- Katılım
- 5 Mar 2011
- Mesajlar
- 101
Yetkililerin cesareti olan alsın bizi ilgilendirmez demeleri zaten mümkün değil. Çünkü sadece binen kişileri ilgilendirmekten çok daha öte bir durum var. Japonya'da radyasyona maruz kalan kişilerin tecrit edildiğini ekranlardan izlemişsinizdir. Radyasyon hakkında fazla bilgimiz olmayabilir. Fakat bu işin şakası yok. Limana inen malların kontrol edilmesi şart bence.
Ben şiparişimden vazgeçmeyi düşünmüyorum. Fakat bu konuyu takip edip sonuçlarını da burada yazmayı düşünüyorum.
bu ilk partide sorun olmaz çünki deprem olduğuna gemi mısrdaydı. ikince partide muhtemelen yola cıkmış durumdaydı. ha bu partilerden sonra ne olur bilemem. ama sadece türkiye değil tüm dünya bu konuda çok hassas davranacaktır. heleki japonları sevmeyen amerikalılar baltalamak için her açığı göz önüne serecekler. bizde burdan pay biçeriz kendimize....
bu mantıkla gidersen piyasadan hiçbirşey alamassın. aldığın elektronik malzemenin de büyük çoğunluğu oradan geliyo.. ama gelen ürünler radiasyon taraması yapılmasını mantıklı buluyorum... :cat: