Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
18 Mar 2011
Mesajlar
385
slm . arkadaşlar motorda vites değiştirme ve kullanım devir aralıklarını yazarmısınız. mesela 3 le bir rampa çıkıyorum kaç devri geçmemeliyim. saygılar.
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
@SinanAksu kardeşim, yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, bir sorum olacak, 2. fotoğrafta rölanti devrinin 3000 seviyelerine yakın olduğunu görüyorum, rölanti neden bu kadar yüksek acaba ? Diğer 2011 cbf sahibi ark..larda yorumlayabilirler.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@SinanAksu kardeşim, yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, bir sorum olacak, 2. fotoğrafta rölanti devrinin 3000 seviyelerine yakın olduğunu görüyorum, rölanti neden bu kadar yüksek acaba ? Diğer 2011 cbf sahibi ark..larda yorumlayabilirler.

Teşekkür ederim dostum.
Hava soguk oldugu için Jigleyi açmıştım, rölanti o yüzden yüksek.
Normal rolanti seviyesi 1000 seviyesinde. :cat:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Teşekkür ederim dostum.
Hava soguk oldugu için Jigleyi açmıştım, rölanti o yüzden yüksek.
Normal rolanti seviyesi 1000 seviyesinde. :cat:

Güzel bir haber mi acaba bu :) Eski modellerde motoru ilk çalıştırmada jikle kullandığınızda hafif gaz vermezseniz motor stop ediyordu çünki jikle zengin karışım oluşturarak motoru ısıtırken aynı anda devri yükseltmiyordu. Bu yüzden motor ısınane kadar jikle açık ve gaz kolunu bırakmadan hafif hafif gaz vermeniz gerekiyordu. Sanırım yeni modellerde bu sorunu çözmüşler ve jikle açılınca eskisi gibi motor stop etmiyor ve devir bir miktar yükseliyor. Doğru mu anlıyorum ? Umarım böyledir. Böyleyse bence hoş bir gelişme. En azından motor ısınırken gaz kolunu tutmamız gereken zamanda kişisel koruyucu vb hazırlık yapılır ve zaman kazanılabilir.
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Benim motor nerdeyse eskidi resimleri daha yeni yüklüyorum.
Bugün eski işyerine gittim, eski motorumdan kalan brandayı ve fotograf makinamı geri aldım.
Hazır makina elime geçmişken resimleri çekeyim dedim.

resim2013.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2012j.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2011.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2009.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2008.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

resim2014.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02

Hayırlı uğurlu olsun, bir bayide 1 adet kırmızı 2 adet gri renk kalmış, ben siyahını istiyorum.. :( maalesef hepsi rezervasyonlu imiş.
Bu gün gri ve kırmızı renklere bakıyorum ama bir türlü karar veremiyorum. Ya nisan ayında gri renk, yada mayıs ayına siyah...

Senin motoru görünce gri de çok hoş... Kararsızım YARDIM...
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Hayırlı uğurlu olsun, bir bayide 1 adet kırmızı 2 adet gri renk kalmış, ben siyahını istiyorum.. :( maalesef hepsi rezervasyonlu imiş.
Bu gün gri ve kırmızı renklere bakıyorum ama bir türlü karar veremiyorum. Ya nisan ayında gri renk, yada mayıs ayına siyah...

Senin motoru görünce gri de çok hoş... Kararsızım YARDIM...

Aksesuar gri renge çok güzel yakışıyor dostum.
Siyah ve kırmızılar alışılmış renkler artık, onlarda çok güzel tabiki, ama ben biraz degişiklik olsun istedim. :wiinkk:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Aksesuar gri renge çok güzel yakışıyor dostum.
Siyah ve kırmızılar alışılmış renkler artık, onlarda çok güzel tabiki, ama ben biraz degişiklik olsun istedim. :wiinkk:

Senin fotoları gördükten sonra gri renge karar verdim, p.tesi günü sabah kaporamı bırakıcam.. Nisanda Aranıza katılıyorum bende :)
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
arkadaşlar 46 litre çanta ile giderken belli bir hızdan sonra titreme vs olmuyormu? çanta ebadı büyüdükçe sürtünme artacak bu sorun yaratmıyormu?
 
Katılım
21 Haz 2010
Mesajlar
79
SinanAksu : yeni motorun hayırlı olsun çok güzel gözüküyor birşey sorucam öndeki rüzgarlığı uzatmışşın sadice görünüm amaçlımı yoksa bir faydası oluyormu birde fiyatı nekadar ?

alper150zc: motorun hayırlı olsun bende senin gibi yağmurlu havalarda binemiyorum çamur olucak diye :) yeni hevesi :)

ethemm76: sorunu cevaplamak istedim benim motorumda rolanti deviri 1 ama souk havalarda jigleyele çalıştırdığımda devir 2 2.5 falan oluyor sinanın resiminde jigleye bakarsan jigle açık konumda :)
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
ethemm76: sorunu cevaplamak istedim benim motorumda rolanti deviri 1 ama souk havalarda jigleyele çalıştırdığımda devir 2 2.5 falan oluyor sinanın resiminde jigleye bakarsan jigle açık konumda :)

Tamam saol, küçükte olsa yeni modelde yapılmış olan hoş bi iyileştirme bence bu. Aslında bana kalırsa gayet te hoş.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
SinanAksu : yeni motorun hayırlı olsun çok güzel gözüküyor birşey sorucam öndeki rüzgarlığı uzatmışşın sadice görünüm amaçlımı yoksa bir faydası oluyormu birde fiyatı nekadar ?

Sagol dostum, teşekkür ederim.
Ön siperligi uzatmamın sebebi gögsüme rüzgar gelmemesi için,
Bu şekilde rüzgar başımın üstünden akıp gidiyor.
Ama görüntü olarakta çok hoş durdu.
Fiyatı 60 TL,

arkadaşlar 46 litre çanta ile giderken belli bir hızdan sonra titreme vs olmuyormu? çanta ebadı büyüdükçe sürtünme artacak bu sorun yaratmıyormu?

Ben Kappa 46 Litre kullaniyorum.
Hiç bi sorun yok dostum :)

Güzel bir haber mi acaba bu :) Eski modellerde motoru ilk çalıştırmada jikle kullandığınızda hafif gaz vermezseniz motor stop ediyordu çünki jikle zengin karışım oluşturarak motoru ısıtırken aynı anda devri yükseltmiyordu. Bu yüzden motor ısınane kadar jikle açık ve gaz kolunu bırakmadan hafif hafif gaz vermeniz gerekiyordu. Sanırım yeni modellerde bu sorunu çözmüşler ve jikle açılınca eskisi gibi motor stop etmiyor ve devir bir miktar yükseliyor. Doğru mu anlıyorum ? Umarım böyledir. Böyleyse bence hoş bir gelişme. En azından motor ısınırken gaz kolunu tutmamız gereken zamanda kişisel koruyucu vb hazırlık yapılır ve zaman kazanılabilir.

Evet güzel bir haber.
Dogru anlamışsınız, soğuk havada jigleyi açıp tek marş ile motoru çalıştırıyorum, 1 dakika sonra jigleyi indirdigimde motor kendi rolantine iniyor :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
30 Ara 2010
Mesajlar
48
slm.3900 felan çok iyi fiyat biz antalyada sağlam kazıklanıyoruz .ben koruma demirle yan sehba 4050 ye geldi. kargoyla diğer civar illerden geitrsem yine aynıya gelecekti. bayii ye fiyatın yüksek olduğunu söylüyoruz ama yemin ediyor netde dolaşan fiyatların kendisine gelmediğine. olabilir bu iş bağlantıyla alakalı büyük bağlantı yapıp hondadan düşük fiyata çekiyor olabilirler. antalyada honda bayii servisi yok burdan haykırıyorum bir hayırsever buraya bayii servis açsın .ilçelerde var ama burada yok.::angry2::

Arkadaşa katılıyorum tümotopar bana 3.860 yaptı (plakasız) 860 peşin 500x6 eğer peşin alsam 3.750 olacaktı. motorlar gelmeden önce de kusura bakma renk fiyat garantisi veremeyiz diyede bir saplama yaptılar. bir ay iki günde bir arayarak siyah motoruma kavuşabildim. motoru alamama ihtimali pazarlık imkanımızı kaldırıyor tabi.
Motorun ödemesini yapmaya gittiğimde "aslında size satmamam lazım çünkü sonra yerli müşterime motor yok demek zorunda kalıyorum" dediler ayrıca ordaki yarım saat boyunca telefonla motor soranlara cevap vermekten benle konuşamadı hanımefendi, talep gerçekten çok.
Ama İstanbul fiyatlarına bakıpta çok da iç geçirmedim yapacak birşey yok tekele düşmüş durumdayız.
Ne yapalım,motorumuza binelim keyfimize bakalım.:p

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:18 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:11 ----------

Ben de 46lt kappa kullanıyorum, gözüm alıştığından mıdır nedir hiç büyük gelmiyor. Hatta bir boy büyük olsa yine olur diyordum, kendi demirine monteli fotoğraflar da burada..


15082010113.jpg
13082010109.jpg

Olay budur...
Motorsikletin icat edilme amacının insanı doğaya daha çok yaklaştırmak olduğunu düşünürüm hep. onun içindir ki hayalimde hep güzel bir enduro var...

bu arada bu yüksek siperlik işlevsel mi acaba? bizim motorlar için görüntü bana çok cazip gelmiyor ama orjinal halinde de rüzgar göğüs ve kafaya baya etki ediyor...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:26 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:18 ----------

Bu arada arkadaşlar benim motor ilk çalıştırma da rölantide biraz titrek de olsa sürekli çalışıyor (rölanti 1000 -1100 gibi), ama gaz vermeye niyetlendiğimde stop ediyor. aynı durum yolda da oluyor motor sıcakta olsa trafikte ışıkta vs. durduğum zaman stop ediyor ve hep gazı hafif hafif yoklayarak bekliyorum yada her seferinde yeniden çalıştırıyorum. rodaj sonuna kadar bekliyeyim mi yoksa rölanti ayarını yükseltsem mi biraz?
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
etem abi sen ne zaman alıyosun nisanın kaçı dediler:D

Benim kapora vereli bugün tam 2 hafta oldu. Nisan ortaları gibi denildi bana Pendik Güngör motordan, küçük bi ihtimal Nisan sonuda olabilir denildi. Atilla isminde bir bey ilgilendi. Sanırım başkada satış danışmanı yok. Nisan ayı motor bekleyenler, motorların geldiğini haber alanlar hangi bayiye geldiğini vb geç kalmadan yazarlarsa birbirimize bu konuda da yardımcı olmuş oluruz. Önümüzdeki 2 hafta içinde gelir diye tahmin ediyorum.

Arkdaşlar birde merak ettiğim bir konu var. Acaba euro 3 normlarına uyum, yeni karbratör yapısı forumun son bi kaç sayfasında yeni motor sahibi ark..ların paylaştıkları biraz daha olsa eski karb. törden daha az olabileceğini düşündüğüm yakıt tüketimi vb sebeplerden dolayı yeni motorlarda, eski modellere nazaran ufakta olsa bir güç veya performans kaybı olabilir mi ?

Geçmiş yıllarda cbf 250 twister dan sonra çıkartılan cbf 250 lerdeki gibi o senelerdeki euro normlarına uyumluluk için bu iki model arasında ufak ta olsa bir güç ve performans kaybı vardı.

Şu anda son bi kaç sayfada eski kasaya göre daha az yakıt tükettiğinden bahsedilen yeni kasa, az yakıt tüketimi ile doğru orantılı olarak az da olsa bi olumsuzluk varmı acaba. Motoru alınca çok iyi karşılaştırmalar yapıcam. 2009 modelle depoları fulleyip aynı anda aynı şartlarda yol yaparak yakıtını ölçücem. Performansını karşılaştırıcam.

Rodajta motorları pek zorlamıyoruz elbette ama. 100 km/h a rahatlıkla düz yolda ulaşıyor diyebilirmiyiz yeni kasalar için ?
 
Son düzenleme:
Katılım
5 Mar 2011
Mesajlar
101
Benim kapora vereli bugün tam 2 hafta oldu. Nisan ortaları gibi denildi bana Pendik Güngör motordan, küçük bi ihtimal Nisan sonuda olabilir denildi. Atilla isminde bir bey ilgilendi. Sanırım başkada satış danışmanı yok. Nisan ayı motor bekleyenler, motorların geldiğini haber alanlar hangi bayiye geldiğini vb geç kalmadan yazarlarsa birbirimize bu konuda da yardımcı olmuş oluruz. Önümüzdeki 2 hafta içinde gelir diye tahmin ediyorum.



atillaya kaldıysa işin Allaha kaldı biladerim.... doğru bilgi hiçbirzaman alamassın... işini sen takip et. aramaktan çekinme... işini takip et çünki güngör motor iş takip etmez....

ayrıca bana hatırlatırsanız eğer nisan ortasında fabrika ile görüşerek daha doğru bilgi edinirim sizin için....:cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Metehan abi yine döktürmüşsün valla,cbf 150'deki anılar bambaşka ya..:salut:



haci benim olayım döktürmek...kış vakti birazda kar kıyamet fotolarından yardıralım...


çoğu arkadaş görmüştür ama göremeyenler için içinizi gıdıklayacak cbf aşkınızı körükleyecek güzel ambianslar...:cat:


fotolarda şu an görüşmediğim kişilerde mevcut isterlerse fotolarını çıkartırım sorun olmaz...:cat:

Arkadaşlar biz www.cbf150.net ekibi olarak muhteşem bir geziye imza attık...hayatımın gezisi diyorum bu kadar keyifli bir gezi yapmadım hayatım boyunca...kankaları bulup kadroyu kurunca gezi kaçınılmaz oldu...

Yemek Sponsorları...Çınarcıkta İrem Köfte Salonu ve Çiftlikköydeki Topçuoğlu Kokoreccisi... :)

İçecek Sponsoru...Çınarcık Teşvikiye Köyü Kahvesi...

Sabah bastıran yağmura ragmen devam etmemiz bizim için zevkti, öğlene kadar yağmurda feribottan sonra ki güzel hava gezimizi renklendirdi,



Bir dahaki gezi kim bilir nereye olur bilemeyiz.

ilk önce 8 cbf 150 sonra feribotta 9 olduk, dağda ise 11 olduk.

dip not...Çöp Poşetli Sarı Çizmeli Kişi benimdir... :eek:


dsc05549mediumji1.jpg

dsc05550mediumug5.jpg

dsc05551mediumbc2.jpg

dsc05552mediumpz1.jpg

dsc05553mediumew9.jpg

dsc05554mediumpm9.jpg

dsc05555mediumvh5.jpg

dsc05556mediumix9.jpg

dsc05557mediumsv2.jpg

dsc05558mediumfy2.jpg

dsc05559mediumxx5.jpg

dsc05560mediumke6.jpg

dsc05561mediumjo4.jpg

dsc05562mediumgo8.jpg

dsc05563mediumoi5.jpg

dsc05564mediumbs8.jpg

dsc05565mediumzm7.jpg

dsc05566mediumwu2.jpg

dsc05567mediumwi7.jpg

dsc05568mediumln5.jpg

dsc05570mediumiu5.jpg

dsc05572mediumgv2.jpg

dsc05573mediumno3.jpg

dsc05574mediumkq3.jpg

dsc05575mediumyz0.jpg

dsc05576mediumzr2.jpg

dsc05577mediumej6.jpg

dsc05578mediumed1.jpg

dsc05580mediumam4.jpg

dsc05581mediumxp1.jpg

dsc05582mediumpn2.jpg

dsc05583mediumzk9.jpg

dsc05584mediumuf2.jpg

dsc05585mediumhu1.jpg

dsc05586mediumvf9.jpg

dsc05587mediumsq9.jpg

dsc05588mediumur3.jpg

dsc05589mediumgu1.jpg

dsc05590mediumne4.jpg

dsc05591mediumbp5.jpg

dsc05592mediummz1.jpg

dsc05593mediumpu6.jpg

dsc05594mediumru9.jpg

dsc05595mediumky0.jpg

dsc05596mediumwh6.jpg

http://img204.imageshack.us/img204/1147/dsc05597mediumsz3.jpg[/I[IMG]
[img]http://img441.imageshack.us/img441/7436/dsc05599mediumhy0.jpg
dsc05600mediumfg4.jpg

dsc05601mediumco4.jpg

dsc05602mediumoh0.jpg





dsc05603mediumjm0.jpg

dsc05604mediumzf6.jpg

dsc05607mediumcu6.jpg

dsc05608mediumld6.jpg

dsc05609mediumur6.jpg

dsc05610mediumab6.jpg

dsc05611mediumvl3.jpg

dsc05612mediumjm8.jpg

dsc05613mediumpf6.jpg

dsc05614mediumbs0.jpg

dsc05615mediumob8.jpg

dsc05616mediumzu2.jpg

dsc05617mediumfc3.jpg

dsc05618mediumaz4.jpg

dsc05619mediumbw9.jpg

dsc05620mediumfb3.jpg

dsc05621mediumfm0.jpg

dsc05622mediumel2.jpg

dsc05623mediumwc6.jpg

dsc05624mediumyt4.jpg

dsc05625mediumlp4.jpg

dsc05626mediumts9.jpg

dsc05627mediumyp7.jpg

dsc05628mediumte0.jpg

dsc05629mediumra0.jpg

dsc05630mediumsv2.jpg

dsc05631mediumyh5.jpg

dsc05632mediumub6.jpg

dsc05633mediumgf0.jpg

dsc05634mediumyh3.jpg

dsc05635mediumcf7.jpg

dsc05636mediumgg1.jpg

dsc05637mediumvh3.jpg

dsc05638mediumjj3.jpg

dsc05639mediumnr4.jpg

dsc05640mediumft8.jpg

dsc05641mediumcq6.jpg

dsc05642mediumzu5.jpg

dsc05643mediumos0.jpg

dsc05644mediumud8.jpg

dsc05645mediumqc8.jpg

dsc05646mediummt1.jpg

dsc05647mediumwu5.jpg

dsc05648mediumng4.jpg

dsc05649mediumoo2.jpg

dsc05650mediumpq9.jpg

dsc05651mediumbh7.jpg

dsc05652mediumiv6.jpg

dsc05653mediumfk6.jpg

dsc05654mediumzn3.jpg

dsc05655mediumft0.jpg

dsc05656mediumcn3.jpg

dsc05657mediumje2.jpg

dsc05658mediumgd9.jpg

dsc05659mediumdu5.jpg

dsc05660mediumwl3.jpg

dsc05661mediumnt0.jpg

dsc05662mediumwr4.jpg

dsc05663mediumzm7.jpg

dsc05664mediummt7.jpg

dsc05665mediumna5.jpg

dsc05666mediumbx1.jpg

dsc05667mediumsg1.jpg

dsc05668mediumtx8.jpg

dsc05669mediumqg5.jpg

dsc05670mediumwj4.jpg

dsc05671mediumdx7.jpg

dsc05672mediumxu2.jpg

dsc05673mediumex1.jpg

dsc05674mediumwa4.jpg

dsc05675mediumzf0.jpg

dsc05676mediumjc2.jpg

dsc05677mediumwo3.jpg

dsc05678mediumdi1.jpg

dsc05679mediumcf3.jpg

dsc05680mediumoq7.jpg

dsc05681mediumpf2.jpg

dsc05682mediumft3.jpg

dsc05683mediumpz5.jpg

dsc05684mediumdd2.jpg

dsc05685mediumje8.jpg

dsc05686mediummg6.jpg

dsc05687mediumvv4.jpg

dsc05688mediumqw1.jpg

dsc05689mediumry0.jpg

dsc05690mediumvb6.jpg




dsc05691mediumtf2.jpg

dsc05692mediummk1.jpg

dsc05693mediumzr4.jpg

dsc05694mediumkp7.jpg

dsc05695mediumgf8.jpg

dsc05697mediumuw2.jpg

dsc05698mediumos5.jpg

dsc05699mediumvc2.jpg

dsc05700mediumkr7.jpg

dsc05701mediumbk0.jpg

dsc05702mediumsm2.jpg

dsc05703mediumcs3.jpg

dsc05704mediumvq8.jpg

dsc05705mediumyr7.jpg

dsc05706mediumqh0.jpg

dsc05707mediumkm0.jpg

dsc05710mediumll6.jpg

dsc05711mediumze0.jpg

dsc05712mediumtd9.jpg

dsc05713mediumfj2.jpg

dsc05714mediumvl1.jpg

dsc05715mediumou3.jpg

dsc05716mediumtx4.jpg

dsc05717mediumcl5.jpg

dsc05718mediumne9.jpg

dsc05719mediumvd8.jpg

dsc05720mediumkk5.jpg

dsc05721mediumoo1.jpg

dsc05722mediumtg4.jpg

dsc05723mediumrb9.jpg

dsc05724mediumht0.jpg

dsc05725mediumss3.jpg

dsc05726mediumsh2.jpg

dsc05727mediumhz3.jpg

dsc05728mediumcy1.jpg

dsc05729mediumnu9.jpg

dsc05730mediumax4.jpg



dsc05732mediumnb1.jpg

dsc05733mediumim7.jpg

dsc05734mediumxq4.jpg

dsc05735mediumwt7.jpg

dsc05737mediumwe4.jpg

dsc05738mediumwr5.jpg

dsc05739mediumbb4.jpg

dsc05742mediumni6.jpg

dsc05743mediumem6.jpg

dsc05744mediumpl1.jpg

dsc05745mediumkm0.jpg

dsc05746mediumti1.jpg

dsc05747mediummr5.jpg

dsc05748mediumyz2.jpg

dsc05749mediumpo2.jpg

dsc05750mediumgs5.jpg

dsc05752mediumwa6.jpg

dsc05753mediumfu4.jpg

dsc05754mediumwc5.jpg

dsc05755mediumfe9.jpg

dsc05756mediumbp6.jpg

dsc05757mediumqv2.jpg

dsc05759mediumlw8.jpg

dsc05760mediumbv0.jpg

dsc05761mediumiy1.jpg

dsc05762mediumbt6.jpg

dsc05763mediumol2.jpg

dsc05764mediumph5.jpg

dsc05765mediumll6.jpg

dsc05766mediumbs3.jpg

dsc05771mediummj6.jpg

dsc05772mediumsy8.jpg

dsc05773mediummv0.jpg

dsc05774mediumph0.jpg

dsc05775mediumes7.jpg

dsc05776mediummx6.jpg

dsc05777mediumle5.jpg

dsc05778mediummk9.jpg

dsc05779mediumlm2.jpg

dsc05780mediumkc7.jpg

dsc05781mediumou1.jpg

dsc05782mediumuj8.jpg

dsc05783mediumgx6.jpg

dsc05784mediumqf4.jpg

dsc05785mediumel7.jpg

dsc05786mediumbb5.jpg

dsc05787mediumou5.jpg

dsc05788mediumaz5.jpg


buyrun videolar...

Karla Mücadelemiz...

tıklayın...


http://img531.imageshack.us/my.php?image=yalovainarcikkopyasz1qh4.flv


http://img531.imageshack.us/my.php?image=yalovainarcikkopyaszlv3.flv



http://img531.imageshack.us/my.php?image=yalovainarcikkopyaszti1.flv



http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=1032841895075433363

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=-8003300084749713842

http://video.google.com/googleplayer.swf?docId=9100578775375912012

The End

Videolar eklendi; Ekremşen,





kesinlikle.
ilk motorum olacağı için de "0" almak istemiyorum. ama makul görünen motorlarda 15-25bin km arasında ve 2700 den ucuza yok gibi. ki 2600-2700TL olanlara da pek güvenemiyorum nedense.

ötv indirimi, 2.el de tersi etki yarattı sanki :/

2.elde coşku devam ediyor dediğin gibi...geçenlerde Şaşkınbakkal ışıklarda park halinde üzerinde satılık ilanı olan temiz gördüğüm bir cbf sahibini aradım...adam 2010 eski kasa ama temiz 9000 kmdeki makinaya 3500 demez mi...:p la olm sıfırı plakasız 3500 diyorum...işine gelirse diyor...bir kaç arkadaş için sormuştum fiyat ama bu kadar uçmanın anlamı yok...ikinci elde zararı göze alacaksın tok satıcı olmak için çok özel bir motosikletin olmalı...

Yine döktürmüşsün, hadi hondaya isyan bayrağını açalım. :p


:

kar fotolarına bak sen asıl...:) zamanında Samsundan güzel fotolar çek dedik yalandan bir kaç foto ekledin halen bekliyorum...:p

@mete_han abi babam gibi dedin, o da aynı şeyi söylüyor :salut:

:

aileni üzme hacı...hedeflerine eninde sonunda ulaşacaksın...

Yahu Metehan bey ne yaptınız siz. Zaten havalar ısındı artık iyice gidesim var memleket dolaylarına sizde nazire yapar gibi koymussunuz fotolarını güzel Tekirdağ'ımın. Zaten bi aksilik olmazda su motoru alabilirsem bu yaz ilk uzun rotam Tekirdağ olacak kısmetse.
Bu arada bende memeleket dolayısıyla köftenin aşıgıyım kasap olsun, inegöl olsun, Tekirdağ olsun, kaşarlısı mercimeği kadınbudusu köftenin her türünün manyagıyım adında köfte olsun yeter ilk tercihimdir.:cat::queen:[:

ben İstanbulda yaşadığını şimdi farkettim...buradan birlikte çıkarız Mayısda Tekirdağ gezisini patlatırız hacı...

Üstadım senin 4 yılda yapamadığını 15 dk.da yaptım düşün artık:p


benim aslında en korktuğum şey bu...yani Allah düşmanımın başına bile vermesin...yolda birini kalmış görsem vallahi acıyorum...:)

yani ismail de biliyor, gruptaki insanlara tuhaf geliyo ama fırsat buldukça küçük cc'yi tercih ediyorum.

bu zamanda 800 cc makina sahabısı olmak kolay iş değil...:p

bu yeni cbf alanların yaptığı yanlış bişey var:)yoksa 100 kmde 2.5 litre yakıyosa rodajda ilerde 2 litre yakıcak yoksa bu yeni kasalar su ve benzin karışımıylamı çalışıyo:)

su filan katıyomusunuz:mrgreen:

:)

yanlış anlamasınlar ama yeni kasa benzin tüketimleri halen meçhul...ne uzun yol gördüler ne istikrarlı bir güzergah...biraz daha zaman tanımalı bu yeni arkadaşlara...yani bu ölçümlerin en az 1 ay düzenli takip edilmesi lazım...rodaj aşamasındaki tüketim sağlıklı bir tüketim değil...

metehan o resimleri koymuşsun ya senin yatacak yerin yok arkadaşım. ilk buluşmada seni bir ağaca bağlayıp karşında köfte yeme organizasyonu yapacağım.

.

asıl bomba fotolar mesajımın başında...siz çömezler iyi bakın neleri paylaştık ne güzellikleri yaşadık...:cherry::p



bizde bi ara bi etkinlik yapalım ya kesin baya katılan olur:D

yapalım da ne zaman hacı...baksana havalara...bugün bir ıslanmışım...yani donuma kadar desem yeridir...tabi biliyodum böyle ıslanacağımı...yedeklerimle gittim...seyrantepeden suadiyeye değil dpn genlerine işliyor yağmur...köprü falan...sonra kapalı garajda üstümü değiştriyorum...akşam eve dönerkende bu sefer giydiklerimi ıslatarak geliyorum...:p

Hergün güzel haberlerle burada konuşuyoruz sohbet ediyoruz ama malesef bugün biraz üzücü bi haber vericem (en azından benim için üzücü)

31.03.2011 tarihi saat 21:30 sularında Kartal yakacıkta olan varsa veya buraları bilen varsa yolu bilir. Soğanlık caddesinde çocuk hastanesine gelmeden dört yol var ahanda orda herifin tekine girmiş bulunmaktayım :S

rl]


çok geçmiş olsun biraderim...ALLAHTAN SANA BİŞEY OLMADI GRİSİ HİKAYE:::

ahmet abi bu yan çanta demirleri çok hoşuma gitti yakın zamanda ben de taktırmayı düşünüyorum katlanabilir bir sistem zannedersem. bantla birleştirilmiş kısım bant söktüğünde düşüyor mu yoksa kilit tarzı birşeyi var mı? birde fiyatı nedir? efeye yakın arkadaşım ve kuzenim var hemen aldırayım. bir de komik gelebilir ama motor bayiden çıktığında içine yağını koyuyolar mı?

bende bayıldım o demirdeki işçiliğe...

branda kesin şart. sabaha karşı ciğ düşüyor sonrada toz toprak konuyor üstüne. eksik olarak bi topcase kaldı. 35 litrelik bi kappa .

ben de ideal boyutundan dolayı k35 ...

Ben çok araştırdım. Şekil,işlevsellik,dayanıklılık ve en önemlisi (en azından benim için) fiyat bakımından kappa k35 en ideal çantadır bunu bilir bunu söyler ve motorum geldiği gibide bunu taktırırım :cat:

35 iyidir idealdir...hele ki üst kapağı renkliyse bal dök yala yani...ama gelin görün ki asıl ihtiyac 46 lık olan...:cherry:

ben şahsen 46 lığı çok arıyorum...ve çantalarımızda hep uyduruk gereksiz şeyleri taşıyoruz...

Selam arkadaşlar. Ben de siyah bir CBF için sıraya girenlerdenim. Kappa 35'i aldım ama motor yolu gözlüyorum şimdi de. Şunu merak ettim ben. 3550 TL fiyattan bahsediyor bazıları, bizim burada 3765 liste fiyatından geri adım atmıyor bayiler. Çanakkale'de de Balıkesir'de de fiyatlar böyle. Ekstra bir şey de vermiyorlar. 215 TL fark var arada. Sizce çok değil mi bu fark. Kekleniyor muyuz ne!

3765 TL. Bu fiyata plaka ruhsat ve sigorta dahil değil maalesef. Bursa'ya da mı sorsaydım acaba. Bursa'dan arkadaş var mı fiyatları bilen?

Bak sen İstanbuldan al ve plakasız 3500 gayme nakit... ama her bayide değil...sadece...


D&B Motor Ümraniye veya Konşuk Motor Cevizlide plaka ile 3780...plakasız 3500 lira peşine veriliyor...benim adımı ver...DB de Aysem Hanımı arayıp selamımı ilet...yan ayaklıkda benden olsun...aynen böyle de...mete han yan ayaklığı hediye edin dedi de...ver adımı...

Kaporayı vermedim daha, hafta sonu veririm demiştim. Fiyat 3765, 3750 de olabilir ama dediler. Yan sehpa bile vermiyorlar üstelik (15 tl). İstanbul'dan 3550'ye mayıs ayı bitmeden alabilir miyim sizce?


o tarihte zam gelmeyeceğini kimse garanti edemez...kendi plakanıda çıkarırsın 180-200 liraya...kalan yol masrafın olur ve rodajında yapacağın benzin...




çok sık durmuş çanta...

Benim motor nerdeyse eskidi resimleri daha yeni yüklüyorum.
Bugün eski işyerine gittim, eski motorumdan kalan brandayı ve fotograf makinamı geri aldım.
Hazır makina elime geçmişken resimleri çekeyim dedim.

resim2013.jpg

By sinanaksu at 2011-04-02


ovvv cayır cayır yakıyor makina...maşallah...:)

bende merak ettim...jigle otomatik değil ki rölanti artırsın...şaşırdım vallahi...hatta rölanti benim makinada genelde stop ettiriir...bi halta yaramaz namussuz...:p hep manuel ısıtıyorum düldülü...

h.olsun ben yağmura çıkarmıyorum :d
buda benden olsun
[/URL]


yaz motorcusu olcan sen...:p

Senin fotoları gördükten sonra gri renge karar verdim, p.tesi günü sabah kaporamı bırakıcam.. Nisanda Aranıza katılıyorum bende :)


aferin len topitoş...sevdim seni ben...durun Aliyle bir foto koyayım şuraya...aga yarın havalimanındayım patronu karşılayacak klında olsun 11.30-12.00 arası dış hatlardayım bebeem...:cherry:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Bu arada arkadaşlar benim motor ilk çalıştırma da rölantide biraz titrek de olsa sürekli çalışıyor (rölanti 1000 -1100 gibi), ama gaz vermeye niyetlendiğimde stop ediyor. aynı durum yolda da oluyor motor sıcakta olsa trafikte ışıkta vs. durduğum zaman stop ediyor ve hep gazı hafif hafif yoklayarak bekliyorum yada her seferinde yeniden çalıştırıyorum. rodaj sonuna kadar bekliyeyim mi yoksa rölanti ayarını yükseltsem mi biraz?

Yeni motorun hayırlı uğurlu olsun, rodaj dönemi ile motorun rölantide çalışma devri arasında bence hiç bir bağlantı yok. Motor sıcakken de aynı problem varsa rolanti devri biraz yükseltilerek denenebilir.
 
Katılım
21 Kas 2009
Mesajlar
5,302
Motosikleti
750x
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ovvv cayır cayır yakıyor makina...maşallah...:)

bende merak ettim...jigle otomatik değil ki rölanti artırsın...şaşırdım vallahi...hatta rölanti benim makinada genelde stop ettiriir...bi halta yaramaz namussuz...:p hep manuel ısıtıyorum düldülü...

Sagolasin Metehan abi.
Evet jigle otomatik değil.
Ben motor soğukken açıyorum jigleyi,
1-2 dakika öyle bekletiyorum sonra kapatiyorum, motor kendi rölantine geliyor.
Ama bende stop durumları hiç olmadi.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst