areksons cila ucuz ama kutunun 1/4 ü dolu. (cilanın dolu tarafını görmek gerek :mrgreenben aldım kullandım ürün fena değil.
sıvı cilalar:
artıları: pratik, ucuz ve uygulaması kolay. renk seçenekleri sayesinde çizik bölgeleri açığa çıkarmaz.
eksileri: bir yıkamada kaybolur gider.
profesyonel cilalar:
artıları: daha kalıcıdır. tek yıkamada gitmez. boş zamanlarda 2. 3. kat atılarak çok daha güzel görünüm ve uzun ömür elde edilebilir.
eksileri: uygulaması daha zahmetli. uygulamada itina ister. krem rengi olduğundan grenaj depo aralarına kaçarsa, silinmesi mümkün olmaz, beyaz beyaz gözükür. çizik bölgeleri beyazlatır. kusma yapar, elde bezle bir iki gün takibi gerekir, ilave iş çıkartır. plastik bölgeleri beyazlatır. yani bu cila tipi itina ve sabır ister, ödülünü de verir.
profesyonel cilalar yaygın olarak pastalı satılır. pasta her cilalamada gerekli değildir. boyayı inceltir.
size tavsiyem, turtle wax, sonax gibi baba markaların kesinlikle "carnaubalı" cilalarını tercih etmeniz. pastayı ayrı cilayı ayrı almanız. pastayı sadece çizik gördüğünüz bölgelerde uygulamanız.
bu markalar pahalıdır ama bir kutu cilayı senelerce kullanabilirsiniz. pasta ise hatalı bölgelere uygulanacağından çok daha uzun süre dayanır.
pasta ile ilgili bilgi gerekirse yazabilirim.
Klavyene sağlık JR. güzel anlatmışsın.
Bu haftasonu müsait olursam girişeceğim pasta cila işine ufak çizikler var depoda.
