Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
kırmızı daha güzel siyah tozu hemen belli ediyor elimizden bezi düşürmememiz lazım.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:30 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:26 ----------



yaw baba bizim köyde bir laf vardır '' eskinin beziyle uğraşacağına yenin tozuyla uğraş '' al yeni bir cbf 150 besmeleyi çekip binerken tozunu da alıver.ne yağ sorunu var ne de arıza var. hayırlı sürüşler.:)

Satıyorum o zaman edebiyat doktoru filologdan satılık mavi cubuf az yağ yakar çok kaçar :) sadece ve sadece 16 bin kilometrede sıfır gibi 2 yana yatması bir duvara sürtmesi var sadece :cherry:
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
griyi ben de çok beğendim. gözler değişiklik arıyor demek ki. Ankara'da karlar eriyeceğine buza dönüştü. motoru düşünmemeye çalışıyorum.
 
Katılım
1 Kas 2007
Mesajlar
1,294
Gri renk çok güzel ama aynalar çok kötü. yine aynı aynaları koymuşlar. güya kurye motoru diye getiriyor, daha digital bir saat bile koyamadılar şu motora. yazıklar olsun.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Gri renk çok güzel ama aynalar çok kötü. yine aynı aynaları koymuşlar. güya kurye motoru diye getiriyor, daha digital bir saat bile koyamadılar şu motora. yazıklar olsun.

Bunada şükür desek iyi olacak :) bir ara isyan ettim bi sinyal değiştir sticker değiştir bişiy yap cbf e honda dedim....gri bi renk gelse dedim dediklerimin hepsi oldu bu haliylede güzel:cat:özellikle gri çok iyi duruyor yakından görmeden karar vermeyin arkadaşlar..
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Cbf ile ilgili başka bi forumda okudum da dikkatimi çekti.Moto kuryelik yapan arkadaşımız orada 2011 model cbf lere devir kesicinin konulmadığını ve 2. viteste 85 km hız yaptığını iddia etmiş.Bende en son 2011 model hondaları görmek için satış merkezine gittiğimde oradaki 2011 model cbf 150 lerden bir tanesinin titreşimini görmek için elemana çalıştırttığımda adam gazı verdiğinde ibre max. 9 bin olan sınır seviyeyi de geçiyordu:)Şaşırdım ama o anda söyleyemedim.Diğer forumdaki arkadaş 2011 modellerin daha güçlü olduğunu ve hatta yarıştıklarında kendisindeki eski modelin 2011 modele yenildiğini söylemiş:)Bilmiyorum ne kadar doğru ne kadar yanlış.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Arkadaşlar merhaba... uzun zamandır takip etmiyordum,bir 2011 cbf konusu almış başını gidiyor , hadi hayırlısı olsun bakalım :) HONDA TAKİPTE :)

Daha önceden deneyip tecrübe eden arkadaşlar varmı bu konu da, diye merak ediyorum ki konu şudur arkadaşlar : kısa/uzun farımızı ve gösterge fon ışığını direkt kontak bağlantısı yapabilirmiyiz? (kontağı açtığımızda far ve gösterge led ışığı motor çalışmadan yanacak şekilde) ...ben cbf'in elektrik aksamını hiç bilmiyorum,daha doğrusu bağlantısını yaptığım topcase fren ışığı dışında elektrik bağlantısını hiç kontrol etmedim. deneyen arkadaşlar var ise bağlantılar hakkında geniş bir bilgi rica ediyorum sizlerden :)

ayrıca: geçen gün dizliklerim çalındı,zaten pek memnun değildim.cırtları sağlam değildi ve sürekli aşağı kayıyordu.. bana tavsiye edebileceğiniz uzun sağlam yapılı (sağlam cırtlı) depoyu çizmeyen bir dizlik tavsiye edebilirmisiniz? .fiyat olarakda uygun birşeyler arıyorum açıkcası. şimdiden teşekkür ederim. herkese iyi haftasonları,mutlu pazarlar dilerim.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
Arkadaşlar merhaba... uzun zamandır takip etmiyordum,bir 2011 cbf konusu almış başını gidiyor , hadi hayırlısı olsun bakalım :) HONDA TAKİPTE :)

Daha önceden deneyip tecrübe eden arkadaşlar varmı bu konu da, diye merak ediyorum ki konu şudur arkadaşlar : kısa/uzun farımızı ve gösterge fon ışığını direkt kontak bağlantısı yapabilirmiyiz? (kontağı açtığımızda far ve gösterge led ışığı motor çalışmadan yanacak şekilde) ...ben cbf'in elektrik aksamını hiç bilmiyorum,daha doğrusu bağlantısını yaptığım topcase fren ışığı dışında elektrik bağlantısını hiç kontrol etmedim. deneyen arkadaşlar var ise bağlantılar hakkında geniş bir bilgi rica ediyorum sizlerden :)

ayrıca: geçen gün dizliklerim çalındı,zaten pek memnun değildim.cırtları sağlam değildi ve sürekli aşağı kayıyordu.. bana tavsiye edebileceğiniz uzun sağlam yapılı (sağlam cırtlı) depoyu çizmeyen bir dizlik tavsiye edebilirmisiniz? .fiyat olarakda uygun birşeyler arıyorum açıkcası. şimdiden teşekkür ederim. herkese iyi haftasonları,mutlu pazarlar dilerim.


evet mümkün fakat o şekilde yapmak için aküden alman gerekir hattı. araya anahtar koymazsan da kontağı çevirince yanacağı için kısa sürede aküyü bitirirsin.
 
Katılım
20 Ağu 2005
Mesajlar
7,460
Dün ben de Bursa Duran Kardeşler'de motoru inceledim. Gri renk gerçekten güzel duruyor. Şimdiye dek hiç üzerine binmemiştim, CBF150 benim Activ 125'e göre bayağı büyük bir motormuş. Gerçekten çok beğendim, özellikle de bu rengini. Hazırda param olsa hemen alıp çıkardım. Bence niyeti ve parası olanlar hiç düşünmeden alsınlar.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
evet mümkün fakat o şekilde yapmak için aküden alman gerekir hattı. araya anahtar koymazsan da kontağı çevirince yanacağı için kısa sürede aküyü bitirirsin.

o sorunu da şu kütüklükten temin ederek çözebilirim sanırım(nerede bulurum far aç/kapa kütüklüğü bilemiyorum ama...) fakat dediğim gibi elektrik bağlantısı hakkın da hiç bir şey bilmiyorum.hangi kabloları söküp neyi/nereye bağlayacağım... geniş bir bilgi lazım :)

http://img37.imageshack.us/img37/4015/grnt0328j.jpg

ayrıca farında açık olsun yolunda...diye bir laf vardı,ben buna hiç inanmıyorum. gündüzleri sürekli açık olan uzun farlarım görünürlük adına hiç işime yaramıyor.4 teker kullanıcıları sağ olsun bizi trafikte kabul etmemeye ısrarlı sanki.o yüzden gündüzleri kapalı tutacağım farları,direk akü bağlantılı far sistemiyle hem alternatöre hem de akü'ye yük bindirmemek adına katkım olmuş olur belki... diye düşünmekteyim :)
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
Evet motorun iri, heybetli yapısı benimde dikkatimi çekmişti.Fotoğraflardan bakıyoruz ne kadar normal gelsede yanına yaklaştığında o heybetli yapısı ile motor gerçekten dikkat çekiyor.Birde arkadaşlar birşeyi merak ediyorum cbf 150 nin vites geçişleri nasıl rahat mı?Ben kendimi araba kullanmamdan biliyorum zırt pırt vites değiştiriyorum ve bu durum büyük ihtimalle motorda da böyle olacaktır. umarım geçişler rahattır ve beni bu konuda üzmez
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
Evet motorun iri, heybetli yapısı benimde dikkatimi çekmişti.Fotoğraflardan bakıyoruz ne kadar normal gelsede yanına yaklaştığında o heybetli yapısı ile motor gerçekten dikkat çekiyor.Birde arkadaşlar birşeyi merak ediyorum cbf 150 nin vites geçişleri nasıl rahat mı?Ben kendimi araba kullanmamdan biliyorum zırt pırt vites değiştiriyorum ve bu durum büyük ihtimalle motorda da böyle olacaktır. umarım geçişler rahattır ve beni bu konuda üzmez

benim motorun vitesleri biraz kemikli (sesli) geçiyor,fakat metehanın motoru olsun,diğer cbf ler olsun yumuşacık geçişi var:cat:
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
ey gidi günler ey neler yaşadım ben cbf ile neler.

30 bin km yol katettim.
unutulurmu o geçtigim yollar....



 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
ey gidi günler ey neler yaşadım ben cbf ile neler.

30 bin km yol katettim.
unutulurmu o geçtigim yollar....




cihan yeni motorun hayırlı olsun kardeş, istanbul gibi biyerde şart bir durum 98 beygir, bizim burada ise nekadar küçük cc yse okadar avantaj ben tekrar alcam bi cbf bir ara tdm 900 deneyimi ve yakıt tüketiminden bezmem nedeniyle cbf biçilmiş kaftan.. burada yazın sıkışık trafik şehir içi dur kalk ızdırap verici bide tdm gibi bi araç yazın üzerinde resmen pişiriyor insanı altında soba varmış gibi fazerde durum nedir bilmiyorum ama yanına bi cbf 150 şart:cat:
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Aynen katılıyorum kuzene.

Çamurla,doğa ile vede ekonomi ile tekrardan tanışmak lazım.

İnsan bi hevesle alıyor yüksek cc sonra bakıyorsun cbf 1 ayda harcadığın yakıt fazerda 1 hafta demeden yok olmuş,büyük cc aracınız varsa kesinlikle 150 cc de şart ancak yüksek cc nin otobanda verdiği dayanılmaz hazzı başka hiçbişeyde bulamıyorsun.......+sı keyif..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 18:53 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 18:33 ----------

valla özledim ben cbf i bikaç foto...





 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst