Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
valla kafamda çok şeyler oluyo bunun gibi ama bendeki şanssızlıkmı diyim ne diyim hiç bulamıyorum böle çok istediğim yapmak istediğim şeyleri:mrgreen:ama çok güzel olcağına eminim...mesela bugun fatihte bi kuryenin motorunda navigason koymak için gidonun sol tarafına b gps tutucu monta etmiş ya bu kadarmı orjinal durur motor zaten arka demirler full koruma demirleri çok kalıplı duruyor ufacık gps tutacağı bile motora hava katmış yahu:mrgreen:motora ne yapsan yarıyo valla:)böle ufak şeyler süper olur hele bu devir saatini düşünemiyorum...

Evet GPS güzel olur ama onu çalıştıracak çakmak çıkışı sağlamalısın birde :)
Tabi bu çıkış kontak kapalıyken çalışmaz vaziyette olmalı. İş dönüyor dolanıyor elektrik tesisatına geliyor :)
Sen xenon işini ne yaptın? HB'den erdi ile ikili set almıştınız heralde.
 
Katılım
12 Nis 2007
Mesajlar
2,059
birde arkadaşlar geçende de yazmıştım servsede sordum ufak bi espiriyle geçiştirdi konuyu,motor misal 4. viteste baze 65-70 kmde bile bi titreme bi zorlama oluyo 5.viteste 90 km den sonra titreme hissediliyo eski halinde 100 kmde bile hissetmeden gidiyorum ama en son benzinimi böle uzak bi yerde petrol ofisinden almak zorunda kaldım ondan beri motor böyle depo bitsin diye bekliyom daha bitmedi :)bitmiyoda 200 küsür km oldu daha yarıda depo:)herneyse bu neden kaynaklanır anlamış değilim canımı sıkıyo...niye titriyo motor hafifte zorlama yapıyor..yüksek devirlerde..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 01:49 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 01:47 ----------

Evet GPS güzel olur ama onu çalıştıracak çakmak çıkışı sağlamalısın birde :)
Tabi bu çıkış kontak kapalıyken çalışmaz vaziyette olmalı. İş dönüyor dolanıyor elektrik tesisatına geliyor :)
Sen xenon işini ne yaptın? HB'den erdi ile ikili set almıştınız heralde.

evet çakmak çıkışıda vardı bu işleri basit şekilde hallediyorlar ama biz yapamıyoruz:)hala oğlu kurye ybrsinde çakmak çıkışı var gpsi şarj ediyor:)

zenon set duruyo valla:) diyorum ya bu konularda çok şansızım:)geçen servise gittik çok yoğundu takamadık neyse bakımlarda takarız dedi bekliyoruz başka biyerede elletmek istemiyorum riske atmam bi zenon için:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Bu gece fantazi gecesi galiba...herkes hayallerini yazıyor...devir kesici iptali...dişli modifiyeleri...cbf beyin nakli...:p sevir saatleri havada uçuşuyor...:cherry:


Müco Barış hallediyordu sizin işi...nettiniz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:13 ----------

I have dream Mücahid...:)pme bak zabahınan zenci poponu tekmeleden kararını ver ..:p
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
Bu gece fantazi gecesi galiba...herkes hayallerini yazıyor...devir kesici iptali...dişli modifiyeleri...cbf beyin nakli...:p sevir saatleri havada uçuşuyor...:cherry:


Müco Barış hallediyordu sizin işi...nettiniz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:13 ----------

I have dream Mücahid...:)pme bak zabahınan zenci poponu tekmeleden kararını ver ..:p

metehan abi koptum yaaa :queen:
bu gaz kesici olayına iyice takmıştım ama şimdi jr ve ismailden sonra fikirlerim 90 derce değişti 125 lik çin motorları beni geçebiliyor ama olaya şöyle bakalım ben motorda titremiyorum yakıt olarak benden daha fazla yakıyorlar ve bir yerele gittimizde hepsi 100 150 km den sonra dağıtıyor yoruldum öldüm falan diyorlar 120 km hiç geçmedim ama artık geçmekte istemiyorum 70 km 5 viteste yapıştırıp gidiyorum en güzeli orta şeritte arabaları çok kolay sekılde solluyorum istediğim seyler fazlası ile var bence gaz kesici alınıp yerine başka takılırsa motorun ömrü her konuda yarıyarıya azalıyor bir çoğu motor tamircisi hiç birsey olmaz deyip bu tür işlmler yapıyor ama satış politikası eğer gas kasicini aldırmazsan 1000 km sadece yağ değişimine gidersin eğer aldırırsan petrol ofisi heryerden çok ziyarat ettiğin yer olur motor ustasıda kankan her gitmende bir süpriz subap sesi krank keçesi derken aradan çıkmissin.istanbulda ercüment abim var o bana demişti başka bir hondanın kesicisini taktım dişli değişti adam 145 yapıyor diye söylemişti ama çok fazla zorladığı için motorun yarı ömrünü yedi demişti bende söktürecektim iyiyki söktürmemişim
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Bu gece fantazi gecesi galiba...herkes hayallerini yazıyor...devir kesici iptali...dişli modifiyeleri...cbf beyin nakli...:p sevir saatleri havada uçuşuyor...:cherry:


Müco Barış hallediyordu sizin işi...nettiniz...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:13 ----------

I have dream Mücahid...:)pme bak zabahınan zenci poponu tekmeleden kararını ver ..:p

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:Yine çok güldüm:):)

Bi sorunum daha çıktı hayırlısı olsun:p

Dün gece başlıyan bi problem..Normal olarak gidiyorum..Benzin bitiyomuş gibi tekliyo motor boğulur gibi..Sonra stop ediyo basıyorum çalışmıyo..Biraz geçiyo tekrar çalıştırıyorum tıkır tıkır..
Yağına baktım üst seviyede..Benzin var..yakıt musluğu açık..
Bunun sebebi nedendir acaba:silent:
Bugün bi operasyonla hava filtresinide bi söküp temizlicem..

Resimleride birazdan atçem..Anasayfada topik açmam gerek yok siz görün yiter:mrgreen:
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Dün gece başlıyan bi problem..Normal olarak gidiyorum..Benzin bitiyomuş gibi tekliyo motor boğulur gibi..Sonra stop ediyo basıyorum çalışmıyo..Biraz geçiyo tekrar çalıştırıyorum tıkır tıkır..

Anlattığına göre karbüratöre bir şekilde yeterli miktarda benzin girmiyor. Veya hava filtresi çok tıkalı. Ya da hava filtresinin olduğu kısmın oraya bez koymuşsan o yüzden olabilir.

Bir başka ihtimal benzin filtrenin tıkalı olması olabilir. Veyahut deponun içinde az miktar benzinin varsa o yüzdende basınç düşüklüğü sebebiyle de yapabilir.

Yada muslukta bozuk olabilir. Musluğu test etmek içinde motor çalışırken musluğu yerle paralel konuma al yani kapat sonra biraz yol yap 100-200 metre hadi olsun 300 metre sonra stop etmesi lazım.
Hala küt küt dahi olsa öksüre öksüre çalışıyorsa muslukta bozuk olabilir.

Ne çok senaryo ürettim ama :cherry: Birisinden birisi mutlaka sorunu çözer umarım.
 
Katılım
25 Nis 2009
Mesajlar
1,524
Motosikleti
Hornet
Anlattığına göre karbüratöre bir şekilde yeterli miktarda benzin girmiyor. Veya hava filtresi çok tıkalı. Ya da hava filtresinin olduğu kısmın oraya bez koymuşsan o yüzden olabilir.

Bir başka ihtimal benzin filtrenin tıkalı olması olabilir. Veyahut deponun içinde az miktar benzinin varsa o yüzdende basınç düşüklüğü sebebiyle de yapabilir.

Yada muslukta bozuk olabilir. Musluğu test etmek içinde motor çalışırken musluğu yerle paralel konuma al yani kapat sonra biraz yol yap 100-200 metre hadi olsun 300 metre sonra stop etmesi lazım.
Hala küt küt dahi olsa öksüre öksüre çalışıyorsa muslukta bozuk olabilir.

Ne çok senaryo ürettim ama :cherry: Birisinden birisi mutlaka sorunu çözer umarım.

Mühim bişe değil yani:p
Çok saolasın abi hızır gibi yetişiyosun valla:)
 
Katılım
6 Mar 2010
Mesajlar
27
CBF neyin kısaltması arıyordum, tesadüfen buldum (C)heap to keep. (B)uilt to last. (F)un to run. Pt alıyorum inş. ilk motosikletim olacak...
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
.istanbulda ercüment abim var o bana demişti başka bir hondanın kesicisini taktım dişli değişti adam 145 yapıyor diye söylemişti ama çok fazla zorladığı için motorun yarı ömrünü yedi demişti bende söktürecektim iyiyki söktürmemişim

banada fantazi işi geliyor biraderim...fabrika bu şekilde yolluyor belli sınırlamalar koymuş sen 90 lık lastiğinle dah afazla kaç basıcan ki...ki bassan ne olur...amac nedir neyi ispatlamak...hep bir tatminsizlik hep bir arayış...yanlış işler bana göre...arayış içersinde olmadığım için risk almadığım için makinamla bugünlere gelebildim...

:mrgreen::mrgreen::mrgreen:Yine çok güldüm:):)

Bi sorunum daha çıktı hayırlısı olsun:p

Dün gece başlıyan bi problem..Normal olarak gidiyorum..Benzin bitiyomuş gibi tekliyo motor boğulur gibi..Sonra stop ediyo basıyorum çalışmıyo..Biraz geçiyo tekrar çalıştırıyorum tıkır tıkır..
Yağına baktım üst seviyede..Benzin var..yakıt musluğu açık..
Bunun sebebi nedendir acaba:silent:
Bugün bi operasyonla hava filtresinide bi söküp temizlicem..

Resimleride birazdan atçem..Anasayfada topik açmam gerek yok siz görün yiter:mrgreen:

hadi at bakalım fotoları...sende üzerinde ol fotoda...bi tipini görelim...:p
 
Katılım
10 Nis 2010
Mesajlar
280
Mete Han abi sonunda beni de ikna ettiniz ya!.. 2 aydır cbr diyorum. (22'li yaşları geçeli bayağı oldu bu arada :) ) İş ciddiye binince herkes cbf demeye başladı. Honda eğitiminde kullandım, sevdim de keratayı. :) Ben de ikna oldum aslında.

Teknik bilgine-tecrübene hayranım bu arada. Adam akıllı motörcü olsaydım sırf seninle tanışmaya gelecektim Yuvacık gezisine. Üslubun için de ne desem bilmiyorum. İlgiyle takip ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. :p
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Emrah.ark' Alıntı:
BDün gece başlıyan bi problem..Normal olarak gidiyorum..Benzin bitiyomuş gibi tekliyo motor boğulur gibi..Sonra stop ediyo basıyorum çalışmıyo..Biraz geçiyo tekrar çalıştırıyorum tıkır tıkır..


Gaz yemesinde bir sorun varmı ? Özellikle tam gaz açımında motor kendini kasıyor mu ? Benzini her zaman aldığınız yerden mi aldınız ?

Sorun devam ederse benzini boşaltıp başka güvendiğiniz bir yerden benzin alın. Yada karbüratördeki emiş memesi tıkanmış olabilir. Bence Sorun benzindeki tortunun karbüratörü tıkamasından kaynaklı olabilir. Yada biri depoya şeker attı :mrgreen:

Karbüratörün temizlenmesi gerekebilir...Hava filtresi eğer motorun çekişi düştüyse temizlenmesi fayda eder. Ancak eliniz değmişken onuda temizletin derim.:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Mete Han abi sonunda beni de ikna ettiniz ya!.. 2 aydır cbr diyorum. (22'li yaşları geçeli bayağı oldu bu arada :) ) İş ciddiye binince herkes cbf demeye başladı. Honda eğitiminde kullandım, sevdim de keratayı. :) Ben de ikna oldum aslında.

Teknik bilgine-tecrübene hayranım bu arada. Adam akıllı motörcü olsaydım sırf seninle tanışmaya gelecektim Yuvacık gezisine. Üslubun için de ne desem bilmiyorum. İlgiyle takip ediyor, başarılarının devamını diliyoruz. :p

yok hacı benim tekniğim daha az aslında...işi makaraya vuruyorum bayağıdır...gerçekten konsantre olmuyorum ambiansa...:cat:

cbr seni üzmez ama yorar...kaç yaşında olduğunda önemli dğeil...cbr 125 in hitap ettiği yaş grubu malum...takıntıların kompleksin yoksa cbf 150 al...bırak kurye kebabcı motoru desinler...sen rahat rahat yol al...

cıbırı yere yatırırsan resmen .ıçtın...çok pahalı parçaları resmen kazık...ama cbf al oyuncak oyna düş kalk ...kafan rahat olur...

Mete Han abi depo kılıfını çok beğendim. Kaç gaymeye aldın. Anes motorda gördüm. Bununla aynı mı senin ki? Sence fiyatı uygun mu?
http://www.anesmotor.com/?urun-detay_413_CBF_150_Depo_Kilifi.html

bacanak şimdi iki tür kılıf var buralarda...bu bendeki ve linkteki piyasaya hakim olan pahalı kılıf...birde diğerleri...diğerleri gerçekten uyduruk dikimi olan garip renk desenli ucube kılıflar...bir kaçını gördüm akıllara zarar...bunu tavsiye ederim...3 yıldan fazla ne kopçaları ne sağı ne solu koptu veya dağıldı...:cat:
 
Katılım
18 Şub 2009
Mesajlar
955
artık arkayı adam gibi görüyorum kafam rahat ve huzurlu...tam buna seviniyordum...arka lastik sallanmaya başladı 1 km sonra dere yolunda...hayatım boyunca başıma gelmeyen lastik yarılması 1 dk içinde gerçekleşti...ama şanslıyım ki tam lastikcinin önündeydim...ama lastikci sökmeden anlamaz...yamasını yapar fitil atar yollar...lastiği sökmeden jantdan ayırarak yarım saat uğraştı motoru kapının ağzına getirdik törpüleme yaptı vs...çok uğraştı...bu arada yarık ağzı küçük olduğundan yamayla idare ettik...normalde yamada tutmaz yarığa bilirsiniz...15 lira bayıldım...

derken bu arada benim arka lastiğ 3 günde bir 23-24 bara indiren minik iğnede bulundu...


elvıs78 kardeşimde sağolsun onda görünce aklıma yattı bu iş iyiki üşenmeden paraya kıymış taktırmışım...[/QUOTE]



geçmiş olsun abi lastik yarılmasınıda yeni duydum valla
aynalarda değişik olmuş, yakışmış sanki :mrgreen:

topic çok hızlı gidiyo takip emesi zor oldu valla..

aydoğan usta bu buji mevzusuda nedir değişik bi özeliği falanmı var orjinal bujisimi ben biraz yabancı kaldım konuya.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst