Rialli'nin sitesine bazı CBF150 parçaları eklenmiş.
İhtiyacı olan arkadaşların işine yarayabilir.
http://www.rialli.com/ara/?ara=CBF
Michelin pilot sporty öneririm. Kullanıyorum, gayet memnunum.
Önceki sayfalarda michelin ile alakalı görüşlerimizi yazmıştık.
Bugünlerde yağmurlu havalarda da kullanıyorum.
Duro ve ya irc'ler le kıyaslanmayacak kadar iyi yol tutuşu var.
Güven veriyor gerçekten. Fren mesafesi olarakta çok iyi.
İhtiyacı olan arkadaşların işine yarayabilir.
http://www.rialli.com/ara/?ara=CBF
Arkadaşlar Lastik alıcam dişli olması kış için daha iyi 12.000km de durolarım, istanbul'da önerebileceğiniz yer ve marka var mı?
Michelin pilot sporty öneririm. Kullanıyorum, gayet memnunum.
Önceki sayfalarda michelin ile alakalı görüşlerimizi yazmıştık.
Bugünlerde yağmurlu havalarda da kullanıyorum.
Duro ve ya irc'ler le kıyaslanmayacak kadar iyi yol tutuşu var.
Güven veriyor gerçekten. Fren mesafesi olarakta çok iyi.