Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
tork farkı var ybr ye gore buda yokuslarda kendini gosterir.
yakıt tuketimi 100 kmde 2-2,5 lt olarak düşün.
2 kişi uzun yolda sen bayılırsın o bayılmaz ki zaten arada mola vermek her ikiniz içinde iyi olcaktır.
son hızı 100-110 kmdir ama motoru yormak tasarruflu gitmek istersen 80-90 km daha uygun olucaktır.
plaka ruhsar hariç. plaka ucretine yukseliş 300 tl diyor. yani anahtar teslim 4065 tlye denk geliyor. tabi üstünde hicbir extra olmadan ve motor için 1-2 ay sonraya teslim için gün veriyorlar haberin olsun :))

1-tork farkı ybr iyidir 125cc olmasına rağmen aynı rampayı aynı vitesde gidin ybr daha iyi çeker.. 2-yakıt iki kişiyle arkada 46LT KAPPA çanta dahil uzun soluklu yollarda 100-110 km süratle 2.8-2.9 gibi yakmaktadır dikkat edin iki kişi ve çantalı azami yükünü geçmiş oluyorsun bunlarla 3-doğru sen bayılırsın o bayılmaz 4-3.765TL daha öncede belirttiğimiz gibi anahtar teslim fiyatıdır fakat bu koşul serbest piyasa koşullarına göre değişmektedir der HONDA ve ekler fiyata karışmam kör tuttuğunu topal yakaladığını bu memlekette ulaşabildiğin tüm bayilere sor en uygun neresiye ordan al ben bursadan kalkıp istanbula D&B motora gidicem fiyatta anlaştık 3.450TL 3 motor sipariş ettik iksi mayıs da 1 i haziranda plaka masrafları düşülmüş halidir bilginize
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
@necdet_vv bilgiler için teşekkür ederim. peki bu istanbuldaki bayi sana kargo ile göndermiyor mu? genelde sahibinden.com da sıfır ürünleri türkiyenin her yerine gönderiyoz falan diyorlar?
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
bilgiler için teşekkür ederim.
peki bu plaka işiyle kendimiz ilgilensek daha ucuza çıkar mı? veya illaki bayii mi ilgilenmesi gerek bu işle?
ayrıca ne gibi ekstralar konulıyor motora ve fiyatlrı ne civarda?

plaka işiyle kendin uğraşırsan ben bursada 185TL ye yaptıracağım araştıdım fakat zamanım olmazsa 35TL daha verip takipçime yaptıracağım
 
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
zaman olarak ne kadar zaman yani? bir tam gün mü? yoksa 2 gün mü? yoksa bir iki saat mı sürüyor bu tarz işler?
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
@necdet_vv bilgiler için teşekkür ederim. peki bu istanbuldaki bayi sana kargo ile göndermiyor mu? genelde sahibinden.com da sıfır ürünleri türkiyenin her yerine gönderiyoz falan diyorlar?

benim istanbula gidip gelmem 50 lira gibi bi cüret tutacak ve gelrken motoru karadan getireceğim yani ÜMRANİYE BURSA arası tahminen 180-200 km civarıdır bu motor içinde iyi olacak hiç soğutmadan sakin bir tempoyla ilk çalıştırmada uzun yol gitmesi kendine getirir aletimi o yüzden böyle yapacağım

MİNİMUM YARIM GÜN SÜRER MİNİMUM-fakat sana verilen geçici fatura 15 gün geçerlidir korkulacak birşey yok
 
Son düzenleme:
Katılım
26 May 2008
Mesajlar
3,547
benim izmirden oraya gidip gelmem baya masraflı olacak bana. kargo ile gönderselerdi süper olurdu...
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
benim izmirden oraya gidip gelmem baya masraflı olacak bana. kargo ile gönderselerdi süper olurdu...

ben istanbuldan 2. kez CBF alıyorum ilki GÜNGÖRDEN olmuştu bu D&B den hiç kargo yapmadım ve sormadımda bu konuyla ilgili hiçbir fkrim yok fakat 0 216 461 06 06 numaralı telefonu arayıp ÖZLEM hanım ile görüşür ve BURSA'dan NECDET beyin selamı var beni size yönlendirdi dersen yardımcı olur. fakat HAZİRAN ı bekleyeceksin NİSAN dağıtımları yarın başlıyor MAYIS için ise stoklar dolu daha fazla geç kalmazsan HAZİRAN siparişine bari yetiştir motorunu ve bazı söylentilerde 3. parti ürünler zamlı gelebilir deniyor böy ebir şey söz konusu değil kimse kendini kasmasın ÖTV EYLÜL e kadar sürecek rahat olur geniş takılın

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:33 ----------

ben istanbuldan 2. kez CBF alıyorum ilki GÜNGÖRDEN olmuştu bu D&B den hiç kargo yapmadım ve sormadımda bu konuyla ilgili hiçbir fkrim yok fakat 0 216 461 06 06 numaralı telefonu arayıp ÖZLEM hanım ile görüşür ve BURSA'dan NECDET beyin selamı var beni size yönlendirdi dersen yardımcı olur. fakat HAZİRAN ı bekleyeceksin NİSAN dağıtımları yarın başlıyor MAYIS için ise stoklar dolu daha fazla geç kalmazsan HAZİRAN siparişine bari yetiştir motorunu ve bazı söylentilerde 3. parti ürünler zamlı gelebilir deniyor böy ebir şey söz konusu değil kimse kendini kasmasın ÖTV EYLÜL e kadar sürecek rahat olur geniş takılın
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
alper burada rahatsız olmak olmamak değil durum. birinizin tekerine taş değse benimde canım yanar. hepimiz arkadaşız, abiyiz, kardeşiz. uyarı biraz sert oldu galiba. aklında olsun kırmızı ışıkta beklerken bile motorun 1. viteste olsun. trafikte neyin ne olacağı belli değil çünki. viteste bekle dememdeki sebep her an arkadan gelip çarpacak araçlardan kaçabilmek için. ( bu espiri değildi )


Hatta mümkünse en arkada beklemeyin, her zaman bir aracı arkanıza alın, dönüşlerde de diğer araçları kendinize kalkan yaparak dönün. Kavşakta kırmızı ışıkta geçmek isteyen birisinin kurbanı olmayın. Paranoyak olun. Sağ kalın. Sevgiler.
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
plaka işiyle kendin uğraşırsan ben bursada 185TL ye yaptıracağım araştıdım fakat zamanım olmazsa 35TL daha verip takipçime yaptıracağım
Benim de bu hafta bu işlemleri yapmam gerekiyor. Ödemeyi yaptım, pazartesi yada salı gidip faturayı alacağım. Honda Duran Kardeşler plaka için
335 tl para istiyor. Çok fazla geldi bana. Bu plaka işlemlerinden biraz bahseder misin, neler gerekli vs. Bir de takipçiden bahsetmişsin. Tavsiye edebileceğin bir takipçi var mı?
Teşekkürler,
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
cbf 150 ybr den hem tork hemde beygir olarak yüksektir bayırlardada cbf 50 4üncü vitesi bile istiyor yani ybr 125 nasıl daha iyi anlıyamadım metehan abide bunu tam tersini sölemişti oda 2sini kullandı
 
Katılım
17 Nis 2011
Mesajlar
4
@necdet_vv Gösterdiğin ilgi için çok teşekkür ederim.Malesef burda tekelcilik diye bi kavram var ve adamlar tutturabildiğine satış yapıyorlar.Zaten burda fiyat 3765 olsa gene almam bayii çok kötü 2 yıl boyunca garanti için bu adamların nazıyla ugrasamam, ben müsteriyim ama artistliği onlar yapıyor yok böyle bi dünya :pr:
 
Katılım
30 Mar 2011
Mesajlar
190
bende Mutluhandan 3750 plaka hariç aldım. Plaka dahil 4100 dediler dudaklarım ucukladı. Evet adamlar nuh diyor peygamber demiyorlar fiyat konusunda eeee mal zaten kendini satıyor adamlarda burunlarından kıl aldırmıyorlar verdiğim fiyataın 100 tl fazlasına plaka dahil bi bayide vardı ama mayıos stoguydu az daha fazla verdim belki ama motor elime 1 ay önce geçmiş olacak herşeyde bi hayır var bakalım.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
@necdet_vv Gösterdiğin ilgi için çok teşekkür ederim.Malesef burda tekelcilik diye bi kavram var ve adamlar tutturabildiğine satış yapıyorlar.Zaten burda fiyat 3765 olsa gene almam bayii çok kötü 2 yıl boyunca garanti için bu adamların nazıyla ugrasamam, ben müsteriyim ama artistliği onlar yapıyor yok böyle bi dünya :pr:

en küçük bir rahatsızlığınız olduğunda ilgili mercilere başvurmaktan kaçınmayınız. HONDA bu konuda ülkemizde müşterisine en sadık firmalardan biridir aklınızdan çıkarmayınız susmayın konuşun çekinmeyin şikayetinizi bildirin. ben öyle yaptım oldu
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .
 
Katılım
31 Mar 2004
Mesajlar
213
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .


Benim siyahında aküsü doluyormuş :) Akşama inşallah alabilirim :queen:
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .

hayırlı olsun aykan. tekerin düz bassın. kazasız belasız cezasız binersin inş.
 
Katılım
12 Mar 2009
Mesajlar
172
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .

hayırlı olsun kazasızca bin inşallah. bu arada topaçta gri cbfler çoğalıyor yuppiii :flower:::pulp::
 
Katılım
17 Şub 2008
Mesajlar
2,907
Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .

aykan hayırlı uğurlu olsun iyi günlerde kullan ...

rüzgarın bol tekerin düz bassın :rendeer:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
bende Mutluhandan 3750 plaka hariç aldım. Plaka dahil 4100 dediler dudaklarım ucukladı. Evet adamlar nuh diyor peygamber demiyorlar fiyat konusunda eeee mal zaten kendini satıyor adamlarda burunlarından kıl aldırmıyorlar verdiğim fiyataın 100 tl fazlasına plaka dahil bi bayide vardı ama mayıos stoguydu az daha fazla verdim belki ama motor elime 1 ay önce geçmiş olacak herşeyde bi hayır var bakalım.

tebrik ederim hayırlı olsun beklemek istemeyen arkadaşlar böyle yapıyor ne yapsın. ama olsun biz beklemeyi tercih edenlerden olduk bakalım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:20 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:17 ----------

Arkadaslar 2011 gri cbf 150 ile tekrar aranıza girmekten mutluluk duyuyorum motorumu kıvrak motor bodrumdan aldım çok bekledim ama değdi gri bulmak çok sıkıntı gercekten... şu an bayide plaka bekliyor büyük ihtimal bu hafta içinde teslim alırım .

çok sevindim hayırlı olsun gerçekten ve WWW.BURSAENDURO.COM. 'un düzenlediği BAHAR ŞENLİĞİNE katılırsın artık 27-28-29 MAYIS GÖRECİK YAYLASI BÜYÜKORHAN-BURSA ben orda olucam saygılarımla

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:20 ----------

Benim siyahında aküsü doluyormuş :) Akşama inşallah alabilirim :queen:

HAYRILI OLSUN ÇOK SEVİNDİM alında görelim bizde şu resimleri artıKın yani
 
Katılım
8 Şub 2010
Mesajlar
22
Arkadaşlar;
Özellikle motorunu alıp plaka işlerini kendi yapan arkadaşlar bu işlemlerden biraz bahsedip bizi aydınlatırsa sevinirim.
Bu hafta motorumun plaka-ruhsat işlemlerini halledip bayiden teslim alacağım. Bu işlemler nedir, ne değildir, kaç saat sürer, hangi işlem kaç para hiç bir bilgim yok. Honda Duran Kardeşler 335 Tl para istedi benden bu işlemler için. Ben de kalsın dedim haliyle. Bilgisi olan arkadaşlar bu konuları aydınlatırsa kazık yemeden bu işlemleri halletmek istiyorum. Ayrıca bir diğer önemli konu zaman. Bu işlemleri bir günde halledebilir miyim? Malum işten dolayı çok fazla vaktim yok.
Şimdiden teşekkürler,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst