- Katılım
- 12 Nis 2007
- Mesajlar
- 2,059
güzelmiş abi on numara beğendim benimki eskisin bundan alıcam:cherry:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:10 ----------
ben jantları çoğu zaman leş gibi bırakıyorum. 2 tane jantı temizlemek motoru temizlemekten uzun sürüyor. elin kolun da zincire değerse zaten mahfoluyor. hiç dokunmuyorum çoğu zaman. gri fazla pislik göstermiyor.
evet cidden öyle oldu 15 dakka surmedı motoru yıkamam yarım saat cantlarla ugrastım baya bi yag cıkardım cantlardan:queen:
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:12 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:11 ----------
evet bencede o yüzden siyaha boyatacağım cızıklar catlamalar var
---------- Mesaj ekleme zamanı: 23:02 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 23:01 ----------
bu ara benım motor 60 gibi falan titreme yapıyor satan arkadaş kalpın lastğinden dedi o yaparmı sizce bana değiştirirsin 16 bin bakımında dedi
titreşim için kime sorduysam ordandır dediler ama bilmem valla 60 da titremesi gario 100 110 bile titremiyo valla maşallahhhhh en sevdiğim yanı bu:queen::cat: