Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Motorum :D

Cumartesi Günü arkadaşın jeepi ile pikniğe gittik :D o arada motoru arkadaşın parkına bıraktım bir gün öncesinde yıkama ve cila işleri yapmıştım resimlerini koyim bari dedim :)

dscf1664.jpg


dscf1665i.jpg


dscf1666s.jpg


dscf1667s.jpg


dscf1668s.jpg


dscf1669.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
arkadaşlar birşey soracagım cbf 150limi alsam yoksa racer200 mü alsam hangisi daha iyidir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

yani hondamı yoksa kanunimi yardım edermisisiniz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

hangisi uzun yollariçin dir


Kanuni al,kanuni:cat::cherry:
 
Katılım
2 Nis 2010
Mesajlar
17
Arkadaşlar ihtiyacımdan dolayı kırmızı CBF'İMİ satıyorum..henüz 450 km'de..yazacak çok bişey yok..sahibinden.com ilan no'su 33642709..ilgilenen arkadaşlar bakabilir..burada nasıl ilan verildiğini bilmediğim için buraya yazdım kusura bakmayın..saygılarımla..
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Arkadaşlar ihtiyacımdan dolayı kırmızı CBF'İMİ satıyorum..henüz 450 km'de..yazacak çok bişey yok..sahibinden.com ilan no'su 33642709..ilgilenen arkadaşlar bakabilir..burada nasıl ilan verildiğini bilmediğim için buraya yazdım kusura bakmayın..saygılarımla..

Hayırlısı olsun..
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Cumartesi Günü arkadaşın jeepi ile pikniğe gittik :D o arada motoru arkadaşın parkına bıraktım bir gün öncesinde yıkama ve cila işleri yapmıştım resimlerini koyim bari dedim :)

İyi yapmışsın, km de bayağı olmuş.:cat:


Arkadaşlar ihtiyacımdan dolayı kırmızı CBF'İMİ satıyorum..henüz 450 km'de..yazacak çok bişey yok..sahibinden.com ilan no'su 33642709..ilgilenen arkadaşlar bakabilir..burada nasıl ilan verildiğini bilmediğim için buraya yazdım kusura bakmayın..saygılarımla..

Hayırlı satışlar olsun, kimse ihtiyacı olmasa 0 motorunu satmaz.

Bu ara ilan no ile ilgili bir sorun var, sahibinden.com da gözükmüyor.
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
arkadaşlar birşey soracagım cbf 150limi alsam yoksa racer200 mü alsam hangisi daha iyidir

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------

yani hondamı yoksa kanunimi yardım edermisisiniz:)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------

hangisi uzun yollariçin dir


markası ne olursa olsun 200cc RACER bir motor uzun yol için nasıl iyi olabilir?
 
Katılım
16 Haz 2010
Mesajlar
591
Motosikleti
Yamaha Tracer 700
AydoğanX geçen ben Ulusan'a gittim, taşınmış, yeni adresimiz şurası falan diye bir branda vardı, üşendim bakmaya :) eldiven almaya gitmiştim, artık motomax dan aldım. Buji dediğin gibi yıba'dan başka bir buji verdiler, taktım ama sanki rölanti düzensizleşti (devir düşer gibi oldu) huylandım geri eski bujiyi taktım. Bir ara motoru indirelim birlikte :) önce araştırma yapalım ne lazım nasıl yapılır. Ben takımları bulurum. Kayınpeder oto motor ustası gerekli herşey onda vardır.
 
Katılım
21 Eki 2010
Mesajlar
7
kardeş motor almayı düsünüyorum ama çok kararsızım ondan birde taksitle onun için pesin param olsa başınızı ütülemem
 
Katılım
14 Eyl 2006
Mesajlar
5,631
kardeş motor almayı düsünüyorum ama çok kararsızım ondan birde taksitle onun için pesin param olsa başınızı ütülemem

işte mesele burada

türk insanın maddi gücünü, kalitesiz motorları taksitle ve senet sepetle satarak çok iyi değerlendiriyorlar.

yine de sana şiddetle tavsiyem git kuryeden çıkma cbf veya ybr al,daha ucuza mal edersin.
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
merhaba cbf ailesi.. park ampullerini ,linkteki ampullerle veya benzeri parlak led park ampulleri ile değiştirmem mümkünmüdür sizce.daha önce deneyen oldumu ?

http://www.hepsiburada.com/Liste/ca...tId=otctn115341&categoryId=20024643#Gorseller

bir de malum şu yağmurlu günlerde kullanabileceğim ucuz ama iyi bir su geçirmez bot ne tavsiye edersiniz? ''metehan abinin sarı çizmeleri haricinde tabi =)) ''

Buna benzerini takan arkadaşlar var ve memnunlar ama ben tavsiye etmiyorum, şu sebepten alternatörün gerilimi bu ledleri çabuk bozuyor, tıpkı normal ampülleri bozduğu gibi. Ama yinede güzel bir ürün.

Bot konusunda birşey diyemiyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...racing-motorsiklet-cizmesi-get-32766010/detay

Ucuz ama kışlık mı bilemem, benim motobotlar eskisin alrım bir tane inş.

kardeş motor almayı düsünüyorum ama çok kararsızım ondan birde taksitle onun için pesin param olsa başınızı ütülemem

Kardeş estağfirullah, ama sana dediğim gibi çok acele etme. Sen ehliyetini al, korumalarını al, motoruda ilkbaharda alırsın. 2. el alman yeni başlayacaksan senin için daha faydalıdır.

Bir de şu var, motosiklet kullanmak istediğinden emin misin? Yolda hergün tehlike atlatıyorum, suç bende değil, motosikleti araç görmeyen, kuralları bilmeyen, bilse dahi uygulamayan zihniyette.(O zihniyeti bir bulursam:p)

Anlatayım:
Bizim 100. yıl bulvarı 3 şeritli yoldur ama genelde 1,5 şeriti çalışır. 1 şerite düştüğüde olur. Neyse orta şeritten devam eden arkadaşlar, önlerinde dörtlüleri yakmış bir araç görünce sol sinyallerini yakaraktan bekliyorlardı, baktım arkam boş gibi(şehir içi tragfikte ne kadar boş olursa) adamlara yol verdim, korna çalaraktan geç dedim.:) Sonra ise ben sağa döneceğimden sağa geçtim ve devam ederken, yol verdiğim araç sinyal vermeden sağa geçmesi sonucu az daha araca giriyordum, ani frenleme korna filan, sonra motor da stop etti. Yani işine gelince sinyal veren bir şahıs. Tamam beni görememiş olabilir(oda onun suçu, aynaların kör noktası vardır ya da iyi bakmadı, ya da araba yok dedi:p) ama sinyal verse idi ben de kendimi ona göre ayarlayabilirdim.

Velhasıl kelam motosiklet kullanmak bu memlekette akıllı işi değil. Ya apaçi olursun ya da trafikden soğursun.(Kendime hemen pay çıkardım:mrgreen:)

Şu gösterge işini halledebilen var mı aranızda arkadaşlar.?

19092010416.jpg

Var ama sana pahalıya patlar.:p

Arkadaşın arkadaşı arkadaşa bir tane çinden göndermiş, o arkadaş da o arkadaşın gönderdiği göstergeyi takmış. Biz o arkadaştan arkadaşına rica edip bizede göndermesini istedik ama o arkadaş iyi fiyat çekince biz de sineye çektik.:cherry:
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:

1-ön ve arka fren balataları.

2-debriyaj teli

3-ön ve arka dişli seti

4-zincir

5-ön ve arka teker michelin lastik

6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum:)
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Var ama sana pahalıya patlar.:p

Arkadaşın arkadaşı arkadaşa bir tane çinden göndermiş, o arkadaş da o arkadaşın gönderdiği göstergeyi takmış. Biz o arkadaştan arkadaşına rica edip bizede göndermesini istedik ama o arkadaş iyi fiyat çekince biz de sineye çektik.:cherry:



Sesimiz bile çıkmadı :mrgreen: ama ben alttan alttan araştırmalarıma devam ediyorum, gümrükçü ,turizm ile uğraşan rehber (çinde) ve bir iş adamıyla görüşmelerim devam ediyor. :) Bakalım hangisinden bir iş çıkacak. Denk gelse çoklu getirebilsem de masrafına maliyetine buradan versem herkese..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:01 ----------

Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:

1-ön ve arka fren balataları.

2-debriyaj teli

3-ön ve arka dişli seti

4-zincir

5-ön ve arka teker michelin lastik

6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum:)


1-ön ve arka fren balataları. (yan sanayi ön 3,66 TL arka 5,29 TL)

2-debriyaj teli (15 TL)

3-ön ve arka dişli seti (18 TL)

4-zincir (oringli YBN 59TL İsmailden DBC 50li TL lerde de alabilirsin sanırım)

5-ön ve arka teker michelin lastik (170TL)


Güzel bir masraf seni bekliyor :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:

1-ön ve arka fren balataları.

2-debriyaj teli

3-ön ve arka dişli seti

4-zincir

5-ön ve arka teker michelin lastik

6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum:)

Biz de senin kadar biliyoruz, rialli.com velmoto.com

Internet sitesi dışında başka yerlerde var. Arayıp fiyat sorabilirsin. Sürat motor, carizma motor, motoay,...

Sesimiz bile çıkmadı :mrgreen: ama ben alttan alttan araştırmalarıma devam ediyorum, gümrükçü ,turizm ile uğraşan rehber (çinde) ve bir iş adamıyla görüşmelerim devam ediyor. :) Bakalım hangisinden bir iş çıkacak. Denk gelse çoklu getirebilsem de masrafına maliyetine buradan versem herkese..

Rüyamda motorun ön krenajını sökmüştüm, belki bundandır
ya da az daha minibüse yandan girecektim, ondan:queen:
 
Katılım
27 Haz 2009
Mesajlar
662
Buna benzerini takan arkadaşlar var ve memnunlar ama ben tavsiye etmiyorum, şu sebepten alternatörün gerilimi bu ledleri çabuk bozuyor, tıpkı normal ampülleri bozduğu gibi. Ama yinede güzel bir ürün.

Bot konusunda birşey diyemiyorum.

http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...racing-motorsiklet-cizmesi-get-32766010/detay

Ucuz ama kışlık mı bilemem, benim motobotlar eskisin alrım bir tane inş.



Kardeş estağfirullah, ama sana dediğim gibi çok acele etme. Sen ehliyetini al, korumalarını al, motoruda ilkbaharda alırsın. 2. el alman yeni başlayacaksan senin için daha faydalıdır.

Bir de şu var, motosiklet kullanmak istediğinden emin misin? Yolda hergün tehlike atlatıyorum, suç bende değil, motosikleti araç görmeyen, kuralları bilmeyen, bilse dahi uygulamayan zihniyette.(O zihniyeti bir bulursam:p)

Anlatayım:
Bizim 100. yıl bulvarı 3 şeritli yoldur ama genelde 1,5 şeriti çalışır. 1 şerite düştüğüde olur. Neyse orta şeritten devam eden arkadaşlar, önlerinde dörtlüleri yakmış bir araç görünce sol sinyallerini yakaraktan bekliyorlardı, baktım arkam boş gibi(şehir içi tragfikte ne kadar boş olursa) adamlara yol verdim, korna çalaraktan geç dedim.:) Sonra ise ben sağa döneceğimden sağa geçtim ve devam ederken, yol verdiğim araç sinyal vermeden sağa geçmesi sonucu az daha araca giriyordum, ani frenleme korna filan, sonra motor da stop etti. Yani işine gelince sinyal veren bir şahıs. Tamam beni görememiş olabilir(oda onun suçu, aynaların kör noktası vardır ya da iyi bakmadı, ya da araba yok dedi:p) ama sinyal verse idi ben de kendimi ona göre ayarlayabilirdim.

Velhasıl kelam motosiklet kullanmak bu memlekette akıllı işi değil. Ya apaçi olursun ya da trafikden soğursun.(Kendime hemen pay çıkardım:mrgreen:)



Var ama sana pahalıya patlar.:p

Arkadaşın arkadaşı arkadaşa bir tane çinden göndermiş, o arkadaş da o arkadaşın gönderdiği göstergeyi takmış. Biz o arkadaştan arkadaşına rica edip bizede göndermesini istedik ama o arkadaş iyi fiyat çekince biz de sineye çektik.:cherry:


Şu devir saati sorunu çözülse apache yi beklemiycem gidip anes ten sıfır cbf alıcam walla sineye çekmeyin üstüne gidelim bir cbf ci daha kazanın
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Biz de senin kadar biliyoruz, rialli.com velmoto.com

Internet sitesi dışında başka yerlerde var. Arayıp fiyat sorabilirsin. Sürat motor, carizma motor, motoay,...



Rüyamda motorun ön krenajını sökmüştüm, belki bundandır
ya da az daha minibüse yandan girecektim, ondan:queen:



Kimse benim kadar bilemez demedimki.Geçenlerde akü sorunumu izah etmiştim,saolsun İsmail vlm marka aküyü tevsiye etmişti ve fiyatına kadar yazmıştı,o gün sizde yazmıştınız sizde sağ olun.

''Bunun fiyatını biliyorum'' yazmamdaki sebep buydu.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
AydoğanX geçen ben Ulusan'a gittim, taşınmış, yeni adresimiz şurası falan diye bir branda vardı, üşendim bakmaya :) eldiven almaya gitmiştim, artık motomax dan aldım. Buji dediğin gibi yıba'dan başka bir buji verdiler, taktım ama sanki rölanti düzensizleşti (devir düşer gibi oldu) huylandım geri eski bujiyi taktım. Bir ara motoru indirelim birlikte :) önce araştırma yapalım ne lazım nasıl yapılır. Ben takımları bulurum. Kayınpeder oto motor ustası gerekli herşey onda vardır.
@TheNightHawk
Orijinal haricinde bir buji kullanmamak lazım. İyi yapmışsın ulustakilerin verdiği bujiyi kullanmamakla.
Ulusan'ın taşındığını bilmiyordum.

Debriyaj balatasını sökmek için yanılmıyorsam çektirme aparatı gibi birşey lazım.
Şuna benzer bir aparat var bende, eski cup motorum için rialliden almıştım, acaba cbf'yede olurmu, emin değilim :
productimage-picture-calik-aparat-debriyaj-sokme-cup-modeller-ms567842030_t_w200_h200.jpg


Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:

1-ön ve arka fren balataları.

2-debriyaj teli

3-ön ve arka dişli seti

4-zincir

5-ön ve arka teker michelin lastik

6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum:)

cbr125cbr gerekli fiyat bilgisini vermiş.
Onun haricinde orijinal ön balata fiyatımız yanılmıyorsam 60 TL civarındaydı.
Bilginiz olsun arkadaşlar. Çok düdüklüyorlar orijinal diye :)

Mümkün olsa ben EBC yada Gold fren balatası da düşünüyorum ama denk getiremedik bir türlü.
Orijinal alacağıma (nasıl olsa orijinalde çin sonuçta) en azından bilindik bir markanın balatasını kullanırım.
Yada 3-4 TL'lik balatalarda iş görüyor.:)
Forumdaki osmaniyeli'nin dediğine göre bu balatalar diskleri karartabiliyormuş ama ben henüz yaşamadım.

Kimse benim kadar bilemez demedimki.Geçenlerde akü sorunumu izah etmiştim,saolsun İsmail vlm marka aküyü tevsiye etmişti ve fiyatına kadar yazmıştı,o gün sizde yazmıştınız sizde sağ olun.

''Bunun fiyatını biliyorum'' yazmamdaki sebep buydu.

Aman yanlış anlaşılmasın Mehmet hocam.

Mucit Murat arkadaş, "bizde web sitelerinden bildiğimiz kadar fiyat biliyoruz, başka bilgimiz yok" manasında söylemiş.

"Bizde en az senin kadar bilgiliyiz" manasında bir yazı değil kesinlikle.

Yazı ile iletişim kurunca ve gülen suratlar olmayınca bazen bu durumdaki gibi yanlış anlaşılabiliyor. :)
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Peki İsmail bu bahsettiğin ''EBC'' VE ''Gold'' fiyatları nedir?.

Hee unutmadan bu fiyatını sorduğum ürünleri mümkünse sana aldırmayı düşünüyorum İsmail.
Burası 1. derecede mahrumiyet bölgesi ve fiyatlar haliyle kol gibi.Zaten şu internet'te olmasa Filistine yardım kampanyası türünden Çoruma yardım kampanyası başlatmamak içten bile değil.

Yanlış anlaşılmaya gelince,evet yazının sonunda herhangi mimik belirten birşey olmayınca bende haliyle yanlış anladım.
Ama şimdi doğrusunu anlamış durumdayım:rendeer:Teşekkür ederim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst