- Katılım
- 5 Mar 2011
- Mesajlar
- 101
ben de güngörden aldım henüz ses seda yok...zaten aramadığım sürece pek aramazlar anladığım kadarıyla...
hacı bu gün kavga dövüş adamı emniyete getirdim. plaka için müracat ettik doğal olarak pazartesiye kaldı.. bayi ve müşavir beyler oynatsalardı bir taraflarını plakayı alırdım bu gün.,
aynen dediğin gibi güngör bu konuda çok çok zayıf fiyatlar uygun ama satış sonrası hizmet sıfır.. bi tane adam koymuşlar satış temsilcisi her kez le her şeyle o ilgileniyor. bu durumda da sen işin peşinden koşmazsan hiç bir ... olmuyor.. adamları hiç aramadıysam 30 kez aramışımdır.. plakayı da bi alıyım kapısının önünden geçmiyecem.
ama kabahat bende burnumun dibinde yürüme mesafesinde anes motor varken ben gittim ucuzdur diye taa pendiğe..


