Evet arkadaşlar ilk kazamı yapmış bulunmaktayım. Olay şöyle.
İstanbul kadıköyü bilenler bilir. GATA'dan aşağı dogru rıthıma indiğinizde sağda geniş bir alanda otobüs durakları vardır. Herneyse, otobüslerin o cadde üzerinde indirme yetkisi sadece o alanın başındadır. Yani normal şartlarda otüsler alana girer ve orada indirme bindirme yapar. Gelelim olaya madde madde kazaya:
1-Işık kırmızı yanmaktadır otobüsümüz durmaktadır.
2-Otobüsün durduğu yerde hiçbir şekilde durak yoktur, yani indirme bindirmeye hakkıda yok.
3-Hızım 30-35 km/s otobüsün sağ tarafından geçiyorum.
4-Aniden otobüsün kapıları açılır önüme hatun atlar.
5-Bende hanım ablamıza çarpmamak için gidonu sağa kırarım vee hooop kaldırıma çıkarak ters duran otobüs duraklarına güm. Cam vs. indi tabi aşağı.
Şimdi burada kim suçlu? Suçluyum, çünkü tahmin etmem gerekirdi otobüs,minibüslerin boyle şeyler yapacağını. Şöfor zaten suclu orada indirme yetkisi yok. Hanım ablamıza gelince zaten tek sucu sağına bakmadan inmek oldu ama hangimiz bakıyoruz ki inmeden sağa sola...
Gelelim motordaki zarara: Ön far tası kırık, ön cam çizikler içinde, yan grenajlarda azda olsa çizikler var ama Allahtan kırılmadı yan grenajlar. Motorun yürüründe,şaside en ufak bir sorun bile yok. Bugün far tası ve siperlik alarak ikisini onardım. Kaldı ufak tefek çizikler onlarıda halledicem inşallah. Siz siz olun otobüs gibi toplu taşıma araçlarının sağ tarafından geçmeyin...
Geçmiş olsun, kazayı olabildiğince ucuz atlatmışsın, senin de belirttiğin gibi azda olsa senin de kusurun var, bunu bilmeni, ve bildirmeni takdir ediyorum.:cat:
İnş. bidaha başımıza kaza bela gelmez.
gecmiş olsun kardeş

ale:
yalnız her ne sebeple olursa olsun duran aracın sagından gecmek yasak yada ilerleyen aracın
kımse sucun bırazıda bende dıye kesınlıkle sormaz
20 gun once kendı istikametımde gıderken bır arac anıden ters donus yapıp yers yola gırdı ve carpıstık nertıcede hasar 500 tl
trafık sucub 100 de 100 karsı tarafta buldu benımse o an aklımdan sag saglım cıkmak vardı ve darbeyı alıp hakımıyetı kaybetmeme ragmen sukurler olsun bı sıyrıkla kurtardım
haklı olsakta olmasakta aman dikkat diyelım Rabbım trafık canavarlarından esirgesin :cat:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------
vlm marka aku 58 tl+6 lira kargo otoseverden aldım iki gün oldu
Çok geçmiş olsun, maalesef trafiğimiz çok kötü. Ben de vardiyalı çalışıyorum. İşe gitmek işkence oluyor. Daha bu gece başıma gelen olay:
Sağa sinyalimi verdim, ve sağa döndüm. Baktım otomobilin biri park ettiği yerden çıkıyor(ya da park ediyor, o kadar yavaş yani. Bu ara araç bana göre sağımda.). Sonra araç park ettiği yerden çıkıyormuş. Yavaşladım ama o yavaşlamadı, yani kafa kafaya gireceğiz.:queen:
Baktım olmuyor motorculuğun verdiği refleksle sola attım kendimi. Bir de ufak korna. İyi ki o da sola yani kendi yoluna o anda geçmedi ama geçecek kılık göremedim o an o insan görünümlü şahsiyette(Artık karakter analizi de yapıyorum.

)
Neyse bu sefer de yırttık, bidahakine Allah kerim. Siz siz olun trafiğe motosikletle çıkmayın ya da çıkacaksanız, son duanızı edin öyle.:farao:
Kusura bakmayın bu saatte bu kadar yazabildim, kafa sekiz.:queen:
Arkadaşım çok geçmiş olsun,sana bir zarar gelmemişya sevindirici olan bu.Daha dikkatli olalım.
.... .... ....
Bu akü sorunndan sonra,motor sürekli yolda giderken stop yapmaya başladı.Normalde debriyajı sıkıp hiç paniklemeden direk marşa basıp hızımı kesmeden devam ederdim ''tabi bu akü songünlerini yaşarken olurdu''
Bugün aynı şekilde hızım 50/55 arası birden stop etti,hemen debriyajı sıktım direk marşa bastım...tık yok:silent: ardından sağa sinyal verdim ve güvenli biryerde durdum...
Motoru 1. vitese aldım debriyajı sıktım marş basmıyor:silent: normalde basması lazım. ''bizim motorlarda vites takılıyken unutup debriyajı sıkmadan marşa bastığında marş çalışmaz,fakat debriyajı sıkınca isterse viteste olsun direk marş alır''
Neyse boşa aldım marşa bastım direk çalıştı:silent:Allah-Allah...Sorun aküden olsa sinyalim yanıp sönmezdi.Birde gösterge panelindeki ışıklarda söndü sadece sinyal çalışıyordu,ister istemez canım sıkıldı neyin nesidir anlamadım...
Bana da sorun- aydoğanx in dediği gibi -müşirden gibi geldi.
Geçmiş olsun... Bende aynı kazayı beşiktaş yıldız yokuşundan çıkarken 1.köprü girişinde yaşıyordum.son anda kurtardım hiç birşey olmadan.tabi çok daha dikkatli olmamız ve tabiki otobüs dolmuş v.s. araçları özellikle sağdan ve bilinçsizce geçmemeye özen göstermeliyiz.her yaşanan olay tecrübe sonuçta...
Katılıyorum:cat:
Arkadaşlar Merhaba..
2 Ay önce tcx x five bot almıştım 265 liraya.Botların topukları peglerin arkasında bulunan grı renkteki döküm parçalı fena çizdi.Gerçekten çok canımı sıktı bu olay.Ben nedense topukları hep oraya dayıyorum.Parmak uçlarımın az gerisi ile peglere basıp topuklarıda o bölgeye dayayınca çok rahat oluyor ama o döküm parçalırın boyası kaltı cizik içinde..Başına böyle bir olay gelen varmı acaba..? Bu arada botların döküm parçaya değen kısmıda rengi attı.
Aynı sorun bende de var. Ama sorun olarak düşünmediğimden kafaya takmıyorum. Hatta bende bayağı bir boya çıktı. Sorun şundan kaynaklanıyor, pege ayak topunuzla basınca kalan arka kısım hemen kendine konforlu bir yer arıyor.
