valla kafamda çok şeyler oluyo bunun gibi ama bendeki şanssızlıkmı diyim ne diyim hiç bulamıyorum böle çok istediğim yapmak istediğim şeyleri:mrgreen:ama çok güzel olcağına eminim...mesela bugun fatihte bi kuryenin motorunda navigason koymak için gidonun sol tarafına b gps tutucu monta etmiş ya bu kadarmı orjinal durur motor zaten arka demirler full koruma demirleri çok kalıplı duruyor ufacık gps tutacağı bile motora hava katmış yahu:mrgreen:motora ne yapsan yarıyo vallaböle ufak şeyler süper olur hele bu devir saatini düşünemiyorum...
Evet GPS güzel olur ama onu çalıştıracak çakmak çıkışı sağlamalısın birde
Tabi bu çıkış kontak kapalıyken çalışmaz vaziyette olmalı. İş dönüyor dolanıyor elektrik tesisatına geliyor
Sen xenon işini ne yaptın? HB'den erdi ile ikili set almıştınız heralde.
