Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
blue whıte dostum acaba senin şu cbf in sis lambalarının markasını modelini bi yazabilirmisin bende takmayı düşünüyorum.

hemşoo sislerin marka yok.küçük ve hoş duruyorlar. içindekiler h3 xenon yanıltmasın seni. ist da aksaraydan almıştım sisleri. bende bunları satıp hellalardan takmayı düşünüyorum..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
Selam arkadaşlar bu gun motorun parasını ödemeye gittim teslim alcaktım ama havadan dolayı biraz erteledim ama motoru gördüm kontağı cevirdim start ettim calışmadı jigle falan dedi ordaki elaman CBF de varmı oyle bir sorun ilk basışta calışması gerekmezmiydi... Motor icerdeydi.
 
Katılım
12 Mar 2006
Mesajlar
3,439
Selam arkadaşlar bu gun motorun parasını ödemeye gittim teslim alcaktım ama havadan dolayı biraz erteledim ama motoru gördüm kontağı cevirdim start ettim calışmadı jigle falan dedi ordaki elaman CBF de varmı oyle bir sorun ilk basışta calışması gerekmezmiydi... Motor icerdeydi.

marşına ilk defa basacaksın olacak okadar naz:cat: karbüratörlü makinalar havanın soğuk olduğu şu günlerde jigleye ihtiyaç duyarlar gayet normal..
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
marşına ilk defa basacaksın olacak okadar naz:cat: karbüratörlü makinalar havanın soğuk olduğu şu günlerde jigleye ihtiyaç duyarlar gayet normal..

insallah tek sorunu odur bende ilmediğimden birde birsey sorcam

motorun solunda vana gibi birsey var granjın ustunde deponun yanında o ne işe yarar?
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
2,748
Peki neye gore acık kapalı yada yedektedir?

o benzin musluğudur,
üzerinde ok işareti vardır, ok işaretini yukarı tutarsan yedeği kullanmamş olursun,
ok işaretini sağ tarafa doğru tutarsan benzini kapamış olursun,
ok işatretini aşağıya doğru yaparsan yedek benzini de kullanırsın,

bunun için her zaman benzin muslugunu yukarı konumda tuacaksın,
yukarı konumda oldugu için benzin bitince en fazla 100 km lik benzin kaldıgını analrsın,
eger benzin msulugunu aşağı konuma getirip bitirirsen ne zaman nerde kalacaağın belli olmaz,
ben ok iştaretini yukarıda tutuyordum, yolda giderken benzin bitiyordu,
hemen yedege geçiyordum km saatinide sıfırlıyordum 100 km ye kadar benzinim oluyordu,

en çok 102 km gitmiştim,ana depo ile de 400 km toplam 502 km de full dolu olan depo full bitmiş motosiklet stop etmişti.
 
Katılım
22 Ocak 2010
Mesajlar
3
3750 tl çok astronomik bi rakam, 3250-3500 eder etse etse, buda zaten bence en fazla ederi.


bunu yeni buldum
http://www.sahibinden.com/temiz_cbf_150-60WQQaXQQ20773398WQQpXQQdisplayitem

buda 3750 isteyen arkadaş ilanda 35oo yazmış iş satışa geldi 3750 ye cıkardı amacı neyse artık...
http://www.sahibinden.com/trafik_polisinden_2009_cbf_150-13WQQaXQQ5164989WQQpXQQdisplayitem

bu motorların peşindeyim burdaki arkadaşlarında satılık olan motorları var harika motorlar ama işte dediğim gibi kargo ve devir işlemi sıkıntı yaşatıyor..
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Selam arkadaşlar bu gun motorun parasını ödemeye gittim teslim alcaktım ama havadan dolayı biraz erteledim ama motoru gördüm kontağı cevirdim start ettim calışmadı jigle falan dedi ordaki elaman CBF de varmı oyle bir sorun ilk basışta calışması gerekmezmiydi... Motor icerdeydi.
belki bu pdf şeklindeki kitapçık da işinize yarayabilir.
http://www.bilgaz.net/dosyalar/CBF150.pdf
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
detaylı foto paylaşabilirmisin ?

Bugün çekeceğim bir aksilik çıkmazsa.. :)
Selamlar..

---------- Mesaj ekleme zamanı: 10:25 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:23 ----------

noluya ya satan satana:silent:

Diğer arkadaşları bilemiyorum ama benim satış olayı tamamen keyfi. Daha çok şehir içi ve istanbul trafiğinde kullanıyorum makinayı. Dolayısıyla scooter daha rahat oluyor benim için. Satıştan çok scooter takası düşünüyorum aslında.

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:16 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 10:25 ----------

Eveeet. Az once makinayı çalıştırıp biraz otoparkın içinde turlamaya gittim. Bu arada 1-2 kare fotoğrafta çektim. Yaklaşık 3 haftadır çalışmıyordu. Maşallah, tek marşta canavar gibi çalıştı, bunca soğuğa rağmen. :) Boşuna HONDA adını taşımıyor, bir kez daha görmüş olduk.. :rendeer:

dsc01623k.jpg


dsc01621k.jpg


dsc01625k.jpg


dsc01628ki.jpg
 
Katılım
31 May 2007
Mesajlar
3,081
belki bu pdf şeklindeki kitapçık da işinize yarayabilir.
http://www.bilgaz.net/dosyalar/CBF150.pdf

Super cok işime yarıycam emin ol çok sağol bir okuyim bakim neymiş ne değilmiş :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 ----------

Novarix usta senin deponun üstündeki kilifipara verip mi aldın? yoksa satışta hediye falan mı ediyorlar? Benim alcağım motorun ustunede takmışlarda.
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
selam arkadaşlar 2 senedir almayı planlayıp alamadığım cbf150 limi geçen hafta aldım. 4700 km de 2750 tl ye geldi.150 km şehir içi yol yaptım 22 ytl benzin harcamış sizce çok değilmi normalmi bu değerler.
 
Katılım
21 Kas 2007
Mesajlar
3,832
selam arkadaşlar 2 senedir almayı planlayıp alamadığım cbf150 limi geçen hafta aldım. 4700 km de 2750 tl ye geldi.150 km şehir içi yol yaptım 22 ytl benzin harcamış sizce çok değilmi normalmi bu değerler.

aynı yolu benzin 2850 iken yapsaydın 22 yerine 16 lira ile yapacaktın o zamanda km de 10 kuruş yakmış olacaktı. şehiriçi 10 kuruş normal şehirdışında 7-8 kuruşa düşer.

yani benzin pahalı ne yapacaksın
 
Katılım
14 May 2006
Mesajlar
2,188
Super cok işime yarıycam emin ol çok sağol bir okuyim bakim neymiş ne değilmiş :D

---------- Mesaj ekleme zamanı: 11:38 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 11:35 ----------

Novarix usta senin deponun üstündeki kilifipara verip mi aldın? yoksa satışta hediye falan mı ediyorlar? Benim alcağım motorun ustunede takmışlarda.

Ben gayet 40 lira verip aldım.. :pr:
 
Katılım
13 Ocak 2007
Mesajlar
74
Teşekkürler osmaniyeli bende çok yakıyor diye bir sorun olduğunu düşünmeye başlamıştım.
 
Katılım
2 Ocak 2005
Mesajlar
436
selam arkadaşlar 2 senedir almayı planlayıp alamadığım cbf150 limi geçen hafta aldım. 4700 km de 2750 tl ye geldi.150 km şehir içi yol yaptım 22 ytl benzin harcamış sizce çok değilmi normalmi bu değerler.

motorun yakıtı çok fazla senin. km de 143 krs yakmıs.ben zamlı halınde aldıgımda 97 krs yaktı. bi anormallık var yanı :silent::silent:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst