Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
full depoyu doldurmuştum,motorun daha rodajı bitmedi şu an 341 km oldu daha yedeğe düşmedi,sadece Ankara içi dur kalklar dahil,motor her viteste 5000 deviri geçmedi.. yalnızca deneme amaçlı kısa süreli 2 veya 3 kere,5 viteste 6500-7000 devir aralığında 80-90 arası sürat yapıldı..benzin birince depoyu doldurucam kesin kuruş hesabını tekrar buraya yazarım..
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
full depoyu doldurmuştum,motorun daha rodajı bitmedi şu an 341 km oldu daha yedeğe düşmedi,sadece Ankara içi dur kalklar dahil,motor her viteste 5000 deviri geçmedi.. yalnızca deneme amaçlı kısa süreli 2 veya 3 kere,5 viteste 6500-7000 devir aralığında 80-90 arası sürat yapıldı..benzin birince depoyu doldurucam kesin kuruş hesabını tekrar buraya yazarım..

hocam bence artık kuruş hesabı yapmayalım biz..çünkü yanıltıcı olabilir. hergün benzinin fiyatı değişiyor ve kuruş hesabı yapınca yaktığın miktarda değişiyor..onun yerine en iyisi litre hesabı yapmaktır.. 100 km de kaç litre ?
 
Katılım
10 Kas 2008
Mesajlar
458
Aykan geçmiş olsun bu motorun düşme olayları banada ön Kerenaj koruma demiri almaya itiyor

Birde egzoz la aynı renkte koruma demirleri gördüm bir cbf de gayet güzel duruyordu
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Motorumu çok özledim, işlerin yoğunluğundan maalesef yüzünü göremez oldum. :pale::pale::pale::pale::pale:
İşyerimin otoparkında istirahatte, hem üstü kapalı hemde bırandalı :p:p:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:18 ----------

Buradaki servise dün gittim , motor 1200km de. bana söyledikleri şu oldu ;

-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
--ben o bir haftada 1000km daha yol yaparım ama ne olacak? 1000 bakımını 2000km de mi yaptıracağım?
-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
-peki teşekkür ederim hayırlı işler :farao:


Bu arada 30 büyük enduro ile harika bir Demirköy kampımız oldu , deli virajlarda bu yükle grubun ortasında geri kalmadan deli bir sürüş yaptım , bi ara kaskın içinde kahkahalar atıyordum. Büyük enduro alabilmek için uzun süre para biriktirmeyi beklemediğimden dolayı da ayrıca mutlu oldum :)

nsald8800075.jpg


nsald8800078.jpg

O kadar yükü nasıl yükledin :p:p:p
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Arkadaşlar AYDOĞAN nikli İsmail biraderimi arayayım dedim demin cebi kapalı...bir sıkıntısı mı var acaba nedne koptu ortamdan...Angaralı arkadaşlarbir bilgi versin...

evet bende bugün sordum,çorlu servisi bırakmış diyolardı,satmıyodu da artık motorsiklet,bugn görmüş arkadaşlar önünde 8-10 tane cbf varmış hemde çok şaşırdım,gerçi onşar sahibini bulmuştur ama yarın öğrenicem eğer servis olayı varsa süper olur.ilk bakım ücretsiz dediler ama aldığım yere gitmem şart değil heralde servislerin hepsi aynıdır dmı yaa???

ilk bakım ücretsiz derken ilk yağ değişimi mi ücretsiz acaba çok merak ettim...zaten bakım ücreti 25 lira olması lazım...geçen servise biri geldi...kendi değiştirmeye çalışmış yağı tapayı yalama etmiş...ustalar çok uğraştı...ama eleman çaktırmıyor tapa bozuk diye gelmedi...yağı değiştirelim diye geldi çakal...:p

İlginiz ve yardımlarınız için çok teşekkür ederim :cat:

Aga bişey yapmadık yav...yalandan bi servise sorduk işte...statör bildiğin sargılı olan parça...parça kodu da şu..31120-KTT-890 STATOR ..


2 numaradaki...







[Kuzuuuu, bundan önceki uludağ denemesinin resimlerinide atmak lazım hani gemlik'den yarı yoldan döndüğümüz, hatta motosikletlerin yolda hücum bot taklidi yaptığı resimler :queen::queen:

vallahi komediydi he...gezdik gezdik Uludağa akalım dedik...Çınarcık Esenkent ARmutlu Derken Gemliğe yaklaştık...birda ne görelim karşı taraf Bursa simsiyah...kıyamet şimşekler yıldırımlar gök gürlemeleri...gemliği geçtik birde n egörelim yağmur yardıra yardıra yağıyor...ben diyim dolu sen de göktaşı gibi sicim sicim yağmır...:p

sonra BP ye sığındık...1 saat kadar oyalandık yok aga yağmır dinmedi...sonra vira bismillah diye geriye dönelim dedik...Gemliği geçtik agalar galiba Orhangazidemiydi neydi bir su bir su...yol tıkanmış sudan ...hafifde lağımla karışık su...ana yol olmuş sana dere...biz aralardan derelerden ıslana ıslana donumuza kadar ıslanıp döndük evlere...ne gündü be...aga kimde fotolar bilmiyorum valla görmekte isterim...

Buradaki servise dün gittim , motor 1200km de. bana söyledikleri şu oldu ;

-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
--ben o bir haftada 1000km daha yol yaparım ama ne olacak? 1000 bakımını 2000km de mi yaptıracağım?
-Ustamız eğitimde önümüzdeki hafta gelecek...
-peki teşekkür ederim hayırlı işler :farao:


Bu arada 30 büyük enduro ile harika bir Demirköy kampımız oldu , deli virajlarda bu yükle grubun ortasında geri kalmadan deli bir sürüş yaptım , bi ara kaskın içinde kahkahalar atıyordum. Büyük enduro alabilmek için uzun süre para biriktirmeyi beklemediğimden dolayı da ayrıca mutlu oldum :)

.jpg[/IMG]

Anadoluda böyle valla...serviste bir usta var onlarda çok kıymetli...aldıklarıda asgari ücret...:pale:

ne güzel cbf amaca her zaman hizmet eder gocunmaz...:cherry:

günaydınlar arkadaşlar.
burada wadafon internet çalışmadığından 4 gündür aranıza katılamıyordum,sonuçta wadafon bugün arızalarını giderdide aranıza katılmanın mutluluğunu yaşıyorum.
hepinize kazasız cezasız sürüşler diliyorum.
slmlr
Ercan.

Aleyküme Selam hacı...Vodafone İngiliz firması orjinalinde bile W yok ama sen Wadafon yaptın valla...:p selamlar...

metehan abim biliyosun pazar düşürmüştüm motoru. 4 cm karelik parlak siyah folyoyu güzelce keserek ve fön makinesiyle ısıtarak farın sağ kısmındaki ufak deformasyonu yok ettim.çok başarılı oldu. bunda motorun siyah olmasıda avantaj diğer renkleri tutturmak zor.koruma demirinede 3d carbon fiber kaplama aldım ufak bi deneme yaptım çok güzel duruyor ama işçiliyi zor.yan çantayıda iki taraflı bu malzemeden kullanıcam biraz uğraştırcak ama içime sinicek sanırım.koruma demirinin faydası parasına oranla tartışılmaz.koruma demiri ve yan çanta motoru tamamen korumuş.ayna dahi yere deymediyi halde farın sağ üst kımındaki çıkıntılı bölge nası deydi hala anlamış deyilim.teselli ve desteklerin için sağol


eline sağlık birader valla tebrik ederim...birkaç foto ekleseydin yaparken öncesi sonrası diye bekleriz sizden böyle detaylar...

full depoyu doldurmuştum,motorun daha rodajı bitmedi şu an 341 km oldu daha yedeğe düşmedi,sadece Ankara içi dur kalklar dahil,motor her viteste 5000 deviri geçmedi.. yalnızca deneme amaçlı kısa süreli 2 veya 3 kere,5 viteste 6500-7000 devir aralığında 80-90 arası sürat yapıldı..benzin birince depoyu doldurucam kesin kuruş hesabını tekrar buraya yazarım..

oh mis gez bakam bu dünya sana güzel...:p:rendeer:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
btdhowyt9inymd65d.gif


Arkadaşlar, Motor gövdesi havalandırması nedir? ben bu hortumun kapağını söktüm, hiç hava alacak birşey yok. Kapakta delik filan da yok. Nasıl motor hava alıyor, yada nasıl içerisine pislik giriyor?

Diğer bir konu; birkaç defa denedim benim motor full depo ile taş çatlasın 325 km de yedeğe geçiyor. 6000 deviri geçmiyorum. hava filtrem temiz. kafayı karbüratöre taktım. Şimdi karbüratör tamir takımı arıyorum. Nasıl bulabilirim?
 
Katılım
28 Nis 2011
Mesajlar
38
arkadaş herkese selamlar motoruma dün kavuştum güzel alet ya akşam altıda aldım bugün maşallah 110 kilometre oldu bide size soracagım bişey var motorun satış paketinde anahtar takımı buji anahtarı vs gibi şeyler yok mu ?
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
arkadaş herkese selamlar motoruma dün kavuştum güzel alet ya akşam altıda aldım bugün maşallah 110 kilometre oldu bide size soracagım bişey var motorun satış paketinde anahtar takımı buji anahtarı vs gibi şeyler yok mu ?

kullanma kılavuzunu okumalısın ilk önce , nerde ne var yazıyor..seleyi aç sağ tarafında bir bölmede ufak mavi cüzdan gibi bişi var..onun içinde gerekli birkaç alet falan var
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
mayısın 11 geldi güya kim inanır buna nasıl bi rüzgar hala montları çıkaramadık ya pazar düzelcek inşallah artıkın :D
 
Katılım
8 May 2011
Mesajlar
19
geçmiyor gece

gelmez bence bu sabah heyecandan uyku tutmadı. Araba aldığımda bu kadar sevinmemiştim.

Epey aksilikten sonra yola çıktı benim canavar herhalde Ankara'dan bu tarafa geçmiştir.

Yakıta gelince yaklaşık 1050 km de 170 lira yakıyor. şimdi diyeceksiniz çok yakıyor ama km sayacı dönmediği için fazla yakıyor.
İstanbul içi nakliye 50 TL. İstanbul Erzincan 120 TL otobüs ile geliyor.

Mototal dan almıştım ve hakikaten çok yardımcı oldular. Bizzat araca gidip yüklediler. Sağ salim sabah elime geçerse de tadından yenmez.

Tüm isteksizliğime rağmen koruma demirlerini de taktırdım. Hem otobüs bagajında bağlarken işe yarasın hem de sonrasında yan yatmalarda korusun diye.

Yukardaki resimlerde üstü kırmızı çanta varya onun markası nedir acaba kim satar benim motorda kırmızı renk çanta da aynı tonda ise uyumlu olur. Çantanın üstünde logo var ama okuyamadım. Bilen var mı marka modeli?

Görüyorum ki yeni alan arkadaşlara hep nazar değmiş. Dua edin bana değmesin valla yan yatarsa başına bişey gelirse içim gider. Nazara gelen arkadaşlara da geçmiş olsun cümleten. Allah daha büyüklerinden saklasın beklesin.
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
343
arkadaşlar 2 sorum olacak size bu modelde devir saati ve vites göstergesi yokmu ?ikincisi ise yan çanta takıldığında arkaya oturan yolcuya engel oluyor mu ?
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
arkadaşlar 2 sorum olacak size bu modelde devir saati ve vites göstergesi yokmu ?ikincisi ise yan çanta takıldığında arkaya oturan yolcuya engel oluyor mu ?

devir saati var vites göstergesi yok.sadece boşu gösteren ''N'' lambası var. yan çantalar seyahatçiler için tasarlanmıştır. seyahatçiler de genel de artçılı binerler motora. artı olarak artçının kendini güvende hissetmesini de sağlayabilir :cat: motoru yan yatmalardan koruyacağını söylemiyorum bile. bak söylemedim:p bu bilgiler ve daha fazlası geçmiş sayfalarda mevcut :wiinkk:
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
metehan abim eklerim tabi fotoları ama işten fırsat buldukça titizlikle uğraşıyorum.hafta sonuna kadar bitiririm.bu iş ayrı bi sanat daha önce arabama uygulamış olmama rağmen zorlanıyorum, özellikle kıvrımlar çok dikkat ve uygun ısı istiyor.saygılar:cat:
 
Katılım
1 May 2011
Mesajlar
97
arkadaşlar 2 sorum olacak size bu modelde devir saati ve vites göstergesi yokmu ?ikincisi ise yan çanta takıldığında arkaya oturan yolcuya engel oluyor mu ?

ben k21 kappa yan çanta kullanıyorum kesinlikle arttıya hiçbir engellemesi hatta alakası bile yok motorun boyutları yan çantaya çok uygun
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
metehan abim eklerim tabi fotoları ama işten fırsat buldukça titizlikle uğraşıyorum.hafta sonuna kadar bitiririm.bu iş ayrı bi sanat daha önce arabama uygulamış olmama rağmen zorlanıyorum, özellikle kıvrımlar çok dikkat ve uygun ısı istiyor.saygılar:cat:

Merakla bekliyoruz. Kolay gelsin.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst