Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
hayatta fiyat falan düsürmezler. üzerine koymus olmasınlar . bu arada yenı cbr ler de cok tatlı duruyorlarda . tarzım degil .alıstık cbf e
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
YENI MOTOR ALAN ARAKDASLARA UZUCU HABER OTV 250CC E KADAR OLAN MOTORLARDA 22DEN 8 DUSTU YANI DUN ALANLAR ZARAR ETI g.olsun MUTHIS HABER RUYA OLMALI CBF 150 UCUZLADI BE 3800 FALN OLDU GALIBA.D:D::D

kardeş keşke olsa bende hiç sanmıyorum bu fiyata düşsün zaten şuan 2. elini bu fiyata satan akıllılar var iki koruma demiri takmış 300 tllik aksesuar var diyo akıllım biz hiç motor görmedikte kandır milleti,keşke böle bişe olsada bu 2. elde motorunu satanlara bi kapak olsa ama sanmıyorum...eğerki bu ötv indirimi tamamıyla fiyatlara yansırsa kesinlkle sıfır motor alımı baya bi artar sanmıyorum ama:farao:
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
valla ilk fiyatına geldi şimdi 2. el 2007 motora 3.500 isteyenler napıcak bakalım:)2. el piyasası resmen çorba olmuştu:)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Bahsedildiği gibi 250cc altı motorlarda ÖTV %22'den %8'e indirildi.

Bu durumda CBF150'nin fiyatıda güncellendi. 3765 TL'lik yeni fiyatı ile (şimdilik) rakiplerinden açık ara avantajlı konuma geçti. Bakalım diğer markalarda indirimler nasıl olacak.

Yeni alan arkadaşlar için çok sinir bozucu bir durum (sağlık olsun) ama genel olarak bakınca çok olumlu bir gelişme.

OTVDUSUS.jpg
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
işte bu çok iyi oldu buna gerçekten çok sevindim.Yeni alan arkadaşlar içinse üzücü bi haber tabi.Yeni fiyatlar honda'nın sitesine de yansımış yeni fiyat 3765 TL olarak gözüküyor.

Şu benzin fiyatlarındaki vergileri düşürsünler asıl.Benzin için verdiğim vergileri ben helal etmiyorum.1 litre benzin nasıl 4tl olur aklım zihnim ermiyor bu durumu kabullenemiyorum.Haram zıkkım olsun nalet olsun bu düzene
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Bahsedildiği gibi 250cc altı motorlarda ÖTV %22'den %8'e indirildi.

Bu durumda CBF150'nin fiyatıda güncellendi. 3765 TL'lik yeni fiyatı ile (şimdilik) rakiplerinden açık ara avantajlı konuma geçti. Bakalım diğer markalarda indirimler nasıl olacak.

Yeni alan arkadaşlar için çok sinir bozucu bir durum (sağlık olsun) ama genel olarak bakınca çok olumlu bir gelişme.

OTVDUSUS.jpg

ikinci el yerle bir bu arada:queen::queen::queen::queen::queen:
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
Bahsedildiği gibi 250cc altı motorlarda ÖTV %22'den %8'e indirildi.

Bu durumda CBF150'nin fiyatıda güncellendi. 3765 TL'lik yeni fiyatı ile (şimdilik) rakiplerinden açık ara avantajlı konuma geçti. Bakalım diğer markalarda indirimler nasıl olacak.

Yeni alan arkadaşlar için çok sinir bozucu bir durum (sağlık olsun) ama genel olarak bakınca çok olumlu bir gelişme.



Kaynak: http://www.motosiklet.net/forum/mot...lasim-basligi-950.html#ixzz1F4m6vJtCHayırlısı olsun. Maksat motora binmek. Yeni alacak arkadaşlara da hayırlı olsun. Herşey nasib. En azından üste kalan parayla da koruyucu takım alırlar.
 
Katılım
8 Ara 2010
Mesajlar
619
az önce CBF150 mi aldım. gri renk seçtik. koruma demiri , yan ayak, çanta demirleri (arka ve yan) 3750 tl peşin. plaka vs işini ben halledeceğim ankara'lı işi bilen arkadaşlarımdan yardım isteyeceğim .
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
az önce CBF150 mi aldım. gri renk seçtik. koruma demiri , yan ayak, çanta demirleri (arka ve yan) 3750 tl peşin. plaka vs işini ben halledeceğim ankara'lı işi bilen arkadaşlarımdan yardım isteyeceğim .

Hayırlı uğurlu olsun @abolgi. İndirimli fiyattan alabilmen çok güzel olmuş.
Ekstra yanında aldıklarında çok iyi.
Güle güle kullan :rendeer:

Plaka vs. işlemleri için "http://www.ankara.pol.tr" adresinden online randevu alıyorsun. Eskisi gibi emniyete sabah gidip akşama kadar sıra bekleme dönemi bitti.

Gerekli bilgiler o sayfada da mevcut zaten:

[not]FATURALI ARAÇLARIN TESCİL İŞLEMLERİ (Yeni Kayıt)


1. Fatura
2. Uygunluk belgesi.
3. Özel Tüketim vergisi makbuzu (Aslı)
4. Trafik sigortası.
5. Şoförler odasından Yeni kayıt dosyası.
6. Şirketler için imza sirküsü ve Ticaret Odası kayıt sureti.

NOT : Fatura kesim tarihiden itibaren 3 ay içerisinde tescil zorunluluğu bulunmaktadır. Aksi halde KTK. 20/1-e maddesince cezai işlem uygulanacaktır.
[/not]

1-2 ve 3 nolu maddelerdeki kağıtları Honda Efe'den alıyorsun.
4 nolu maddeyi en uygun fiyatı nereden bulabilirsen o sigortacıdan yaptırıyorsun. (Sigorta şirketine göre ortalama 40-60 TL arası değişir)
5 Nolu maddeyi emniyetten 2 liraya alıyorsun
6 hakkında bilgim yok, şahıs üzerine olacaksa gerek yok zaten.
 
Katılım
23 May 2010
Mesajlar
219
Perşembe günü bağlantısını yaptığım cbf150 için Ankara efe hondadan arayıp ötv indirimi olduğu,motorun fiyatının 3750 tl ye düştüğünü söylediler..acaip sevindim valla..pazartesiye teslim alıyorum..
 
Katılım
27 Kas 2008
Mesajlar
1,771
cbf 150 yag yakan 25 binde ömrü biten bir motor olarak tanıdım forumlarda. ama siz alıyorsunuz. ben mi yanlış biliyorum?
 
Katılım
16 Ocak 2005
Mesajlar
264
acun herkes bişey söylüyor ama herkeste bu motordan memnun. Bende çok araştırdım bu yağ mevzusunu... Sırf bu nedenle YBR düşünüyodum ama ne bileyim ya...
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
cbf 150 yag yakan 25 binde ömrü biten bir motor olarak tanıdım forumlarda. ama siz alıyorsunuz. ben mi yanlış biliyorum?
yok oyle bişey. benim motor 27binde daha balata değişimi için bile acılmadı çok şükür.

acun herkes bişey söylüyor ama herkeste bu motordan memnun. Bende çok araştırdım bu yağ mevzusunu... Sırf bu nedenle YBR düşünüyodum ama ne bileyim ya...

yağ yakma 2007 modellerinde var diyorlar. bende 2009 model var. su ana kadar hiç yağ eksiltmedi, devamlı kontrol ediyorum.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
cbf 150 yag yakan 25 binde ömrü biten bir motor olarak tanıdım forumlarda. ama siz alıyorsunuz. ben mi yanlış biliyorum?

25 binde ömrü biten cbf150 istisnadır. İstisnalar ise kaideyi bozmaz.
Konunun önceki sayfalarında ise yağ yakma/eksiltme durumu hakkında bolca görüş var, okursan bilgi alabilirsin. Belli bir miktar yağ eksiltme sorun değildir.


Castrol resmi sitesindeki bir bilgi:[not]Motorlar neden yağ eksiltir?
Yağ eksilmesi motorun teknolojisiyle ilgilidir. Yeni teknolojilerle üretilen modern motorlarda yüksek performans sağlamak amacıyla metaller (silindirler, pistonlar) birbirine daha yakın tasarlanmıştır. Motorlarda ki bu özellik yağın yıpranmasına, dolayısıyla da eksilmesine yol açar. Araç üreticileri, araçların belirli km. aralıkları için yağ eksiltme paylarını araç kitapçıklarında belirtmişlerdir. Sentetik yağlar mineral yağlara oranla daha az eksiltme yapmaktadırlar[/not]
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst