Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Peki İsmail bu bahsettiğin ''EBC'' VE ''Gold'' fiyatları nedir?.

Hee unutmadan bu fiyatını sorduğum ürünleri mümkünse sana aldırmayı düşünüyorum İsmail.
Burası 1. derecede mahrumiyet bölgesi ve fiyatlar haliyle kol gibi.Zaten şu internet'te olmasa Filistine yardım kampanyası türünden Çoruma yardım kampanyası başlatmamak içten bile değil.

Yanlış anlaşılmaya gelince,evet yazının sonunda herhangi mimik belirten birşey olmayınca bende haliyle yanlış anladım.
Ama şimdi doğrusunu anlamış durumdayım:rendeer:Teşekkür ederim.

EBC veya Gold olan balatalardan bir ara sahibinden de denk gelmiştim yanılmıyorsam 50 lira civarı fiyatları vardı. Ankara'da henüz denk gelmedim bu balatalara. Bu balataları İzmirdeki KaptanHasan kullanmıştı, söylediğine göre fren performansı gayet güzelmiş.

Ben biraz daha uygun fiyata ebayden vs. düşürebilirmiyim diye araştırdım ama bulamadım.

Burada ürünleri bulabilirsem elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım tabii ki.:cat:

Ama bende genelde rialli.com yada velomoto dan almayı tercih ediyorum.
Ankara'yı bilirsin Yıba çarşısı denilen bir mekan var orasıda genelde kuryelerin en sık kullandığı ürünleri ve çinlilerin ürünlerini satıyorlar.

cbf150 parçalarını internet üzerinden daha uygun fiyata bulabildiğim için yıbayı zorda kalmadıkça tercih etmiyorum.

Özellikle velomoto Türkiye'nin heryerine sabit 5 TL kargo ücreti ile adrese teslim gönderi yapabiliyor ve fiyatları da bana gayet uygun geldi.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Kimse benim kadar bilemez demedimki.Geçenlerde akü sorunumu izah etmiştim,saolsun İsmail vlm marka aküyü tevsiye etmişti ve fiyatına kadar yazmıştı,o gün sizde yazmıştınız sizde sağ olun.

''Bunun fiyatını biliyorum'' yazmamdaki sebep buydu.

Hocam yanlış anlaşılmasın yahu, burada kimse kimseyi kırmak istemez, özellikle ben:mrgreen:(Bak kafa da var ona göre.)

@TheNightHawk

Aman yanlış anlaşılmasın Mehmet hocam.

Mucit Murat arkadaş, "bizde web sitelerinden bildiğimiz kadar fiyat biliyoruz, başka bilgimiz yok" manasında söylemiş.

"Bizde en az senin kadar bilgiliyiz" manasında bir yazı değil kesinlikle.

Yazı ile iletişim kurunca ve gülen suratlar olmayınca bazen bu durumdaki gibi yanlış anlaşılabiliyor. :)

İsmail abi, yanlış anlaşılmanın önüne geçtiğin için ekstra teşekkürler.:rendeer:
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
EBC veya Gold olan balatalardan bir ara sahibinden de denk gelmiştim yanılmıyorsam 50 lira civarı fiyatları vardı. Ankara'da henüz denk gelmedim bu balatalara. Bu balataları İzmirdeki KaptanHasan kullanmıştı, söylediğine göre fren performansı gayet güzelmiş.

Ben biraz daha uygun fiyata ebayden vs. düşürebilirmiyim diye araştırdım ama bulamadım.

Burada ürünleri bulabilirsem elimden geldiğince yardımcı olmaya çalışırım tabii ki.:cat:

Ama bende genelde rialli.com yada velomoto dan almayı tercih ediyorum.
Ankara'yı bilirsin Yıba çarşısı denilen bir mekan var orasıda genelde kuryelerin en sık kullandığı ürünleri ve çinlilerin ürünlerini satıyorlar.

cbf150 parçalarını internet üzerinden daha uygun fiyata bulabildiğim için yıbayı zorda kalmadıkça tercih etmiyorum.

Özellikle velomoto Türkiye'nin heryerine sabit 5 TL kargo ücreti ile adrese teslim gönderi yapabiliyor ve fiyatları da bana gayet uygun geldi.

servislerdeki fren balata fiyatlarına bakında ebc gibi markalar çok daha makul. izmir yükselişte arka fren balatamı değiştirmiştim geçen sene ki memnun da değildim.. 43 liraydı..
ön için sormuştum o da o fiyatlardaydı ebc de aynı para hiççç gerek yok..
izmirde olan arkadaşlar tanırlar stund yapan şahin abi var şuanda burak 21 de çalışıyor gidip slm ımı söyleyin yardımcı olacaktır. ( amrtisör ve fren konusunda tek geçerim ki adam yaptığı spor bakımından konusunda uzman olmuştur)
 
Katılım
8 Ağu 2009
Mesajlar
449
Evet arkadaşlar ilk kazamı yapmış bulunmaktayım. Olay şöyle.

İstanbul kadıköyü bilenler bilir. GATA'dan aşağı dogru rıthıma indiğinizde sağda geniş bir alanda otobüs durakları vardır. Herneyse, otobüslerin o cadde üzerinde indirme yetkisi sadece o alanın başındadır. Yani normal şartlarda otüsler alana girer ve orada indirme bindirme yapar. Gelelim olaya madde madde kazaya:

1-Işık kırmızı yanmaktadır otobüsümüz durmaktadır.
2-Otobüsün durduğu yerde hiçbir şekilde durak yoktur, yani indirme bindirmeye hakkıda yok.
3-Hızım 30-35 km/s otobüsün sağ tarafından geçiyorum.
4-Aniden otobüsün kapıları açılır önüme hatun atlar.
5-Bende hanım ablamıza çarpmamak için gidonu sağa kırarım vee hooop kaldırıma çıkarak ters duran otobüs duraklarına güm. Cam vs. indi tabi aşağı.


Şimdi burada kim suçlu? Suçluyum, çünkü tahmin etmem gerekirdi otobüs,minibüslerin boyle şeyler yapacağını. Şöfor zaten suclu orada indirme yetkisi yok. Hanım ablamıza gelince zaten tek sucu sağına bakmadan inmek oldu ama hangimiz bakıyoruz ki inmeden sağa sola...

Gelelim motordaki zarara: Ön far tası kırık, ön cam çizikler içinde, yan grenajlarda azda olsa çizikler var ama Allahtan kırılmadı yan grenajlar. Motorun yürüründe,şaside en ufak bir sorun bile yok. Bugün far tası ve siperlik alarak ikisini onardım. Kaldı ufak tefek çizikler onlarıda halledicem inşallah. Siz siz olun otobüs gibi toplu taşıma araçlarının sağ tarafından geçmeyin...
 
Katılım
22 Nis 2009
Mesajlar
192
gecmiş olsun kardeş :pale:
yalnız her ne sebeple olursa olsun duran aracın sagından gecmek yasak yada ilerleyen aracın
kımse sucun bırazıda bende dıye kesınlıkle sormaz
20 gun once kendı istikametımde gıderken bır arac anıden ters donus yapıp yers yola gırdı ve carpıstık nertıcede hasar 500 tl
trafık sucub 100 de 100 karsı tarafta buldu benımse o an aklımdan sag saglım cıkmak vardı ve darbeyı alıp hakımıyetı kaybetmeme ragmen sukurler olsun bı sıyrıkla kurtardım
haklı olsakta olmasakta aman dikkat diyelım Rabbım trafık canavarlarından esirgesin :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------

Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:

1-ön ve arka fren balataları.

2-debriyaj teli

3-ön ve arka dişli seti

4-zincir

5-ön ve arka teker michelin lastik

6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum:)

vlm marka aku 58 tl+6 lira kargo otoseverden aldım iki gün oldu
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Geçmiş olsun dostum. Bende 1-2 kere aynen bu şekilde kaza yapıyodum allahtan hep durabildim ama artık daha dikkatliyim.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Arkadaşım çok geçmiş olsun,sana bir zarar gelmemişya sevindirici olan bu.Daha dikkatli olalım.

.... .... ....

Bu akü sorunndan sonra,motor sürekli yolda giderken stop yapmaya başladı.Normalde debriyajı sıkıp hiç paniklemeden direk marşa basıp hızımı kesmeden devam ederdim ''tabi bu akü songünlerini yaşarken olurdu''

Bugün aynı şekilde hızım 50/55 arası birden stop etti,hemen debriyajı sıktım direk marşa bastım...tık yok:silent: ardından sağa sinyal verdim ve güvenli biryerde durdum...

Motoru 1. vitese aldım debriyajı sıktım marş basmıyor:silent: normalde basması lazım. ''bizim motorlarda vites takılıyken unutup debriyajı sıkmadan marşa bastığında marş çalışmaz,fakat debriyajı sıkınca isterse viteste olsun direk marş alır''

Neyse boşa aldım marşa bastım direk çalıştı:silent:Allah-Allah...Sorun aküden olsa sinyalim yanıp sönmezdi.Birde gösterge panelindeki ışıklarda söndü sadece sinyal çalışıyordu,ister istemez canım sıkıldı neyin nesidir anlamadım...
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Arkadaşım çok geçmiş olsun,sana bir zarar gelmemişya sevindirici olan bu.Daha dikkatli olalım.

.... .... ....

Bu akü sorunndan sonra,motor sürekli yolda giderken stop yapmaya başladı.Normalde debriyajı sıkıp hiç paniklemeden direk marşa basıp hızımı kesmeden devam ederdim ''tabi bu akü songünlerini yaşarken olurdu''

Bugün aynı şekilde hızım 50/55 arası birden stop etti,hemen debriyajı sıktım direk marşa bastım...tık yok:silent: ardından sağa sinyal verdim ve güvenli biryerde durdum...

Motoru 1. vitese aldım debriyajı sıktım marş basmıyor:silent: normalde basması lazım. ''bizim motorlarda vites takılıyken unutup debriyajı sıkmadan marşa bastığında marş çalışmaz,fakat debriyajı sıkınca isterse viteste olsun direk marş alır''

Neyse boşa aldım marşa bastım direk çalıştı:silent:Allah-Allah...Sorun aküden olsa sinyalim yanıp sönmezdi.Birde gösterge panelindeki ışıklarda söndü sadece sinyal çalışıyordu,ister istemez canım sıkıldı neyin nesidir anlamadım...

Benzin musluğunda bir şey olmasın yada karbüratöre benzin gelmiyorolabilir, ben yedeğe geçmeden benzin bittiğinde direkt stop ettiğini hatırlıyorum aynen dediğin gibi sinyaller çalışıyor ama göstergelerin ışıkları çalışmıyordu, marş da almıyordu. Yedeği açtığımda hepsi eski haliyle çalışmaya başlamıştı.

Bilen arkadaşlar daha iyi anlatır aslında. Benim aklımda direkt olarak o an geldi :) semptomlar aynı. :p
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Benzin musluğunda bir şey olmasın yada karbüratöre benzin gelmiyorolabilir, ben yedeğe geçmeden benzin bittiğinde direkt stop ettiğini hatırlıyorum aynen dediğin gibi sinyaller çalışıyor ama göstergelerin ışıkları çalışmıyordu, marş da almıyordu. Yedeği açtığımda hepsi eski haliyle çalışmaya başlamıştı.

Bilen arkadaşlar daha iyi anlatır aslında. Benim aklımda direkt olarak o an geldi :) semptomlar aynı. :p



Peki,boşa atınca neden çalışıyor?.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Evet arkadaşlar ilk kazamı yapmış bulunmaktayım.

Geçmiş olsun, sende ciddi bir şey olmaması sevindirici.
Bir musibet, bin nasihatten evlâdır.
Allah tekrarını yaşarmasın, ilk ve son olur inş.

20 gun once kendı istikametımde gıderken bır arac anıden ters donus yapıp yers yola gırdı ve carpıstık

Sana da geçmiş olsun Elvis78. Aman dikkat.

Peki,boşa atınca neden çalışıyor?.

Bizim motorlarda vites takılı iken motorun çalışmamasını sağlan bir debriyaj müşürü var.
Debriyaj manetinin altında bulunan bu müşür, muhtemelen soğuklardan yada yağıştan dolayı oksitlenmiş vs. olabilir.

Debriyaj manetini sökünce zaten farkedersin, bu müşürün yatağını güzelce temizleyip biraz wd40 sıktııktan sonra %90 düzelir.

Eğer düzelmezse müşür arızalanmış demektir.
 
Katılım
7 Eyl 2010
Mesajlar
180
Evet arkadaşlar ilk kazamı yapmış bulunmaktayım. Olay şöyle.

İstanbul kadıköyü bilenler bilir. GATA'dan aşağı dogru rıthıma indiğinizde sağda geniş bir alanda otobüs durakları vardır. Herneyse, otobüslerin o cadde üzerinde indirme yetkisi sadece o alanın başındadır. Yani normal şartlarda otüsler alana girer ve orada indirme bindirme yapar. Gelelim olaya madde madde kazaya:

1-Işık kırmızı yanmaktadır otobüsümüz durmaktadır.
2-Otobüsün durduğu yerde hiçbir şekilde durak yoktur, yani indirme bindirmeye hakkıda yok.
3-Hızım 30-35 km/s otobüsün sağ tarafından geçiyorum.
4-Aniden otobüsün kapıları açılır önüme hatun atlar.
5-Bende hanım ablamıza çarpmamak için gidonu sağa kırarım vee hooop kaldırıma çıkarak ters duran otobüs duraklarına güm. Cam vs. indi tabi aşağı.


Şimdi burada kim suçlu? Suçluyum, çünkü tahmin etmem gerekirdi otobüs,minibüslerin boyle şeyler yapacağını. Şöfor zaten suclu orada indirme yetkisi yok. Hanım ablamıza gelince zaten tek sucu sağına bakmadan inmek oldu ama hangimiz bakıyoruz ki inmeden sağa sola...

Gelelim motordaki zarara: Ön far tası kırık, ön cam çizikler içinde, yan grenajlarda azda olsa çizikler var ama Allahtan kırılmadı yan grenajlar. Motorun yürüründe,şaside en ufak bir sorun bile yok. Bugün far tası ve siperlik alarak ikisini onardım. Kaldı ufak tefek çizikler onlarıda halledicem inşallah. Siz siz olun otobüs gibi toplu taşıma araçlarının sağ tarafından geçmeyin...

Geçmiş olsun... Bende aynı kazayı beşiktaş yıldız yokuşundan çıkarken 1.köprü girişinde yaşıyordum.son anda kurtardım hiç birşey olmadan.tabi çok daha dikkatli olmamız ve tabiki otobüs dolmuş v.s. araçları özellikle sağdan ve bilinçsizce geçmemeye özen göstermeliyiz.her yaşanan olay tecrübe sonuçta...
 
Katılım
14 Haz 2010
Mesajlar
29
Arkadaşlar Merhaba..

2 Ay önce tcx x five bot almıştım 265 liraya.Botların topukları peglerin arkasında bulunan grı renkteki döküm parçalı fena çizdi.Gerçekten çok canımı sıktı bu olay.Ben nedense topukları hep oraya dayıyorum.Parmak uçlarımın az gerisi ile peglere basıp topuklarıda o bölgeye dayayınca çok rahat oluyor ama o döküm parçalırın boyası kaltı cizik içinde..Başına böyle bir olay gelen varmı acaba..? Bu arada botların döküm parçaya değen kısmıda rengi attı.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Evet arkadaşlar ilk kazamı yapmış bulunmaktayım. Olay şöyle.

İstanbul kadıköyü bilenler bilir. GATA'dan aşağı dogru rıthıma indiğinizde sağda geniş bir alanda otobüs durakları vardır. Herneyse, otobüslerin o cadde üzerinde indirme yetkisi sadece o alanın başındadır. Yani normal şartlarda otüsler alana girer ve orada indirme bindirme yapar. Gelelim olaya madde madde kazaya:

1-Işık kırmızı yanmaktadır otobüsümüz durmaktadır.
2-Otobüsün durduğu yerde hiçbir şekilde durak yoktur, yani indirme bindirmeye hakkıda yok.
3-Hızım 30-35 km/s otobüsün sağ tarafından geçiyorum.
4-Aniden otobüsün kapıları açılır önüme hatun atlar.
5-Bende hanım ablamıza çarpmamak için gidonu sağa kırarım vee hooop kaldırıma çıkarak ters duran otobüs duraklarına güm. Cam vs. indi tabi aşağı.


Şimdi burada kim suçlu? Suçluyum, çünkü tahmin etmem gerekirdi otobüs,minibüslerin boyle şeyler yapacağını. Şöfor zaten suclu orada indirme yetkisi yok. Hanım ablamıza gelince zaten tek sucu sağına bakmadan inmek oldu ama hangimiz bakıyoruz ki inmeden sağa sola...

Gelelim motordaki zarara: Ön far tası kırık, ön cam çizikler içinde, yan grenajlarda azda olsa çizikler var ama Allahtan kırılmadı yan grenajlar. Motorun yürüründe,şaside en ufak bir sorun bile yok. Bugün far tası ve siperlik alarak ikisini onardım. Kaldı ufak tefek çizikler onlarıda halledicem inşallah. Siz siz olun otobüs gibi toplu taşıma araçlarının sağ tarafından geçmeyin...

Geçmiş olsun, kazayı olabildiğince ucuz atlatmışsın, senin de belirttiğin gibi azda olsa senin de kusurun var, bunu bilmeni, ve bildirmeni takdir ediyorum.:cat:

İnş. bidaha başımıza kaza bela gelmez.

gecmiş olsun kardeş :pale:
yalnız her ne sebeple olursa olsun duran aracın sagından gecmek yasak yada ilerleyen aracın
kımse sucun bırazıda bende dıye kesınlıkle sormaz
20 gun once kendı istikametımde gıderken bır arac anıden ters donus yapıp yers yola gırdı ve carpıstık nertıcede hasar 500 tl
trafık sucub 100 de 100 karsı tarafta buldu benımse o an aklımdan sag saglım cıkmak vardı ve darbeyı alıp hakımıyetı kaybetmeme ragmen sukurler olsun bı sıyrıkla kurtardım
haklı olsakta olmasakta aman dikkat diyelım Rabbım trafık canavarlarından esirgesin :cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:31 ----------



vlm marka aku 58 tl+6 lira kargo otoseverden aldım iki gün oldu

Çok geçmiş olsun, maalesef trafiğimiz çok kötü. Ben de vardiyalı çalışıyorum. İşe gitmek işkence oluyor. Daha bu gece başıma gelen olay:

Sağa sinyalimi verdim, ve sağa döndüm. Baktım otomobilin biri park ettiği yerden çıkıyor(ya da park ediyor, o kadar yavaş yani. Bu ara araç bana göre sağımda.). Sonra araç park ettiği yerden çıkıyormuş. Yavaşladım ama o yavaşlamadı, yani kafa kafaya gireceğiz.:queen:

Baktım olmuyor motorculuğun verdiği refleksle sola attım kendimi. Bir de ufak korna. İyi ki o da sola yani kendi yoluna o anda geçmedi ama geçecek kılık göremedim o an o insan görünümlü şahsiyette(Artık karakter analizi de yapıyorum.:p)

Neyse bu sefer de yırttık, bidahakine Allah kerim. Siz siz olun trafiğe motosikletle çıkmayın ya da çıkacaksanız, son duanızı edin öyle.:farao:

Kusura bakmayın bu saatte bu kadar yazabildim, kafa sekiz.:queen:

Arkadaşım çok geçmiş olsun,sana bir zarar gelmemişya sevindirici olan bu.Daha dikkatli olalım.

.... .... ....

Bu akü sorunndan sonra,motor sürekli yolda giderken stop yapmaya başladı.Normalde debriyajı sıkıp hiç paniklemeden direk marşa basıp hızımı kesmeden devam ederdim ''tabi bu akü songünlerini yaşarken olurdu''

Bugün aynı şekilde hızım 50/55 arası birden stop etti,hemen debriyajı sıktım direk marşa bastım...tık yok:silent: ardından sağa sinyal verdim ve güvenli biryerde durdum...

Motoru 1. vitese aldım debriyajı sıktım marş basmıyor:silent: normalde basması lazım. ''bizim motorlarda vites takılıyken unutup debriyajı sıkmadan marşa bastığında marş çalışmaz,fakat debriyajı sıkınca isterse viteste olsun direk marş alır''

Neyse boşa aldım marşa bastım direk çalıştı:silent:Allah-Allah...Sorun aküden olsa sinyalim yanıp sönmezdi.Birde gösterge panelindeki ışıklarda söndü sadece sinyal çalışıyordu,ister istemez canım sıkıldı neyin nesidir anlamadım...

Bana da sorun- aydoğanx in dediği gibi -müşirden gibi geldi.

Geçmiş olsun... Bende aynı kazayı beşiktaş yıldız yokuşundan çıkarken 1.köprü girişinde yaşıyordum.son anda kurtardım hiç birşey olmadan.tabi çok daha dikkatli olmamız ve tabiki otobüs dolmuş v.s. araçları özellikle sağdan ve bilinçsizce geçmemeye özen göstermeliyiz.her yaşanan olay tecrübe sonuçta...

Katılıyorum:cat:

Arkadaşlar Merhaba..

2 Ay önce tcx x five bot almıştım 265 liraya.Botların topukları peglerin arkasında bulunan grı renkteki döküm parçalı fena çizdi.Gerçekten çok canımı sıktı bu olay.Ben nedense topukları hep oraya dayıyorum.Parmak uçlarımın az gerisi ile peglere basıp topuklarıda o bölgeye dayayınca çok rahat oluyor ama o döküm parçalırın boyası kaltı cizik içinde..Başına böyle bir olay gelen varmı acaba..? Bu arada botların döküm parçaya değen kısmıda rengi attı.

Aynı sorun bende de var. Ama sorun olarak düşünmediğimden kafaya takmıyorum. Hatta bende bayağı bir boya çıktı. Sorun şundan kaynaklanıyor, pege ayak topunuzla basınca kalan arka kısım hemen kendine konforlu bir yer arıyor.:)
 
Katılım
7 Tem 2007
Mesajlar
4,199
ya bu aksam ogretmen kemal dızısıne bakıyom bı motor koptu gelıyo
dedım arkadasa bıde bu cbf150 cıkmasın dedım bı baktık dedıgım gıbıde
olduxD gul allah gul bu yonetmenler fılan hıcmı motordan anlamıyolar
arkadas .sonra daha onceden samanyoluda ybryle cbf lı ıkı kısı
tatlı bı yarısa gırıyolardı gene makına sesı koymuslar herhalde cbf
gosterısıne aldanıyolar ne dıyosunuz beyler????

He unutmadan gecen seda sayanın programında adamın bırı
cbfı dusurmesınmı komedı ya cbf ne moda oldu arkadas peynır ekmek
gbı
 
Katılım
24 Mar 2008
Mesajlar
9
arkadaşlar motorum 13800 km de. ön fren kolu bir süredir başlangıçta boş son kademelerde sıkıyordu. sert sıkıyordu. hassasiyetini kaybetti. hidrolik yağını geçenlerde değiştirdim servisten çıktığım gün iyiydi. motor bir gün yattı ertesi gün yine aynı sorun oluştu. balatalar denildi ama cbf kullanıcısı bi arkadaşımda da aynı sorun varmış onda 20-25000 km de oluşmuş. balatalarınında iyi olduğunu söyledi. bununla ilgili yardımcı olursanız sevinirim. daha önce böyle bir sorunla karşılaşan arkadaşlar oldu mu?
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst