Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
3 Eyl 2010
Mesajlar
35
...
Her neyse geçen gün fiyat araştırması yapmak amaçlı bursa'nın yetkili bayisi olan honda duran kardeşler'e gittim.Henüz 2011 model cbf 150 ler gelmemişti.1 hafta içinde gelecekmiş.Oradaki bayan 2011 model cbf 150 nin satış fiyatının 4250TL olduğunu söyledi.Ödeme şekli olarak da yarısı peşin yarısına da kredi kartı ile 5 taksit yapabileceğini söyledi.Tabi bu fiyata plaka bandrol vs vs gibi fiyatlar dahil değildi.Motoru aldıktan sonra ilk 6ay trafikte motoru problemsiz sürebilmek için plaka vs vs gibi ücretlerinde 360 tl tutacağını söyledi.
...

İstanbul'da her şey dahil peşin ödeme için 4250 - 4350 arasında fiyat aldım, taksit nedeniyle 4250 + 360 biraz fazla geldi ama gerekiyorsa yapacak bir şey yok... Hayırlı olsun, umarım sorunsuz bir şekilde alır, kazasız belasız kullanırsınız.
 
Katılım
19 Şub 2010
Mesajlar
441
arkadaşlar, 2011 cbf 150 yi bugün teslim aldık, motoru incelerken yan ayaklığının olmadığını farkettik:silent: Başka alan arkadaş var mı? bu normal mi? yoksa başına bir iş mi gelmiş? incelemeye devam ediyoruz, bir de bu karbüratördeki sistemi çözmeye çalışıyoruz, tahminimiz, hani soğuk havalarda jikle ile ısıtmada sorun yaşıyorduk acaba bu sorunu ortadan kaldırmak için bir tetikleme sistemi olabilir mi diye yarın sabah deneme yapıp neticeyi yazacağız. Yan korkuluk fiyatları nedir? ilgili olan arkadaşlardan yardım.
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470
arkadaşlar, 2011 cbf 150 yi bugün teslim aldık, motoru incelerken yan ayaklığının olmadığını farkettik:silent: Başka alan arkadaş var mı? bu normal mi? yoksa başına bir iş mi gelmiş? incelemeye devam ediyoruz, bir de bu karbüratördeki sistemi çözmeye çalışıyoruz, tahminimiz, hani soğuk havalarda jikle ile ısıtmada sorun yaşıyorduk acaba bu sorunu ortadan kaldırmak için bir tetikleme sistemi olabilir mi diye yarın sabah deneme yapıp neticeyi yazacağız. Yan korkuluk fiyatları nedir? ilgili olan arkadaşlardan yardım.

Motorun hayırlı olsun. Ben de 2009 model var,sıfır almıştım benmkine de sonradan yan ayaklık takılmıştı,sıkıntı etme.Honda'da bi kaç eksik görebilirsin,ayak marşı da yoktur eskilerdeki gibi..Yan korkuluğu ben 30 liraya almıştım.O zamanlar acemiydik daha ucuz bulabilirsin bence. Yeni karbüratörle mutlaka eski sorunlar bi nebze kalkmıştır.Mümkünse yan kapağı çıkarıp bi fotografını çekebilirsen biz de görmüş oluruz. Tekrar hayırlı olsun,güle güle kullan..
 
Katılım
24 Haz 2009
Mesajlar
225
İstanbul'da her şey dahil peşin ödeme için 4250 - 4350 arasında fiyat aldım, taksit nedeniyle 4250 + 360 biraz fazla geldi ama gerekiyorsa yapacak bir şey yok... Hayırlı olsun, umarım sorunsuz bir şekilde alır, kazasız belasız kullanırsınız.

Evet fiyatının fazla olduğunun farkındayım.Başka şehirlerde daha uygun fiyatlar ve daha cazip ödeme koşulları yapıldığınında farkındayım.Hatta 2 gün önce sahibinden.com da 2011 model cbf için pendikte bi mağaza 1000 tl peşin geri kalanı için 360 tl lik taksit yaptığınıda biliyorum.Annem bundan 3-5 ay önce mersin de fiyat araştırması yaptığında orada da 4200 tl ye bütün plaka vs vs gibi fiyatlar dahildi.3-5 kuruşun hesabını yapmak istemiyorum diycem ama iş sadece motoru almakla bitmiyor.Bunun kaskı var ceketi var ayvası var narı var:))kısacası var oğlu var:)iliğimi kemiğimi sömürecek hissediyorum:)Ne kadar kar edersem o kadar kazancıma.Hiç olmasa ettiğim karla motorum için bi kaç bişey daha alırım.Hayırlısı bakalım.
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
arkadaşlar, 2011 cbf 150 yi bugün teslim aldık, motoru incelerken yan ayaklığının olmadığını farkettik:silent: Başka alan arkadaş var mı? bu normal mi? yoksa başına bir iş mi gelmiş? incelemeye devam ediyoruz, bir de bu karbüratördeki sistemi çözmeye çalışıyoruz, tahminimiz, hani soğuk havalarda jikle ile ısıtmada sorun yaşıyorduk acaba bu sorunu ortadan kaldırmak için bir tetikleme sistemi olabilir mi diye yarın sabah deneme yapıp neticeyi yazacağız. Yan korkuluk fiyatları nedir? ilgili olan arkadaşlardan yardım.

Hayırlı olsun.Abi yine sabah turları yine motor sevdası.Güle güle kullan.
 
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Merhaba iki teker tutkunu Dostlarım:rendeer: Cbf 150 yeni modeline devir göstergesini koymuş, konforuna diyecek tek kelime yok zaten , eğer birde kronik yağ yakma olayını hallettiyse bu motorun yemede yanında yat:p
Saygılarımla...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
arkadaşlar, 2011 cbf 150 yi bugün teslim aldık, motoru incelerken yan ayaklığının olmadığını farkettik:silent: Başka alan arkadaş var mı? bu normal mi? yoksa başına bir iş mi gelmiş? incelemeye devam ediyoruz, bir de bu karbüratördeki sistemi çözmeye çalışıyoruz, tahminimiz, hani soğuk havalarda jikle ile ısıtmada sorun yaşıyorduk acaba bu sorunu ortadan kaldırmak için bir tetikleme sistemi olabilir mi diye yarın sabah deneme yapıp neticeyi yazacağız. Yan korkuluk fiyatları nedir? ilgili olan arkadaşlardan yardım.

Hayırlı olsun. Kazasız belasız kullan hocam inşallah.

Yan sehpa daha önceden de zaten motor üzerinde standart gelmiyordu.
Satış yapan bayi kendisi takıyordu eşantiyon olarak. Yeni modellerde de yaygınlaştıktan sonra muhtemelen bu şekilde olacaktır.

Yan ayak ortalama 15 TL civarına temin edilebilir.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-yedek-parca-aksesuar-motosiklet-honda-cbf-150-yan-sehpa/detay?

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...r-motosiklet-honda-cbf-150-yan-sehpa-1/detay?
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
Bugün motoru bir çalıştırayım dedim, her zamanki gibi ilk marşta aldı, kapalı otoparkta durduğundan aküye birşey olmamış. Biraz çalıştırdım. Gezmeyi de düşündüm ama hala benim için hava hala soğuk.
 
Katılım
9 Ağu 2010
Mesajlar
257
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmek nasip etsin GÜNTEKİN kardeşimize bende yeni kasalardan almak istiyorum eski kasa 2011 i bayii 3900 a bıraktı peşin yenisinede 4250 dediler bende karar veremiyorum yenisimi eskisimi alsam yeniler hakkında kuru akü devri saati var on-off iptal edilmiş yakıtını daha düşük torkunun daha yüksek olduğu söyleniyor motosiklet hakkında kullandık sıra daha detaylı bilgi aktarırsan bize çok yardımcı olmuş olursun ben halaa karar veremiyorum eski kasa cbf mi yoksa yenilerdenmi alsam kafayı yicem abi bi yardım lütfen motosikletle ilgili tüm detaylı açıklamalarını bekliyorum tekrar kazasız belasız
 
Katılım
20 Ocak 2011
Mesajlar
1,573
masraflar dahıl 4250 ıyıymıs bende cbf bakıyorumda zaten ıkıncı ellerı 3300-3500 temızlerı sıfır daha mantıklı.ben sıtesınde 4250 gordum artı plaka vs 400 dedıler. ben nakıt alıcam acaba 4250 ye verırlermı?kocaelideyim ben ama burada honda yok plaka nası olucak 41 istanbuldan alırsam yada sakaryadan almak zorundayım.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Arkadaşlar Merhaba,
Sohbetinizi ortada mı böldüm bilmiyorum ama bişey sormak istiyorum.

Estağfirullah

mmucit devir saatini nereye taktın, hoşuna gittiyse hemen ben de bir tane alayım. Çalışırken resmini çekebilir misin :) Çok şey istemedim umarım. Kendine iyi bak :rendeer:

Direkt Honda'nın üzerine yapıştırdım.
Çekecem, inş. Ama rölantimin bu kadar düşük çıkmasına çok şaşırdım.:cyclopsan

Slm CBF150 ailsi Uzun bir aradan sonra tekrar aranızdayım. Fakat bu kez onceki kadar aktif olamıycam... Kazasız surusler...

Her zaman bekleriz.

Güzel cbf mi almaya hiç yakın olmadığım kadar yakınım bu aralar:)Tam 2 yıldır bu motoru almanın hayaliyle yaşıyorum ve galiba o an geldi çattı.ALLAH'ın izniyle bi terslik olmazsa 1 ay gibi bi sürede motorumu altıma çekiyorum.2 el almayı düşünüyordum ancak zaten ikinci el fiyatları 3000 den kapak açıyor 2.eline onca para vereceğime kendimi daha da zorlayarak sıfırını alabileceğimi düşündüm.Ve bizimkilerde bu konuda bana hak verdiler.2.el alıp bindikten sonra hep içimde bi uhde kalacaktı.Acaba benden önceki kullanıcı motorumu nasıl kullanmıştı?Bu soru her seferinde kafamı kurcalayacak ve beynimi kemirecekti.Motor konusunda bi hayli pimpirikliyimdir:) ve kesinlikle kullandığım makinayı üzmememeye özen gösteririm.Her neyse geçen gün fiyat araştırması yapmak amaçlı bursa'nın yetkili bayisi olan honda duran kardeşler'e gittim.Henüz 2011 model cbf 150 ler gelmemişti.1 hafta içinde gelecekmiş.Oradaki bayan 2011 model cbf 150 nin satış fiyatının 4250TL olduğunu söyledi.Ödeme şekli olarak da yarısı peşin yarısına da kredi kartı ile 5 taksit yapabileceğini söyledi.Tabi bu fiyata plaka bandrol vs vs gibi fiyatlar dahil değildi.Motoru aldıktan sonra ilk 6ay trafikte motoru problemsiz sürebilmek için plaka vs vs gibi ücretlerinde 360 tl tutacağını söyledi.Görünüşe göre motorum bana bi hayli masraf çıkaracak ama bu yola baş koydum bi kere, bi şekilde öyle veya böyle imkanlarımı zorlayarak artık bu hasrete son vermek istiyorum.ALLAH nasip ederde motorumu alırsam buradan size motorumla ilk selamımı verir fotoğrafını da koyarım:)Görüşmek dileğiyle

İlk motorun olacaksa ve paranda kısıtlıysa 0 alma derim. Çünki bu meretin 0 ı boş geliyor. 300-500 de ıvır zıvıra gidecek, aklında olsun.
İyi düşün derim.:cat:

arkadaşlar, 2011 cbf 150 yi bugün teslim aldık, motoru incelerken yan ayaklığının olmadığını farkettik:silent: Başka alan arkadaş var mı? bu normal mi? yoksa başına bir iş mi gelmiş? incelemeye devam ediyoruz, bir de bu karbüratördeki sistemi çözmeye çalışıyoruz, tahminimiz, hani soğuk havalarda jikle ile ısıtmada sorun yaşıyorduk acaba bu sorunu ortadan kaldırmak için bir tetikleme sistemi olabilir mi diye yarın sabah deneme yapıp neticeyi yazacağız. Yan korkuluk fiyatları nedir? ilgili olan arkadaşlardan yardım.

Maalesef oradan da çalmış Honda. Yan ayaklık şart.

Merhaba iki teker tutkunu Dostlarım:rendeer: Cbf 150 yeni modeline devir göstergesini koymuş, konforuna diyecek tek kelime yok zaten , eğer birde kronik yağ yakma olayını hallettiyse bu motorun yemede yanında yat:p
Saygılarımla...

Biz en son son devre kadar motoru zorlamazsak yağ yakmaz diyorduk, oardayız halen.:)

Bugün motoru bir çalıştırayım dedim, her zamanki gibi ilk marşta aldı, kapalı otoparkta durduğundan aküye birşey olmamış. Biraz çalıştırdım. Gezmeyi de düşündüm ama hala benim için hava hala soğuk.

Burada bile soğuk:)

Öncelikle hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmek nasip etsin GÜNTEKİN kardeşimize bende yeni kasalardan almak istiyorum eski kasa 2011 i bayii 3900 a bıraktı peşin yenisinede 4250 dediler bende karar veremiyorum yenisimi eskisimi alsam yeniler hakkında kuru akü devri saati var on-off iptal edilmiş yakıtını daha düşük torkunun daha yüksek olduğu söyleniyor motosiklet hakkında kullandık sıra daha detaylı bilgi aktarırsan bize çok yardımcı olmuş olursun ben halaa karar veremiyorum eski kasa cbf mi yoksa yenilerdenmi alsam kafayı yicem abi bi yardım lütfen motosikletle ilgili tüm detaylı açıklamalarını bekliyorum tekrar kazasız belasız

Bence yeni, yenidir.

masraflar dahıl 4250 ıyıymıs bende cbf bakıyorumda zaten ıkıncı ellerı 3300-3500 temızlerı sıfır daha mantıklı.ben sıtesınde 4250 gordum artı plaka vs 400 dedıler. ben nakıt alıcam acaba 4250 ye verırlermı?kocaelideyim ben ama burada honda yok plaka nası olucak 41 istanbuldan alırsam yada sakaryadan almak zorundayım.

İyi araştırmak lazımi metehan abi nerde yahu? Bu işlerde ondan akıl alırdık. Motoru eline aldı alalı uğramıyor?:silent:

Bu plaka işinde sistem değişmiş diyorlardı. Yani ikametgahın neresi ise plaka da oradan alınıyor(muş.) Ama tam emin değilim, sormak lazım.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun allah kazasız belasız binmek nasip etsin GÜNTEKİN kardeşimize bende yeni kasalardan almak istiyorum eski kasa 2011 i bayii 3900 a bıraktı peşin yenisinede 4250 dediler bende karar veremiyorum yenisimi eskisimi alsam yeniler hakkında kuru akü devri saati var on-off iptal edilmiş yakıtını daha düşük torkunun daha yüksek olduğu söyleniyor motosiklet hakkında kullandık sıra daha detaylı bilgi aktarırsan bize çok yardımcı olmuş olursun ben halaa karar veremiyorum eski kasa cbf mi yoksa yenilerdenmi alsam kafayı yicem abi bi yardım lütfen motosikletle ilgili tüm detaylı açıklamalarını bekliyorum tekrar kazasız belasız

Burada sanırım bazı yanlış anlamalar mevcut.

Yeni ve eski kasa CBF150 arasında ki farkları NET bir şekilde ortaya koymamız gerekiyor.
Bu yüzden Honda'nın uzakdoğu sitesindeki verilerden aşağıdaki karşılaştırma tablosunu çıkarttım.

Honda Türkiye CBF150'nin sayfasında sadece resimleri ve fiyat bilgisini güncellemiş. (honda.com.tr)
Fakat teknik bilgileri hala eski kasanınki mevcut.:farao:

(Tablodaki çeviri, program ile yapıldığından bazı hatalar mevcuttur ama kıyas açısından bilgilendirici olduğunu düşünüyorum);

Yeni-eski, tüm detaylar için tabloyu inceleyebilirsiniz :
SUNDIRO_2.jpg


Yeni kasa CBF150'de;
0,76 KW beygir gücü düşürülmüş,
0,80 NM tork gücü yükseltilmiş.


Beygir ve tork değerleri çok fazla değişmemiş olsada net oranları tablodan görebilirsiniz.

Ayrıca test verisi 50 km/h ile hız ölçümü yapıldığında yeni kasa eskisine nazaran daha fazla yakıt tüketiminde bulunmuş.
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Fren tipi: Ön disk, davul sonra???
drum: davul ama brake drum: kampana
iyiki bi kampana firmasında 3-4 yıl dış tic.müdürü olarak çalışmışım,yoksa firma davul firmasımıydı???? :p

ingilizce öğretmeniyim ingilizcelik bişeycikler olursa çekinmeden yardımımı isteyebilirsiniz,anladığım kadarıyla elimden geldiğince yardımcı olurum,reklam gibi olmasın ama konyadan motorcu arkadaşlar olursa da ders konusunda yardımcı olmaya çalışabilirim
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
:) Google translate çevirisidir demiştim ama

disk disk disk disk dum dum dum dum dum dum, valla güzel bi parçaya benziyor cep telefonuma melodi olarak indireyim, disk hani müzik aletlerinde sopayla vurulan cıs cıs cıs sesi çıkartan parçaya benziyor google un ne kadar saçmaladığını ben iyi bilirim :) ismail abi senin hiç suçun yok yaaaww ben sana bişey demiyom da bu google çoğu zaman üfürükten teyyare selam söyle o yare,bahçelerde kereviz bu ne acayip lacivert gel bize bazı bazı
bir tanesi yabancı birisiyle google tercüme yardımıyla konuşuyor, yabancı teşekkür etti Thank you, bizimki gitti rica ederim e baktı, rica etmek istemek, I request yazdı, yabancı da mort oldu bir teşekkür ettik sen benden neler istiyorsun diye anlamadı garibim what dedi kaldı.... :) arkadaş hocam bak kendince teknolojiyi böyle kullanıyoruz diye hava atacaktı sonra bana döndü bu niye what diyor yaaaw diye soruyor,gel de anlat :pr:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
ingilizce öğretmeniyim ingilizcelik bişeycikler olursa çekinmeden yardımımı isteyebilirsiniz,anladığım kadarıyla elimden geldiğince yardımcı olurum,reklam gibi olmasın ama konyadan motorcu arkadaşlar olursa da ders konusunda yardımcı olmaya çalışabilirim

Hocam teşekkürler teklif için, yalnız Honda Sundiro'nun sitesi Çince :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Şimdi Kara_murat çeviri programı için hangisini öneriyorsun?

Birde çoğu program basit cümleleri çevirebilir ama cümle karmaşıklaştıkça sapıtmayanı yoktur.

Thanks, your wellcome. :p
 
Katılım
8 Şub 2011
Mesajlar
122
Şimdi Kara_murat çeviri programı için hangisini öneriyorsun?

Birde çoğu program basit cümleleri çevirebilir ama cümle karmaşıklaştıkça sapıtmayanı yoktur.

Thanks, your wellcome. :p

mmucit aaaaabi çok program var google dan online translator olarak arattırırsan bulamayacağın dil yok ama tek sorun var ortak dil yani türkçe yeterli kaynak vazgeçtim hiç kaynak olmadığından istediğin dilden istediğin dile çevirebilmek için en azından ingilizce bilmek gerekiyor,çoğu program değil bütün programlar belli bir algoritma dahilinde düşünür, yaaani kelle-paça çorbası kellenin eş anlamlısı kafa,baş demek sözlük kullanım alanını nerden bilecek basıyor baş-paça veya kafa-paça çorbası. falan filan kişi büyük bir insandır mı diyeceksiniz, ingilizcede büyük en az 10-15 tane olduğundan yanlış bir büyük kelimesiyle adam 3 metreye 5 metre büyüklüğünde olabiliyor devasa yani,o yüzden haklı olarak çince birşeyi türkçeye çevrilmesi gerekirse önce ingilizceye sonra türkçeye çevrilirse çok daha az hata çıkıyor,kelimenin çevirisini aramak çok daha sağlam olur cümleyi çevirince çok sapıtıyor, zaten deyim-atasözü veya esprili söylenen hiç bir şeyde kesinlikle çevrilmiyor,teknik çevirilerde cozutuyor,çok çeviri işi olursa parayı basıp daha profesyonel programlar almak lazım veya en yakın ingilizce kursuna gitmek şart, by the way, not your wellcome only you are welcome bu arada sizin hoşgelmeniz değil you are welcome veya not at all birşey değil ;)
 
Son düzenleme:
Katılım
28 Ara 2008
Mesajlar
1,283
Burada sanırım bazı yanlış anlamalar mevcut.

Yeni ve eski kasa CBF150 arasında ki farkları NET bir şekilde ortaya koymamız gerekiyor.
Bu yüzden Honda'nın uzakdoğu sitesindeki verilerden aşağıdaki karşılaştırma tablosunu çıkarttım.

Honda Türkiye CBF150'nin sayfasında sadece resimleri ve fiyat bilgisini güncellemiş. (honda.com.tr)
Fakat teknik bilgileri hala eski kasanınki mevcut.:farao:

(Tablodaki çeviri, program ile yapıldığından bazı hatalar mevcuttur ama kıyas açısından bilgilendirici olduğunu düşünüyorum);

Yeni-eski, tüm detaylar için tabloyu inceleyebilirsiniz :
SUNDIRO_2.jpg


Yeni kasa CBF150'de;
0,76 KW beygir gücü düşürülmüş,
0,80 NM tork gücü yükseltilmiş.


Beygir ve tork değerleri çok fazla değişmemiş olsada net oranları tablodan görebilirsiniz.

Ayrıca test verisi 50 km/h ile hız ölçümü yapıldığında yeni kasa eskisine nazaran daha fazla yakıt tüketiminde bulunmuş.

Demek oluyoki eski kasa biraz daha ekonomik:wiinkk: Yalnız torkun yükseltilmesi bence çok iyi olmuş:)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst