Bide indirim işi için sayı veremedim, belki şu kadar kişi alacağız dersem indirim yaptırabilirim. Yoksa herkes ayrı alsa fiyatı bu. (10 dan belki 9 a düşerler, sayıya göre deneyeceğim.)
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 ----------
Abi noda bi karışıklık oldu mu ne, adamlar öyle dedi; sonra faks ı aradım düzeldi.:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 17:22 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 17:20 ----------
Benim görüştüğüm kişide mal verdiği adamın telini söyledi İstanbuldan aradım yanlış almışım noyu faks çıktı...verebileceğini söyledi...sen mal almaya gelen birine toptan satıyoruz dermisin ..perakende satışımız var diye linklerinde belirtmişler dostum...
o zaman İstanbula kime mal veriyorlarsa ona ulaşsanız...daha mantıklı aslında...
Abi noda bi karışıklık oldu mu ne, adamlar öyle dedi; sonra faks ı aradım düzeldi.:queen: