Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
w0rfxs.jpg


Taze resim ''plaka'' bu,sadece etrafındaki siyak kısmı makaslanmış , oranın ölçüsüde ''yarım cm''



vsp6ch.jpg


Buda 3 saat önce oğlumun resmini çekmiştim:)

O erkek varya kacırır motoru anahtarı ortalığa bırakma masallah cok tatlı.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
yaw 3 gün bakmadım 15 sayfa yazı yazılmış oku oku bitmedi :cyclopsan

aydoğan haftasonu motorla gittim , biraz ıslanma oldu ama neyse umursamadım. zinciri hallettim,değişmişken arka ve ön dişliyide değiştirdim.bakla aldım biraz uzun gelmişti. ama zincir kaliteli gerçekten. kendini belli ediyor yani. tekrar teşekkür :)

metehan yaw yağ konusunu senınle 50,000 kere konuştuk hala iponemi mobilmi deyip duruyorsun. yaw koysana motulu iş bitsin :pr:

bu yaz bi delilik yapıp yıllık izinde cbf le 5 gün kadar güneye inmeyi kararlaştırdım. antalyaya kadar gideceğim.
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Plaka gerçekten güzelmiş. Ankarada o plakaya kıl polisler şakır şukur ceza keser.

Ama aşağıdaki ufaklık herşeyden süper.
Allah nazardan saklasın. Maşallah :rendeer:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:54 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------

aydoğan haftasonu motorla gittim , biraz ıslanma oldu ama neyse umursamadım. zinciri hallettim,değişmişken arka ve ön dişliyide değiştirdim.bakla aldım biraz uzun gelmişti. ama zincir kaliteli gerçekten. kendini belli ediyor yani. tekrar teşekkür :)

@Blue white
Rica ederim kardeşim. Zinciri beğenmene sevindim.
Bu topikten bi çok arkadaşa gönderdim, sende "DBC oring zincirliler" kervanına katıldın :) :cherry: Tekrar hayırlı olsun.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
İsmail abisi,zaten anahtarı eline aldığı zaman yalvara yakara elinden alıyoruz,oresimi çektikten sonra indiririken kandırarak indirdik...


Burdaki plakalar hep böyle standardı bu Çorumda.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yaw 3 gün bakmadım 15 sayfa yazı yazılmış oku oku bitmedi :cyclopsan

aydoğan haftasonu motorla gittim , biraz ıslanma oldu ama neyse umursamadım. zinciri hallettim,değişmişken arka ve ön dişliyide değiştirdim.bakla aldım biraz uzun gelmişti. ama zincir kaliteli gerçekten. kendini belli ediyor yani. tekrar teşekkür :)

metehan yaw yağ konusunu senınle 50,000 kere konuştuk hala iponemi mobilmi deyip duruyorsun. yaw koysana motulu iş bitsin :pr:

bu yaz bi delilik yapıp yıllık izinde cbf le 5 gün kadar güneye inmeyi kararlaştırdım. antalyaya kadar gideceğim.

tamam hacı motulu çakıcam az kaldı 500 km daha...:cat:

1 yılı doldurdun mu vay be...:p daha dün gibi girmiştin oraya zaman hızla ilerliyor...


ulan Ağustos gelecek güneş yakacak her bi yanımızı...ben sandaletle bermuda şortlarla motorla gezeceğim günleri özledim...evelsi yazı hiç unutmam yenikapı feribottan döndüm aşırı sıcaklar yüzünden...memlekete gideyim diye niyetlendim olmadı..özlemişim güneşi denize girmeyi...yaza İstanbul ekibi bi deniz yapar nasıl olur beyler...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Hacu bu plaka resmi değil ben söylim...trafik kurallarında plakanın ölçüsü ve heryerde standart...yeğenimede nazar değmesin...öperim fındığı...bi beresini çıkaraydın az çocuk dünyayı göreydi biraz...:p

Mete abi seninle Hayabusasına iddaya girerim çorumdaki plakalar ufak ve benim resimde gördüğün gibi Çorum standartlarına uygun...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete abi seninle Hayabusasına iddaya girerim çorumdaki plakalar ufak ve benim resimde gördüğün gibi Çorum standartlarına uygun...

bi terslik olmasın kanka çünkü nette bulduğum detaylarda bu şin nizami olduğunu anlatıyor...


KONU 3 TESCİL (KAYIT) PLAKALARI

Tescili yapılmış olan araçlara, tescil plakası takılması zorunludur. Araçlara takılacak olan tescil plakalarının nitelikleri ve ölçüleri ile diğer özellikleri aşağıda gösterilmiştir.

Nitelikleri;

• Tescil plakaları 0.97 mm kalınlığında saç, aliminyum veya benzeri madenlerde yapılır.

• Gümrük plakaları ile 6 güne kadar verilen geçici plakalar, plastik veya kartondan yapılabilir.

• Tescil plakaları normal hava şartlarında 20 metre mesafeden görülecek ve okunacak şekilde aydınlatılmış olmalıdır.

Ölçüleri ;

• Motorlu bisiklet, motosiklet, yük motosikleti ve lastik tekerlekli traktörlerde: 15 x 24 cm olup dikdörtgen şeklindedir.

• Otomobil, kamyonet, minibüs, kamyon, çekici ve otobüslerde; ön plaka; 11 x 52 cm, arka plaka; 21 x 32 cm ebadında olacaktır.

• İthaline izin verilen veya ülkemizde imal edilen malul ve sakatlara ait özel tertibatlı araçlara, üzerinde sakatlara mahsus işaret bulunan plakaları verilir. Bu tür araçların Araç sahibi malul veya sakat kişiden başkası tarafından kullanılması, devri, satışı veya hibesi, intifasının

mülkiyeti muhafaza kaydıyla veya sair şekillerde adken devri, tasarruf hakkının vekaletname ile devredilmesi, özel tertibatının kaldırılması veya değiştirilmesi yasaktır.

Tescil Plakalarının Takılma Yerleri ve Sayıları;

Araç üzerine takılacak olan plakalar yanlardan taşmayacak, sallanmayacak, düşmeyecek ve kolayca okunabilecek şekilde olmalıdır.

Plakalar;

• Motorlu bisiklet ve motosikletlerde arka çamurluk veya reflektör üzerinde ve araç eksenine dik olacak şekilde, 1 adet

• Plaklar yerden önde: 20-75 cm, arkada ise 30-125 cm olacak, alt kenarı tampon alt seviyesi üstünde kalacaktır.

• Lastik tekerlekli traktörlerin römorklarına, traktöre verilen numarayı taşıyan plaka, diğer araçlarla çekilen römork ve yarı römorklara kendileri için verilen plakalar takılır.

• Römork ve yarı romoklarda, arkada römork ekseni üzerine 1 adet,

• Yük motosikletleri ile diğer motorlu araçlarda, biri önde,’diğeri arkada olmak üzere’2 adet takılır.
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
okurken ne yazacağımı unuttum :D

o değilde emrah 14bin km de motor niye öyle sorunlar çıkarıyor onu anlamış değilim.
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
evet dostlar benımde bı oncekı motorum cbr 125 plakası bu sekıldeydı çorumun gozunu seveyım ufaaaacıkkk :)
dsc00451gv.jpg
[/URL] Uploaded with ImageShack.us[/IMG]


Madem biizm resimde şaibe var diyorsun,al arkadaşımda resimle ısbatını koymuş ortaya.Sen şimdi neye dayanarak bu plaka resmi değil ve standart dışı dedin onu söyle bakim köfteci mete abi:queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Madem biizm resimde şaibe var diyorsun,al arkadaşımda resimle ısbatını koymuş ortaya.Sen şimdi neye dayanarak bu plaka resmi değil ve standart dışı dedin onu söyle bakim köfteci mete abi:queen:

valla hacı o zaman bir farklılık mevcut bişey diyemem şimdi...hayabusasına girseydim .ıçtıydım...:queen:


metaneko her gördüğün bıyıklı baban mı diye çok güzel bir laf var ya bence o motorun bi 40.000 i var...:queen:
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
murat ve ben hariç değilmi metehan :D

bizim konuşacağımız kuleler var onun için diğerleri gitsin hadi :D
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74


bunlar kıstas olunca yaşanılırlığı üste çıkıyor.[/QUOTE]

metanecho bu yan çantalara bayıldım güle güle kullan fiyatı nedir ve nereden bulabiliriz
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Madem biizm resimde şaibe var diyorsun,al arkadaşımda resimle ısbatını koymuş ortaya.Sen şimdi neye dayanarak bu plaka resmi değil ve standart dışı dedin onu söyle bakim köfteci mete abi:queen:

evet gıttım gordum kendım kunlandım bı sıkıntı yasamadım cunku plakalar orjınal muhurlu arkadaslar mesala benım suanda kunlandıgım plakalar ufak ancak trafık subenın muhuru bulunmamakta ancak ben yınede kunlanıyorum kunlanacam alısmısım nabıım :) ha corumdakıler orjı muhurlu ahh çorum ahhh:) gelsin köfteler bakalım:queen::queen::p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst