- Katılım
- 18 Şub 2009
- Mesajlar
- 955
aydoğanx usta ön ve arka dişliyi mazotla temizledim ama bundan sonra gaz yağı kullanmayı düşünüyorum, mazotta fena sayılmaz iyi temizliyo.
Hayırlı olsun İsmail hocam bilyalar. keçelerin ölçüsü genelde üzerinde yazar bazen yazmaz.şu şekilde yazar mesela: 22x42x8 gibi. 42 dediği dış çapı, 8 dediği eninin mm olarak ölçüsü, 22 dediği ise geçtiği milin ölçüsü. yani 22 mm lik milde çalışır anlamında. keçenin iç çapını ölçerseniz 21 mm civarında olur. 1 mm dar olmasının sebebi yayın mili sıkması içindir.bir resim bulup atmaya çalışayım.
aydoğanx usta ön ve arka dişliyi mazotla temizledim ama bundan sonra gaz yağı kullanmayı düşünüyorum, mazotta fena sayılmaz iyi temizliyo.
Açıklama için çok teşekkür ederim Halil kardeşim :rendeer::rendeer:
Bu arada 6301Z ile 6301ZZ arasında fark varmıdır NSK'da?
Abime söylemiştim o almış rulmanları. 6301Z yazıyor üstlerinde NSK ve JAPAN da yazıyor rulmanın kapağında iki tarafıda metal kapaklı.
ZZ ile bir farkı varmıdır?
keçenin üzerinde çıkanını alıp yağkeçesi satan bir rulmancı veya keçeciden numuneye göre bakıp ölçüp yenisini alabilirsiniz.dükkan sahibi ölçüp aynısını verecektir.
motosikletçiden alırsanız da olabilir.
iyi keçe isterseniz skt yeterli olacaktır. daha iyisi olsın derseniz. nok japon malı keçeler oldukça iyidirr. simrit veya cortego da iyi keçelerdir.
fiyatına gelince tanesi skt marka olursa3-6 lirası olabilir. nok veya diğer markaları pek bulamazsınız. bir de normal kalitede fdt feko ve suptex markalarda da alabilirsiniz fiyatı daha ıygundur.
çin malı keçeler var motosiklet parçacılarında çin malı lastik kalitesinde
Hepsini not aldım kağıda yarın almaya gidince bunlardan birisini alıyım.
Bu önemli teknik bilgiler için tekrar tekrar teşekkürler :rendeer::rendeer::rendeer::rendeer:
cbf 150 nin selesi inip kalkıyormu acaba, dün ilk defa üzerine oturdum ancak parmak uclarım yere değdi,
cbf 150 nin selesi inip kalkıyormu acaba, dün ilk defa üzerine oturdum ancak parmak uclarım yere değdi,
Hayırlı olsun İsmail hocam bilyalar. keçelerin ölçüsü genelde üzerinde yazar bazen yazmaz.şu şekilde yazar mesela: 22x42x8 gibi. 42 dediği dış çapı, 8 dediği eninin mm olarak ölçüsü, 22 dediği ise geçtiği milin ölçüsü. yani 22 mm lik milde çalışır anlamında. keçenin iç çapını ölçerseniz 21 mm civarında olur. 1 mm dar olmasının sebebi yayın mili sıkması içindir.bir resim bulup atmaya çalışayım.
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:56 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:50 ----------
![]()
---------- Mesaj ekleme zamanı: 22:58 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 22:56 ----------
![]()
s.a cbf ci arkadaşlar http://www.yildizticaret.com/pro/1439/82/IXON-DIABLO-MONT bu mont görüntü olarak şık fiyat olarakta uygun kalitesi hakkında bilgim yok tavsiye eder misiniz?
yükseklik ayarından bahsediyorsun sanırım, bildiğim kadarıyla cbf 150 nin selesi sabit.
Merhabalar
CBF 150'mi satıyorum. 2009 model 6700 km'de .İlgilenenler aşağıdaki linke tıklayabilir.
http://www.motosiklet.net/forum/sat...ari/71709-luleburgazda-sahibinden-cbf150.html
Teşekkür ederim abi. Kendime Regal Raptor aldım. Daha sonra cbf'i satmaya karar verdik. Şimdide yeni makine arayışındayız. Dikkatli kullanacağım yeni makinemi.