Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
metehan cevabım için çok bekletmeyeceğim seni. araziye sokacam yavru ceylanı yerler bi kurusun.

hadi bakalım eski bisikletci yeni motorcu çömez abimiz...yardır bakalım bir gezi utandır hepimizi...:p

Bende arkadaşımla birlikte dün konşuk motor'a vekaletimi verdim, geriye sadece beklemek kaldı. Konşuk motorda 1 kırmızı 3 gri 3 siyah olmak üzere 7 tane cbf vardı ve nisanın 5'iydi aklıma takıldı ve sordum;

Bu motorlar neden hala sahibine teslim edilmedi yoksa bizimkilerde mayısın 5 ine kadar galeride kalacak mı?

cevap: şans meselesi. Bi bu kadar daha teslim ettik. Bunlar plaka vs. gibi işlemlerde ufak tefek sorun çıkan kişilerin motorları.

Bunun üzerine dayanamadım ve ben ne zaman teslim alırım sizce?

cevap : Bu konuda birşey söyleyemem ancak en erken nisan 20 gibi görünüyor. Bu tarihte bize teslim tarihi yani muamelecimizin evrakları düzenlemesi ile birlikte size teslim etme tarihimiz nisan 25'i bulabilir.

Fiyat bakımından Konşuk'a lafım yok harkulade ama hizmet bakımından ben şahsen kendi adıma konuşuyım pek memnun kalmadım. Galeride istemiyorsanız çıkın gidin havası vardı.

Ayrıca birşey daha söyliyim, bana anahtar teslim koruma demiri far koruma yan sehpa plaka ruhsat sigorta fiyatı 3900 verdiler. Dün gittiğimde aklıma şu takıldı vekalete noter para almıyacak değil heralde. Neyse notere gittik bir güzel 50 şer lira bayıldık arkadaşla sonra galeriye döndük ve ben ister istemez onuda sordum:

Siz bana anahtar teslim 3900 dememiş miydiniz?

Cevap : Evet.

Peki ben neden vekalet için 50 lira daha ödedim?

Cevap : Bu bizi ilgilendirmez isterseniz muamelecimizle 1 gün takılın ve vekalete gerek kalmadan kendi belgelerinizi kendiniz imzalayın.

Resmen kovmadıkları kaldı motoru ordan almakla sanki suç işlemişim gibi davrandılar. Motora başka aksesuarlarda almayı düşünüyorum ama daha konşuğa zınnık koklatmam bu tavırlarından sonra.:farao:

plaka içinde 3780 lira zaten...far koruma demiri 50 koruma demiri 50 yan ayak 15 3900 lira ediyor zaten...

ama ben tribal hareketlere maruz kalsaydım 50 liramıda yakardım çöpe gitsin ama verdiğim parayı geri alırdım ...

ama şöylede bir durum var...satıcı yalaka olursa buda can sıkıcı...ama efendilikle yalakalık arasında ince bir çizgi var...kimi eleman bunları bilmiyor...sen Konşuğa mal ediyorsun ama oradaki baltanın hatası diyelim...o baltayı oraya koyan Mehmet Konşuk tabi ki...

Arkadaslar,
Ben de yeni aldigim CBF imi kullaniyorum ancak bir sorun ile karsilastim. Vites araliklari cok yakin ve hangi viteste oldugumu tam olarak algilayamiyorum. Bir de bosa (N isigini gorme)almada cok zorlaniyorum. Bu normal mi yoksa fabrikasyon bir hata olabilir mi? Honda Egitim Merkezindeki motorlar bu konuda bana daha rahat gelmisti. Yardimlarinizi bekliyorum. Tesekkurler...


yeni modelin bence ve en önemli sıkıntısı o kahrolası vites göstergesinin olmayışı...inan usta kullancıyım ama o gösterge o kadar çok işime yarıyor ki...alışmışım...Çindeki orjinal cbf 150 kadranında bu detay var ama ne halt edip yapıyorlar...devir saati koyulunca moto stop düğmesi ve vites göstergesi yok edilmiş..nasıl beceriyorlar...yahu orjinali getirin işte...kahrolası orjinal...

maliyeti düşürmek için saçma sapan hareketler diyelim...devir saatli geldi diye sevinmiştim yeni kullanıcılar adına ama vu vites göstergesi işi canımı sıktı...2005 te innovamda da vardı bende alıştım....
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm arkadaşlar . herkeze iyi geceler bri sorunum var . bu debriyajın sonda kavrama olayı . biraz daha geri alamazmıyız acaba ve bu aralık çok kısa geldi bana . yoksa arabayla karıştırıyormuyum. debriyaj sonda kavrıyor bundan sebeb vitesler biraz sert geçiyor yani resmen motoru çirptiriyorum .her türlü arabanın debriyajına hemen alışırım ki buna kamyonlarda dahil bu biraz abes geliyor. alışamadım.
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Yani necdet bey diyorsunuzki plaka ve ruhsat dahil liste fiyatının altında alıyorsunuz sıfır araba falan aldık bi kaç kere liste fiyatının bayiler için pek bişey ifade etmediğini bilirim ama fiyatı bu kadar düşük bi malda bu kadar asaa bi rakam alınabileceğini bilmiyordum duydugumuz iyi oldu sonucta 30-40 gün içinde bende bi tane almayı düşünüyorum icabında pazarlıgı buna göre yaparız.

Bide bu gece malum sitede scooter fiyatlarına bakarken necdet beyin mesajlarından birinde bahsettiği honda PCX 125 cc lik scooterı gördüm. Gerçekten çok kaliteli gözüken scooterda honda cok yeni teknolojiler kullanmıs örneğin otomobillerde daha yeni yeni kullanılmaya başlanan stop start özelliği var motorda hız 0 olunca rölantide geçen 3 saniye sonrasında motor duruyor gazı biraz acınca motor tekrar calısıyor bunun yanında CVT şanzımanın yerine hondanın geliştirdiği V-Matic şanzıman varmıs üstelik fiyatıda 4800 civarı herhalde necdet bey bunu 4400 e falan ruhsat dahil bitirir bize :queen::queen:

Yani kafam karıştı açıkçası ya CBF 150 alacam tek başıma binecem çünkü biliyorum eşim binmeyecek CBF in arkasına yada az daha fazla para vereceem eşimle beraber gezecem bilemedim yani. gerçi senin hevesin bu istediğini al beni düşünme diyor eşim ama bu scooterda acaip çeliyor aklımı offff offffff ne yapsam ben kafamı nerelere vursammmmm oyyyyyy oyyyyyyy:pr::silent::pale::wiinkk::pr:

hocam ben iki cfb okudum mayısda alıcam 2 adet de yarın okuyacam bugün konuştum fiyatta değişiklik var kendileri yapmış hondayla alakalı değil yani tok satıcı oldular biraz ama benim için yinede son fiyatı son kez olmak şartıyla 3.4500 olabileceğini söyledi aysim hanım ve haziranda alıcam. gel iki motorda sana alalım biri CBF olsun öteki PCX seninde düşünme derdin kalmaz şaka bi yana da bende çok düşündüm bu scooter i ilk fuarda anlatılırken izah ediyordu öyle küçük de değil gövdesi 200-250 lik gibi gösteriyor ben inanıyorum ki çok da konforludur bu nalet fakat vitessiz motor pekde sevemedim bi türlü gaza bas git frene bas dur arada bi ara gaz yapıcan yaa.. yokuş aşşağı boşa salıcan yaa.. :)
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Peki biz bu aldığımız 2011 modellere devir saatli vites göstergeli ibrelerden taktıramazmıyız fiyatı pahalı gelirmi bize şimdiye kadar bindiğim tüm motorlarda vitesi gösteriyordu benim için biraz sorun olabilir.
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
ovvvv yeni radyasyonlu cebefemiz hayırlı uğurlu olsun...:p


Senide Küçükçekmece Nükleer Araştırmaya bir ara alalım aga...:queen:

foto makinanda sağlammış ki güzel çıkmış makina...çok canlı ve diri gördüm...

e bunun koruma demiri nerde hacıyannis...:pr::pr::pr:


öğreniyorsun...:cat:

Sağol abi iki makinam da güzeldir söylemesi ayıp birbirlerini tamamlıyolar bak biri poz veriyor diğeri de çekiyor daha çok çekimler yapıcam da fırsat bulamıyorum şu günlerde. Havalar ısınsın o zaman poz görün :mrgreen: Para bitti abi suyunu çekti elime geçsin alıcam koruma demirini şimdilik dualarla koruyorum motoru :p:queen:

Sen onu bunu bırak da yaza İzmire sefer düzenle İstanbuldan topla tüm cubufçuları biraz İstanbul plaka dolsun izmir yolları :mrgreen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
slm arkadaşlar . herkeze iyi geceler bri sorunum var . bu debriyajın sonda kavrama olayı . biraz daha geri alamazmıyız acaba ve bu aralık çok kısa geldi bana . yoksa arabayla karıştırıyormuyum. debriyaj sonda kavrıyor bundan sebeb vitesler biraz sert geçiyor yani resmen motoru çirptiriyorum .

2007 Ocak ayında motorumun ilk halini hatırlıyorum ve debriyaj levyem çok ilerdeydi...yani sizlerin ki galiba tam tersi...bir tanesiyle turlasam farkları hissedicem ama kısmet olmadı daha...



gel iki motorda sana alalım biri CBF olsun öteki PCX seninde düşünme derdin kalmaz şaka bi yana da bende çok düşündüm bu :)

PCX 125 ne malı bu arada fuarda onu da söylediler mi...:cherry:

Peki biz bu aldığımız 2011 modellere devir saatli vites göstergeli ibrelerden taktıramazmıyız fiyatı pahalı gelirmi bize şimdiye kadar bindiğim tüm motorlarda vitesi gösteriyordu benim için biraz sorun olabilir.


bildiğim kadarıyla eski tip kadranlar serviste 140 lira...ama AYDOĞAN biraderimizin siparişle getirttiği kadranları tercih ederseniz (aynı para) hem devir saati keyfini hem vites göstergesi ambiansını huzur içinde yaşarsınız...ben yerinizde olsam ilerleyen zamanlarda bunu yapardım...eski kadranımı koyarım sahibinden.coma uygun fiyata onun parasına ekleyip yeni ürüne verirdim...ben öyle yapıcam yani...eğer yeni kadranım Çinden gelirse 2 haftaya (özel sipariş) eskisini okutucam ilanda...jelatini bile duruyor...:cherry:
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
Sağol abi iki makinam da güzeldir söylemesi ayıp birbirlerini tamamlıyolar bak biri poz veriyor diğeri de çekiyor daha çok çekimler yapıcam da fırsat bulamıyorum şu günlerde. Havalar ısınsın o zaman poz görün :mrgreen: Para bitti abi suyunu çekti elime geçsin alıcam koruma demirini şimdilik dualarla koruyorum motoru :p:queen:

Sen onu bunu bırak da yaza İzmire sefer düzenle İstanbuldan topla tüm cubufçuları biraz İstanbul plaka dolsun izmir yolları :mrgreen:

havaların bu durumu artık bende sinir stres yapıyor ha yadı ha yağcak yağmur diye bekliyorum beylikdüzünde oturuyorum 10-12 gündür güneş görmedim hep kapalı hava mevsim normallerin altında seyrediyoruz ve pazartesine kadar yağmurlu gösteriyor şuan için havalar biraz toparlansada biz istanbuldakiler en azından bi buluşsak bi yerlerde
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
slm arkadaşlar . herkeze iyi geceler bri sorunum var . bu debriyajın sonda kavrama olayı . biraz daha geri alamazmıyız acaba ve bu aralık çok kısa geldi bana . yoksa arabayla karıştırıyormuyum. debriyaj sonda kavrıyor bundan sebeb vitesler biraz sert geçiyor yani resmen motoru çirptiriyorum .her türlü arabanın debriyajına hemen alışırım ki buna kamyonlarda dahil bu biraz abes geliyor. alışamadım.

sevgili "vabisciler" debriyaj telini birz gerdirmelisin onuda sol aynanın dibindeki lastiği birazcık iterek kaydır vidanın görünmesinin sağla ve koltuğumuzun altında bulunan anahtar yardımıylada o vidayı biraz daha döndürerek telin hafiçe gerilmesini sağla ama bunu çok yaparsan tam tersi bi durum olur örneğin bir tur döndürmen yeterli olacaktır. ayarlarsın işte kendi sürüş kalkış tarzına göre
 
Katılım
9 Şub 2010
Mesajlar
89
Metehan abi doğru söylüyorsun o BALTAları oraya koyanda aramak lazım sorunu. Bu kadar ilgisiz bir galeri olamaz ya. Böyle elemanlar çalıştırdığını öğrenmesi gerek bence Mehmet KONŞUK'un. Neyse çözüm basit bir daha konşuğa uramıyıcaz :):) hele bi motorları alakta :)
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
illede resim diyen arkadaşlara bir kaç resim. yolda veya olmadık yerde resim çekmek etraftaki bakışlar yüzünden abesime gidiyor evin önünden resimler.
bu rodaj böyle dolmaz 1 haftada bu kadar km.
06042011792.jpg
[/URL][/IMG]
06042011791.jpg
[/URL][/IMG]
06042011793.jpg
[/URL][/IMG]
 
Katılım
7 Haz 2009
Mesajlar
2,830
aynen ya vala bugün döne döne 13 gün sonra 200km zor yaptım hava açarsa bir gün bitiricem rodajı bu havada bu kadar:D
 
Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
motor birkaç km deydi sıfır geldiğinde depoyu fulledim 45 liralık 95 oktan benzin aldı ve yakıt üst çeyrek deponun çizginin biraz altına düştü . sizce nasıl. bu arada bir kerede cikle açık sürmüşüm 20 km kadar.
 
Son düzenleme:
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
alper benim cubuf senin cubufu geçer çünkü benimki 1 günde senin toplamda yaptığın yoldan fazlasını yaptı :mrgreen: Depo koruma kılıfını beğenmiyorum ya eskiden takıyordum bende ama şimdi tank pad koyucam ben daha güzel görünüyor :cherry:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
necdet_vv
Alıntı:
----------------------------
CBF 150 3.765

Tavsiye edilen ÖTV + KDV dahil (01 Nisan 2011 tarihinden itibaren geçerli) perakende satış fiyatlarımızdır.


Honda, araçlarında model, teknik özellik ve renklerinde değişiklik yapma hakkını saklı tutar.

Teslim tarihindeki tavsiye edilen perakende satış fiyatı geçerlidir. 3,765TL

KDV-ÖTV oranlarındaki değişiklikler teslimat esnasında MÜŞTERİ :)) tarafından karşılanacaktır.

Araç üzerindeki tüm vergiler ve vergi mevzuatında oluşan tüm değişiklikler araç teslimatında MÜŞTERİ tarafından karşılanacaktır
----------------------------------------------
şimdi yukarda yazılanları okuduysan
1-ürünün fiyatı 3,765 senden zaten 85 lira fazla almışlar birde plaka-ruhsat da bizden mi diyorlar. :))
2-tüm bunlar yetmezmiş gibi kuralların dışına çıkacaklarınımı söylüyorlar :)) örneğin; sen alana kadar bu motor 5.000 oldu diyelim ee senden bu farkı almicaklar vay canına be. buna ben inanmadım siz inandınız mı arkadaşlarrr. UnReaL bazı bayyiler bunu yapıyor aldanmamamız gerektiğini söylemeye çalışıyorum. yanlış anlaşılmasın









Plaka işlemleri için uğraşacak vaktim maalesef yok.. D.B motordan da fiyat almıştım ve diğer bayilerden uygundu ama elinde motor yok... Mayıs ortasına tarih veriyorlar... Bayi ile görüştüm herhangi bir fiyat değişikliği kesinlikle yok..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:31 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

illede resim diyen arkadaşlara bir kaç resim. yolda veya olmadık yerde resim çekmek etraftaki bakışlar yüzünden abesime gidiyor evin önünden resimler.
bu rodaj böyle dolmaz 1 haftada bu kadar km.
06042011792.jpg
[/URL][/IMG]
06042011791.jpg
[/URL][/IMG]
06042011793.jpg
[/URL][/IMG]

Grisi de fena yakışıklı duruyor :cat::cat:
Kazasız belasız... :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst