Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
5 Tem 2010
Mesajlar
67
bilgiler için çok teşekkürler tekrardan. cahilliğimi mazur görürsen son birkaç sorum daha var;
***gaz yagı bildiğimiz gaz yağı değil mi? nalburlardan mı bulabiliriz yoksa 1 lt pet şişeyi alıp benzinciden otogaz olarak mı istemek lazım?
***25 e 29 hava basıncının benzinliklerdeki normal arabalara hava bastığımız aletlerden kontrol şansımız var değil mi?? yani makineye 25 yazıp ön lastiğe dayarsak patlatmayız herhalde.
***sprey yağ olarak önerebileceğin marka nedir? nerden alabilirim? ( bauhaus koçtaş vs gibi)

şimdiden teşekkürler.

dogan
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Herkese selamlar bi sene boyunca okula gitmek için bi cubuf düşünüyorum ama konyada çok para istiyolar bu alete. http://www.sahibinden.com/ilan/vasi...inal-ve-garantisi-devam-ediyor-30077628/detay

Bu biraz pahalı geldi ama size de bi sormak lazım alınır mı sizce bu?

Kappa K46 çanta : 295 TL (burada)
Kappa sırt dayama : 59 TL (burada)
Michelin lastikler : 165 TL (burada)
Motor koruma demiri : 35 TL (burada)

Diğer aksesuarları tank ped, jant şeridi vs. saymıyorum. Pek para tutmaz onlar.

Sıfır motorda bu yukarıda yazdıklarım olmayacak. Buna göre değerlendirebilirsin.

Yani 550 TL civarı aksesuar var motorda. Fiyat ne pahalı, ne ucuz bence :).
Motorun kondisyonu iyiyse birazda pazarlık yaparsan, bence güzel olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------

bilgiler için çok teşekkürler tekrardan. cahilliğimi mazur görürsen son birkaç sorum daha var;
***gaz yagı bildiğimiz gaz yağı değil mi? nalburlardan mı bulabiliriz yoksa 1 lt pet şişeyi alıp benzinciden otogaz olarak mı istemek lazım?
***25 e 29 hava basıncının benzinliklerdeki normal arabalara hava bastığımız aletlerden kontrol şansımız var değil mi?? yani makineye 25 yazıp ön lastiğe dayarsak patlatmayız herhalde.
***sprey yağ olarak önerebileceğin marka nedir? nerden alabilirim? ( bauhaus koçtaş vs gibi)

şimdiden teşekkürler.

dogan

Estağfirullah, ne cahilliği, sonuçta bildiklerimizi paylaşmak için varız burada.

Gazyağı, şu eskiden gazlambalarında yanan gazyağı :) Bazı benzinliklerde direk pompadan gazyağı satışı var. Ama çok azınlıkta. Gazlambası satan nalburlardan vs. bulunabilir. Ankara'da çok aradım Koca keçiören ilçesinde 1 petrol istasyonunda direk pompadan satışını bulabildim.

Yanılmıyoram litresi 2.5 lira falandı o zaman. Alalı belki 1 yıla yakın olmuştur. 5 litrelik şişeyi doldurmuştum hala bitmedi. :)

Lastik basıncı konusunda ise;
Evet benzinliklerdeki pompalardan kontrol edebilirsin. Pompanın üstündeki hava birimi PSI ise sorun olmaz.

Zincir yağı olarak önerdiğim markayı yukarıda da yazmıştım. Motul tavsiye ederim. Hangi büyük markette vardır bilmiyorum. Eğer bulamazsan praktikerden mobil1 zincir yağı da alabilirsin. Ben Praktiker'den almıştım. Yanılmıyorsam 20 liraydı fiyatı. Motul ise 30 TL civarı olması lazım.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Kappa K46 çanta : 295 TL (burada)
Kappa sırt dayama : 59 TL (burada)
Michelin lastikler : 165 TL (burada)
Motor koruma demiri : 35 TL (burada)

Diğer aksesuarları tank ped, jant şeridi vs. saymıyorum. Pek para tutmaz onlar.

Sıfır motorda bu yukarıda yazdıklarım olmayacak. Buna göre değerlendirebilirsin.

Yani 550 TL civarı aksesuar var motorda. Fiyat ne pahalı, ne ucuz bence :).
Motorun kondisyonu iyiyse birazda pazarlık yaparsan, bence güzel olur.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------



Estağfirullah, ne cahilliği, sonuçta bildiklerimizi paylaşmak için varız burada.

Gazyağı, şu eskiden gazlambalarında yanan gazyağı :) Bazı benzinliklerde direk pompadan gazyağı satışı var. Ama çok azınlıkta. Gazlambası satan nalburlardan vs. bulunabilir. Ankara'da çok aradım Koca keçiören ilçesinde 1 petrol istasyonunda direk pompadan satışını bulabildim.

Yanılmıyoram litresi 2.5 lira falandı o zaman. Alalı belki 1 yıla yakın olmuştur. 5 litrelik şişeyi doldurmuştum hala bitmedi. :)

Lastik basıncı konusunda ise;
Evet benzinliklerdeki pompalardan kontrol edebilirsin. Pompanın üstündeki hava birimi PSI ise sorun olmaz.

Zincir yağı olarak önerdiğim markayı yukarıda da yazmıştım. Motul tavsiye ederim. Hangi büyük markette vardır bilmiyorum. Eğer bulamazsan praktikerden mobil1 zincir yağı da alabilirsin. Ben Praktiker'den almıştım. Yanılmıyorsam 20 liraydı fiyatı. Motul ise 30 TL civarı olması lazım.

Bilgiyi paylaştıkça çoğaltan arkadşım İsmail gene döktürmüşsün.jr ve metehan abiden ses soluk yok site onlarsız fırtına öncesi sessizlik gibi kazayla sende motoru değiştirirsen site de kimse kalmayacak :queen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
eyvallah hocam hayati bilgiler için.

Bilgiyi paylaştıkça çoğaltan arkadşım İsmail gene döktürmüşsün.jr ve metehan abiden ses soluk yok site onlarsız fırtına öncesi sessizlik gibi kazayla sende motoru değiştirirsen site de kimse kalmayacak :queen:

:) Estağfirullah arkadaşlar.

Bu arada Ferhat, gönderdiğin sticker'ları yapıştırdım. Gerçektende basit bir uygulaması varmış. Sağolasın.:rendeer:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Artık 2 resim koyarsın foruma, hayırlı olsun.:)


evet evet ikişer resim bekleriz yani ismail nasıl olmuş diye

Resim çekmedim ama sıfır bir motosikletin üstündeki logolar nasılsa aynısı oldu işte :)

Sonuçta ekstra bir logo yapıştırmadım. Kanatlı honda logolarını yenileriyle değiştirdim sadece.
Yinede bir ara yeni resimlerini çeker atarım buraya :)

Şmdilik şununla idare edin :cherry: Gerçi burada biraz kirliymiş ama olsun.

IMG_2810.jpg
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Resim çekmedim ama sıfır bir motosikletin üstündeki logolar nasılsa aynısı oldu işte :)

Sonuçta ekstra bir logo yapıştırmadım. Kanatlı honda logolarını yenileriyle değiştirdim sadece.
Yinede bir ara yeni resimlerini çeker atarım buraya :)

Şmdilik şununla idare edin :cherry: Gerçi burada biraz kirliymiş ama olsun.

IMG_2810.jpg

senin aynalarda çok hoş duryor ismail :cat: bende yakında bir kaç rsim yükleyececeğim kimse artık ekşında bulunmuyor motor görmek istiyor gözlerim
 
Katılım
1 Kas 2009
Mesajlar
931
Kappa K46 çanta : 295 TL (burada)
Kappa sırt dayama : 59 TL (burada)
Michelin lastikler : 165 TL (burada)
Motor koruma demiri : 35 TL (burada)

Diğer aksesuarları tank ped, jant şeridi vs. saymıyorum. Pek para tutmaz onlar.

Sıfır motorda bu yukarıda yazdıklarım olmayacak. Buna göre değerlendirebilirsin.

Yani 550 TL civarı aksesuar var motorda. Fiyat ne pahalı, ne ucuz bence :).
Motorun kondisyonu iyiyse birazda pazarlık yaparsan, bence güzel olur.



Sağol bi gidip bakayım şuna :)
 
Katılım
22 Eki 2006
Mesajlar
90
hoşgeldin kardeş yanlız bi sorum olucak 3.600 anahtar teslim herşey içindemi ruhsat vs bu güngör motordaki fix fiyatmı yoksa bir durum mu oldu size özel?

sahıbınden coma ılan vermıstı bende pazarlık yaptım aldım 3.600 anahtar teslım aldıktan sonra telefon actım 4100 dıyor bende anlamadım bu ısı üzümümü yicen bagcıyımı dovucen aldım gıttı

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:40 ----------

kappa k46 çanta : 295 tl (burada)
kappa sırt dayama : 59 tl (burada)
michelin lastikler : 165 tl (burada)
motor koruma demiri : 35 tl (burada)

diğer aksesuarları tank ped, jant şeridi vs. Saymıyorum. Pek para tutmaz onlar.

Sıfır motorda bu yukarıda yazdıklarım olmayacak. Buna göre değerlendirebilirsin.

Yani 550 tl civarı aksesuar var motorda. Fiyat ne pahalı, ne ucuz bence :).
Motorun kondisyonu iyiyse birazda pazarlık yaparsan, bence güzel olur.

[sıze=1]---------- mesaj ekleme zamanı: 16:19 ---------- ilk mesajı ekleme zamanı 16:12 ----------[/sıze]



estağfirullah, ne cahilliği, sonuçta bildiklerimizi paylaşmak için varız burada.

Gazyağı, şu eskiden gazlambalarında yanan gazyağı :) bazı benzinliklerde direk pompadan gazyağı satışı var. Ama çok azınlıkta. Gazlambası satan nalburlardan vs. Bulunabilir. Ankara'da çok aradım koca keçiören ilçesinde 1 petrol istasyonunda direk pompadan satışını bulabildim.

Yanılmıyoram litresi 2.5 lira falandı o zaman. Alalı belki 1 yıla yakın olmuştur. 5 litrelik şişeyi doldurmuştum hala bitmedi. :)

lastik basıncı konusunda ise;
evet benzinliklerdeki pompalardan kontrol edebilirsin. Pompanın üstündeki hava birimi psı ise sorun olmaz.

Zincir yağı olarak önerdiğim markayı yukarıda da yazmıştım. Motul tavsiye ederim. Hangi büyük markette vardır bilmiyorum. Eğer bulamazsan praktikerden mobil1 zincir yağı da alabilirsin. Ben praktiker'den almıştım. Yanılmıyorsam 20 liraydı fiyatı. Motul ise 30 tl civarı olması lazım.

arka kappa 46 lık canta 260 mılyon daha yenı aldım
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
Rica ederim.

Lafı geçmişken söyleyim DBC markasının oringli zincirini 50 TL'den temin edebilirim. İhtiyacı olan arkadaşlar var ise bana ulaşabilirler.

Aklımda olsun yakında seni rahatsız ederim ...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 00:01 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı Dün 23:39 ----------

Bugün nihayet Duro lardan kurtuldum,gittim Buz Motordan ön arka bir takım michelin aldım şeker gibi Elemanlar,çok memnun kaldım.Sök tak balans 20 TL + 165= 185 TL...
sağolsun Necdet bey 6 takside böldü mis gibi oldu...
ben ilk defa bugün Motorun yere tutunduğunu hissettim inanın,daha önce kayak yapıyormuşum meğer kesinlikle tavsiye ederim...
Herkese kazasız sürüşler...
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
herkeze günaydın arkadaşlar benim ön tekerde hafif bir yamukluk var ön tekere basınçlı su vurduğumda belli oluyor bunun düzelme imkanı varmı daha önce hiç böyle balans yaptıran varmı
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
motordan düştüm arkdaşlar. yolda tedaşın eştiği çukurlar vardı.ama üstünü örtmüşler artık hemen hemen yol seviyesindeydi giderken kaldırımda yürüyen bi kıza bakıyordum önüme baktığımda araba duruyordu önümde o çukurdan yavaş geçmek için yolun ortasında yavaşlamış çarpmamak için ön frene asıldım galiba o sırada düştüm sağ yana sağ aynanın camı kırıldı fotoğra koymak istiyorum ama nasıl kyoucam?
 
Katılım
13 Mar 2009
Mesajlar
406
motordan düştüm arkdaşlar. yolda tedaşın eştiği çukurlar vardı.ama üstünü örtmüşler artık hemen hemen yol seviyesindeydi giderken kaldırımda yürüyen bi kıza bakıyordum önüme baktığımda araba duruyordu önümde o çukurdan yavaş geçmek için yolun ortasında yavaşlamış çarpmamak için ön frene asıldım galiba o sırada düştüm sağ yana sağ aynanın camı kırıldı fotoğra koymak istiyorum ama nasıl kyoucam?

Öncelikle çok geçmiş olsun. Ayna konusunda Anes Motor olarak yardımcı olmak isteriz. Orjinal sağ ayna stoklarımızda mevcut ve fiyatı 45 TL dir. Tekrar geçmiş olsun. Saygılarımla.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst