Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Tüm cbf 150 kullanıcısı ve seveni arkadaşlara merhaba.Yaklaşık 8 aydır sitenizi takip ediyorum.Henüz motosikletim yok ancak:kask,mont,eldiven vb. ekipmanlarımı tamamladım.Motosikletide uygun bir cbf denk gelirse alacağım.Forumdan edindiğim bilgi ve tecrübeleri gün gün takip ediyor ve bilgisayarıma word dosyasına kayıt ediyorum.Motosikleti alınca yararlanmak üzere.
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
Tüm cbf 150 kullanıcısı ve seveni arkadaşlara merhaba.Yaklaşık 8 aydır sitenizi takip ediyorum.Henüz motosikletim yok ancak:kask,mont,eldiven vb. ekipmanlarımı tamamladım.Motosikletide uygun bir cbf denk gelirse alacağım.Forumdan edindiğim bilgi ve tecrübeleri gün gün takip ediyor ve bilgisayarıma word dosyasına kayıt ediyorum.Motosikleti alınca yararlanmak üzere.


merhaba...bende yeni üyeyim...dilerim Allah gönlüne göre bir cbf nasip eder...:)
 
Katılım
8 Eki 2010
Mesajlar
78
Teşekkür ederim.Benim çevremde cbf 150 yok desem yeridir.Şehir dışından motorlar görüyorum onlara da nasıl ulaşırım nasıl güvenip alırım bilmiyorum.
 
Katılım
7 Eki 2008
Mesajlar
1,124
Katılım
23 Ağu 2006
Mesajlar
345
arkadaşlar soğuklar geldi, motora binerken ne gibi tedbirler alıyorsunuz ? Nekadar saat yolda olabiliyorsunuz ve dezavantajları nelerdir ?
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
arkadaşlar soğuklar geldi, motora binerken ne gibi tedbirler alıyorsunuz ? Nekadar saat yolda olabiliyorsunuz ve dezavantajları nelerdir ?

2 km yol gidiyorum evden :) ama yinede montu, pantolonun üstüne yandan fermuarlı pantolonu, kışlık eldiveni giyiyorum, biraz daha soğuyunca balaklavayıda giymeye başlarım.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890

Ben Çorum merkezdeyim,burda bir dostumuz henüz 1 aylık bile olmamış 2011 motorunu satıyor kırmızı cbf150 aksesuar olarak ''motor koruma demiri ve ayakcık''var.

Kendisi varadero aldığı için bunu satmayı düşünüyor.istediği fiyat 4.000tl gibi,fakat arzu edersen motoru görmeye gelebilirsin ozamanda pazarlık yapabiliriz.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
arkadaşlar soğuklar geldi, motora binerken ne gibi tedbirler alıyorsunuz ? Nekadar saat yolda olabiliyorsunuz ve dezavantajları nelerdir ?

Çalıştığımdan dolayı 2 haftadır motora binmiyordum..Dün süpriz bi şekilde işten ayrılınca:pr:..Sabah dedim bi kontağı çeviriyim keyfim yerine gelsin.:)
Bi süprizle daha karşılaştım akü ömrünü bitirmiş:p

Bugün şöyle bi sıkılana kadar turlicam raporları geldiğimde yazarım:rendeer:
 
Katılım
28 Kas 2005
Mesajlar
1,910
Selam herkese. Bugün kışın ve yağmurun da gelmesiyle zaten yetersiz olan lastikleri (Duro) pardon naylonları :) buz motordan michelin pilot sporty ile değiştirdim. Ön arka lastik, montaj ve balans ile toplam 160 tl tuttu. Kampanya varmış. Adam bu aralar bu lastiği çok satıyoruz diyodu. Özellikle de cbflere :)
 
Katılım
12 Kas 2009
Mesajlar
745
Tüm cbf 150 kullanıcısı ve seveni arkadaşlara merhaba.Yaklaşık 8 aydır sitenizi takip ediyorum.Henüz motosikletim yok ancak:kask,mont,eldiven vb. ekipmanlarımı tamamladım.Motosikletide uygun bir cbf denk gelirse alacağım.Forumdan edindiğim bilgi ve tecrübeleri gün gün takip ediyor ve bilgisayarıma word dosyasına kayıt ediyorum.Motosikleti alınca yararlanmak üzere.

Hayırlısı olsun diyelim o zaman.:)

arkadaşlar soğuklar geldi, motora binerken ne gibi tedbirler alıyorsunuz ? Nekadar saat yolda olabiliyorsunuz ve dezavantajları nelerdir ?

Öncelikle kışlık montumu giymeye başladım. Kışlık balaklavamı daha giymedim ama yazlık balaklavamı takıyorum. Mevsimlik eldivenlerimi giydim. (Kışlık ama pek sıcak tuttuğu söylenemez.):)
Pantolumu giyiyorum ama içliğini daha takmadım. En zayıf 2. yere yani ayaklara maalesef kışlık çorap dışında birşey yapamıyorum. Motobot var ama kışlık değil.

Böyle işte. Bide yaz klış buğu camı ile kullanıyorum kaskımı. Belli olmuyor, buralar nemli.

Çalıştığımdan dolayı 2 haftadır motora binmiyordum..Dün süpriz bi şekilde işten ayrılınca:pr:..Sabah dedim bi kontağı çeviriyim keyfim yerine gelsin.:)
Bi süprizle daha karşılaştım akü ömrünü bitirmiş:p

Bugün şöyle bi sıkılana kadar turlicam raporları geldiğimde yazarım:rendeer:

Bence akünün suyuna bak, eksikse tamamla ve sarj ettir. Belki biraz daha gider.

Selam herkese. Bugün kışın ve yağmurun da gelmesiyle zaten yetersiz olan lastikleri (Duro) pardon naylonları :) buz motordan michelin pilot sporty ile değiştirdim. Ön arka lastik, montaj ve balans ile toplam 160 tl tuttu. Kampanya varmış. Adam bu aralar bu lastiği çok satıyoruz diyodu. Özellikle de cbflere :)

Hayırlı olsun, satarlar tabii ben zamanında 200 gayme bayılmıştım şimdi 160 a veriyorlar.:queen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
İsmail kardeş benim egsozun boyandıktan 5-6 ay sonraki hali ama dediğim gibi ben pek yağmur çamur ıslak havalarda kullanmadım bozulma olmadı:cat:

http://img834.imageshack.us/img834/3858/dsc00658v.jpg
http://img840.imageshack.us/img840/9518/dsc00659g.jpg


bu arada resim yüklemeyide yavaş yavaş öğrencez artık:cherry:

Resimler için teşekkürler mbuyuk. Çok orijinal olmuş, hiç sırıtmıyor. :cat:

Ön koruma demirini test eden bir arkadaşımız(one tekrardan geçmiş olsun diyorum) çokda koruma sağlamadığını ifade etmişti. Yatırdığı tarafın krenajını değiştirmişti, yanlış hatırlamıyorsam..........
Ayrıca bunların da bir ağırlığı olduğunu unutmayın. Normalde dahi bizim motorumuz ağır.

Evet mucit kardeşimin burada özellikle bahsettiği ağırlığın artması kısmı çok önemli.
Full koruma demirli bir cbf150 en azından 10 kg civarı belki daha fazla motorun toplam ağırlığını artırır.
Bu da doğal olarak motorun gidişatını etkiler, yakıt tüketimini artırır vs. vs.

Tüm cbf 150 kullanıcısı ve seveni arkadaşlara merhaba.Yaklaşık 8 aydır sitenizi takip ediyorum.Henüz motosikletim yok ancak:kask,mont,eldiven vb. ekipmanlarımı tamamladım.Motosikletide uygun bir cbf denk gelirse alacağım.Forumdan edindiğim bilgi ve tecrübeleri gün gün takip ediyor ve bilgisayarıma word dosyasına kayıt ediyorum.Motosikleti alınca yararlanmak üzere.

Hoşgeldin, en kısa zamanda istediğin gibi bir motor alabilirsin umarım.

arkadaşlar soğuklar geldi, motora binerken ne gibi tedbirler alıyorsunuz ? Nekadar saat yolda olabiliyorsunuz ve dezavantajları nelerdir ?

Kışlık montumu ve termal içliğini kullanmaya başladım.
Pantolonumun içine de termal içlikleri taktım.

Bunlar haricinde, işe gelirkenki gömleğimin içinden "THERMOFORM TERMAL TAKIM" kullanıyorum.

Kışlık eldivenin içinden "BERING ZIRTEX İÇ ELDİVEN" kullanıyorum.

"DIADORA POKER SU GEÇİRMEZ BOT"un içinden ve standart çoraplarımın üstünden COLD KILLERS SICAK ÇORAPLAR kullanıyorum.
Botun su geçirmez dediğine aldanmayın bot içine su alıyor ama cold killer çoraplar su geçirmiyor.


Çalıştığımdan dolayı 2 haftadır motora binmiyordum..Dün süpriz bi şekilde işten ayrılınca:pr:..Sabah dedim bi kontağı çeviriyim keyfim yerine gelsin.:)
Bi süprizle daha karşılaştım akü ömrünü bitirmiş:p

Bugün şöyle bi sıkılana kadar turlicam raporları geldiğimde yazarım:rendeer:
İşten çıkmana üzüldüm Emrah, hayırlısı olsun.
Akü için motomaxta satılan AL300RPO isminde bir şarj cihazı var. Ben henüz cbf150 nin aküsünde kullanmadım (ihtiyacım olmadı) ama önceki motorumda gayet sağlıklı şarj yapıyordu.

Selam herkese. Bugün kışın ve yağmurun da gelmesiyle zaten yetersiz olan lastikleri (Duro) pardon naylonları :) buz motordan michelin pilot sporty ile değiştirdim. Ön arka lastik, montaj ve balans ile toplam 160 tl tuttu. Kampanya varmış. Adam bu aralar bu lastiği çok satıyoruz diyodu. Özellikle de cbflere :)

Hayırlı olsun michelinler. :) Patlak yüzü görmesin :)

:cat:her kese günaydın arkadaşlar :rendeer:

Günaydın Ferhat :king:
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Kışlık montumu ve termal içliğini kullanmaya başladım.
Pantolonumun içine de termal içlikleri taktım.


İşten çıkmana üzüldüm Emrah, hayırlısı olsun.
Akü için motomaxta satılan AL300RPO isminde bir şarj cihazı var. Ben henüz cbf150 nin aküsünde kullanmadım (ihtiyacım olmadı) ama önceki motorumda gayet sağlıklı şarj yapıyordu.


Saolasın abi..Terslikler gelince üst üste gelirmiş..Dünde motoru düşürdüm..Metehan abinin düşünce ilk elimeze aldığımız dediği grenajı çatlattım..

Şu içerde kalan paramı bi alıyım..Hepsini motora ve bakımlarına vericem..
Bu halde görünce bi kötü oluyorum:pale:
 
Katılım
22 Eyl 2010
Mesajlar
65
merhaba arkadaşlar...kıyafet tecrübe ve tavsiyelerinizden faydalanmak isterim...ben işe motorla gidip gelmekteyim...malum soğuğu var yağmuru var karı var...ucuz ve kaliteli mont ve pantolon tavsiyeniz varmıdır...teşekkürler...
 
Katılım
8 Kas 2009
Mesajlar
376
merhaba arkadaşlar...kıyafet tecrübe ve tavsiyelerinizden faydalanmak isterim...ben işe motorla gidip gelmekteyim...malum soğuğu var yağmuru var karı var...ucuz ve kaliteli mont ve pantolon tavsiyeniz varmıdır...teşekkürler...

armodenin bikaç montuna ve eldivenine bak...ben kullanıyorum ve gayette memnunum..yanlız eldıveni kışın kışlık, yazın yazlık al..mont içinde yazlık-kışlık var (içinde yelek takılı oldugunda kışlık oluo, yazın ise çıkartıosun ve yazlık oluyor)
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Kışlık montumu ve termal içliğini kullanmaya başladım.
Pantolonumun içine de termal içlikleri taktım.

Bunlar haricinde, işe gelirkenki gömleğimin içinden "THERMOFORM TERMAL TAKIM" kullanıyorum.

Kışlık eldivenin içinden "BERING ZIRTEX İÇ ELDİVEN" kullanıyorum.

"DIADORA POKER SU GEÇİRMEZ BOT"un içinden ve standart çoraplarımın üstünden COLD KILLERS SICAK ÇORAPLAR kullanıyorum.
Botun su geçirmez dediğine aldanmayın bot içine su alıyor ama cold killer çoraplar su geçirmiyor.

cbf ahalisi merhaba. :rendeer:

Soğuklar benim de canımı sıkmaya başladı. İlk yılım benim bu motosiklet üstünde. Kışın geleceğini hiç düşünmemiştim yaz zamanı. Ağustos böceği hikayesi gibi oldu valla. :mrgreen:

Termal içlik, pantolon ve kışlık eldiven gibi biraz da olsa cep yakacak bir listem var. :) Merak ettiğim termal içliğin gün içinde rahatsızlık veriyor mu? Memnun muyuz bir de THERMOFORM TERMAL TAKIM'dan.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst