Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
bilgileriniz için teşekkür ediyorum aynen öyle kalpin lastiği demişti 19 binden sonra değiş dedi kalpiinn daha unutmam :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 12:07 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 12:06 ----------

videoyu izledim vermiş coşkuyu benım cbf 120 i geçmiyo rolantisini kısmış adam
 
Katılım
7 Nis 2009
Mesajlar
434
o zımbırtıyı 20binlerde değiştirmekmi gerekir yoksa durumuna bakmakmı lazımdır, ben henüz değiştirmedim?
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
metehan hocam ankaraya gelince köfteni yerim diyorsun biz istanbula geldik konuyu değiştiriyorsun. bak sen ilgilenmedin diye kuzene köfte köfte dedim de sirkecideki komedi çikufteci ali ustaya götürdü :mrgreen: matrak adammış valla.
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
joyride motorun bundan hızlı gider tahminimce. en kötü aynı giderler.
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
49
Selam Arkadaslar aranıza yeni katıldım 2009 Cbf 150 kullanıcısıyım...


Arkadaslar msj larınızı esırgemeyın lutfen.. 25 Mesaj olduktan sonra bende fotograf ekleye bılecegım..

Çinlilerin cbf 150 leri hakkında elımde sağlam kaynaklar varr.. hepsini paylasmak istiyorum... :cat:


---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:43 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:15 ----------

koruma demiri ne kadar? yan ayaklık ne kadar abi bilionmu?


Motor koruma demiri 40 tl..
http://www.yildizticaret.com/pro/2179/178/HONDA-CBF-150-KORUMA-DEMIRI-KALIN


Ön Granaj Koruma Demiri
69 tl..

http://www.yildizticaret.com/pro/2173/119/HONDA-CBF-150-ON-GRANAJ-KORUMA-DEMIRI

Yan ayaklık
http://www.yildizbisiklet.com/motor1.htm
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
slm arkadaşlar benim motorun zincirinde problem var eskimiş bugun arkadaşa gösterdim orcikli bi zincir varmış ondan alırız ama onu takım almak daha iyi olur zincire yazık olur diyoo.ne yapayım suan idare ediyor zatende yakında almam gerekirse ne alacağım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 16:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 16:37 ----------

hg hayırlı olsun arkadaşım bende yeni üyeyim
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
Katılım
14 Mar 2009
Mesajlar
46
jr. hocam çok teşekkür ederim verdiğin bilgiler için, aklımdaki bir çok soruyu cevapladın ben de bu aralar cila işine girmeyi planlıyorum... bakalım sonuç ne olucak...
 
Katılım
27 Nis 2007
Mesajlar
2,419
slm arkadaşlar benim motorun zincirinde problem var eskimiş bugun arkadaşa gösterdim orcikli bi zincir varmış ondan alırız ama onu takım almak daha iyi olur zincire yazık olur diyoo.ne yapayım suan idare ediyor zatende yakında almam gerekirse ne alacağım :)

O dediğin orcikli değilde o-ringli olmasın :)

Yani baklalar arasında halka şeklinde contalar mevcut.
Bu da daha sessiz, sarsıntısız ve daha az yağlama gerektiren bir sürüş sağlıyor.

Zincir alırken çin malı olmamasına ve oringli olmasına dikkat et
Bizim zincirimizin ölçüsü 428-126 , yani 126 bakla.

Biraz araştır, eğer istersen elimde DBC markalı kore malı oringli zincir var.
Kargo ile gönderebilirim.
Bu topiğin daha önceki sayfalarına bakarsan DBC marka zincir kullanan arkadaşları görebilirsin.
 
Katılım
14 Ağu 2008
Mesajlar
843
arkadaşlar, dün stv de yayınlanan kollama adlı dizide motorunuzun reklamı yapıldı izleyen varsa görmüştür polis kuryeden motoru istiyor ama motorun far ve aynaları değiştirilmişti ve çok farklı görünüyordu...tv dizilerinde bile cbf kullanıyorlar...:cat::cat:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
http://www.feyizoglu.com/alisveris/product.php?pID=45106 ben bundan aldım ama test etme şansım olmadı henüz:cherry:


yarına olur belki...

metehan hocam ankaraya gelince köfteni yerim diyorsun biz istanbula geldik konuyu değiştiriyorsun. bak sen ilgilenmedin diye kuzene köfte köfte dedim de sirkecideki komedi çikufteci ali ustaya götürdü :mrgreen: matrak adammış valla.

Nası hacı hani nirde yazdın...valla haberım yok...Nerelerdesin peki...kaç gün kalıcan...

Selam Arkadaslar aranıza yeni katıldım 2009 Cbf 150 kullanıcısıyım...

htm[/url]


hoşgeldin...

---------- Mesaj ekleme zamanı: 20:59 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 20:54 ----------

videoyu izledim vermiş coşkuyu benım cbf 120 i geçmiyo rolantisini kısmış adam

Mimoza makinanı iyi almışın tebrikler...Anadoluda böyle valla...İstanbuldakilerin çoğu çakal...birini aradım geçen beni çıldırttı...3100 ilan vermiş...3000 e olur düzleriz dedi...sonra servise götürelim dedim o zaman 3200 olur dedi...usta bana gelsin maldan anlayan malı görür hemen alır diyor vs...kafayı sıyırdım...:p

daha 1 hafta önce erdi arıkanla 1.köprü çıkışında ibreyi 125 e dayadım...makinam sağır gitmiyor diyen bana gelsin...öttüreyim:p

o zımbırtıyı 20binlerde değiştirmekmi gerekir yoksa durumuna bakmakmı lazımdır, ben henüz değiştirmedim?

hangi zımbırtı hacı...Kanka parçaların ömrü kullanıma göre değişiyor..3 yıl 2 ayda kaç kez çalıştırdım Allah bilir...ama yinede işçiliği sağlam değil ki su çamur çıktı içinden...işte buna uyuz oluyorum...marş motoru ne alaka havayla temas ediyor...
 

jr.

Katılım
19 Kas 2006
Mesajlar
2,724
otobusteyim geliyorum biznıs kılas dedim ya :)

floryada amcamlardayım hocam. salı gece döneceğim. fazla kalacak olsam arayacaktım buluşalım tanışalım diye :)
 
Katılım
24 May 2008
Mesajlar
143
siz motorunuza hangi yağı kaç litre koyuyorsunuz ben bakım yaptırmaya gidemiyorum a2 ehliyeti için yeni kayıt oldum burada kı ustalar kanuni uğur çelik mondial başka motor bılmıyor :) samsunda honda servisi fazla yok bende ilçesindeyim kendim değişsem sorun olurmu garantisi dolmamış daha motorun garantiden cıkarmı birde

Selam bende Samsun Bafradanım Hangi ilçedesiniz samsunda ??
 
Katılım
12 Mar 2010
Mesajlar
311
eğer cbf arayan arkadaşlar varsa sıfır gibi cok temiz motor var bilginiz olsun daha 1.50 de 2 bin bile olmamamiş adam almıs kullanamamıs resimleri var iş yerimde km resimleri garantisi her seyi var 2009 model 5 ayda girmiş benım bi abim var orada o dedi bana ben alacaktım ama 3.100 istiyor birde üzerinde geçici plaka var adam daha devrini bile üzerine almamıs garajında duruyor

---------- Mesaj ekleme zamanı: 21:34 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 21:34 ----------

bu ara motor marmariste arkadaşlar
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst