- Katılım
- 4 Ağu 2009
- Mesajlar
- 324
iyi zam geldi walla 20 liralık alıom hep depo eskiden doluyordu artım iyice düşmeye başladı. dün yan ofisimizde çalışan abi çağırdı. jenaratörleri var adamların büyük bir firma iletişim üzerine. jenaratörlerini değiştirmişler 30 litrelik metal bidonları var şu safari araçlarının arkasındakinden. olay nerde derseniz yeni jenaratörler mazotluymuş. iki çanta 60 litreye yakın benzin var şimdi. adam benzinleri bana verdi. ohoo cbf ile doldur duldur bitmez o
---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------
1 ayı geçti bendeki zenon bir önceki sayfadaki resimleri de görürsen suda yüzer vaziyette bile kullandım hele bugun 200 km yol yaptım ne sulardan geçtim bilemezsin hocam . henüz bir sorun yok.arabamda da zenonu 3 yıldır kullanıyorum daha patlamadılar![]()
hocam ıyıymıs yaww o benzınden bızede versene lıtresını kactan verecen kı bıze yawww saka bı yana ıyı olup ılac gıbı gelmıstır bence
---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:06 ----------
sanırım kırmızı cbf seninki hasan hocam! hatırladım evet suyun içinde bişiler vardı öyle yaaa::mrgreen:
ya bu xeon iyidir iyidir ama bi ustada farın mikasını eritir falan demişti ama şeytan diyo al yaa, şimdi sende bööyle güzel güzel anlatmışsın ama..
cıkk, yok yok şeytana uymicam ben:mrgreen:
dostum bende xenon far kunlanıorum acaıp memnunum ancak sana dıyen usta ısını ıyı bılıormus hoca oyle bısıy olsa bmw mercedes ve audi vb gıbı otomotıv sektorunun devlerı bazı araclarına nıcın xenon far koyuyor yada opsıyonel olarak secme fırsatı sunuyorkı tamam sonucta xenon far gazın ısınması sıstemı ıle calısıor ancak o kadarda degıl yanı