Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Arkadaşlar Cbf150 için KAPPA K46 çanta taktırmak istiyorum.fiyat için D&B motoru aradığımda Çanta haricinde arka koruma demiride taktırmam gerektiğini söylediler.motorun orjinal arka (gri)çanta sehpahasının 46litre çantayı taşımayacağını söylediler.Bu doğrumudur? Koruma demiri olmadan K46 çanta kullanan arkadaşlar varmı acaba?

Bir de Kısa Uzun xenon far taktırmak istiyorum.İstanbul anadolu yakasında, farları satın alıp montajını yaptırabileceğim güvenilir yerler varmıdır? + ortalama fiyatları nedir.. saygılar.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
arkadaşlar yarın öğlen gibi ps 150i motorum geliyor kuşadasından aldık adam kamyonetle getirecek evin önüne acaip sevinçliyim havalarda uçuyom
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
arkadaşlar yarın öğlen gibi ps 150i motorum geliyor kuşadasından aldık adam kamyonetle getirecek evin önüne acaip sevinçliyim havalarda uçuyom

Hayırlı olsun arkadaşım. Kazasız belasız keyifli sürüşler dilerim.
 
Katılım
7 Nis 2010
Mesajlar
227
çok teşekkür ederim kardeşim ama bi sıkıntı var şimdi motoru biz direk hiçbir işlemini yaptıradan getircez didime dolayısıyla ruhsat plaka fln yok yarın sigortası yapılacak o yüzden pek gezemicem anca mahalle arası

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:25 ----------

snn o konularda bilgin var mı ne yapılır nasıl yapılır??
 
Katılım
30 Mar 2010
Mesajlar
31
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
çok teşekkür ederim kardeşim ama bi sıkıntı var şimdi motoru biz direk hiçbir işlemini yaptıradan getircez didime dolayısıyla ruhsat plaka fln yok yarın sigortası yapılacak o yüzden pek gezemicem anca mahalle arası

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:25 ----------

snn o konularda bilgin var mı ne yapılır nasıl yapılır??

bu konuda Hasan Tahsin arkadaşımız açıklamış sanırım.bir göz at derim...
http://www.motosiklet.net/forum/moto-sohbet/14137-0-motor-masrafi-nekadar.html
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
dostum izmirde nerde bulabilcegını bılmıyorum ama aydoganx ismail arkadasımız kendısı ankaradakı ngk toptancısından 10'ar adet almıstı egerkı elınde varsa kargo ıle gonderebılır yardımcı olabılır sana kenıdısıde cvp yazar zaten görunce :)

tşkurler murat, aydogan ö.m atmak istemiyom elinde buji var mı hiç burdan sorayım:)
 
Katılım
3 Haz 2009
Mesajlar
1,061
herkese teşekkür ederim.

Hayırlı uğurlu olsun dostum...maşallah ana caddeye çıkmadan 5 kez stop ettirdin makinayı...:p

vallahi öyle. debriyaja ve vitese alışmak başlangıçta zor oldu. şimdi alıştım. ikinci vitese geçişte de problem yaşadıım bir süre. birden ikjiye geçiş çok sert ve ses çıkartıyor. dişliler yeni diye belkide. :)

hele bir de iş yerinin garajına parkederken göremeliydiniz. kalabalıkta kısa süreli bir heyecan sebebi ile iti ite götürdüm kaldıramayınca motoru :)
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
hımmm o zman iridyumdan vazgeçelm :). izmirde CPR9EA nerde bulurum bilen var mı ?:)

Dogan88 merhabalar, benim de 8bin bakımım yaklaşıyor. Buji bana da lazım. Tek satışta 10 adet buji amak zorundayız, dolayısıyla 10 kişi toplayabilirsek alalım İsmail Abi'den.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:17 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:13 ----------

Arkadaşlar Cbf150 için KAPPA K46 çanta taktırmak istiyorum.fiyat için D&B motoru aradığımda Çanta haricinde arka koruma demiride taktırmam gerektiğini söylediler.motorun orjinal arka (gri)çanta sehpahasının 46litre çantayı taşımayacağını söylediler.Bu doğrumudur? Koruma demiri olmadan K46 çanta kullanan arkadaşlar varmı acaba?

Bir de Kısa Uzun xenon far taktırmak istiyorum.İstanbul anadolu yakasında, farları satın alıp montajını yaptırabileceğim güvenilir yerler varmıdır? + ortalama fiyatları nedir.. saygılar.

ilk sorun hakkında fikrim yok ancak kesinlikle mercekli xenon tavsiye ederim. Gerisi sana kalmış hacım :)
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Arkadaşlar Cbf150 için KAPPA K46 çanta taktırmak istiyorum.fiyat için D&B motoru aradığımda Çanta haricinde arka koruma demiride taktırmam gerektiğini söylediler.motorun orjinal arka (gri)çanta sehpahasının 46litre çantayı taşımayacağını söylediler.Bu doğrumudur? Koruma demiri olmadan K46 çanta kullanan arkadaşlar varmı acaba?

Bir de Kısa Uzun xenon far taktırmak istiyorum.İstanbul anadolu yakasında, farları satın alıp montajını yaptırabileceğim güvenilir yerler varmıdır? + ortalama fiyatları nedir.. saygılar.


46 litre için ekstra bi demir gerekli ben en küçük givi çanta koydum bağlantı tablası baya kısa kaldı ama küçük olduğu için taşıyor 46 litre çantayı taşımaz ekstra bi aparatsız zaten denersen sağlıklı olmadığını anlarsın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------

herkese teşekkür ederim.



vallahi öyle. debriyaja ve vitese alışmak başlangıçta zor oldu. şimdi alıştım. ikinci vitese geçişte de problem yaşadıım bir süre. birden ikjiye geçiş çok sert ve ses çıkartıyor. dişliler yeni diye belkide. :)

hele bir de iş yerinin garajına parkederken göremeliydiniz. kalabalıkta kısa süreli bir heyecan sebebi ile iti ite götürdüm kaldıramayınca motoru :)

İlk bende 2. vites geçişine alışamadım geçiş baya sesli ve sert oluyordu ama 1000 km oldu ve vitesle ilgili bi sıkıntı yok . Cbf km yaptıkça baya bi rahatlıyor yağ gibi oldu artık.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
46 litre için ekstra bi demir gerekli ben en küçük givi çanta koydum bağlantı tablası baya kısa kaldı ama küçük olduğu için taşıyor 46 litre çantayı taşımaz ekstra bi aparatsız zaten denersen sağlıklı olmadığını anlarsın.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 19:27 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 19:23 ----------



İlk bende 2. vites geçişine alışamadım geçiş baya sesli ve sert oluyordu ama 1000 km oldu ve vitesle ilgili bi sıkıntı yok . Cbf km yaptıkça baya bi rahatlıyor yağ gibi oldu artık.

ben 46 kappa kullandım ve o çanta şimdi küçük motorumda çok rahat oluyor ve cbfte 15-20 kilo yük taşıdığım olmuştu sen yanlış bişey yapmış olmayasın kardeş yada vida somn eksik çıkmıştır...çok rahat oluyor cbfin orjinal demirine...tabi onu değiştirirsen çok sağlam olur...
 
Katılım
16 Nis 2010
Mesajlar
303
Yok oldu zaten sorun yok ama bağlantı yeriyle tabla aynı boyda değil cbf bağlantı yeri kısa kalıyor ama gayet sağlam oturdu. 46 litre çanta hem kendi büyük hem içine yük çok alacak bide artçı yaslandı mı baya bi yük biner bağlantı yerine. Olur ama sağlıklı olmaz.
 
Katılım
13 Eyl 2006
Mesajlar
770
Dogan88 merhabalar, benim de 8bin bakımım yaklaşıyor. Buji bana da lazım. Tek satışta 10 adet buji amak zorundayız, dolayısıyla 10 kişi toplayabilirsek alalım İsmail Abi'den.


hımm 10 tane birden alamayabilirim, ki almam sanki mantıksız olmaz mı :) 8 bn km de bir değişio, yani bana 1 bilemedin 2 tane yeter.

ibrahim;

10 taneli olarak veriyorsa cok gelir bana 1 tane yeterdi :)
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
hımm 10 tane birden alamayabilirim, ki almam sanki mantıksız olmaz mı :) 8 bn km de bir değişio, yani bana 1 bilemedin 2 tane yeter.

ibrahim;

10 taneli olarak veriyorsa cok gelir bana 1 tane yeterdi :)

:) işte dogan88 kardeşim diyorum ki birleşelim 10 kişi bi 10'lu kutu alalım, hepimiz birer tane alalım :queen:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst