedende halledebilirim artık :) Çok sağol.
buarada ölçtüm, yukarı doğru 5cm kadar esniyor. nasıl bu kadar esnedi anlamadım. 2hafta önce servisten zincir yağı alırken baktırmıştım bana biraz bol gibi dediğimde; - yok iyi demişlerdi. demek ki pekte iyi değilmiş..

Şunu da söyleyeyim, ana somunlar genelde makina ile iyi sıkılmış olarak gelir. Bu sebeple sana uzun bir anahtar ve sağlam bilek gerekiyor.

Zincir gerginliği, orta sehpada iken seni aldatabilir, mümkünse biri otursun motora, o zaman bak. Genelde zinciri çok gererler, buda iyi bir şey değildir.

Bugün kendim için siyah bir CBF150 almak için ilk adımı attım.. sıra olduğu için adımı listeye aldırdım. temmuz ortası gibi gelir diyorlar :( hayırlısı Allah'tan.

Hayırlısı, ama unutma siyahın bakımı zordur.

Merhaba. Geçen gün göstergedeki ampullerden birinin patlak olduğunu farkettim. Servise gittim 30 lira işçilik istediler. Bu yüzden kendim değiştirmek istiyorum. Ayrıca beyaz led ler ile değiştirmek istiyorum. Ustaya sorduğumda dipsiz led alırsan olur dedi. Elektrikçiye gittim dipsiz led istiyorum dedim. Onunda modelleri var dedi. Acaba bizim motorda hangi tip dipsiz led kullanılıyor ve gösterge panelinde kaç tane ampul var. Teşekkür ederim. :rendeer:

12 v luk hazır ledler var, plakalık ve park lambası boyutunda gösterge içindeki lambaların boyutu, bir ufağı da bizde vites göstergesinde kullanılıyordu. Yani plakalık lambasını sök, adama bundan olacak de. :)

Ve de ledlerin ölmemesi için dua et. :p

Teşekkür ederim
Mondial'den bi ayna aldım sanırım Destro 250'nin aynası
YBR aynasına çok benziyor eskisine göre baya bi kullanışlı geldi bana :)
İlk gittiğim yer sol aynayı direk takmasına rağmen sağ tarafı takamadı, ters dişliymiş, orjinal ayna'nın ilk girişini istedi, onu verdim o şekilde taktı.
Tabi öyle oluncada sağ ayna yüksek sol ayna alçak oldu
Aynı dükkanın diğer bayisine gittim arkadaşım çalışıyordu orada
Diğer aynayıda aynı şekilde yaptı, şu anda eskisine göre çok memnunum
Bu arada eski aynalarım sağlammış onlarıda poşetledim kaldırdım, satarken lazım olur diye düşünüyorum :)
Biraz pahalı oldu ama düşen arkadaş ödedi, 20 TL'ydi çifti

Hava yine yağmurlu olduğu için fotoğraflarını çekip eklemiyorum ama bugün cila ve oto şampuanı alıcam yakında yıkar temiz temiz fotoğraflarını çekerim :cat:

Geçmiş olsun, aynalar çok para değil.

Evet kütüklük olmadan ayna takamazsın bizim motora.


Bu arada koçtaş,tekzen yada carrefour'dam cila alacağım ama daha önce hiç yapmadığım bi işlem nasıl bi cila almalıyım ?

Sıvı cila tavsiye ederim, az uğraşırsın. Cila işi sabır işi.

Hoşbuldum :)
Subap ayarını ebayden aldığım sentil ile tam milimetrik olarak düzgün yaptım bu sefer;
Emme : 0,08 mm
Egsoz : 0,12 mm.

Önceki sentil çakımda bu değerler olmadığı için tam net bir ayar olmamıştı.

Bu sefer motorun sesinden belli oldu, subap ayarının düzeldiği.

Bugün işe gelirkende farkettimki, motor resmen atikleşti. Gaza daha iyi tepki veriyor. İlk başlarda psikolojiktir heralde dedim ama öyle değil. Çünkü hergün aynı yollardan aynı km. hızlarla geçiyorum :) Atikliği net olarak gaz kolundan farkedebiliyorum.

Debriyaj balatası yine kaldı, vicdansız rialli yanlış debriyaj sökme aparatı göndermiş, yine bir dahaki yağ değişimine kaldı. :)

Bu arada yağ olarakta ALPET'in Rider 4T 20w-40 yağını kullandım.
API SJ ve JASO MA standartlarında. Kılavuz değerlerini karşılıyor.
Kipa'da tanesini 9,90 TL'ye aldım.
rider4t.jpg


Aslında Texaco Motex 4T denemeyi düşünüyordum ama bulamadım. İstanbul ve Ankara'daki ithalatçılarda bile bu yağ yokmuş.

Castrol Power1 10w-50 veya 15w-50 bulabilseydim kullanabilirdim ama Ankara'da baktığım yerlerde bunlar da yoktu ne yazık ki.

Alpet hakkında ilk izlenimim iyi gibi, vitesler aşırı yumuşadı, önceki 10w-40 ile baya kemikli geçişler vardı.

Bakalım kullandıkça sonuçlar nasıl olacak.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:19 ----------



Kırmızı temizken ve güneşli havadayken feci parlıyor :)
Gride bu durum nasıl olur bilmiyorum.

Grinin temiz tutma yönünden çok avantajlı olacağını düşünüyorum.
Kiri tozu pek belli etmeyecek bir renge benziyor.

Hayırlı olsun, demek ki subap ayarı istiyormuş.

BP istasyonları castrol satıyor, bak istersen.

Debriyajın biraz daha eskisin, sonra değiştirirsin.

Güneşli havada ve temizken hepsi feci parlıyor.:)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
442
Şunu da söyleyeyim, ana somunlar genelde makina ile iyi sıkılmış olarak gelir. Bu sebeple sana uzun bir anahtar ve sağlam bilek gerekiyor.

Zincir gerginliği, orta sehpada iken seni aldatabilir, mümkünse biri otursun motora, o zaman bak. Genelde zinciri çok gererler, buda iyi bir şey değildir.

evet tamda dediğin gibi, somunun üzerinde hala mavi kalemle yapılmış işaret bile duruyor hiç yerinden oynamadığı belli..
sabah işe geldiğimde motorun içindeki 22 lik anahtarla denedim tabi ki naa mümkün :)
neyse işteki lokma anahtarı vs. ile de deneyeceğim.
tekrar sağolun.
 
Katılım
29 May 2011
Mesajlar
32
Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745

Tekrardan hayırlı satışlar olsun.

Arkadaşlar bana a2 ehliyetli arkadaş lazım acil motoru bagladılar bnde de b sınıfı var otoparkdan cıkarmak iicn .... [sıze="5"]istanbul avcılar civarı gerekırse yardımcı olacak arkadasa ucrette verebilrim cok açillll[/sıze] 0538 670 79 50

İnş. yardımcı olacak birini bulursun.
 
Katılım
23 May 2011
Mesajlar
1,296
ben seninle aynı mahallede oturuyorum
akporayı vermemiş olsaydım senden motoru alırdım
tühh beee
demekten başka şansım yok :(
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst