- Katılım
- 8 Eki 2010
- Mesajlar
- 78
Tüm cbf 150 kullanıcısı ve seveni arkadaşlara merhaba.Yaklaşık 8 aydır sitenizi takip ediyorum.Henüz motosikletim yok ancak:kask,mont,eldiven vb. ekipmanlarımı tamamladım.Motosikletide uygun bir cbf denk gelirse alacağım.Forumdan edindiğim bilgi ve tecrübeleri gün gün takip ediyor ve bilgisayarıma word dosyasına kayıt ediyorum.Motosikleti alınca yararlanmak üzere.