Honda Honda CBF 150 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
iyi zam geldi walla 20 liralık alıom hep depo eskiden doluyordu artım iyice düşmeye başladı. dün yan ofisimizde çalışan abi çağırdı. jenaratörleri var adamların büyük bir firma iletişim üzerine. jenaratörlerini değiştirmişler 30 litrelik metal bidonları var şu safari araçlarının arkasındakinden. olay nerde derseniz yeni jenaratörler mazotluymuş. iki çanta 60 litreye yakın benzin var şimdi. adam benzinleri bana verdi. ohoo cbf ile doldur duldur bitmez o :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------



1 ayı geçti bendeki zenon bir önceki sayfadaki resimleri de görürsen suda yüzer vaziyette bile kullandım hele bugun 200 km yol yaptım ne sulardan geçtim bilemezsin hocam . henüz bir sorun yok.arabamda da zenonu 3 yıldır kullanıyorum daha patlamadılar :)

hocam ıyıymıs yaww o benzınden bızede versene lıtresını kactan verecen kı bıze yawww saka bı yana ıyı olup ılac gıbı gelmıstır bence :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:06 ----------

sanırım kırmızı cbf seninki hasan hocam! hatırladım evet suyun içinde bişiler vardı öyle yaaa::mrgreen:

ya bu xeon iyidir iyidir ama bi ustada farın mikasını eritir falan demişti ama şeytan diyo al yaa, şimdi sende bööyle güzel güzel anlatmışsın ama..
cıkk, yok yok şeytana uymicam ben:mrgreen:

dostum bende xenon far kunlanıorum acaıp memnunum ancak sana dıyen usta ısını ıyı bılıormus hoca oyle bısıy olsa bmw mercedes ve audi vb gıbı otomotıv sektorunun devlerı bazı araclarına nıcın xenon far koyuyor yada opsıyonel olarak secme fırsatı sunuyorkı tamam sonucta xenon far gazın ısınması sıstemı ıle calısıor ancak o kadarda degıl yanı :) bence kesınlıkle usta ya xenon far taktır yada phılıpsın halojen kalıtelı farlarından kunlan :cat:
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
muratçım bunu dikkate alacagım! ama sanırıım halojen olanını alırım, adı kulağa biraz daha ucuzmuş gibi geliyo:) birde benim gittigim yollarda ışık illaki yeterli olması gerekiyor, aksi halde gecenin bi yarısı o zifiri karanlık ve dönemeçli dar yollarda bidaha bu siteye girebilmek nasip olamayabilir:)
teşekkür ediyorum...
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
iyi zam geldi walla 20 liralık alıom hep depo eskiden doluyordu artım iyice düşmeye başladı. dün yan ofisimizde çalışan abi çağırdı. jenaratörleri var adamların büyük bir firma iletişim üzerine. jenaratörlerini değiştirmişler 30 litrelik metal bidonları var şu safari araçlarının arkasındakinden. olay nerde derseniz yeni jenaratörler mazotluymuş. iki çanta 60 litreye yakın benzin var şimdi. adam benzinleri bana verdi. ohoo cbf ile doldur duldur bitmez o :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 02:19 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 02:15 ----------



1 ayı geçti bendeki zenon bir önceki sayfadaki resimleri de görürsen suda yüzer vaziyette bile kullandım hele bugun 200 km yol yaptım ne sulardan geçtim bilemezsin hocam . henüz bir sorun yok.arabamda da zenonu 3 yıldır kullanıyorum daha patlamadılar :)

Bidonları atma sakın.... :wiinkk::wiinkk:
Bildiğim onlar 20 litre oluyor.. Askerde çanta bidon derdik..Jiplerin arkasında 1 er tane vardı..
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
arkadaşlar merhaba, mart ayında inş ben de aranıza cbf i150 ile katılacağım :cherry: çok sık takip ediyorum bu konuyu, özellikle Mete_Han abi, verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.

beter-böcek'in dediği gibi, xenon kullanan varsa yorum alabilir miyiz? bir de siyah cbf'nin renginin solmaması ve parlaması için yapılabilecek işlem var mı? ben de siyah almayı planlıyorum:mrgreen:
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
muratçım bunu dikkate alacagım! ama sanırıım halojen olanını alırım, adı kulağa biraz daha ucuzmuş gibi geliyo:) birde benim gittigim yollarda ışık illaki yeterli olması gerekiyor, aksi halde gecenin bi yarısı o zifiri karanlık ve dönemeçli dar yollarda bidaha bu siteye girebilmek nasip olamayabilir:)
teşekkür ediyorum...

evet halojen far ampülleri xenonun yanında bedava gıbı kalıo kesınlıkle aydınlatmanın ıyı olması gerekıor ustad hem gormek hemde gorunmek ıcın o yuzden bıraz ozen gostermek bızım saglıgımıza her zaman ıcın bı an evvel bu konuyla ılgılenırsen senın ıcın daha saglıklı olucaktır bence saygılar :) :cherry:
 
Katılım
1 Ara 2009
Mesajlar
20
hayırlıakşamlar arkadaşlar!
ben hergün şehir dışı yapıp geliyorum motorumla! bugünkü ve bir kaç gün önceki izlenimlerime göre, yirmi tl ye 222 km yol yaptım! tabi bu uzun yoldaki sonucum! sürat olarak seksen civarı ile gittim! Bugün yüz km'lik yolu yüz ile gittim oda ne kadar yaktı bilmiyorum oda yarın belli olur artık! Ama bu aralar yakıtı benimde canımı sıkmaya başladı. Çünkü sanırım uzun yolda km ye yüzbin yakar oldu! Bu arada az önce yoldan geldim ve dönüş yolunda kıısa ampülüm patladı! Bu beyaz yanan ışıklar hakkında bir bilginiz varmı aydınlatması nasıldır, fiyatı nedir ve nereden temin edebiiriz! Çünkü kendi orjinal farının yetersiz olduğunu düşünüyorum.

ben motoru aldığımda beyaz ampül takılıydı önümü yeterince göremiyordum ampülüm kesince bahane ile zenon olayını çok araştırdım olmasına oluyo da usta şu kablo sökülecek bu değişecek falan deyince caydım tesisatı oynatmadım velasıl kelam şuan orjinal ( beyaz değil )ampüll kullanıyorum beyaz lara göre inan daha iyi

---------- Mesaj ekleme zamanı: 03:42 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 03:40 ----------

ben motoru aldığımda beyaz ampül takılıydı önümü yeterince göremiyordum ampülüm kesince bahane ile zenon olayını çok araştırdım olmasına oluyo da usta şu kablo sökülecek bu değişecek falan deyince caydım tesisatı oynatmadım velasıl kelam şuan orjinal ( beyaz değil )ampüll kullanıyorum beyaz lara göre inan daha iyi

sis farı aldım philips 10w 4000 kelvin ampülle takmayı düşünüyorum montajını yaptığımda resim koyacağım bence orjinal ampül al
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
arkadaşlar merhaba, mart ayında inş ben de aranıza cbf i150 ile katılacağım :cherry: çok sık takip ediyorum bu konuyu, özellikle Mete_Han abi, verdiğin bilgiler için çok teşekkürler.

beter-böcek'in dediği gibi, xenon kullanan varsa yorum alabilir miyiz? bir de siyah cbf'nin renginin solmaması ve parlaması için yapılabilecek işlem var mı? ben de siyah almayı planlıyorum:mrgreen:
merhaba dostum xenon far standart olsada kurtulsak su korlukten usta tabıkıde xenon kunlanmak daha ıyı ben kunlanıorum hem arabamda hemde motorumda saglımı dusunuorum ama bu olay tabıkı butce ıle alakalı 2007 sıyah kunlanıorum ben rengınde bı solma vs bısıy korlugumden oturu gormuorum ancak oyle bır durumda boya koruyucu ,cıla polısh ve benzerı kımyasallardan rahatlıkla faydalanırsın bı sıkıntı kalmaz haa dıger sayflardada yazılmıs renk konusu ben sıyah kunlanıorum ama bordo ıstemıstım 2.el aldım bordo nasıp olmadı sıyah nasıp oldu ama su ankı dusuncem olsa ıdı kesınlıkle bordoyu tercıh ederdım sıyah memnunum ancak bordo daha bı guzel gozukuor gozume nedense su aralar :):cherry:
 
Katılım
16 Ara 2009
Mesajlar
344
saygıılar bizden muratçım:) neyse canım zaten bidefaa alıcaz eni sonu yaa:)
bizdekide kelin tesellisi gibi oldu:p
ama dedigin son derece doğru kardeş, işte bizde bişe var, başına bişe önce gelecek sonra yaptıracan! Halbuki motor ile ilgili konularda bu tür olayların tecrübe edinilmesinin sonrası genelde yok gibi bişi yaa:queen:
nerden baksan günde bende bi yüzelli km civarı yapıyorum, bu yüzden xeonon in, ihmal out:mrgreen:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
merhaba dostum xenon far standart olsada kurtulsak su korlukten usta tabıkıde xenon kunlanmak daha ıyı ben kunlanıorum hem arabamda hemde motorumda saglımı dusunuorum ama bu olay tabıkı butce ıle alakalı 2007 sıyah kunlanıorum ben rengınde bı solma vs bısıy korlugumden oturu gormuorum ancak oyle bır durumda boya koruyucu ,cıla polısh ve benzerı kımyasallardan rahatlıkla faydalanırsın bı sıkıntı kalmaz haa dıger sayflardada yazılmıs renk konusu ben sıyah kunlanıorum ama bordo ıstemıstım 2.el aldım bordo nasıp olmadı sıyah nasıp oldu ama su ankı dusuncem olsa ıdı kesınlıkle bordoyu tercıh ederdım sıyah memnunum ancak bordo daha bı guzel gozukuor gozume nedense su aralar :):cherry:

zevkler & renkler... :) evet xenon bütçeyle alakalı biraz da ama, olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi denmiş. Eratmus'un dediği gibi elektrik teçhizatıyla oynadılar mı? motoru sıfır almayı düşünüyorum da orjinalini bozmak istemiyorum:)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
saygıılar bizden muratçım:) neyse canım zaten bidefaa alıcaz eni sonu yaa:)
bizdekide kelin tesellisi gibi oldu:p
ama dedigin son derece doğru kardeş, işte bizde bişe var, başına bişe önce gelecek sonra yaptıracan! Halbuki motor ile ilgili konularda bu tür olayların tecrübe edinilmesinin sonrası genelde yok gibi bişi yaa:queen:
nerden baksan günde bende bi yüzelli km civarı yapıyorum, bu yüzden xeonon in, ihmal out:mrgreen:

aynen oyle tıkkat etmek gerekıor +1 :cat::)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:11 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:10 ----------

zevkler & renkler... :) evet xenon bütçeyle alakalı biraz da ama, olmaya devlet cihanda bir nefes sıhhat gibi denmiş. Eratmus'un dediği gibi elektrik teçhizatıyla oynadılar mı? motoru sıfır almayı düşünüyorum da orjinalini bozmak istemiyorum:)

secnekler cok dostum karar senın sen secıceksın nede olsa:) hayırlısı olsun sımdıden:cat:

---------- Mesaj ekleme zamanı: 04:13 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 04:11 ----------

senin bu tatminsizliğin beni çıldırtıyor hacı...ne cbfye geliyon ne xmaxe...:pale:

iyi geceler beyler...

sanada ıyı geceler patron ızın yapıorsun galıba baksana bu saatte nette yada uyku kactı galıba benım gıbı :queen::cherry::wiinkk:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
sanada ıyı geceler patron ızın yapıorsun galıba baksana bu saatte nette yada uyku kactı galıba benım gıbı :queen::cherry::wiinkk:

Hacı abi 10 gün iznin 3.günü biter...oh mis...sefam olsun...:p

sana cevap yazam diye tekrar onlıne oldum bak kıymetimi bil...

birde ethoş kişisinide gördüm onlıne...yahu işiniz gücünüz yokmu sirseriler bu saatte nette sürtersiniz...haydin dağılın...:cherry:
 
Katılım
11 Ara 2009
Mesajlar
157
Hacı abi 10 gün iznin 3.günü biter...oh mis...sefam olsun...:p

sana cevap yazam diye tekrar onlıne oldum bak kıymetimi bil...

birde ethoş kişisinide gördüm onlıne...yahu işiniz gücünüz yokmu sirseriler bu saatte nette sürtersiniz...haydin dağılın...:cherry:

valla yok abi, bugün son finalim vardı :D motoru almadan motor hakkında birçok şey öğrendim valla sizin sayenizde :)
 
Katılım
4 Ağu 2009
Mesajlar
324
Hacı abi 10 gün iznin 3.günü biter...oh mis...sefam olsun...:p

sana cevap yazam diye tekrar onlıne oldum bak kıymetimi bil...

birde ethoş kişisinide gördüm onlıne...yahu işiniz gücünüz yokmu sirseriler bu saatte nette sürtersiniz...haydin dağılın...:cherry:
ohhh valla hacı abı kıyakmıs ıznın bız surgundeyız ankaraya surulduk 1 kac haftalıgına delı gıbı calısıoz vallam eyv allah razı olsun cavus sagolasın cok ınce adamsın vesselam :):cherry: valla ben yarın ızınlıyım ole takılıom uykuda kacıp bı daha gelmeyınce zor oluo allah yardımcım olsun :queen::salut:
 
Katılım
11 Eki 2007
Mesajlar
2,838
Metocum, işten geldim saat 01:10 da, bakayım dedim ne var ne yok. Maşşalah forum bugün baya coşmuş. İzinde kıyakmış yani ama hava biraz kötü ya, önümüzdeki günlerde de yağış görünüyor. Bende cuma cumartesi pazar izinliyim ama dediğim gibi herhalde eve çakılı geçicek iznim. Hadi bende kaçar, iyi geceler size.
 
Katılım
15 Nis 2009
Mesajlar
145
Hacı abi 10 gün iznin 3.günü biter...oh mis...sefam olsun...:p

sana cevap yazam diye tekrar onlıne oldum bak kıymetimi bil...

birde ethoş kişisinide gördüm onlıne...yahu işiniz gücünüz yokmu sirseriler bu saatte nette sürtersiniz...haydin dağılın...:cherry:

Oh Oh ne güzel, yap bakalım iznini, eeee saat üçe-beşe kadar oturdun, şimdi de yat ona-onbire kadar... yakışır...

bizde saat 8 de mesaiye gelelim....:pr::pr::pr:

Elbet benim de iznim olur.... yazarım bende haaa :queen::queen::queen:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
valla yok abi, bugün son finalim vardı :D motoru almadan motor hakkında birçok şey öğrendim valla sizin sayenizde :)

usya cbf mi alıcan...ybr yazıyor profilinde...ne düşünüyorsun...

şunu farkediyorumki bizi ybr 125 ten soğutan tek detay kalıbı kasası...be Türk gencleri genelde semirmiş anneler ve hanımlar tarafından bol bol beslendiğimiz için ayıcık olduk ve cbfe binmek artık bir zorunluluk haline geldi...:p

birde artık insanlar bir yuvarlak far bir depo bir gidonla tatmin olmuyor...azıcık estetik arıyoruz...gayrısı ayrını oluyor...


ohhh valla hacı abı kıyakmıs ıznın bız surgundeyız ankaraya surulduk 1 kac haftalıgına delı gıbı calısıoz vallam eyv allah razı olsun cavus sagolasın cok ınce adamsın vesselam :):cherry: valla ben yarın ızınlıyım ole takılıom uykuda kacıp bı daha gelmeyınce zor oluo allah yardımcım olsun :queen::salut:

usta kendini biraz tanıtsana...aslında burada herkes birbirini biraz tanıtsana son dönem katılımcılarda yazarsa iyi olur...
...........................

Mesela Alper Ay...40 lı yaşlarda (ehtiyar kılları ağarmış derler):p bir diplomalı Mehendis beg...

Aksaray Mercedes Kemyon pavlükesinde ofisboyluk yapmakta...:p

.............................

Ethemm76 30 lu yaşlarda Ford Pavlükesinde ofisboy olarak çalışmakta...sıkı bir cbf aşığı ve fanı olup cbfye laf söyledinmi sana inceden ayar olur kızar...:p

...........................

Ben 30 lu yaşlarda Sultanahmetde Turizm sektöründe dış kapının dış mandalı olarak yaşamaktayım...15.01.2007 de cbfci oldum...yarın 3.yıla giriyor vs...

.....................

cihan ve birol vardı ah onlar scbflerini satınca öksüz kaldı buralar...selam olsun onlara...


arkadaşlar kendilerini kısa olarak tanıtır ve oturdukları ilçe veya semtleri yazarsa profilden daha fazla bilgmiz olur ve yaza doğru kaynaşma fırsatımız olur ...ne dersiniz...




Metocum, işten geldim saat 01:10 da, bakayım dedim ne var ne yok. Maşşalah forum bugün baya coşmuş. İzinde kıyakmış yani ama hava biraz kötü ya, önümüzdeki günlerde de yağış görünüyor. Bende cuma cumartesi pazar izinliyim ama dediğim gibi herhalde eve çakılı geçicek iznim. Hadi bende kaçar, iyi geceler size.


hacı akşam 25 kişi gördüm okuyucu...vayy...tatil senin göbek adın senin...:p

Oh Oh ne güzel, yap bakalım iznini, eeee saat üçe-beşe kadar oturdun, şimdi de yat ona-onbire kadar... yakışır...

bizde saat 8 de mesaiye gelelim....:pr::pr::pr:

Elbet benim de iznim olur.... yazarım bende haaa :queen::queen::queen:

olsun artık o kadar...şofersek günahımız ne....şofersin dediler izin verdiler...:p
 
Katılım
19 Nis 2009
Mesajlar
1,684
Bende cbf i alırken aynı durumla karşı karşıya geldim. gittim her iki bayi ye baktım baktım baktım karar veremedim ikisi hakkında bir çok şey okudum forumdan. her ikisinin forumunu tamamen okudum diyebilirim. cbf in kronik sorunlarını ybr nin hava filtresinin fiyatını...
Baktım olmuyor karar veremiyorum aldım hanımı da gittim tekrar bayiye. hangisi güzel dedim. cbf için gözleri çok güzel dedi.(Taktik meselesi iyi olursa allahtan kötü olursa hanımdan mantığı) verdim kararımı aldım geçtim. o dakika ya kadar her iki modeli kullanmışlığım yoktu. aeadan 2 ay geçti eski bir arkadaşımı gördüm baktım altında ybr var. dedim gel bi değişelim 100 metre gittim bana yetti. Benim ebatlarıma ufak bir makina kaldı..
HOş o da artık er6 n e biniyor artık. :)
O dönemde sahibinden de ilanlara çok baktım 2009 ybr ile 2008 cbf aynı paralara satılıyordu. Piyasada çok olmasına karşın cbf i fazla satan da yoktu bunlarda etken olmadı değil. Düz mantık ile baktım demekki memnun ki insanlar satmıyor.
Ybr alsaydım kasası haricinde memnun olurdum heralde. Ciddi arızalar yaşayanını da görmedim.
Sonuç: cbr 600 almak lazım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------

Kendini tanıtma durumuna ithafen:
Hasan kartalcıklar
izmir - Eşrefpaşa-Konak.
yaş: 28

meslek: İcra takipçisi(5 gün çalışır hafta sonları tatil yapar bütün bayramlar bize modu)

motosiklet: 2006-2009arası presto texsas 150 maxi scoter. 21bin km kullanıldı.
2009- .... CBF 150 Siyah 7000 km de alındı şuanda 14000 bin km de 2007 model.

Bakım üzerine :
Kullanılan Yağ markası: Castrol
Kullanılan Lastik Markası: Dunlop
kullanılan benzin istasyonu: Genellikle OPet
Kullanılan zincir temizleme ve yağları: castrol

KUllanılan korumalar:
Kak: Ls2 Cartoon siyah beyaz.
moNT: Shark
Pantolon : Shark
Mafsallı dizlik: Shark
Bellik : Nic
Eldiven : BF ve balaklava.
Bot: RVN
+ Termotex yağmurluk takımı.

Kan grubu : A+ Rh



Nasıl metehan açıklayıcı oldumu :)
Mt de ki neredeyse tüm anketlerin cevabı..
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Mar 2008
Mesajlar
1,499
Bende cbf i alırken aynı durumla karşı karşıya geldim. gittim her iki bayi ye baktım baktım baktım karar veremedim ikisi hakkında bir çok şey okudum forumdan. her ikisinin forumunu tamamen okudum diyebilirim. cbf in kronik sorunlarını ybr nin hava filtresinin fiyatını...
Baktım olmuyor karar veremiyorum aldım hanımı da gittim tekrar bayiye. hangisi güzel dedim. cbf için gözleri çok güzel dedi.(Taktik meselesi iyi olursa allahtan kötü olursa hanımdan mantığı) verdim kararımı aldım geçtim. o dakika ya kadar her iki modeli kullanmışlığım yoktu. aeadan 2 ay geçti eski bir arkadaşımı gördüm baktım altında ybr var. dedim gel bi değişelim 100 metre gittim bana yetti. Benim ebatlarıma ufak bir makina kaldı..
HOş o da artık er6 n e biniyor artık. :)
O dönemde sahibinden de ilanlara çok baktım 2009 ybr ile 2008 cbf aynı paralara satılıyordu. Piyasada çok olmasına karşın cbf i fazla satan da yoktu bunlarda etken olmadı değil. Düz mantık ile baktım demekki memnun ki insanlar satmıyor.
Ybr alsaydım kasası haricinde memnun olurdum heralde. Ciddi arızalar yaşayanını da görmedim.
Sonuç: cbr 600 almak lazım :)

---------- Mesaj ekleme zamanı: 14:46 ---------- İlk mesajı ekleme zamanı 14:37 ----------

Kendini tanıtma durumuna ithafen:
Hasan kartalcıklar
izmir - Eşrefpaşa-Konak.
yaş: 28

meslek: İcra takipçisi(5 gün çalışır hafta sonları tatil yapar bütün bayramlar bize modu)

motosiklet: 2006-2009arası presto texsas 150 maxi scoter. 21bin km kullanıldı.
2009- .... CBF 150 Siyah 7000 km de alındı şuanda 14000 bin km de 2007 model.

Bakım üzerine :
Kullanılan Yağ markası: Castrol
Kullanılan Lastik Markası: Dunlop
kullanılan benzin istasyonu: Genellikle OPet
Kullanılan zincir temizleme ve yağları: castrol

KUllanılan korumalar:
Kak: Ls2 Cartoon siyah beyaz.
moNT: Shark
Pantolon : Shark
Mafsallı dizlik: Shark
Bellik : Nic
Eldiven : BF ve balaklava.
Bot: RVN
+ Termotex yağmurluk takımı.

Kan grubu : A+ Rh



Nasıl metehan açıklayıcı oldumu :)
Mt de ki neredeyse tüm anketlerin cevabı..

Aramıza hoşgeldiniz Hasan Bey. Gercekten guzel bir tanıtım olmuş... Keyifli formler dicem ama bu kez de gezemiyceksiniz.. Siz en iyisi cenınız ne istiyorsa onu keyifle yapın derim...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst