Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
muratcan yine mi siyah alacaksın?

ismail öğlenn güneşte cila atmıştık ya o saatlerde ışığın vurduğu yerin rengi açık görünüyo ben de onu seviyorum kırmızıda.
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
@JR
Dostum aldım bile :)

Merhaba CBF kullanıcları.

Bugün eski motosikletimin satışını yapıp hemen çorlu Onur Honda'yı arayarak ellerinde kalan son CBF150'yi benim için rezerve etmelerini rica ettim. Daha önce de onlardan cbf150 aldığımız için sağolsunlar kırmadılar. Akşama doğruda gidip motoru alıp geldim. Bir gün daha bekleyemedim :) Yarın evrakları bize kargolanıcak. Yarın öbürgünde plakasını çıkartacağım.

Önce fotoğraflar sonra yorumlar :)
dsc00031hd.jpg

dsc00032e.jpg

dsc00034o.jpg

dsc00033sll.jpg

dsc00035g.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
muratcan yine mi siyah alacaksın?

ismail öğlenn güneşte cila atmıştık ya o saatlerde ışığın vurduğu yerin rengi açık görünüyo ben de onu seviyorum kırmızıda.

Evet Evren o zamanki rengide hoştu.

Siyah da böyle renk değiştiriyor mu ? :mrgreen::cherry:
Kırmızının her bir hali güzel yahu :mrgreen::cherry::cherry:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:17 ----------

@JR
Dostum aldım bile :)

Merhaba CBF kullanıcları.

Bugün eski motosikletimin satışını yapıp hemen çorlu Onur Honda'yı arayarak ellerinde kalan son CBF150'yi benim için rezerve etmelerini rica ettim. Daha önce de onlardan cbf150 aldığımız için sağolsunlar kırmadılar. Akşama doğruda gidip motoru alıp geldim. Bir gün daha bekleyemedim :) Yarın evrakları bize kargolanıcak. Yarın öbürgünde plakasını çıkartacağım.

Oo hızlısın :) hayırlı olsun Muratcan. :rendeer:
Kazasız belasız nice uzun kilometreler.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
pazardan derken?

ismail bugün serdarın difi yan çantaları satın aldım. benim texleri yasine sattım.

difilerle motorun tipi görmen lazım. resim çekip koyacağım ilk fırsatta. muhteşem oldu.

muratım canım hayırlı olsun satan geri geliyo maşallah :mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
2010 model Siyah CBF 150...

2009 modelini 6700km kullanmış biri olarak -belkide uzun zamandır kullanmadığımdan- bana çok farklı geldi. Bunda önceki motorum olan regal raptorun biraz hantal olması neden olmuş olabilir. Ancak hem güç serilik olsun hem kalite olsun gerçekten Honda bu işi biliyor dedirtiyor insana..

Ufak tefek makyajlamalar var sanki. Arka sinyaller bana biraz daha içeri girmiş gibi geldi. Ve plastiğinin kalitesi artmış ... Oldukça sessiz çalışıyor. Çorlu - Lüleburgaz arası e5 karayolu üzerinden geldim ... Depoyu doldurdum honda çıkışındaki totalde. 50 kilometre de tahminen 1 litre yakmış yada yakmamışır. Oldukça az yakıyormuş bizim şu cbf'ler :)

Ön koruma demiri ve grenaj koruma demirleri taktırdım. Herşey içinde belkide ellerinde son kaldığı için 4050tl ye aldım(peşin).

Daha önce kullandığım bir makinayı almak aklımda soru işaretleri oluşmasına neden olmuştu..Ancak üzerine binince sesini duyunca bütün soru işaretleri kayboldu.

İyiki almışım diyorum. İleride büyük makine alsam dahi bütçem izin verdiği sürece elimin altında bir tane cb150 olacağı kesin. Çok güzel makine... Allah herkese nasip etsin inşallah:)

@ AydoganX

Teşekkürler :) Evet hızlı oldu biraz. Bu gün alamasaydım eminim gözüme uyku girmezdi :)

@jr.

Evet jr. :) Biraz öyle oldu. Sonunda doğru yolu buldukl :) Teşekkürler tekrardan..
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
pazardan derken?

ismail bugün serdarın difi yan çantaları satın aldım. benim texleri yasine sattım.

difilerle motorun tipi görmen lazım. resim çekip koyacağım ilk fırsatta. muhteşem oldu.

muratım canım hayırlı olsun satan geri geliyo maşallah :mrgreen:

Hayırlı olsun Evren. Difi yan çantaların tipi güzeldi gerçekten, öne doğru sivriliyordu dimi?
Eminim çok yakışmıştır. :cat: Bu şekilde iyice touring moduna girdi senin motor.

Senin CBF, 100km altı gezilerde üzülür artık. Uzun yol çeker canı :p
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
maşallah nazar değmesin kardeşim...kazasız belasız kullanmanı dilerim...

Amin abi :) Kazasız belasız bineyimde başka birşey istediğim yok .

Lüleburgaz Kanuni bayisinin servisinde çalışmaya başlıyorum ondan ancak geceleri gezmeye zamanım olacak gibi görünüyor. Pazarları tüm gün gezerim herhalde tek tatil günüm olduğundan :)

Bazıları yorulur evde dinlenir ben motosiklet üzerinde dinleniyorum :queen:

@serdarmert

Teşekkürler serdar :cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
2,496
Amin abi :) Kazasız belasız bineyimde başka birşey istediğim yok .

Lüleburgaz Kanuni bayisinin servisinde çalışmaya başlıyorum ondan ancak geceleri gezmeye zamanım olacak gibi görünüyor. Pazarları tüm gün gezerim herhalde tek tatil günüm olduğundan :)

Bazıları yorulur evde dinlenir ben motosiklet üzerinde dinleniyorum :queen:

Hayırlı olsun motorun ve işin..:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Amin abi :) Kazasız belasız bineyimde başka birşey istediğim yok .

Lüleburgaz Kanuni bayisinin servisinde çalışmaya başlıyorum ondan ancak geceleri gezmeye zamanım olacak gibi görünüyor. Pazarları tüm gün gezerim herhalde tek tatil günüm olduğundan :)

Bazıları yorulur evde dinlenir ben motosiklet üzerinde dinleniyorum :queen:

Allah kolaylık versin...işin zor...servislerde yorucu bir tempo var...:rendeer:
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
Haklısın abi de biryerlerden başlamak gerekiyor ... Hem işi öğrenmiş olurum hemde sevdiğim bir iş. İleride kendi makinama kendim bakarım. Her işin kendine göre bir zorluğu var ...
 
Katılım
8 Ağu 2008
Mesajlar
1,890
Öncelikle ''muratcan7'' kardeşim,motorun hayırlı,uğurlu olsun.Kazasız,belasız sürüşler dilerim...



Mete abi,motorun yağını dediğim gibi MOTUL-5100-15/50 yağ ile değiştirdim...


Sonuç ve değerlendirme:

1-Yağ kalın olduğu için,motoru ısıtma işine özen göstermek gerekiyor.

2-Motorun sesi ''kedi mırıltısı'' gibi oldu.

3-Sesi daha toklaştı.

4-Viteslerim sanki ''abartmıyorum'' kendisi geçiyor.

5-Aralarda kaybolan ''boş'' yani 1 ve 2. vitesin arasındaki:p ne hikmetse,ortaya çıktı.

6-Gazı verdikçe ivmelenmesi çok daha seri oldu.

7-Vites geçişlerindeki ses ''ŞIK,ŞIK,ŞIK'' türünde değişti.

Test yapılırken: 36Km/s mesafede,yokuş yukarı,yokuş aşağı,dip gaz,devirli,devirsiz,kalkış,en yavaş halde sürüş,olduğu yerde vites geçişleri...olarak testi sonlandırdım...

Sonuç: Benden ''geçer''not aldı.

Tavsiye edermiyim: Tabiki tavsiye ederim (yaşadığı il de yazları hava sıcaklığı ''30'' ''40''dereceyi buluyorsa kesinlikle MOTUL 5100-15/50 diyiyorum:cat: )

Daha önce kullandığım yağlar: Castrol - Mobil
 
Katılım
1 Eki 2008
Mesajlar
326
2010 model Siyah CBF 150...

2009 modelini 6700km kullanmış biri olarak -belkide uzun zamandır kullanmadığımdan- bana çok farklı geldi. Bunda önceki motorum olan regal raptorun biraz hantal olması neden olmuş olabilir. Ancak hem güç serilik olsun hem kalite olsun gerçekten Honda bu işi biliyor dedirtiyor insana..

Ufak tefek makyajlamalar var sanki. Arka sinyaller bana biraz daha içeri girmiş gibi geldi. Ve plastiğinin kalitesi artmış ... Oldukça sessiz çalışıyor. Çorlu - Lüleburgaz arası e5 karayolu üzerinden geldim ... Depoyu doldurdum honda çıkışındaki totalde. 50 kilometre de tahminen 1 litre yakmış yada yakmamışır. Oldukça az yakıyormuş bizim şu cbf'ler :)

Ön koruma demiri ve grenaj koruma demirleri taktırdım. Herşey içinde belkide ellerinde son kaldığı için 4050tl ye aldım(peşin).

Daha önce kullandığım bir makinayı almak aklımda soru işaretleri oluşmasına neden olmuştu..Ancak üzerine binince sesini duyunca bütün soru işaretleri kayboldu.

İyiki almışım diyorum. İleride büyük makine alsam dahi bütçem izin verdiği sürece elimin altında bir tane cb150 olacağı kesin. Çok güzel makine... Allah herkese nasip etsin inşallah:)

@ AydoganX

Teşekkürler :) Evet hızlı oldu biraz. Bu gün alamasaydım eminim gözüme uyku girmezdi :)

@jr.

Evet jr. :) Biraz öyle oldu. Sonunda doğru yolu buldukl :) Teşekkürler tekrardan..

Hayırlı uğurlu olsun kazasız belasız sürüşler dileğiyle...
 
Katılım
4 Ağu 2008
Mesajlar
1,597
İlk bakımı 1000km de olucak bende 15-50 yağ koymayı düşünüyorum. Ancak motul yok sanırım repsol koyuyorlardı en son...

@Bruce 65 & @m.şanveren

Teşekkür ederim :) Kilometre yaptıkça forumda daha da aktif olmaya çalışacağım.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
Öncelikle ''muratcan7'' kardeşim,motorun hayırlı,uğurlu olsun.Kazasız,belasız sürüşler dilerim...



Mete abi,motorun yağını dediğim gibi MOTUL-5100-15/50 yağ ile değiştirdim...


Sonuç ve değerlendirme:

1-Yağ kalın olduğu için,motoru ısıtma işine özen göstermek gerekiyor.

2-Motorun sesi ''kedi mırıltısı'' gibi oldu.

3-Sesi daha toklaştı.

4-Viteslerim sanki ''abartmıyorum'' kendisi geçiyor.

5-Aralarda kaybolan ''boş'' yani 1 ve 2. vitesin arasındaki:p ne hikmetse,ortaya çıktı.

6-Gazı verdikçe ivmelenmesi çok daha seri oldu.

7-Vites geçişlerindeki ses ''ŞIK,ŞIK,ŞIK'' türünde değişti.

Test yapılırken: 36Km/s mesafede,yokuş yukarı,yokuş aşağı,dip gaz,devirli,devirsiz,kalkış,en yavaş halde sürüş,olduğu yerde vites geçişleri...olarak testi sonlandırdım...

Sonuç: Benden ''geçer''not aldı.

Tavsiye edermiyim: Tabiki tavsiye ederim (yaşadığı il de yazları hava sıcaklığı ''30'' ''40''dereceyi buluyorsa kesinlikle MOTUL 5100-15/50 diyiyorum:cat: )

Daha önce kullandığım yağlar: Castrol - Mobil

Biraderin ilk yağ değişimimde deneyeceğim...zaten kaybedeceğim bir şey yok bu saatten sonra...

senin mesajından beri Motul araştırıyorum piyasada...bi fotosunu koysana hacı kabın...ne kadar bayıldın...


şu IPONE koymak ne zaman nasip olacak bilemedim...:cat:


http://www.motoek.com/IPONE-104-10W40-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2312.html

http://www.motoek.com/IPONE-155-15W50-4-zamanli-sentetik-motor-yagi-1L,PR-2313.html
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
İlk bakımı 1000km de olucak bende 15-50 yağ koymayı düşünüyorum. Ancak motul yok sanırım repsol koyuyorlardı en son...

@Bruce 65 & @m.şanveren

Teşekkür ederim :) Kilometre yaptıkça forumda daha da aktif olmaya çalışacağım.

dostum hayırlısı olsun yenı cbf in allah kaza bela vermesın bol bol gezdırıp yuzunu guldursun aglatmasın ınsallah

dostlar valla bu cbf benı degıstırdı uzmeye basladı bıraz benım motordan kaynaklanıyor bı ugursuzluk var ama allah hayra yorsun ınsallah bugun kızılayda yakalandım muayene eksıklıgınden dolayı hıc yapmadıgım olayı bu motorda yapmaya basladım ve muayenemı yaptırmadan bınıyordum yaklasık olarak 4 aydan berı oyle gezıyorum ıcıme bısıy kactı ve sacma bı dusunce ıle ulen nolcak yaptırma gıbısınden takılıyordum ve 3.kez evet yanlıs duymadınız 3 .kez yakalandım ve motor su anda trafıkten men :pr::pale: ankarada gulveren otoparkında yatıyor garıbım bı ara gıdıp kosturacam bu ısın pesınden hayırlısıyla su ıcımdekı vurdun duymazı cıkarmam gerekıyor :silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst