Peki neye gore acık kapalı yada yedektedir?
o benzin musluğudur,
üzerinde ok işareti vardır, ok işaretini yukarı tutarsan yedeği kullanmamş olursun,
ok işaretini sağ tarafa doğru tutarsan benzini kapamış olursun,
ok işatretini aşağıya doğru yaparsan yedek benzini de kullanırsın,
bunun için her zaman benzin muslugunu yukarı konumda tuacaksın,
yukarı konumda oldugu için benzin bitince en fazla 100 km lik benzin kaldıgını analrsın,
eger benzin msulugunu aşağı konuma getirip bitirirsen ne zaman nerde kalacaağın belli olmaz,
ben ok iştaretini yukarıda tutuyordum, yolda giderken benzin bitiyordu,
hemen yedege geçiyordum km saatinide sıfırlıyordum 100 km ye kadar benzinim oluyordu,
en çok 102 km gitmiştim,ana depo ile de 400 km toplam 502 km de full dolu olan depo full bitmiş motosiklet stop etmişti.