az önce CBF150 mi aldım. gri renk seçtik. koruma demiri , yan ayak, çanta demirleri (arka ve yan) 3750 tl peşin. plaka vs işini ben halledeceğim ankara'lı işi bilen arkadaşlarımdan yardım isteyeceğim .
Hayırlı uğurlu olsun @abolgi. İndirimli fiyattan alabilmen çok güzel olmuş.
Ekstra yanında aldıklarında çok iyi.
Güle güle kullan :rendeer:
Plaka vs. işlemleri için "http://www.ankara.pol.tr" adresinden online randevu alıyorsun. Eskisi gibi emniyete sabah gidip akşama kadar sıra bekleme dönemi bitti.
Gerekli bilgiler o sayfada da mevcut zaten:
[not]FATURALI ARAÇLARIN TESCİL İŞLEMLERİ (Yeni Kayıt)
1. Fatura
2. Uygunluk belgesi.
3. Özel Tüketim vergisi makbuzu (Aslı)
4. Trafik sigortası.
5. Şoförler odasından Yeni kayıt dosyası.
6. Şirketler için imza sirküsü ve Ticaret Odası kayıt sureti.
NOT : Fatura kesim tarihiden itibaren 3 ay içerisinde tescil zorunluluğu bulunmaktadır. Aksi halde KTK. 20/1-e maddesince cezai işlem uygulanacaktır.
[/not]
1-2 ve 3 nolu maddelerdeki kağıtları Honda Efe'den alıyorsun.
4 nolu maddeyi en uygun fiyatı nereden bulabilirsen o sigortacıdan yaptırıyorsun. (Sigorta şirketine göre ortalama 40-60 TL arası değişir)
5 Nolu maddeyi emniyetten 2 liraya alıyorsun
6 hakkında bilgim yok, şahıs üzerine olacaksa gerek yok zaten.