Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
ikinci el bir cbf aranıyor ... gören duyan bilen olursa özelime msj atarsa sevinirim.

ne de güzel bir cümle olmuş bu yaa. bazı şeyleri atınca sonuç bu oldu :)))) bulana ne vercen?? :))

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:56 ----------

421 km.oldu daha önce ybr125 vardı,oda güzel motordu ama cbf bambaşka..

::biggrinn ::pulp:: ::pulp:: ::biggrinn
 
Katılım
20 Mar 2011
Mesajlar
95
Bugün itibari ile 350 Km oldu motosikletim :)

Topcase,Tankpad,jant şeridi almayı düşünüyorum bildiğiniz güzel güvenilir site varsa tavsiye eden olursa sevinirim :)

Topcase alıcaksan Kappa k35 almanı tavsiye ederim hem hoş hem kullanışlı ve asla tıkırtı yapmıyor.site olarakta özen motor ithalatcısı ama şunuda belirteyim başka sitelerden alırsan dikkat et yan sanayi olmasın.fiyatı da 175 tl falan ben o paraya aldım çanakkale den.
motorun hayırlı olsun Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
slmlr
Ercan.
 
Katılım
8 Mar 2009
Mesajlar
722
421 km.oldu daha rezerv ışığı yanmadı ama benzin göstergeside son çizgiye geldi.motor daha rodajda..ortalama kullanım motor devri 4500-5500 arası bir iki defa yokuş aşağı 6000-6500 devirleri gördü ama benim motorda ne vibrasyon var nede ekzosttan gelen zırıltı..şehir içinde pısır pısır maşallah..vites geçişleride 1 hariç yağ gibi geçtiğini bile anlamıyorsun..daha önce şehiriçi kullanım için ybr125 vardı,oda güzel motordu ama cbf bambaşka..

rezerv ışıgımı var yeni kasalarda ?

Arkadaşlar bişey daha sorcam, garantisi 2 yılmı.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
ne de güzel bir cümle olmuş bu yaa. bazı şeyleri atınca sonuç bu oldu :)))) bulana ne vercen?? :))


evet biraz komik olmuş.:queen: bulana muhtemelen motorun üstündeki eski duro lastikleri veririz heralde :p
bu arada arkadaşlar,kendi motoruma mobil1 15-50 yağ bulamıyorum piyasada,o yağı kesinlikle denemek istiyorum motorumda.hiç mobil1 kullanan varmı?? ve nereden bulunur bu 15-50 olanı.ümraniye sanayide bile yok desem şaşırmayın :D (istanbul dışından temin edebilen olursa kargo v.s. anlaşalım göndersin bana,bedel neyse havale,eft v.s. yaparım valla :D )

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:00 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 13:57 ----------

rezerv ışıgımı var yeni kasalarda ?

Arkadaşlar bişey daha sorcam, garantisi 2 yılmı.

garanti iki yıl evet.
rezerv ışığı yok yeni kasalarda.sanırım ağız alışkanlığı :p
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Arkadaşlar ön grenaj koruma demiri yaptırıyorum.Malum bizim buralarda demir bulmak sorun.Benim merak ettiğim demirin malzemesi borumu değil mi?çapı kaç mm.Birde farın altındaki bağlantı noktasının fotoğrafı.Alt kısma nasıl monte edilmiş.Yardımlarınızı bekliyorum.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Arkadaşlar ön grenaj koruma demiri yaptırıyorum.Malum bizim buralarda demir bulmak sorun.Benim merak ettiğim demirin malzemesi borumu değil mi?çapı kaç mm.Birde farın altındaki bağlantı noktasının fotoğrafı.Alt kısma nasıl monte edilmiş.Yardımlarınızı bekliyorum.

ön çamurluğa vuruyo yanlız ani fren falan yapınca 2 kişiyse,o mesafeyi iyi ayarlat...
 
Katılım
17 Eyl 2009
Mesajlar
83
Topcase alıcaksan Kappa k35 almanı tavsiye ederim hem hoş hem kullanışlı ve asla tıkırtı yapmıyor.site olarakta özen motor ithalatcısı ama şunuda belirteyim başka sitelerden alırsan dikkat et yan sanayi olmasın.fiyatı da 175 tl falan ben o paraya aldım çanakkale den.
motorun hayırlı olsun Allah kazasız cezasız sürüşler nasip etsin.
slmlr
Ercan.

Kappa K35 düşünüyordum bende çanta olarak 150 TL civarı sanırım şu anda fiyatı :)

Bu arada bi konuda danışmak istiyorum mutlaka bilgisi olanlar vardır
2. Kez köpek saldırısıne uğruyorum
İlk seferinde rodajdan çıkıp gazı baya bi çevirdim kaldırıma çıkıyordum zor kutardım
Bu sefer akan trafikte üstüme geldi diğer şerite doğru çıkmak zorunda kaldım
Bi gün köpekler yüzünden Allah korusun kaza yapıcam :pale:
Ne yapmak gerekir böyle durumlarda bilgisi olan birisi yardım ederse çok sevinirim
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Kappa K35 düşünüyordum bende çanta olarak 150 TL civarı sanırım şu anda fiyatı :)

Bu arada bi konuda danışmak istiyorum mutlaka bilgisi olanlar vardır
2. Kez köpek saldırısıne uğruyorum
İlk seferinde rodajdan çıkıp gazı baya bi çevirdim kaldırıma çıkıyordum zor kutardım
Bu sefer akan trafikte üstüme geldi diğer şerite doğru çıkmak zorunda kaldım
Bi gün köpekler yüzünden Allah korusun kaza yapıcam :pale:
Ne yapmak gerekir böyle durumlarda bilgisi olan birisi yardım ederse çok sevinirim

Öncelikle geçmiş olsun, bu trafİkte çok sık karşılaştığımız bir durum, ilk yapılacak şey köpekle inatlaşmamak, ayak vs savurup kovalamaya çalışmamak bu köpeğin daha çok sinirlenmesine yol açıyor, zaten hedef siz diğilsiniz lastikler, ayak savurup tekmelemeye çalışırsanız durum lehiznize dönebilir, mümkünse yavaşlayın asla paniye kapılmayın zaten siz yavaşladığınızda köpeğin olay mahallinden uzadığını görüceksiz.. güvenli sürüşler.(bu arada 2009 yazında ayak savurup köpeğe hakaret ettiğim için ısırıldım 8 tane iğne(kuduziğnesi)yedim tecrübeyle sabittir:pben o iğneleri yerken köpek güle oynaya dolaşıyordu yakalayıp kontrol ettiremedik iğneleride boşuna yedik:))
 
Katılım
6 Eki 2007
Mesajlar
2,237
Kappa K35 düşünüyordum bende çanta olarak 150 TL civarı sanırım şu anda fiyatı :)

Bu arada bi konuda danışmak istiyorum mutlaka bilgisi olanlar vardır
2. Kez köpek saldırısıne uğruyorum
İlk seferinde rodajdan çıkıp gazı baya bi çevirdim kaldırıma çıkıyordum zor kutardım
Bu sefer akan trafikte üstüme geldi diğer şerite doğru çıkmak zorunda kaldım
Bi gün köpekler yüzünden Allah korusun kaza yapıcam :pale:
Ne yapmak gerekir böyle durumlarda bilgisi olan birisi yardım ederse çok sevinirim

Dazzer marka köpek kovucuyu sol cebinde taşı. Neden sol? Çünkü sağ el ile gaz gaz kolunu kumanda etmek zorundayız. Sol elle giderken rahatlıkla aleti çıkarıp düğmeye basarsın. Ben rahatlıkla giderken kullanabiliyorum. Eğer köpek sağır değilse veya 10 metreden uzakta değilse anında toz olacaktır. Yinede giderken kullanmak tehlikeli. Çünkü köpeğe sıkayım derken sürüş güvenliği muhakkak zayıflıyor.
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
motorumu satıyorum 2 hftalık şuan 500 km de gri 2011 cbf 150,full yapılı angel xenon mercek far givi yan çantalar ixs 46 lt arka çanta korumalar depo kılıfı bilginize ....
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
motorumu satıyorum 2 hftalık şuan 500 km de gri 2011 cbf 150,full yapılı angel xenon mercek far givi yan çantalar ixs 46 lt arka çanta korumalar depo kılıfı bilginize ....

Hayırlısı olsun motoru satma sebebiniz nedir acaba büyütmek içinmi beğenmedinizmi yoksa başka nedenlerden dolayımı:silent:
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
yok yok hakkını yiyemem motor beklediğimden de güzel ama daha acil ihtiyaçlarım var mecbur kaldım satmaya,ilk fırsatta tekrar alıcam cbf

Anladım en kısa zamanda aramıza yeni motorunuzla dönersiniz inşallah ihtiyaçlar herşeyden önce gelir tabi bunlar ufak şeyler tekrardan alınır :cat:
 
Katılım
25 Nis 2011
Mesajlar
177
Anladım en kısa zamanda aramıza yeni motorunuzla dönersiniz inşallah ihtiyaçlar herşeyden önce gelir tabi bunlar ufak şeyler tekrardan alınır :cat:

evet aslında almak kolaydı ama iş problemim var şuan çok sıkıştım,sağlık olsun öncelikle popcorn um da var ama çürüdü artık bi bws100 bi cbf ten sonra yüzüne bakmam artık onu da satarım
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Evet cıbıfçılar bir arkadaşımıza yardımcı olmak için eski faturaları karıstırdım ve burayada yazıyorum:

CIBIFIMIZIN PERİYODİK BAKIMLARI 11/2009 - 04-2011

1000 km : 22,50 tl
2500 km : 22,50 tl
4000 km : 52,52 tl
6000 km : 22,50 tl ekstra(7200km xenon montajı) : 20 tl
8000 km : 72,06 tl
10000 km : 22,50 tl
12000 km : 52,52 tl
14000 km : 22,50 tl ekstra(15000km ön fren balataları) : 40 tl
16000 km : 74,56 tl
18000 km : 20,00 tl (kışa girdiğim için 10w-40 koydurdum ondan 20tl)
20000 km : 110,96 tl

Genel olarak parça fiyatlarını yazarsam eğer en güncel şekli ile :

Ön dişli : 5,21 tl
Çekoslavak zincir : 33,90 tl
Mobil tam sentetik 15w-50 : 19,92 tl
Mobil yarı sentetik 10w-40 : 16,95 tl
Hava filtresi : 6,22 tl
Periyodik bakım işçilik saati : 25 tl
Buji : 10,34 tl
Stop Ampülü : 2,12 tl
Ön fren balatası : 30 tl

Genel olarak budur arkadaşlar. Fiyatlara KDV dahil değildir.

Yardımcı olduğumu umuyorum. :) Bu arada benim motoru alan da yaşadı zaten herşeyi 4 4 lük. :queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ara 2010
Mesajlar
3
Selam arkadaşlar CBF le ilgili birkaç sorum olacak...
Sizce boyun en az kaç cm. arası olması makbuldür?
Hiç debriyajlı motor sürmeyen biri için daha doğrusu ilk motor için CBF uygun mudur?
Galiba yakıt konusunda cimri bir motor?
Uzun yol için(250 km civarı o da ayda bir) sorun yaratır mı?
Zaman ayırıp cevaplarsanız sevinirim...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Selam arkadaşlar CBF le ilgili birkaç sorum olacak...
Sizce boyun en az kaç cm. arası olması makbuldür?
Hiç debriyajlı motor sürmeyen biri için daha doğrusu ilk motor için CBF uygun mudur?
Galiba yakıt konusunda cimri bir motor?
Uzun yol için(250 km civarı o da ayda bir) sorun yaratır mı?
Zaman ayırıp cevaplarsanız sevinirim...

Kendi görüşlerim.

1- En az 1.55 (acemi sürücü için) yeterlidir sanırım. İki ayağınız da yere değermi bilmem ama bacak boyu önemli bu konuda.
2-Cbf ilk motor için kesinlikle uygundur. Honda eğitimlerinde de bizim motosikletler kullanılıyor, dengeli ve rahattır.
3-Yakıt konusu tamamen kullanıcıya bağlı 10Lt benzin ile 300-500km yapabilirsiniz. Uzun yolda 500km nin üstüne bile çıkarsınız.
4-Hiçbir sorun yaratmaz. Hatta artçı ile birlikte o 250km yi molasız gidebilirsiniz.

Ekleyecek arkadaşlar vardır. Ama başlıkta da biraz göz gezdirin...
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
Selam arkadaşlar CBF le ilgili birkaç sorum olacak...
Sizce boyun en az kaç cm. arası olması makbuldür?
Hiç debriyajlı motor sürmeyen biri için daha doğrusu ilk motor için CBF uygun mudur?
Galiba yakıt konusunda cimri bir motor?
Uzun yol için(250 km civarı o da ayda bir) sorun yaratır mı?
Zaman ayırıp cevaplarsanız sevinirim...

benim ilk motorum . daha önce vitesli motorum olmadı . tek tük ölesine arkadaşlarda felen takıldım. şehir içinde manevrası az bir motordur kıvraklığı tartışılır çünkü uzun ve ağırdır. ama uzun yolu iyidir rahattır vede sağlamdır. denendi onaylandı . boyu problem etme kullanırsın bişey olmaz olumsuz bir durum yoksa tabi. benim boy 185 motorda rahatım. bazen yıllardır motorcuymuşum gibi geliyor bazende çok basit bir hatayı dikkatsizlikten dolayı yapıveriyorum . dikkatin yoksa motora bulaşma affedmez. kolay gelsin.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:42 ----------

cbf tercih etmemdeki en büyük 2 sebeb sabit baş ve gömülü sinyal :queen: boynuz gibi çıksada düşünce kırılıcaktı ama :D

ybr ci bir arkadaşım sinyalini kırdığında 20 küsür liraya yenisini aldığını söyler. bizde arka sinyal komple değişir ve 50 küsür gibi bir fiyat cebimizden uçuverir amaçsızca öylesine süsüne kurban olduğumun motoruna.:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst