arkadaşlar birşey soracagım cbf 150limi alsam yoksa racer200 mü alsam hangisi daha iyidir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
yani hondamı yoksa kanunimi yardım edermisisiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------
hangisi uzun yollariçin dir
Arkadaşlar ihtiyacımdan dolayı kırmızı CBF'İMİ satıyorum..henüz 450 km'de..yazacak çok bişey yok..sahibinden.com ilan no'su 33642709..ilgilenen arkadaşlar bakabilir..burada nasıl ilan verildiğini bilmediğim için buraya yazdım kusura bakmayın..saygılarımla..
Cumartesi Günü arkadaşın jeepi ile pikniğe gittiko arada motoru arkadaşın parkına bıraktım bir gün öncesinde yıkama ve cila işleri yapmıştım resimlerini koyim bari dedim
![]()
Arkadaşlar ihtiyacımdan dolayı kırmızı CBF'İMİ satıyorum..henüz 450 km'de..yazacak çok bişey yok..sahibinden.com ilan no'su 33642709..ilgilenen arkadaşlar bakabilir..burada nasıl ilan verildiğini bilmediğim için buraya yazdım kusura bakmayın..saygılarımla..
İyi yapmışsın, km de bayağı olmuş.:cat:
arkadaşlar birşey soracagım cbf 150limi alsam yoksa racer200 mü alsam hangisi daha iyidir
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:09 ----------
yani hondamı yoksa kanunimi yardım edermisisiniz
---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:14 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:11 ----------
hangisi uzun yollariçin dir
kardeş motor almayı düsünüyorum ama çok kararsızım ondan birde taksitle onun için pesin param olsa başınızı ütülemem
merhaba cbf ailesi.. park ampullerini ,linkteki ampullerle veya benzeri parlak led park ampulleri ile değiştirmem mümkünmüdür sizce.daha önce deneyen oldumu ?
http://www.hepsiburada.com/Liste/ca...tId=otctn115341&categoryId=20024643#Gorseller
bir de malum şu yağmurlu günlerde kullanabileceğim ucuz ama iyi bir su geçirmez bot ne tavsiye edersiniz? ''metehan abinin sarı çizmeleri haricinde tabi =)) ''
kardeş motor almayı düsünüyorum ama çok kararsızım ondan birde taksitle onun için pesin param olsa başınızı ütülemem
Şu gösterge işini halledebilen var mı aranızda arkadaşlar.?
![]()
Var ama sana pahalıya patlar.
Arkadaşın arkadaşı arkadaşa bir tane çinden göndermiş, o arkadaş da o arkadaşın gönderdiği göstergeyi takmış. Biz o arkadaştan arkadaşına rica edip bizede göndermesini istedik ama o arkadaş iyi fiyat çekince biz de sineye çektik.:cherry:
Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:
1-ön ve arka fren balataları.
2-debriyaj teli
3-ön ve arka dişli seti
4-zincir
5-ön ve arka teker michelin lastik
6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum![]()
Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:
1-ön ve arka fren balataları.
2-debriyaj teli
3-ön ve arka dişli seti
4-zincir
5-ön ve arka teker michelin lastik
6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum![]()
Sesimiz bile çıkmadı :mrgreen: ama ben alttan alttan araştırmalarıma devam ediyorum, gümrükçü ,turizm ile uğraşan rehber (çinde) ve bir iş adamıyla görüşmelerim devam ediyor.Bakalım hangisinden bir iş çıkacak. Denk gelse çoklu getirebilsem de masrafına maliyetine buradan versem herkese..
Buna benzerini takan arkadaşlar var ve memnunlar ama ben tavsiye etmiyorum, şu sebepten alternatörün gerilimi bu ledleri çabuk bozuyor, tıpkı normal ampülleri bozduğu gibi. Ama yinede güzel bir ürün.
Bot konusunda birşey diyemiyorum.
http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...racing-motorsiklet-cizmesi-get-32766010/detay
Ucuz ama kışlık mı bilemem, benim motobotlar eskisin alrım bir tane inş.
Kardeş estağfirullah, ama sana dediğim gibi çok acele etme. Sen ehliyetini al, korumalarını al, motoruda ilkbaharda alırsın. 2. el alman yeni başlayacaksan senin için daha faydalıdır.
Bir de şu var, motosiklet kullanmak istediğinden emin misin? Yolda hergün tehlike atlatıyorum, suç bende değil, motosikleti araç görmeyen, kuralları bilmeyen, bilse dahi uygulamayan zihniyette.(O zihniyeti bir bulursam)
Anlatayım:
Bizim 100. yıl bulvarı 3 şeritli yoldur ama genelde 1,5 şeriti çalışır. 1 şerite düştüğüde olur. Neyse orta şeritten devam eden arkadaşlar, önlerinde dörtlüleri yakmış bir araç görünce sol sinyallerini yakaraktan bekliyorlardı, baktım arkam boş gibi(şehir içi tragfikte ne kadar boş olursa) adamlara yol verdim, korna çalaraktan geç dedim.Sonra ise ben sağa döneceğimden sağa geçtim ve devam ederken, yol verdiğim araç sinyal vermeden sağa geçmesi sonucu az daha araca giriyordum, ani frenleme korna filan, sonra motor da stop etti. Yani işine gelince sinyal veren bir şahıs. Tamam beni görememiş olabilir(oda onun suçu, aynaların kör noktası vardır ya da iyi bakmadı, ya da araba yok dedi
) ama sinyal verse idi ben de kendimi ona göre ayarlayabilirdim.
Velhasıl kelam motosiklet kullanmak bu memlekette akıllı işi değil. Ya apaçi olursun ya da trafikden soğursun.(Kendime hemen pay çıkardım:mrgreen
Var ama sana pahalıya patlar.
Arkadaşın arkadaşı arkadaşa bir tane çinden göndermiş, o arkadaş da o arkadaşın gönderdiği göstergeyi takmış. Biz o arkadaştan arkadaşına rica edip bizede göndermesini istedik ama o arkadaş iyi fiyat çekince biz de sineye çektik.:cherry:
Biz de senin kadar biliyoruz, rialli.com velmoto.com
Internet sitesi dışında başka yerlerde var. Arayıp fiyat sorabilirsin. Sürat motor, carizma motor, motoay,...
Rüyamda motorun ön krenajını sökmüştüm, belki bundandır
ya da az daha minibüse yandan girecektim, ondan:queen:
@TheNightHawkAydoğanX geçen ben Ulusan'a gittim, taşınmış, yeni adresimiz şurası falan diye bir branda vardı, üşendim bakmayaeldiven almaya gitmiştim, artık motomax dan aldım. Buji dediğin gibi yıba'dan başka bir buji verdiler, taktım ama sanki rölanti düzensizleşti (devir düşer gibi oldu) huylandım geri eski bujiyi taktım. Bir ara motoru indirelim birlikte
önce araştırma yapalım ne lazım nasıl yapılır. Ben takımları bulurum. Kayınpeder oto motor ustası gerekli herşey onda vardır.
Beyler,bildiğiniz kadarıyla listelediğim parça fiyatlarını yaza bilirmisiniz.Aysonunda bir operasyonum var:cherry:
1-ön ve arka fren balataları.
2-debriyaj teli
3-ön ve arka dişli seti
4-zincir
5-ön ve arka teker michelin lastik
6-vlm marka akü,bunun fiyatını biliyorum![]()
Kimse benim kadar bilemez demedimki.Geçenlerde akü sorunumu izah etmiştim,saolsun İsmail vlm marka aküyü tevsiye etmişti ve fiyatına kadar yazmıştı,o gün sizde yazmıştınız sizde sağ olun.
''Bunun fiyatını biliyorum'' yazmamdaki sebep buydu.