merhaba arkadaşlar...kıyafet tecrübe ve tavsiyelerinizden faydalanmak isterim...ben işe motorla gidip gelmekteyim...malum soğuğu var yağmuru var karı var...ucuz ve kaliteli mont ve pantolon tavsiyeniz varmıdır...teşekkürler...
Motomax'ın sitesindeki garajj ürünlerini kontrol etmeni öneriririm.
Genelde kaliteli ürünler, uygun fiyatlara satılıyor.
www.motomaxonlineshop.com
Soğuklarda, motosiklet montunun ve motosiklet pantolonunun altından özellikle termal içlik kullanmak şart.
Termal içlik, pantolon ve kışlık eldiven gibi biraz da olsa cep yakacak bir listem var.

Merak ettiğim termal içliğin gün içinde rahatsızlık veriyor mu? Memnun muyuz bir de
THERMOFORM TERMAL TAKIM'dan.
Merhaba,
Termal içlik takımını gün boyunca, işyerimde takım elbisemin içinden giyiyorum, gayet rahat ve sıcacık tutuyor
uzun bir ayrılıktan onra herkese merhaba ne var ne yok bakalım buralarda
Merhaba, cbf150'den sonra yeni motor aldınız mı ?
Arkadaş ben motorumu çok seviyorum ya
:cherry: Allah bozmasın.
arkadaşlar size bir soru sormak istiyorum.
park halindeki (gözünüz gibi baktığınız)motorunuza, bir araç geri geri gelip çarparsa,motoru yere yatırıp, durup dururken 370tl hasar meydana gelmesini sağlar ve buna rağmen arabada bir çizik dahi olmazsa ,tutanak tutulur foto çekilir ve 30 gün boyunca ,çarpan aracın sigorta şirketinden exper gelecek diye beklenirse,sonra exper gelip tespitte bulunup öylece gider ve 15 gün sonrasına ;tamam motor hasarı karşılanacaktır derse... fakaaat... servisiniz motoru tamir eder, siz ücreti verirsiniz biz size gerekli ödemeyi daha sonra yaparız derse(adını ilk defa duyduğum''HÜR SİGORTA'' ), ve servisi aradığınızda : bu hasarı 1 hafta içinde mutlaka yaptırmanızı servisiniz size söyler ve yaptırmazsanız hasar dosyası kapatılıp iptal olacak( herkes yaptığıyla kalacak,hasar benim cebimden çıkacak )derse ve içinizden ''ben böyle adaletin!! deyip ne yapalım başka yolu yok yaptıracaz artık '' deyipte cebinizde 1 hafta içinde 370tl para olma ihtimali çok düşük olsa SİZ NE YAPARDINIZ???
A - sigorta şirketine dava açmak
B - servisle yüz göz olup veresiye açtırıp tamiri yaptırmak
C - motora çarpan kişiye ve aracına size yapılana karşılık, kısmen 370tl lik bir hasar vermek
D - sinirden,motoru sahilden denizin serin sularına bırakmak
E - hepsi
F - hiçbiri
çıldırmak üzereyim
Çok üzüldüm. Öncelikle geçmiş olsun.
Şükür ki sen üzerindeyken böyle bir dengesiz gelip vurmamış.
Bahsettiğin olayın aynısı bana da olmuştu, ticari taksinin biri geri geri gelip motora vurmuştu.
Allahtan motor devrilmeyip durduğu yerde arkaya gitmişti, bu yüzden de sadece olan ön çamurluğa olmuştu. Sonuçta tutanak vs. tutturduk ama bu işlerle uğraşmak istemediğim için kendim yeni çamurluk alıp değiştirmiştim.
İşleyiş hakkında detaylı bir bilgim olmadığı için yardımcı olamayacağım.
Muratgün kardeşimiz güzel açıklamalar yapmış.
Umarım en kısa sürede masrafları karşılatıp motoru sağlam haline getirirsin.
Tekrar geçmiş olsun.
arkadaşlar bi soruda ben sorayım cbf150 lere ayak marşı taktırmak mümkünmü vede gerek olurmu akü boşalırsa nasıl çalıştırırız fikri olan arkadaşlar lütfen yazsın şimdiden teşekürler

ale:
Teknik olarak evet bu mümkün.
Ama bu iş için uğraşacak usta olurmu orasını bilmiyorum

Aşağıdaki resimlerde Çin'deki motora ayak marşı takılmış.
Bizim motorun yapısıda bunun gibi debriyaj kapağının altında ayak marşı için boşluk var.
Fakat buranın milini vs. gerekli parçaları nereden uydurursun emin değilim.
Bana sorarsan hiç gerek yok.
Zor durumda kalınca "vurdurma" yöntemi gayet başarılı oluyor :cherry: