Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Rialli'nin sitesine bazı CBF150 parçaları eklenmiş.
İhtiyacı olan arkadaşların işine yarayabilir.

http://www.rialli.com/ara/?ara=CBF


Arkadaşlar Lastik alıcam dişli olması kış için daha iyi 12.000km de durolarım, istanbul'da önerebileceğiniz yer ve marka var mı?

Michelin pilot sporty öneririm. Kullanıyorum, gayet memnunum.
Önceki sayfalarda michelin ile alakalı görüşlerimizi yazmıştık.

Bugünlerde yağmurlu havalarda da kullanıyorum.
Duro ve ya irc'ler le kıyaslanmayacak kadar iyi yol tutuşu var.
Güven veriyor gerçekten. Fren mesafesi olarakta çok iyi.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
aydogan pki bu sitede satılan urunlr orjinal mi? msela far?

Daha önce farklı siparişlerim oldu bu siteden, memnunum.
Fakat cbf150 ile ilgili yeni eklenen parçalardan hiç satın almadım.
Dolayısıyla orijinalmi değilmi bilmiyorum.

İrtibat bilgilerinden ulaşıp bilgi alabilirsin. :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
attım mail. far ucuz geldide eger orjinalse alıcam. bnm farın ayar somunu kırılmıs plastiğinden, cok bi zararı yok ama rahatsız ediyor beni onun orda eksik olması bile :)

cevap gelmiş bile
_________________________________
ORJİNAL FAR


IRMAK PAZARI Motosiklet Yedek Parçaları Ltd.Şti
Cumhuriyet Mah. Nuriye civelek cad. No.63
Tele faks: 0326 344 12 64 Kırıkhan – HATAY
http://www.irmakpazari.com
http://www.rialli.com
________________________________________________

yazmıslar holey :D
 
Katılım
3 Haz 2010
Mesajlar
25
iş başa düştü desenize :) neyseki içime su serptiniz yine de, teşekkür ederim.bakalım bu süreçte iyi kötü nelerle karşılaşacağız.dilekleriniz ve önerileriniz için tekrar teşekkür ederim gelişmelerden haberdar edicem tabiki sizleri. iyi geceler.

sevgili kardeşim:
şikayet var.com' a da üye olup şikayetini yaz. geri dönüşümü olabilir. bu site şikayetçi olduğunuz firmayla da hemen irtibata geçiyor. hakkınızda böyle bir şikayet var, ne diyorsunuz diyor. onlar da dikkate alıyorlar. tavsiye ederim.
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
saygılar. arkadaşlar aralık ayında askere gideceğim. normalde bir kaç dönem sonra gidecektim lakin hesapta olmayan olaylar sebebi ile aralık ayında yolcuyum. istemeye istemeye de olsa cbf i satılık olarak ilana koydum. montofon dana ile takas olur :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-memurdan-askerlik-sebebi-ile-satilik-cbf-150-31838267/detay

Hayırlı tezkereler ve hayırlı satışlar.

Montofon inekle takas, kurban bayramının yaklaştığı günlerde iyi fikir :mrgreen:
 
Katılım
5 Eyl 2010
Mesajlar
261
ayak marşı konulu cevaplar için bütün arkadaşlara çok teşekürler çok faydalı oldu:):):):)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
saygılar. arkadaşlar aralık ayında askere gideceğim. normalde bir kaç dönem sonra gidecektim lakin hesapta olmayan olaylar sebebi ile aralık ayında yolcuyum. istemeye istemeye de olsa cbf i kalan taksitleri ödeyebilmek için satılık olarak ilana koydum. montofon dana ile takas olur :)
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-cbf-150-memurdan-askerlik-sebebi-ile-satilik-cbf-150-31838267/detay

Hayırlı satışlar olsun.

ayak marşı konulu cevaplar için bütün arkadaşlara çok teşekürler çok faydalı oldu:):):):)

Ne demek, yardımcı olabildiysek dua etsen yeter.:mrgreen:

@aydoğanx ben velmotodan hava filtresi almıştım ama filtreyi oturtabilmem için plastiğinin biraz esnemesi gerekti, yani bir taraftan plastik hafiften koptu.:queen:

rialli de öyle midir acaba?
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Günaydın arkadaşlar.

@aydoğanx ben velmotodan hava filtresi almıştım ama filtreyi oturtabilmem için plastiğinin biraz esnemesi gerekti, yani bir taraftan plastik hafiften koptu.:queen:

rialli de öyle midir acaba?

Rialliden aldığım hava filtreleri gayet düzgündü.
Bahsettiğin gibi uymayan bir kısmı olmamıştı bende.

Hatta rialliden ilk aldığım hava filtrelerinin üstünde "velomoto cbf150 hava filtresi" yazıyordu.
Demekki riallide o zamanlarda velomoto'dan alıp satıyordu.

Ama dediğim gibi bahsettiğin problemi hiç yaşamadım.
Acaba defolu ürünmü denk geldi?
 
Katılım
18 May 2009
Mesajlar
470

1 Haftadır elciği elime değmedi :cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:06 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:04 ----------

o zaman bende şöyle bi polemik soru sorayım mı :queen::queen:

neden niçin hangi sebeple hangi açıdan en çok neresini hangi davranışını hangi hal ve hareketini diye sorayım dersem ?????:queen::queen::p:)

Yaşıma (19) ,cebime,konumuma (üni öğrencisiyim) uygun ondan kelli yakışıklı,rahat. İlk motosikletim.17.000 km geçmişimiz var.Tek arkadaşım desem abartmış olmam.:mrgreen:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:15 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:06 ----------

:cherry: Allah bozmasın.

Amin, satmayı düşündüm küçük bi araba almak için ama satamadım İsmail abi.Galiba meşhur motor hastalıgına yakalandım :cherry: ve bundan çok memnunum :queen:
 
Katılım
1 Eki 2006
Mesajlar
149
Rialli'nin sitesine bazı CBF150 parçaları eklenmiş.
İhtiyacı olan arkadaşların işine yarayabilir.

http://www.rialli.com/ara/?ara=CBF




Michelin pilot sporty öneririm. Kullanıyorum, gayet memnunum.
Önceki sayfalarda michelin ile alakalı görüşlerimizi yazmıştık.

Bugünlerde yağmurlu havalarda da kullanıyorum.
Duro ve ya irc'ler le kıyaslanmayacak kadar iyi yol tutuşu var.
Güven veriyor gerçekten. Fren mesafesi olarakta çok iyi.

Cadde lastiğiymiş dişlisi yok gibi ama kaymıyo diyosun taktırcam bakalım cumrtesi
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
arkadaslar bu aylarda hangi yağı almamı tawsiye edersiniz.
2 tane yağ var aklımda
ilki; CASTROL POWER 1 4T 10W-40
ikincisi; CASTROL POWER 1 4T 15W-40

4 lt alcam. snrm yaza kadar yeter. daha once 10-50 tam sentetik aldım. vitesler sert oldu hosuma gitmedi bi daha almıcam. 4 lt almıstım bitene kadar kullandım. şmdi hangisini tawsiye edersiniz?
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bugün havanın bozuk olmasına rağmen Eminönüne gidip Motoruma parça almayı düşünüyorum.Bi kaç sorum var..

Alıcaklarım;
zincir&Dişli takım.
Arka takoz,Ön Rulman
1 adet buji.
Airoh Sv 55 Vizör( Geçen gün vizör açıkken elimden düştü ve kırıldı.)

Motor için olan parçaları Sürat motordan almayı düşünüyorum..
Zincire takım olarak 5o lira demişti..Önerirmisiniz ne kadar götürceği hakkında bilgisi olan varmıdır:silent:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
samsun daki honda servisi adamlar denize sıfır çalişiyorlar

Ferhat ekleyeceğin resimlerin başında ve sonunda img tagları olması lazım,
mesaj yazdığın ekranda üsttek üçüncü tuşa basıp imageshack sitesine yüklediğin dosyaların adreslerini bu şekilde eklersen, direk olarak bu sayfada gözükür. :cat:

Tabi birde imageshack sitesine fotoğraf eklerken resize seçeneğinden 800x600 seçmen gerekiyor.
şu yüklemiş olduğun ebatlar forum kurallarına göre çok büyük ve bu yüzden sayfa çok geç açılıyor.
800x600 eklenirse bu sorun çözülüyor :cat:

Benim bu mesajımı alıntı yapıp, mesaj metnini incelersen farkedebilirsin:
dscn0305.jpg

130820101113.jpg



arkadaslar bu aylarda hangi yağı almamı tawsiye edersiniz.
2 tane yağ var aklımda
ilki; CASTROL POWER 1 4T 10W-40
ikincisi; CASTROL POWER 1 4T 15W-40

4 lt alcam. snrm yaza kadar yeter. daha once 10-50 tam sentetik aldım. vitesler sert oldu hosuma gitmedi bi daha almıcam. 4 lt almıstım bitene kadar kullandım. şmdi hangisini tawsiye edersiniz?

Castrol 15-40 SG standardında ve bizim motorun kılavuzuna göre uygun değil.
İlk başta bende castrol 15-40 kullanmıştım hatta yetkili servis bile onu kullanıyor burada, ama gel görki uygun değil.

Hem bu yüzden hemde kış yaklaştığı için 10-40 ideal olacaktır. Castrol 10w-40 SJ standardında ve bizim motora uygundur.

Bugün havanın bozuk olmasına rağmen Eminönüne gidip Motoruma parça almayı düşünüyorum.Bi kaç sorum var..

Alıcaklarım;
zincir&Dişli takım.
Arka takoz,Ön Rulman
1 adet buji.
Airoh Sv 55 Vizör( Geçen gün vizör açıkken elimden düştü ve kırıldı.)

Motor için olan parçaları Sürat motordan almayı düşünüyorum..
Zincire takım olarak 5o lira demişti..Önerirmisiniz ne kadar götürceği hakkında bilgisi olan varmıdır:silent:

Emrah zincirin markası vs. neymiş bilgi aldınmı?

Ön rulmanlarda NSK markasının 6301 DDU isimlü ürününü alman lazım.
Piyasadaki çin malları rulmanlardan alma sakın. (DDU kodu viton kapak olduğu belirtiyormuş. Bu bilgiler için teşekkürler "osmaniyeli" :wiinkk: )
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
pki vites geçişleri 10-50 kllandıgımdan sertleşebilir mi? 1 den 2 ye geçerken tak diye geçiyor. ısıkta beklerken 1 den boşa alamıyorum beton gibi kalkmıyor. 10/40 katsam duzlme olur mu? yani bunlara koydugum yagın etkisi olur mu kısaca :)
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
pki vites geçişleri 10-50 kllandıgımdan sertleşebilir mi? 1 den 2 ye geçerken tak diye geçiyor. ısıkta beklerken 1 den boşa alamıyorum beton gibi kalkmıyor. 10/40 katsam duzlme olur mu? yani bunlara koydugum yagın etkisi olur mu kısaca :)

O vitesin beton gibi olma durumlarında motoru hafifçe ayaklarınla ileri yada geri hareket ettirirsen vitesin kolayca geçtiğini görebilirsin.

Kışın 10-50 gibi kalın yağ kullanmak özellikle ilk çalıştırmalarda viteslerin zor geçmesine vs. sebep verebilir.

10-40 kısmen daha ince bir yağ olduğu için kış aylarında vites geçişlerin vs. daha rahat olacaktır.

Işıklara gelirken 4-3-2-boş şeklinde durmak daha doğru olur.

Işıklarda beklerken de arkadan gelebilecek tehlikelere karşı gözümüz dikiz aynasında vites 1 de ve tehlike anında gazı açacak şekilde tetikte beklemeliyiz.

Bazı videolarda görüldüğü gibi ışıklarda arkadan gelen araçlar bizleri farketmiyor ve biçip geçebiliyorlar.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 15:48 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 15:39 ----------

pki vites geçişleri 10-50 kllandıgımdan sertleşebilir mi? 1 den 2 ye geçerken tak diye geçiyor. ısıkta beklerken 1 den boşa alamıyorum beton gibi kalkmıyor. 10/40 katsam duzlme olur mu? yani bunlara koydugum yagın etkisi olur mu kısaca :)

Peki vites geçişleri 10-50 kullandığımdan sertleşebilir mi? 1 den 2 ye geçerken tak diye geçiyor. ıkta beklerken 1 den boşa alamıyorum, beton gibi kalkmıyor. 10/40 katsam düzelme olur mu? yani bunlara koyduğum yağın etkisi olur mu kısaca :)

Doğan lütfen alınma, tüm arkadaşlar için küçük bir uyarı:
Mesaj yazarken kullandığımız dile dikkat edelim.
Mesajı anlamak için bazı durumlarda ekstra çaba sarfetmemiz gerekiyor.
Türkçe'mize sahip çıkalım :cat:
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Yani bu dururken 1. vitesten boşa geçme zorluğu herkezde oluyor? 10/40w koyup tekrar bakarım nasıl fark var mı. Zaten yaz için 10/50 almıştım kışa değiştircektim tam zamanına denk geldi.


Eksik harfler klavyeden kaynaklanıyor, ben basıyorum o yazmadığı zaman oluyor. Eee tabi dikkat etmedende gönderiyorum. Diğer "ğ" yerine"g" koymam alışkanlık. bi çok site "ğ" yi kabul etmiyor sorunla uğraşıyorum sonra, el alışıncada bu şekilde gidiyor.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst