Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
13 Mar 2011
Mesajlar
57
motorcu olma yolunda emin adımlar ile yürüyorum 10 günlük motorum 800km yi gördü bu sabah motoru otoparka koydum orta sehpaya aldım arkamı döndüm iki adım attım motor yandaki aracın üzerine devrildi... :pr:


sonuç: gidon kolunda çizik.10 tl koruma demirinde çizik. sağa yatan motorun sol aynası pelt.25 tl.. araçtaki hasar 150 tl......... kazanılan tecrübe paha biçilemez.:rendeer:


ayrıca bir gün öncede lastiğe vida battı anes motor 35 tl geçirdi ama lastik yama tutmadı değiştircez herhalde....:farao:
Geçmiş olsun.Valla ben nazar bonzuğu takıcam yada nazar boncuğu stickeri takicam.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
motorcu olma yolunda emin adımlar ile yürüyorum 10 günlük motorum 800km yi gördü bu sabah motoru otoparka koydum orta sehpaya aldım arkamı döndüm iki adım attım motor yandaki aracın üzerine devrildi... :pr:


sonuç: gidon kolunda çizik.10 tl koruma demirinde çizik. sağa yatan motorun sol aynası pelt.25 tl.. araçtaki hasar 150 tl......... kazanılan tecrübe paha biçilemez.:rendeer:


ayrıca bir gün öncede lastiğe vida battı anes motor 35 tl geçirdi ama lastik yama tutmadı değiştircez herhalde....:farao:

Tecrübe 1 : 15 tl lastik spreyi hiç bir zaman yanından eksik etme! vidayı yerinden çıkar spreyi bas. şipşak. Özellikle uzun yol için. Teker sökme derdin yok.
Tecrübe 2 : Mümkün olduğu kadar öyle pozisyonlarda yan sehpa kullan daha güvenli olur. geçmiş olsun.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Sonunda motorumu yarın teslim alıyorum benim hikayem yılan hikayesine döndü metehan abi an be an şahit oldu özel mesajlarımla. Pişmiş tavuğun başına gelmemiştir bu olumsuzluklar ama yarın motoruma kavuşuyorum bakalım yarın akşama doğru fotolarını koyarım :)

bir zamanlar Turgut Özalın ayda bir ulusa sesleniş tarzında bir programı vardı...İcraatın İçinde...sağ elinde dolma kalem ile ağzını şapırdata şapırdata ülke için şunu yaptık bunu yaptık derdi...:p senin motor işide buna döndü...la bi al artık yav...:cherry: malı bir görek..:cherry:

kitapçığı hatmettim yok öyle bişey. isteyene pdf yollarım. bugüne kadar 4 araba değiştirdim 750.000km den fazla yol yaptım. arabalarda 15.000km de değişimi önerilen yağ kullanıyorum ya yılda bir yada 15.000de bir değişirim yağı. bugüne kadarda hiç bir sorun yaşamadım.

L]

kim nerede diyor arkadaşlar 2binde bir diye.

.


Arkadaşlar bu hususta sizleri tatmin edecek bilgiyi Angarada olduğunuz için EFE Motör verir...bu 2000 de bir dalgası aslında 2007 yazında ilk cbfler motor yakmaya başladığında fabrikanın talimatıyla servislere bildirildi...

Servislerde bunu mecbur kıldı...istersen Ahmet Abi motorunu kitapçığa göre servise götür ve EFE ye sor garantiden çıkarıyorlar mı çıkarmıyorlar mı...sizin bahsettiğiniz teorik detaylar...ama hayatın içinde bu motor yağ yakmaktadır...ve bu sıkıntıyı servis takibi altına almak adına yaptı...sizn motorlarınız yağ yakmayabilir...her motor yağ yakacak diye bir kaide de yok...ama bu motorun kullanıcılarının önemli bir bölümü bu sıkıntıyı yaşadı ve yaşamaya devam edecekler...bu nedenle kurunun yanında yaş da 2000 de bir bakıma giriyor...ha garantide olmayan motorunuza yağ eklemek suretiyle de bu kontrolü siz yapabilirsiniz...İstanbuldaki kuryeler 1000 kmde bir yağ ekliyorlar haberiniz olsun...

motorcu olma yolunda emin adımlar ile yürüyorum 10 günlük motorum 800km yi gördü bu sabah motoru otoparka koydum orta sehpaya aldım arkamı döndüm iki adım attım motor yandaki aracın üzerine devrildi... :pr:


sonuç: gidon kolunda çizik.10 tl koruma demirinde çizik. sağa yatan motorun sol aynası pelt.25 tl.. araçtaki hasar 150 tl......... kazanılan tecrübe paha biçilemez.:rendeer:


ayrıca bir gün öncede lastiğe vida battı anes motor 35 tl geçirdi ama lastik yama tutmadı değiştircez herhalde....:farao:

geçmiş olsun nazarlık oldu artık...

Biz 2005 cgl 125, 2010 cbf, 2011 cbf 325 km de denizliden geldik. pazar günü sabah 09:30 dan akşam 19:30 a kadar kesintisiz yağmur altında 420 km.

Bende geçen yaz memleketim Uşak gezisinde 1400 km yi 3 günde bitirdim tavsiye ederim... dönüşümün bir kısmı yağmur altında oldu...yalandan bikaç foto ekleyeyim...:cherry: maksat şenlik olsun bu yağmurlu günlerde... sayfayı doldursun yeni motor sahipleri gaza gelsin...:cherry: fotoları görmüşde olabilirsiniz...:wiinkk: 2010 Bayram Gezisi...


http://www.motosiklet.net/forum/etk...ile-3-gunluk-1400-km-usak-seferi-metehan.html


Bayramda fırsat bu fırsat deyip melmeketim olan Uşak vilayetine doğru gitmeye niyetlendim...önemli olan istemekti...sabah erken kalkarsam yola düşecektim...yok eğer kalkamaz üşenirsem gezi iptal olacaktı..


Geziyi paylaşmak bugüne nasip oldu...:)

Bayramın 1.günü Cuma sabah 08:00 civarı kalktım bu uzun soluklu geziye çıkmak için kendimi motive ediyordum......köyümü özlemiştim...Uşak Karahallı Kırkyaren köyümde hiç bayram yaşamadım...hem farklı zaman dilimlerinde orada oldum...İsviçreden Halamında köyde olması vefrankların havada uçuşacağı hissiyatının kamçılamasıyla yollara düştüm...

kahvaltı yapmadım...8 saat boyunca Probis ve su ile idare ettim...2 kez 5 dakikalık rötar yaptım...birde foto çekmek için motordan inmeden duraklamalar oldu...çoğu fotoları hareket halinde çektim...yola o kadar konsantre olmuştum ki...bir rota çizdim...aslında standart güzergah dışında başladım...Orhangaziden İznik ve oradanda Osmaneli üzerinden Bozüyük yoluna çıktım...sonrası Kütahya ve Uşak...

fotolar gelsin...:cool:

SANY0023.jpg

SANY0021.jpg

SANY0017.jpg

SANY0016-1.jpg

SANY0014-1.jpg

SANY0086.jpg

SANY0084.jpg

SANY0082.jpg

SANY0081.jpg

SANY0080.jpg

SANY0079.jpg

SANY0078.jpg

SANY0077.jpg

SANY0075.jpg

SANY0070.jpg

SANY0069.jpg

SANY0068.jpg

SANY0067.jpg

SANY0065-1.jpg

SANY0064-1.jpg

SANY0063-1.jpg

SANY0062-1.jpg

SANY0061-1.jpg

SANY0059.jpg

SANY0058.jpg

SANY0057.jpg

SANY0056.jpg

SANY0055.jpg

SANY0051.jpg

SANY0050.jpg

SANY0049.jpg

SANY0048.jpg

SANY0047.jpg

SANY0045.jpg

SANY0044.jpg

SANY0043.jpg

SANY0041.jpg

SANY0040.jpg

SANY0035.jpg

SANY0034.jpg

SANY0033.jpg

SANY0032.jpg

SANY0031.jpg

SANY0029.jpg

SANY0027.jpg



Canım memleketim Uşak...:)

SANY0091.jpg

SANY0090.jpg

SANY0089.jpg


SANY0096.jpg

SANY0095.jpg

SANY0094.jpg

SANY0093.jpg



Köyüm Karahallı Kırkyaren...

SANY0282-3.jpg

SANY0281-3.jpg

SANY0280-1.jpg

SANY0279-3.jpg

SANY0278-2.jpg

SANY0277-1.jpg

SANY0276-1.jpg

SANY0275-1.jpg

SANY0274-1.jpg

SANY0272-1.jpg

SANY0271-1.jpg

SANY0270-1.jpg

SANY0171-2.jpg

SANY0170-3.jpg

SANY0168-3.jpg

SANY0167-3.jpg

SANY0166-3.jpg

SANY0165-3.jpg

SANY0150-1.jpg

SANY0148-2.jpg

SANY0147-2.jpg

SANY0146-1.jpg

SANY0145.jpg

SANY0129.jpg

SANY0128.jpg

SANY0127.jpg

SANY0126.jpg

SANY0116.jpg

SANY0114.jpg

SANY0113.jpg

SANY0112.jpg



Köyüme 7 km yakınlıktaki Çılandıraz Mevki...


SANY0311.jpg

SANY0309-1.jpg

SANY0308-1.jpg

SANY0307-1.jpg

SANY0306.jpg

SANY0305-1.jpg

SANY0304-1.jpg

SANY0303-1.jpg

SANY0301-1.jpg

SANY0300-2.jpg

SANY0299-2.jpg

SANY0298-3.jpg

SANY0297-3.jpg

SANY0296-1.jpg

SANY0295.jpg

SANY0294-1.jpg

SANY0293-1.jpg

SANY0292-3.jpg

SANY0291-1.jpg

SANY0290-3.jpg

SANY0289-2.jpg

SANY0288-3.jpg

SANY0287-3.jpg

SANY0286-3.jpg

SANY0285-3.jpg

SANY0284-3.jpg

SANY0283-3.jpg



ve dönüş yolu...bayramın son günü 9 saat 30 dakika dinlenmeli son 150 kmsi ful yağmurlu bir dönüş oldu...


SANY0406.jpg

SANY0405.jpg

SANY0404.jpg



SANY0412-2.jpg

SANY0409-2.jpg

SANY0408-2.jpg

SANY0407-2.jpg


son kilometrem...

SANY0414-2.jpg



şu an 62250 ... harika bir geziydi kendi adıma...

geziden sonra kıçımdaki ağrı (kuyruk sokumundan batma hissi) 2 gün geçmedi...:queen:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
3450 ? nasıl yani bende D&B motordan kaporamı verdim nisan partisi için 3780 plaka ruhsat bandrol dahil bizmi fazla verdik anlamadım ondan aşagı plaka+ruhsat+ bandrol dahil vermiyorlar zaten.

blmem bize öyle dendin biz iki arkadaş istanbul dışından alıcaz motoru plakayı düşerim dedi o fiyata anlaştık kaporamızı yatırdık blmiyom yani bende
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
metehan abi zaten servis bana 4binde bir gel diyor. burada yok öyle bir uygulama. hatta sorduğumda da yok öyle bir şey dediler. garantim falan da bitmedi.

2 senesini haziranda dolduruyor canavarım. ne çabuk geçti 2 sene. aldığımda hayranıydım, şimdi aşığıyım, tutkunuyum, manyağıyım.

canım motorum ya vallahi cıbıfla yol almak başka bir şey :wiinkk:
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
siz aradınızmı?

bu fiyatı teyit ettinizmi?

liste fiyatının bu kadar altına inemezler hele ki şuan mal yok satıyorken:silent:

iki kez teyit ettim hatta benim motorcu tayfa biraz geniştr 3. bi arkadaş daha buldum ama ona sıra kalmadı alamadık hazranı da beklemedi başka b bayii den 3.600 e anlaştık ama istanbul dışına çıkarıcaz motoru o yüzden plaka masrafları düşlmüş hali yani bu. ben ilk 2010 cbf i güngörden atilla dan aldım bu kezde ondan alayım dedim ilk etapta 3.400 ded diğer bayyden 50 aşağı verdi fakat bi iki gün sonra mahsus başka bi kimlik ile aradım 3.600 ded sonra döndüm dedim böle böle merak ettim fiyatlarda bi değşiklik varmı bende necdet ded ki yok b değişiklik fiyat yine aynı ab 3.600 ne 3.600 mü kardeşm sen bana 3.400 dedin ben sana kapora verdim şmdi nasıl oluor böyle 3.600 ab yok senin yanlışın var öyle böyle bak o zaman ben bu fiyata senden almam bu malı ver paramı geri teşekkür edeirm iade yapıldı param sonra ilk aradğım D&B ye döndm dedm özlem hanım szin deiğiniz gib çıktı sz tebrik ederm istanbulda sizden daha aşağı teklif veren yok bravo size deyip ki arkadaş kaporamızı verdik 2 gün sonra b arkadaş daha oldu sonra da bir tane scooter 125cc PCX siparişi verecek b arkadaşım oldu sonrada 125cc racing sipariş verecek bi arkadaşım ldu yani biz istanbul dışına toplamda 3 CBF 1 scooter 1 racing 125 cc almak stedk ama diğerleri biraaz geç kaldığı için sadece biz ilk gün siparişveren 2 CBF i alabldik ancak yan siparişi verebildik diğer arkadaşlar da o zaman başka bayilere bakıcaz dedler.
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Valla şaşırdım fiyat gerçekten baya dip hayırlısı olsunda bende teslim alırken bir konuşayım en azından koruma demiri taksınlar bari 300lira fazla zaten 1 plaka için olmazsa plakamı kendim çıkarırım.
 
Katılım
3 Nis 2011
Mesajlar
109
Valla şaşırdım fiyat gerçekten baya dip hayırlısı olsunda bende teslim alırken bir konuşayım en azından koruma demiri taksınlar bari 300lira fazla zaten 1 plaka için olmazsa plakamı kendim çıkarırım.

aslında çokda fazla aşağı bi rakam değil bence çünkü ben sordum burda plaka 220 tl tutuyor birazda indirim istedik 50 tl indi oda madem istanbul dışından gelyosunuz yol ücret karşılığında gibi oldu 3.450+220=3,670 100 tl ama iki makina alıyoruz ve taa nerelerden gelcez azıcık olsun
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
@Abolgi

Ahmet bey ben çukurambarda oturuyorum. Havalar düzelsin yakınsak böyle kaçamak gezmeler yapabiliriz hava kararana kadar. :) Ben gece motora binmiyorum yalnız.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
aslında çokda fazla aşağı bi rakam değil bence çünkü ben sordum burda plaka 220 tl tutuyor birazda indirim istedik 50 tl indi oda madem istanbul dışından gelyosunuz yol ücret karşılığında gibi oldu 3.450+220=3,670 100 tl ama iki makina alıyoruz ve taa nerelerden gelcez azıcık olsun

Haklısınız o kadarda olsun ben sizi örnek vererek söylemem zaten o konuda içiniz ferah olsun :) sölesemde birşey değişmez zaten ne diyebilirlerki :p bende en azından 50 liralık motor koruma demirini koparma işine giricem kalan parayı ödemeye gittigimde...

Bilginiz varmı peki ne zaman geliceğine dair bu nisan partilerinin 2. haftası deniyor ama ayın 20 sine kalır gibime geliyor benim.
 
Katılım
1 Mar 2011
Mesajlar
138
Teşekkür ederim :)



Gelir gelir beklenen gün çabuk geliyor sadece çileli oluyor işte :mrgreen: Ben 15 gün rötarlı almış oldum bi takım nedenlerden ama tam zamanında geldi :p

Haklısın ya beklicez artık ne yapalım yüzdük yüzdük kuyruğuna geldik biraz daha bekleriz :p geç olsunda güç olmasın kazasız belasız inşallah :)

Birde bir sorum olucak ilk 500km rodaj süresince 2 kişi binmek motora zarar verirmi bunu merak ediyorum sıkıştırmadan kullanıcam ama tek kişi yapmak rodajı dahamı sağlıklıdır yoksa bir farkı yokmudur :)
 
Katılım
11 Şub 2011
Mesajlar
366
h.olsun benden 12gün sonra aldın ama ben şuan 177km redeyim havalardan pek gezemedim :D

alpercim ben kuşadasına gidip geldim git gel 200 km zaten biraz da şehiriçi gezinti normal yani bu yol :mrgreen: mecburi otobandan gittiğimden 60-70-80-90 km lerde gezindim genelde 6 bin devirde kullandım 7 bini geçmedim şuana kadar karşılaştığım tek sorun yavaşlarken arka kampanadan taklama sesi geliyor en kısa zamanda servise sorucam bu durumu neden öyle yapıyor acaba :cyclopsan
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst